De uitslag van M.ara haar MRI.
+42
Nala
pantuf
Lady4
Thunder
Ugly Betty
Caro
Lynn_
MamaCa
Moon
Mamsie
Rumble
Limburg85
Merai
Leah
Bolleke
Lindsya
knets
moepie
Coccinelle
MiKa
Monnie
Ambivalence
Flip Fluitketel
Lejow
pindaatje
Bloem86
Nana
juffie001
Parisienne
LindaK
Monte
Zwerver
kletskousje
sheila123
missmarm
PapillonRose
Meeko
L!ND@
Snoopy
meisjesmama
Bruintje Beer
Tania
46 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: De uitslag van M.ara haar MRI.
Monte schreef:Elke keer is het weer een heftig verhaal en weet ik niet goed wat te zeggen. Zoals ik al eerder aangaf vind ik het heel knap wat jullie doen en hoe jullie met alle tegenslagen en positieve momenten omgaan. En natuurlijk weet je niet wat de toekomst gaat brengen en hoe ze zichzelf zal ontwikkelen, maar ik geloof ook dat je erg trots bent op je kindje en haar voor geen goud zou kwijt willen, en daar kan ik mij helemaal bij aansluiten(al heb ik zelf dan nog geen kinderen)
Hebben jullie ook de uitslag van een genetisch onderzoek? Ik dacht ergens te lezen dat jullie wel voor een 3e kindje willen gaan(ooit), maar alleen als hetgeen wat M.ara heeft niet erfelijk is.
Dat laatste heeft ze later gepost, ze moeten nog vier maanden wachten daarop.
Gast- Gast
Darcy schreef:Monte schreef:Elke keer is het weer een heftig verhaal en weet ik niet goed wat te zeggen. Zoals ik al eerder aangaf vind ik het heel knap wat jullie doen en hoe jullie met alle tegenslagen en positieve momenten omgaan. En natuurlijk weet je niet wat de toekomst gaat brengen en hoe ze zichzelf zal ontwikkelen, maar ik geloof ook dat je erg trots bent op je kindje en haar voor geen goud zou kwijt willen, en daar kan ik mij helemaal bij aansluiten(al heb ik zelf dan nog geen kinderen)
Hebben jullie ook de uitslag van een genetisch onderzoek? Ik dacht ergens te lezen dat jullie wel voor een 3e kindje willen gaan(ooit), maar alleen als hetgeen wat M.ara heeft niet erfelijk is.
Dat laatste heeft ze later gepost, ze moeten nog vier maanden wachten daarop.
Ok
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Jeetje, wat heftig zeg!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Zoals anderen zal zeggen, wat een groot geluk dat M.ara van zulke supersterke ouders hebben en dat ze wordt omgeven door heel veel liefde van haar grote zus en ouders!!
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen!
Zoals anderen zal zeggen, wat een groot geluk dat M.ara van zulke supersterke ouders hebben en dat ze wordt omgeven door heel veel liefde van haar grote zus en ouders!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Wat heftig allemaal zeg! Ondanks haar hersenafwijking denk ik dat M.ara toch erg gelukkig zal zijn en worden met jullie. De onvoorwaardelijke liefde en kracht is bij jullie sterk aanwezig, dat weet ik zeker!
Een dikke knuffel voor jullie!
Een dikke knuffel voor jullie!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Wat heftig allemaal voor jullie, weet ook de juiste woorden niet te vinden.
in ieder geval vanaf hier ook een dikke knuffel!
in ieder geval vanaf hier ook een dikke knuffel!
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Ik kan het eigenlijk niet beter verwoorden dan de voorgangers. Ik hoop dat jullie nu wat rust hebben. Ik vind je ontzettend sterk overkomen en je mag trots zijn op je gezin en op jezelf!
Gast- Gast
Jeetje wat een heftig nieuws! Sterkte met alles een plekje geven!
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
PapillonRose schreef:Alex167 schreef:Ook ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen .. hadden jullie rekening gehouden met dit nieuws?
Ik wens jullie heel veel sterkte met jullie mooie meisje, ik vind jullie zo sterk! Echt dikke respect voor jullie.
+1
Heftig hoor, heel veel succes en sterkte! En jullie meisje is echt een kanjer! En jullie zelf doen het ook geweldig als ik lees hoe jullie overal mee omgaan
Ik ben het hier he-le-maal mee eens!!
Heel veel sterkte en geluk in de toekomst!!
Bloem86- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 907
Ook ik sluit me aan bij hetgene wat al gezegd is!
Een voor jullie!
Een voor jullie!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Bedankt voor jullie geluks wensen voor de toekomst, hopelijk mag het helpen. We krijgen inderdaad over 4 maanden de uitslag van de klinische geneticus of M.ara haar hersenafwijking erfelijk is of niet, we zijn benieuwd en we hopen natuurlijk van niet.
Trots zijn we zeker, ontzettend trots zelfs ze laat al zoveel meer van zich zien dan artsen hadden verwacht, ze is gewoon een dapper vechtertje
Trots zijn we zeker, ontzettend trots zelfs ze laat al zoveel meer van zich zien dan artsen hadden verwacht, ze is gewoon een dapper vechtertje
Gast- Gast
En ik sluit me eigenlijk aan bij de rest...
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen
Wil jullie wel veel sterkte wensen voor de toekomst en alles wat jullie te wachten staat.
