Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

+35
Shopaholic
loesje
Jade
Sophiee
liesje
Urban Naked
Snoes
meisjesmama
Parel
M-G
Jezzie
Sun88
SarahKey
Pinkel
Thunder
Flower_L
Pink!
Amber-
Razz
lente
Annie24
Tiara
Puggle
piene1983
Ella
Zonneschijn
Highway
Printje
Muppetje
Aimee
Linda
Liadan
Happydobby
Lejow
Paper Crown
39 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Sophiee do 2 mei 2013 - 21:47

5 maanden.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Jade do 2 mei 2013 - 22:06

Ik wil met 6 maanden gaan starten.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  loesje vr 3 mei 2013 - 1:01

met 4 maanden ben ik begonnen
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Shopaholic vr 3 mei 2013 - 2:55

Met Y. ruim 4maand, en E. was bijna 5maand.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Lonely Goatherd vr 3 mei 2013 - 3:08

Wij zijn op 1 dag na met zes maanden begonnen.
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  LDJ vr 3 mei 2013 - 7:12

M. was bijna 5 maanden toen we zijn begonnen met groente.
Voor de eerste keer kreeg ze bloemkool.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Teddyaapje vr 3 mei 2013 - 10:13

We zijn op de dag af met 6mnd begonnen. Broccoli ala rapley. De eerste paar weken hebben we alles 3 dagen achter elkaar gegeven. Volgens mij de eerste week alleen groenten, vanaf de 2e week ook fruit erbij. (smiddags fruit, savonds groenten)
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Filoria vr 3 mei 2013 - 10:24

Ik weet nog dat Tomas 4/5/6 maanden oud was, toen werd er op het oude yesforum uitgebreid gediscussieerd over wanneer je nu het beste kon beginnen. Hele artikelen van vijf pagina's over onvolgroeide darmpjes kwamen er voorbij.

Zijn de darmpjes nu opeens wel volgroeid met 4 maanden? scratch Hoe zit dat nou?
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Liadan vr 3 mei 2013 - 19:49

Filoria, de WHO adviseert nog steeds om te starten met 6 maanden. Ik heb nog geen wetenschappelijk onderzoek gelezen/gevonden waarin staat dat het beter is om eerder te beginnen met bijvoeding. Dus als iemand dat heeft dan zou ik het graag lezen.
http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs342/en/index.html
Ik heb altijd begrepen dat CB's de richtlijnen van de WHO aan moeten houden, maar schijnbaar is dat toch niet zo als zoveel CB's anders adviseren.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Teddyaapje za 4 mei 2013 - 5:57

Dat cb van ons daar snap ik echt niks van. Toen we met T. daar waren rond de 4 mnd zei de wvk dat we gerust met bijvoeding mochten starten, ook toen in aangaf dat we met 6 mnd wilden starten, dat ik nog bv gaf en dat hij hier helemaal tevreden mee was. We kregen een folder mee, die moest ik maar eens lezen. Ik stond achter mijn beslissing maar wilde wel graag weten wat hun dan adviseerden en waarom. Staat er in de folder gewoon een heel verhaal over starten met bijvoeding vanaf 6 mnd! Vond t echt heel vreemd!
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Filoria za 4 mei 2013 - 8:32

Inderdaad vreemd! Mijn vertrouwen in de kennis en kunde van CB-medewerkers wordt steeds minder.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 8:34

Wij zijn verhuisd toen onze dochter net 4 maanden was. Bij ons oude CB werd geadviseerd om met vier maanden te beginnen, op het nieuwe CB werd met klem aangeraden om te wachten tot zes maanden. Per CB verschilt het advies dus ook nog eens flink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Gast za 4 mei 2013 - 19:30

Wij zijn bij beide met 4 maanden begonnen. Bij H vanwege de reflux en bij A vanwege zijn honger en het niet voldoende hebben aan zijn flessen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Paper Crown za 4 mei 2013 - 19:41

Ik was gisteren bij mijn moeder, zij is supernuchter en opperde hem gewoon een stuk wortel in zijn hand te geven. Dus ik een worteltje aan hem gegeven.. Hij bracht het prachtig naar zijn mond en sabbelde eraan, zoooo cute! Maar ja een wortel komt niet veel smaak af en heb ik hem een stuk appel gegeven.. Ik heb nog nooit zó hard gelachen, het was een wat zure appel en die kop van hem! Echt heel schattig, hij is er ook duidelijk aan toe want hij gilde moord en brand toen ik de appel afpakte. Ik ga denk ik maar gewoon beginnen, ik oefen al een maand eten van een lepeltje (melk) en dat gaat goed.. Iets in mij vind m zo groot worden.. Doet mijn mamahart best zeer.. Hij is een flinke beer dus mensen klapperen al met hun oren als ik zeg dat hij net 4 maanden is en dan ook nog eens eten al. :nopompom:
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden? - Pagina 4 Empty Re: Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum