Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

+89
Laced
slaatje
Laurientje
Razz
Eppie
Stitch
Kalishi
Nijntje
Muppetje
liesje
Jade
mosio
Katrien
Lousanne
Burn
Lies
Coco
Moonlight
_Poppy_
dolfijntje24
Zora
Lindsya
PapillonRose
Takkie
Weegschaal
Earane
Shy
Aagje!
Steep
Burgemeester Esmee
Exogenesis
Luce
JustMeDaan
Joli86
Susan
Aimee
_Sneeuwwitje_
Parel
Rituals_
Ooh La La!
mouette
kajaka88
Le Chat Noir
Paper Crown
CCC
bloemenkrans
Biechtje
Taeda
Stokstaartje
Lejow
Printje
Linnepinnie
nillis
Penélope
Amber-
chocolate
koNijntje
Papillio
Puggle
Clapperdie
mzcharlotte
Vlinderjoy
Marin
iloverose
vlinder-2011
love
Happydobby
Sanne
Twellie
Flower_L
chipa
Caroow
Tsjip
Dora
Filoria
Knillis
Dolphinne
ShallY
Fortissimo
Aardbei
Muurvlindertje
Snoes
yes1984
Suus
Annemie
Wandtegeltje
kwebbeltje
Caresses
Jasmine
93 plaatsers

Pagina 6 van 43 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 24 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 6 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  love ma 6 mei 2013 - 3:33

Hallo meiden,

Ik kom me hier ook melden *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 6 561177
Wij hebben gisteren positieve test gehad en ben 1-2 weken zwanger (gaf de CB aan).

Lichten jullie ook pas na de eventuele echo de opa en oma`s al in ?
Wij willen het waarschijnlijk op moederdag alleen aan de opa en oma`s vertellen.

Ik wou vandaag de verloskundige bellen maar die waren er maar tot 13:00 en ik belde om 13:30 :P
morgen maar weer een poging doen.
love
love
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

*nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 6 Empty Re: *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken

Bericht  Aardbei ma 6 mei 2013 - 4:38

Love: :cheering: :cheering: Gefeliciteerd! Nog weer iemand uit het 2012 topic, wat fijn!
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  love ma 6 mei 2013 - 19:50

Aardbei ja ben erg blij !! *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 6 281626781
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje ma 6 mei 2013 - 20:07

Hallo Allemaal,

Ik ben stokstaartje en heb geschreven in het voor een kindje in 2013 topic. (even voor degene die me nog niet kenden). Ik ben 26 jaar en heb afgelopen vrijdag 12 DPO voor het eerst positief getest. Omdat de streepjes donkerder blijven worden durf ik me hier eindelijk aan te melden :cheering:

Iedereen gefeliciteerd met zijn zwangerschap natuurlijk!!

Als jullie meer van me willen weten dan hoor ik het wel... angel
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12

Bericht  Steep ma 6 mei 2013 - 21:16

Heeuh Love en Stokstaartje leuheuk! Lekker meeschrijven hier!

Ik moet om 11.20 bij de vk zijn voor de intake, maar dus geen echo.. Daar moet ik vandaag een afspraak voor maken.. Stom!
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Stokstaartje ma 6 mei 2013 - 21:30

veel succes bij de VK steep. Idd stom dat ze geen echo maken. Je bent er dan toch angel en ze kunnen een beetje duidelijkheid geven...
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Aardbei ma 6 mei 2013 - 21:49

Dat deze ze bij mij ook niet hoor Steep, maar niet elke verloskundige is echoscopist, dus daar maken ze vaak aparte afspraken voor. Ik moest er ook voor naar iemand anders dan de verloskundige met wie ik mijn intake had
Aardbei
Aardbei
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 672
Registratiedatum : 03-06-12

Bericht  love ma 6 mei 2013 - 22:09

Ik heb sinds twee dagen zulke droge ogen , heb normaal lenzen maar kan ze haast niet meer in hebben *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 6 827601.
Weet iemand of dit te maken kan hebben met je zwangerschap?

Stokstaartje leuk dat je hier ook komt meeschrijven!
Wanneer ben je ong uitgerekend?

Steep succes bij de VK met de intake! Ga je alleen?
Ik heb net gebeld naar de verloskundige, moet nog tijdje wachten maar krijg dan ook de eerste echo.
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje ma 6 mei 2013 - 22:42

@Love: ja droge ogen hoort bij zwangerschap! Als ik uitga van mijn laatste menstruatie dan ben ik uitgerekend op 16/17 januari. Als ik 38 weken verder tel dan mijn dag van ovulatie ben ik uitgerekend op 12/13 januari. Dus ergens in die week hahaha Razz Jij ook ongeveer zeker?