Ik vind jullie zo ontzettend sterk en jullie gaan hier zo goed mee om, daar heb ik alleen maar diep respect voor.
En Mara is zeker een vechtertje!!
Weet niet zo goed wat ik moet zeggen
Wil jullie wel veel sterkte wensen voor de toekomst en alles wat jullie te wachten staat.
Ik vind jullie zo ontzettend sterk en jullie gaan hier zo goed mee om, daar heb ik alleen maar diep respect voor.
En Mara is zeker een vechtertje!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik sluit me ook aan wat er al eerder gezegd is..........
Jullie zijn een hele waard!
Jullie zijn een hele waard!
Flip Fluitketel- Kletskop
- Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Ik herken wat dingen van M.ara's situatie bij mezelf en wil jullie heel veel sterkte, geluk en rust wensen. Jullie meisjes boffen met zulke lieve ouders!
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Sluit me ook bij rest aan....
Heel veel sterkte en geluk gewenst voor de toekomst.
Eindelijk toch een stukje onzekerheid weg, ook al hoop je natuurlijk op beter nieuws.
Heel veel sterkte en geluk gewenst voor de toekomst.
Eindelijk toch een stukje onzekerheid weg, ook al hoop je natuurlijk op beter nieuws.
Gast- Gast
heftig om het nu echt zo op papier te hebben staan.
Sterkte nog voor alles wat komen gaat en heel veel geluk voor de toekomst!
Sterkte nog voor alles wat komen gaat en heel veel geluk voor de toekomst!
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ook ik lees al mee sinds Mara geboren is en wens jullie echt alle sterkte en kracht voor Mara en voor jullie als gezinnetje!
Ik hoop voor jullie, dat ieder stapje wat ze nu al heeft laten zien en jullie versteld deed staan, ze dit nog heel veel mag doen voor jullie! Het is echt een prachtig prinsesje! Net als haar zusje!
Liefs MiKa
Ik hoop voor jullie, dat ieder stapje wat ze nu al heeft laten zien en jullie versteld deed staan, ze dit nog heel veel mag doen voor jullie! Het is echt een prachtig prinsesje! Net als haar zusje!
Liefs MiKa
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Ondanks dat jullie gedeeltelijk al wisten wat er aan de hand was zal het behoorlijk heftig zijn om het zo zwart op wit te krijgen.
Heel veel geluk voor de toekomst gewenst, M.ara groeit op in een liefdevol en sterk gezin.
Heel veel geluk voor de toekomst gewenst, M.ara groeit op in een liefdevol en sterk gezin.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Heftig en oneerlijk is het. Ik hoop dat, ondanks dat dit nu op papier staat en vast ook heel moeilijk is, jullie een beetje rust kunnen vinden. Je komt heel dapper en sterk over maar loop jezelf niet voorbij.
Veel sterkte en geniet van elkaars liefde
Veel sterkte en geniet van elkaars liefde
Gast- Gast
Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen maar denk dat deze meer zegt dan 1000 woorden.
Ik heb enorm veel respect voor jullie !
Ik heb enorm veel respect voor jullie !
Gast- Gast
Ook ik wil jullie veel sterkte wensen voor nu en de onzekere toekomst.
Maar ik wens jullie ook toe dat jullie vooral heel veel mogen genieten van M.ara en natuurlijk ook van haar grote zus!
Maar ik wens jullie ook toe dat jullie vooral heel veel mogen genieten van M.ara en natuurlijk ook van haar grote zus!
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
Het meeste is al gezegd hier dus ik geef je een dikke knuffel
M ara is in ieder geval in goeie handen met zulke ouders!
M ara is in ieder geval in goeie handen met zulke ouders!
knets- Fluisteraar
- Aantal berichten : 246
Punten : 265
Registratiedatum : 30-11-10
Wat heftig allemaal zeg. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen voor nu en in de toekomst.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Ik ben blij dat Mara jullie als ouders heeft, want wat zijn jullie dapper & sterk. Het lijkt me heel moeilijk, maar ook fijn om te weten waar jullie aan toe zijn en hoe het met de gezondheid van jullie kleine meisje staat. De tijd zal het leren. Sterkte voor de komende tijd, want het is niet niks om te horen over je dochter natuurlijk, al hadden jullie het al wel aan zien komen. Je mag trots zijn op jezelf, jullie als gezin en familie.
Gast- Gast
Ik had het vanmiddag al gelezen op de site. Ik weet ook niet wat ik moet zeggen, ik vind het knap hoe jullie ermee omgaan, en het zal wel moeilijk te behappen zijn nu het zo zwart op wit staat allemaal. Ik hoop dat ze aanvalsvrij mag blijven, en dat de toekomst ook mee zit voor jullie!
Merk je nu zelf ook dingen in M.ara;s gedrag, of is het alleen nog lichamelijk wat je merkt bij haar?
Heel veel sterkte en knuffels voor jullie!
Merk je nu zelf ook dingen in M.ara;s gedrag, of is het alleen nog lichamelijk wat je merkt bij haar?
Heel veel sterkte en knuffels voor jullie!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik wil je heel veel sterkte wensen met jullie meisje. Het is niet niks zeg.
Leah- Fluisteraar
- Aantal berichten : 59
Punten : 69
Registratiedatum : 07-12-10
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: