*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers
Pagina 8 van 43
Pagina 8 van 43 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 25 ... 43
Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
Lejow schreef:Haargroei hoort erbij! NOOIT gaan scheren, het komt dan donkerder en dikker terug!
Dat is een fabeltje
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Rituals schreef:Ik heb over 2 weken de eerste echo.
Als het allemaal goed zit ben ik dan 7 weken 4 dagen zwanger.
Maar ik had pas een innesteling bij 11 dagen naar het ei dus vraag me af of er dan al wel een hartje te horen is!
Bij mijn zwangerschap van f was ik 6 weken en 2 dagen en toen zagen we het hartje al kloppen. Liep toen in het ziekenhuis en daar doen ze de echo vanaf 6 weken. Verloskundige willen het eigenlijk pas vanaf 7 weken en 4 dagen. Weet niet of het aan de apparatuur ligt oid?
chipa- Prater
- Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10
Nog maar 4 daagjes geduld tot onze eerste echo op vrijdag, kan niet wachten!!
Vandaag ook moeders voor moeders op bezoek gehad. Mijn hcg test was echt een knaller, dus helemaal geschikt!! En ook nog eens een mooie wikkeldeken gekregen!
Vandaag ook moeders voor moeders op bezoek gehad. Mijn hcg test was echt een knaller, dus helemaal geschikt!! En ook nog eens een mooie wikkeldeken gekregen!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Zonet een afspraak gemaakt. Wij krijgen 5 juni de eerste echo! Spannend !!
kajaka88- Prater
- Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10
Op aanraden van het ziekenhuis heb ik een week later weer een test gedaan om te kijken of het hcg was gezakt en dan zou ik genoeg weten. 5 dagen later heb ik nog een test gedaan.
Nou dat heb ik gedaan. Vorige week donderdag gaf hij 2-3 weken aan en nu net gaf hij nog steeds 2-3 weken aan dus het is niet gezakt maar er staat ook niet ineens 3+
wat denken jullie?
Nou dat heb ik gedaan. Vorige week donderdag gaf hij 2-3 weken aan en nu net gaf hij nog steeds 2-3 weken aan dus het is niet gezakt maar er staat ook niet ineens 3+
wat denken jullie?
Gast- Gast
Penélope, wat fijn dat je echo goed was! Hopelijk hebben ze gewoon verkeerd gemeten en ben je inmiddels al bijna 9 weken.
Ik moet zeggen dat het voor mijn gevoel nu wel wat sneller begint te gaan.
Ik krijg volgende week woensdag weer een echo, dus ik ben ook erg benieuwd.
Hier ook twijfels over of we de combinatietest zullen doen. Wij vallen ook niet in de risicogroep, maar ik krijg het via de (aanvullende) verzekering wel vergoed. De vorige keer hebben we hem wel laten doen en kwam er een hele gunstige uitslag uit.
Hopelijk gaat de misselijkheid snel over! Ik heb er ook nog steeds last van en niets lijkt te helpen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu anders ervaart!
Rituals, ik vind het eerlijk gezegd een vreemd advies. Dit zegt helemaal niets. Willen ze niet even bloedprikken? Dan heb je meer duidelijkheid.
Verlies je nog bloed?
Ik moet zeggen dat het voor mijn gevoel nu wel wat sneller begint te gaan.
Ik krijg volgende week woensdag weer een echo, dus ik ben ook erg benieuwd.
Hier ook twijfels over of we de combinatietest zullen doen. Wij vallen ook niet in de risicogroep, maar ik krijg het via de (aanvullende) verzekering wel vergoed. De vorige keer hebben we hem wel laten doen en kwam er een hele gunstige uitslag uit.
Hopelijk gaat de misselijkheid snel over! Ik heb er ook nog steeds last van en niets lijkt te helpen.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het nu anders ervaart!
Rituals, ik vind het eerlijk gezegd een vreemd advies. Dit zegt helemaal niets. Willen ze niet even bloedprikken? Dan heb je meer duidelijkheid.
Verlies je nog bloed?
Wandtegeltje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12
Moet volgende week zoiezo voor een echo.
Ze zei als die negatief is dan weet je genoeg of als die lager is en als die hoger is kun je er voorzichtig vanuit gaan dat het goed zit. (was een secretaresse) maar nu is die dus gelijk, lekker handig.
bloeden is al even gestopt.
Ik heb nu allemaal kleine steekjes onderin mijn buik en pijnlijke borsten incl veranderde tepels.
Ze zei als die negatief is dan weet je genoeg of als die lager is en als die hoger is kun je er voorzichtig vanuit gaan dat het goed zit. (was een secretaresse) maar nu is die dus gelijk, lekker handig.
bloeden is al even gestopt.
Ik heb nu allemaal kleine steekjes onderin mijn buik en pijnlijke borsten incl veranderde tepels.
Laatst aangepast door Rituals op ma 13 mei 2013 - 21:18; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Negatief zou inderdaad niet goed zijn, maar hier heb je niets aan. Dat zou ze toch ook wel moeten weten. Het geeft alleen maar meer onzekerheid. Kun je niet een telefonische afspraak maken bij de gyn en het aan hem/haar voorleggen?
Fijn dat het bloeden inmiddels gestopt is. Hopelijk hoef je niet nog een week in onzekerheid te zitten, want dit is gewoon niet leuk
Fijn dat het bloeden inmiddels gestopt is. Hopelijk hoef je niet nog een week in onzekerheid te zitten, want dit is gewoon niet leuk
Ze doen geen echo voor de 7 weken want dan kunnen ze niks zien dus eerder dan volgende week kan niet want dan zien ze nog niet zoveel.
Nog even afwachten zeiden ze.
Nog even afwachten zeiden ze.
Gast- Gast
Rituals dat is niet leuk zo! Hopelijk gaat de week gauw voorbij! Wel fijn dat het bloedverlies is gestopt. Maar wel onhandig dat je test nu hetzelfde is als vorige week, daar heb je dus geen zak aan.
Heeft er iemand de tip voor misselijkheid? Ik heb nog niet gespuugd al gok ik dat het niet lang duurt. Van smorgens tot savonds ben ik super misselijk en draaierig. Ik kan er zelfs niet goed door werken! Bij R hebik dit niet gehad en was het een makkelijke zwangerschap, dit zou maar zo eens het tegenover gestelde kunnen worden..
Heeft er iemand de tip voor misselijkheid? Ik heb nog niet gespuugd al gok ik dat het niet lang duurt. Van smorgens tot savonds ben ik super misselijk en draaierig. Ik kan er zelfs niet goed door werken! Bij R hebik dit niet gehad en was het een makkelijke zwangerschap, dit zou maar zo eens het tegenover gestelde kunnen worden..
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Het is inderdaad zo dat er nog niet zo heel veel te zien is (al had ik met 6 weken al een kloppend hartje!), dus dat van die echo begrijp ik nog wel.
Oh ik word hier heel boos van, zullen de hormonen wel zijn haha
Steep, hier hetzelfde en ik heb geen tips meer voor je sorry! Het is echt zoooo ontzettend herkenbaar. Hopelijk is het voor jou ook snel over.
Steep, hier hetzelfde en ik heb geen tips meer voor je sorry! Het is echt zoooo ontzettend herkenbaar. Hopelijk is het voor jou ook snel over.
Steep, het verschilt per vrouw wat werkt maar wat je vaak hoort is: regelmatig eten. Het wordt namelijk erger met een lege maag. Als je geen zin hebt in boterhammen 's ochtends kun je brinta of zo nemen. Hier hielp dat wel.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ja dat probeer ik ook maar voor mij werkt het niet. Ik heb cherrytomaatjes en komkommer binnen handbereikb staan en eet om de 2 uur een cracker, broodje of drink een cup a soup. Maar zodra ik het op heb ben ik alweer misselijk..
Steep- Kletskop
Oei vervelend! En sabbelen op winegums of zo? Helpt dat? Als het echt erg is kun je bij de huisarts Emesafene krijgen, maar daar wordt je wel suffig en loom van.
Filoria- Ratel
Ik zal zo eens winegums halen kijken of dat werkt bedankt voor de tip! Als ik wil gaan slapen dan word het al helemaal erg. Als de winegums niet werken zal ik eens informeren naar de emesafene alleen weet ik niet of of ik het nee zou krijgen omdat ik niet hoef te spugen.
Steep- Kletskop
Ik heb 0 keer overgegeven en heb ook Emesafene gekregen. De huisarts en jij zullen de afweging moeten maken, in hoeverre word je belemmerd door de misselijkheid? Is het zo erg dat je de dag amper doorkomt of is het nog wel vol te houden? Sterkte in elk geval! Ik weet hoe rot het is
Filoria- Ratel
TicTac's zouden ook nog kunnen helpen. En kleine slokjes lauwe cola. Het enige wat ik nog een beetje binnen kon houden waren sultana's, rijstwafels en ontbijtkoek.
Ik kreeg toen ik de ha belde gelijk emasafene, maar ik spuugde ook heel veel. Als je niet hoeft te spugen weet ik niet of het een verbetering is, ik was zo traag en moe daardoor, en daardoor ging het werken ook niet heel goed.
Bij mij was het wel met 12 weken en een dag wel over.
Ik kreeg toen ik de ha belde gelijk emasafene, maar ik spuugde ook heel veel. Als je niet hoeft te spugen weet ik niet of het een verbetering is, ik was zo traag en moe daardoor, en daardoor ging het werken ook niet heel goed.
Bij mij was het wel met 12 weken en een dag wel over.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Tictacs staan nu ook op het lijstje, lauwe cola dronk ik al (ook met tijdelijk effect). Ik zal het dan moeten overleggen met de ha, want eigenlijk kan ik niet suf en loom zijn met mijn werk, ik heb ook te maken met medicatie die ik moet toedienen.
Steep- Kletskop
Steep ik weet niet of je er iets aan hebt, maar raketijsjes, roomijs en inderdaad winegums willen bij mij ook wel eens helpen, maar net zoals bij jou is dit ook maar tijdelijk.
Emesafene neem ik ook niet om dezelfde reden.
Emesafene neem ik ook niet om dezelfde reden.
Ik ben nu aan de winegums. Ik krijg daar altijd zo'n gek gevoel van op mijn tong!
Steep- Kletskop
Bij hoeveel weken werden jullie echt misselijk?
Ik denk zelf dat ik een week achter zou lopen door een late innesteling zegt mijn gevoel.
Ik denk zelf dat ik een week achter zou lopen door een late innesteling zegt mijn gevoel.
Gast- Gast
Deze keer was ik ongeveer een week na mijn eisprong al misselijk en daardoor had ik ook al een vermoeden.
Misselijkheid hoeft er niet altijd bij te horen! Het kan natuurlijk ook nog komen.
Misselijkheid hoeft er niet altijd bij te horen! Het kan natuurlijk ook nog komen.
Voordat ik testte was ik al wat misselijk maar vanaf 8.5 is het wel erg..
Steep- Kletskop
Ik ben vanaf 4 weken tot afgelopen zondag. gisteren en vandaag eigenlijk niet meer misselijk geweest.. Hopelijk dat het zo blijft!
Joli86- Prater
- Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Winegums doe ik maar niet meer, moest nu wel spugen..
Steep- Kletskop
Pagina 8 van 43 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 25 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken
» Zwangerschapstopic tot 12 weken