@Aardbei: owja dat klinkt natuurlijk logisch. Ik ging er vanuit dat echo's maken bij de opleiding tot verloskunde hoorde, maar dat is dus niet zo...

@Steep: hopelijk kun je een afspraak krijgen waarbij je niet meer zo lang hoeft te wachten....
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Dora ma 6 mei 2013 - 22:44

Dat is mogelijk, je ogen veranderen tijdelijk tijdens de zwangerschap. Ook je sterkte kan wijzigen.
Maar kan het ook gewoon niet met de warmte te maken hebben?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121

Bericht  Steep di 7 mei 2013 - 3:20

Ik mag nog 3 weken wachten op een echo. . Afspraak ging verder goed. Lekker gekletst en de vk die mijn bevalling heeft gedaan zag me toevallig zitten en wipte even binnen. Die zei ook dat ik echt echt echt gelijk moest bellen als ik ook maar dacht te bevallen omdat het bij mijn eerste ook zo rapido is gegaan op ht einde (van 5cm naar volledig in 20min en daarna 25 min persen). Verder ben ik lek geprikt vanwege mijn getinte huid en rollende aderen en dat ze een buisje was vergeten. Maar ik heb het weer overleeft! Ik was mijn id en verzekeringspasje vergeten, fijn die zwangerschapsdementie haha.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Stokstaartje di 7 mei 2013 - 3:57

@Steep: wat leuk dat ze even bij je kwam kijken! Poef 3 weken klinkt nog best lang, maar als je genoeg op de agenda hebt staan vliegt de tijd best snel voorbij denk ik...
Stokstaartje
Stokstaartje
Prater
Prater

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 4:45

Ik heb bloedverlies en ga in mijn hoofd meteen van het ergste uit.
Is natuurlijk nooit goed bloedverlies zo pril.

Gast
Gast

Bericht  Steep di 7 mei 2013 - 4:54

Dat snap ik! Wat voor bloedverlies heb je en hoeveel? Misschien nog je vk bellen voor advies? Met dit tetmijn kunnen ze geloof ik nog niet zoveel maar misschien kun je er wel afspraken over maken?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 5:03

nee bellen heeft geen nut dan kunnen ze toch niks doen en ze kunnen nog niks zien natuurlijk.
Ik wacht gewoon af en het is helder rood.
Als het zo is dan is het toch niet goed geweest dus beter maar wel jammer.

Ik heb vanmiddag wel heel hard moeten niezen smile

Gast
Gast

Bericht  Parel di 7 mei 2013 - 6:03

Dat kan goed zijn dat er een bloedvat is gesprongen hoor, je bent een stuk beter doorbloed als je zwanger bent. Natuurlijk kan het ook mis zijn, maar ik had gigantisch veel bloedverlies en toch ben ik mama.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 6:24

Dank je parel dat geeft toch hoop.

Gast
Gast

Bericht  Joli86 di 7 mei 2013 - 6:44

Alweer veel gekletst, moest we even terug lezen..
Hier gaat alles prima, nog steeds af en toe flinke krampen en het gevoel dat ik moet spugen. Ook een paar keer op mijn werk gehad maar gelukkig heeft niemand nog iets door!
Komende maandag komt trouwens iemand van moeders voor moeders lang, gaan jullie hier ook aan mee doe?
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  nillis di 7 mei 2013 - 19:23

@ Rituals, heb nu twee zwangerschappen gehad met veel bloedverlies in de eerste 12 weken en bij mijn mk juist geen bloedverlies. Soms hoort het erbij. Veel sterkte, het maakt zo onzeker.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Steep di 7 mei 2013 - 19:49

Hoe gaat het nu rituals?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Bericht  love wo 8 mei 2013 - 1:09

@dora, normaal heb ik er nooit last van met de hitte en droogte met me lenzen. Nu gaat het gelukkig alweer smile.

@Rituals , kan me voorstellen dat je schrikt! Als je het niet vertrouwd gewoon bellen hoor!

@Joli, ik heb gisteren gebeld naar de VK en die vroeg of ze me gegevens mogen doorgeven aan moeders voor moeder. Ze belden gisteravond meteen en maandag komt iemand het uitleggen hoe het te werk gaat.

All, Weet iemand toevallig of de kratten erg opzichtig zijn? Wil niet meteen dat de hele buurt meteen weet dat ik zwanger ben *nieuw* zwangerschapstopic tot 12 weken - Pagina 6 394967.
En wij willen zondag onze ouder(s) inlichten heeft iemand nog een leuk idee? Voor mijn moeder is het het eerste kleinkind (mijn vader leeft helaas niet meer) en van vriend zijn ouders word dit het 4de kleinkind.
love
love
Kletskop
Kletskop

Bericht  chipa wo 8 mei 2013 - 2:58

@ rituals, ik heb bij mijn eerste zwangerschap ook bloed verloren en zelfs een stolsel, maar toch is het goed gegaan. Kan alle kanten op, maar het is verschrikkelijk naar!

Nu weer bloedingen, maar meer dan de eerste keer. Vrees voor een mk omdat ik me verder ook helemaal niet zwanger voel. Al zit ik wel een beetje met een stomme/ rare twijfel. Soms lijkt het alsof het bloed komt van een wondje helemaal onderaan mijn vagina. Heb ook voordat ik positief testte schimmelinfecties gehad. Misschien dat er inderdaad een wondje is dat bloed. Mag zaterdag de 25e voor een echo komen.
Volgens mijn berekeningen ben ik dan 7 weken, volgens de berekening van de vk 8 weken.

Door de bloedingen en onzekerheid daardoor heb ik vorige keer niet meegedaan aan moeders voor moeders. Zou het nu op zich wel willen, maar die kratten zijn zo opzichtig en die kun en hier niet ergens uit het zicht neergezet worden dus dan weet de hele buurt dat ik zwanger ben. Op zich niet erg, maar als het alsnog mis gaat, krijg ik ook weer van de hele buurt vragen.

Heb voor mijn zoontje een tshirt gekocht met stoer ik word grote broer. Gaan het morgen aan mijn ouders vertellen. Gaat het alsnog mis dan deel ik dat ook met hen dus daarom nu gelijk vertellen en niet wachten tot de echo.
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Wandtegeltje wo 8 mei 2013 - 4:54

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!

Penélope, hoe was het bij de vk?
Volgens mij 'ken' je me niet Wink Ik denk dat ik mezelf na de 12 weken echo bekend maak.

Rituals, met 7 weken is er zeker al een kloppend hartje te zien. Het kan dan altijd nog mis gaan, maar de kans is wel kleiner.
De twee punten waarop het het meest misgaat is het gaan kloppen van het hartje en bij twaalf weken de overgang van de dooierzak naar de placenta.

Steep, wat stom dat je nog zo lang moet wachten! Ik heb ook een snelle bevalling gehad, en kan me er nu al druk over maken. Als ik maar op tijd in het ziekenhuis ben..

Joli, gelukkig had niemand iets door! Hopelijk heb je er niet al te veel last van en wordt het niet erger.

Rituals en Chipa hug
Helaas kan het erbij horen. Bij beide zwangerschappen al last gehad van bruinverlies en tot nu toe gaat het ook nog goed.
Zoals Parel al zegt, bij helderrood bloedverlies hoeft het niet altijd mis te gaan. Hopelijk stopt het snel!
Fijn dat je zaterdag al voor een echo mag komen Chipa!

Ik ben nog steeds heel erg misselijk. Ik ben nu ook gaan kokhalzen en dat komt dan ineens opzetten. Heel vervelend als je het nog geheim wil houden!
Mijn broeken krijg ik nu echt niet meer dicht en ik zal toch echt positiebroeken moeten gaan dragen. Ik heb genoeg jurkjes, maar daarin zie je het heel duidelijk. Ik ben best wel slank en dan valt het nogal op. Mijn man zei het ook al..
Wandtegeltje
Wandtegeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 62
Punten : 62
Registratiedatum : 16-07-12

Bericht  Gast wo 8 mei 2013 - 6:26

Hoi meiden,

Hoe het nu is dat weet ik eigenlijk niet zo goed.

Sorry dit klink wel wat viezig hoor.

Gisteravond dus wat fel rood bloed wat aan bleef houden inclusief klein stopseltjes.
Vannacht was het iets rozig.
Vanochtend was het rood gemengd met bruin.
In de loop van de ochtend begin middag was het echt roest bruin en redelijk veel.
En nu af en toe een drupje bruin verlies maar verder is het gestopt.

Ben benieuwd of het vruchtje er nu nog zit.

Edit: ik bloed alweer!! ( niet quoten graag)

Gast
Gast

Bericht  chipa wo 8 mei 2013 - 8:15

@ wandtegeltje, pas zaterdag de 25e echo dus nog 2.5 week wachten helaas. Vervelend at je zo misselijk bent. Misschien helpt een droge cracker oid?

@ rituals, hier helaas ook al sinds het moment van testen bloed. Zowel rood als bruin. Heel vervelend en beangstigend. Helaas kunnen we niets anders doen dan afwachten thumbdown
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 43 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 24 ... 43  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: