nav tandpasta, wanneer begonnen met poetsen en..
Pagina 1 van 1
nav tandpasta, wanneer begonnen met poetsen en..
Wanneer zijn jullie begonnen met het poesten van de tandjes van jullie kindjes? En hoe reageerde ze er op?
S. is nu ruim 6 maanden en hij heeft 2 tandjes die al voor de helft zijn doorgekomen. Moet ik er nu al mee beginnen of wachten tot er eentje helemaal door is?
S. is nu ruim 6 maanden en hij heeft 2 tandjes die al voor de helft zijn doorgekomen. Moet ik er nu al mee beginnen of wachten tot er eentje helemaal door is?
Gast- Gast
Re: nav tandpasta, wanneer begonnen met poetsen en..
Ja, daar kun je nu al mee beginnen.
H vind het hartstikke leuk. Ze weet dat als wij klaar zijn zij nog even zelf mag poetsen.
H vind het hartstikke leuk. Ze weet dat als wij klaar zijn zij nog even zelf mag poetsen.
Gast- Gast
Ik ben begonnen toen de eerste witte puntjes doorkwamen (bij I. 1 maand geleden, bij N. gisteren). Ze vinden het erg lekker en leuk.
Gast- Gast
Wij zijn ook gelijk begonnen toen het eerste tandje doorkwam. En ze reageerde er leuk op haha,ze vond de tandpasta wel lekker :-)
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Wij zijn begonnen met poetsen toen het eerste tandje doorkwam. Ciske vond het allemaal prima.
Gast- Gast
HIER bij beide begonnen toen het eerste puntje zichtbaar was... Nu poetsen we beide dames electrisch dat is handiger bij Merle (anders laat ze het niet toe ?) we poetsen hier gewoon ook 2 keer per dag bij beide.
Gast- Gast
Nou morgen maar even een tandenborsteltje gaan kopen dan
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Wanneer tanden poetsen?
» wanneer beginnen met tanden poetsen?
» Wanneer begonnen met vlees en vis?
» Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?
» Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??
» wanneer beginnen met tanden poetsen?
» Wanneer begonnen met vlees en vis?
» Wanneer ben jij begonnen met bijvoeden?
» Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: