Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

+7
vlinder-19
Jelin
Liadan
Happydobby
Susan
Paper Crown
Mama Titty
11 plaatsers

Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Mama Titty wo 18 jul 2012 - 20:06

We zijn nu zwanger van de derde en hebben al heel leuke ideetjes over de kinderkamer.
We willen zo een boom met uilen/vogeltjes enz maken met een echt vogelhuisje, mocht het een meisje zijn dan hebben we de rest allemaal gevonden van aankleding,mocht het een jongen zijn moeten we nog even doorzoeken.
Maar wanneer zijn jullie aan de kamer begonnen??
Bij ons is het nog afhankelijk of het huis doorgaat.
We hebben een huisje op het oog om te kopen, maar afhankelijk wanneer de oude bewoners er uit kunnen en of het bod uiteraard geaccepteerd of we nog in de zwangerschap verhuizen of na de bevalling.
Zou niet meer hoog zwanger willen verhuizen, omdat dat bij R. ook het geval was , toen ben ik met 35 weken verhuisd.
Heb nu gezegd dat ik uiterlijk oktober wil verhuizen, zodat ik 3 maanden heb in het nieuwe huis en anders pas in maart zodat ik eerst nog even aantal weken heb om te herstellen na een bevalling.

Hebben jullie nog een idee wat leuke kleuren zijn in combinatie met zo een boom, we willen hem wel van hout (laten?) zagen,dus geen behang of schilderen. Dus in geval van verhuizing kunnen we hem gewoon meenemen en dan zou de kleine bij ons op de slaapkamer slapen.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 20:08

wij beginnen pas 3 maanden na de geboorte met de babykamer, ook vanwege een verhuizing. De baby slaapt de eerste tijd toch bij ons op de kamer, dus een babykamer is direct ook nog niet nodig.

en bij een houtkleurige decoratie past toch iedere kleur?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Mama Titty wo 18 jul 2012 - 20:09

Dat ben ik me aan het af vragen, vooral omdat er natuurlijk vogelhuisje en 2-3 vogeltjes of uiltjes in komen, wil ik wel rustige kleuren,anders wordt het denk ik al snel druk.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 21:07

Wij moeten nog beginnen, maar het is eigenlijk alleen maar meubels verschuiven en indelen de rest blijft zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Paper Crown wo 18 jul 2012 - 21:13

Meeeh, alweer vogelhuisjes en uiltjes.. ik heb dat wel gezien nu hoor.
Wij hebben al een thema bedacht for our little boy maar ik denk dat ik met een week of 30 klaar wil zijn met zijn kamertje. Het wordt in ieder geval geen zoetsappig kamertje, geen grijs, en geen lichtblauw.


Laatst aangepast door Paper Crown op wo 18 jul 2012 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Susan wo 18 jul 2012 - 21:15

Paper Crown schreef:Meeeh, alweer vogelhuisjes en uiltjes.. ik heb dat wel gezien nu hoor.

Maar ja, als dat nou eenmaal is wat je leuk vindt. Ik zou me dan ook niet laten tegenhouden door het feit dat een X aantal anderen dat ook al heeft gedaan. Met al die andere mensen heb je toch niks te maken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Happydobby wo 18 jul 2012 - 21:15

Paper Crown schreef:Meeeh, alweer vogelhuisjes en uiltjes.. ik heb dat wel gezien nu hoor.


Wat voor ideeën hebben jullie dan?

wij hebben een diertjeskamer, in groen/oranje/geel tinten.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Paper Crown wo 18 jul 2012 - 21:18

Susan schreef:
Paper Crown schreef:Meeeh, alweer vogelhuisjes en uiltjes.. ik heb dat wel gezien nu hoor.

Maar ja, als dat nou eenmaal is wat je leuk vindt. Ik zou me dan ook niet laten tegenhouden door het feit dat een X aantal anderen dat ook al heeft gedaan. Met al die andere mensen heb je toch niks te maken.

Moet je ook zeker niet doen, als je het leuk vindt mag je allemaal uiltjes en boompjes, maar het is gewoon zoveel gezien. Maar dan mag mijn mening nog wel geven.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Paper Crown wo 18 jul 2012 - 21:18

Happydobby schreef:
Paper Crown schreef:Meeeh, alweer vogelhuisjes en uiltjes.. ik heb dat wel gezien nu hoor.


Wat voor ideeën hebben jullie dan?

wij hebben een diertjeskamer, in groen/oranje/geel tinten.

Haha, dat ga ik natuurlijk nog niet verklappen!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Paper Crown wo 18 jul 2012 - 21:21

Misschien ligt het ook wel aan het feit dat er om mij heen de afgelopen tijd 4 babykamers zijn geshowed, allemaal met hetzelfde boompje, volgenhuisjes en uiltjes.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Liadan wo 18 jul 2012 - 21:30

Paper Crown schreef:Meeeh, alweer vogelhuisjes en uiltjes.. ik heb dat wel gezien nu hoor.
Jij hoeft er ook niet naar te kijken Wink

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Paper Crown wo 18 jul 2012 - 21:31

Liadan schreef:
Paper Crown schreef:Meeeh, alweer vogelhuisjes en uiltjes.. ik heb dat wel gezien nu hoor.
Jij hoeft er ook niet naar te kijken Wink

Dat meen je? Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? 1270000679
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Gast wo 18 jul 2012 - 21:33

[quote="Paper Crown"]
Liadan schreef:
Paper Crown schreef:Meeeh, alweer vogelhuisjes en uiltjes.. ik heb dat wel gezien nu hoor.
Jij hoeft er ook niet naar te kijken Wink

Dat meen je? Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? 1270000679[/q
uote]

Ik vind het ook niet mooi, en nee wij hebben het ook niet. Ieder zijn/haar ding.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Jelin wo 18 jul 2012 - 21:39

Ik wil eerst de echo afwachten en dan gaan wij beginnen. Maar we moeten heel de boven verdieping gaan verbouwen. We hebben nu 2 slaapkamers waarvan 1 hele grote. Daar gaan we 2 kamertjes van maken. Maar daar gaat nog heel veel tijd inzitten. Ik zou al blij zijn als alles op tijd verbouwd zou zijn.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  vlinder-19 wo 18 jul 2012 - 21:45

Ik ben erg blij met mijn babykamer met tak en uiltjes Wink . Vond het destijds bij F.ay al erg leuk, maar toen gekozen voor een heeeel rustig kamertje. Ik ben trouwens van mening dan vrijwel niks meer heel erg orgineel is....alles is al wel eens door iemand gedaan...of je het nou gezien hebt of niet.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Mama Titty wo 18 jul 2012 - 21:45

Hier in de omgeving had niemand nog van idee gehoort en vonden het super leuk. Was eerst aan het twijfelen tussen dierenkamer of uiltjes. Bij L. Hadden we in vorig huis 1 muur oranje, 1 wand teigertje en winnie the pooh gordijnen en Bij r. Een echte roze met witte kamer.

Mama Titty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 472
Punten : 517
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  *Lookie* wo 18 jul 2012 - 22:05

Wij hebben toen ik zwanger was ook uiltjes op de muur geschilderd. Toen zag je dat nog nergens en vlak daarna kwam het ineens overal in de winkels enzo. Blijkbaar toch ineens een trend. Maar gewoon doen wat je leuk vind, het maakt toch niet uit wat anderen hebben?
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Liadan wo 18 jul 2012 - 23:04

Het maakt toch niet uit wat iemand anders al heeft en of je het al 100 keer gezien hebt of nog nooit. Als je het zelf mooi vindt, dan zou ik het gewoon doen.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  liesje wo 18 jul 2012 - 23:17

meis gewoon doen wat jullie mooi vinden.

pc ben benieuwd naar jullie idee (kamer). kun je niet iets verklappen?
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Flower_L wo 18 jul 2012 - 23:20

Na 20 wkn echo wil ik pas mee bezig gaan. Voelt nu nog zo pril en zo ver weg.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Paper Crown do 19 jul 2012 - 0:32

liesje schreef:meis gewoon doen wat jullie mooi vinden.

pc ben benieuwd naar jullie idee (kamer). kun je niet iets verklappen?

Nee, sorry! het wordt in ieder geval niet zoetsappig! Ook geen prinsjes thema of disney.
Oh btw, op een maxicosi na hebben we niets gekocht nog hoor voor de baby. We moesten alleen al wel over de kleuren in zijn kamertje nadenken want de schilder is bezig in het nieuwe huis, dus we moesten al wel de kleuren etc doorgeven.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Muppetje do 19 jul 2012 - 1:32

Wij hebben aapjes en wat andere jungledieren

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen?? Empty Re: Kinderkamer ideetjes en wanneer aan begonnen??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum