Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

+15
iloverose
maiadebij
PiP
Zora
Parisienne
Sterrin_
Happydobby
studiebol
Muppetje
Liadan
Ayla
Aimee
Star007
Annie24
Parel
19 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Parel za 30 maa 2013 - 9:30

Onze dochter haar haar groeit als een tierelier ineens, het is echt zo'n lengte waar we doorheen moeten, maar nu komt het probleem .. ze houdt geen speldje in! Zodra ze maar merkt dat er iets van speld in haar haar zit, trekt ze het eruit. Staartjes laat ze een beetje toe, die 'vergeet' ze, maar ik heb zo'n ontzettende hekel aan van die palmbomen op haar hoofd.. Ik probeer het staartje nu wat schuiner te doen, zodat het aan de zijkant zit en dicht tegen het hoofd aan, maar wellicht heeft iemand nog meer ideeën?

Knippen gaat hem trouwens niet worden, dat komt wel als het iets langer is, dan kunnen de puntjes eraf en is het nog op een redelijke lengte. Ze heeft ook verschrikkelijke kruinen op haar achterhoofd..

***

Ik zal de foto's straks weghalen, denk ik.


Laatst aangepast door Parel op za 30 maa 2013 - 9:53; in totaal 1 keer bewerkt
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Annie24 za 30 maa 2013 - 9:33

Ik zou de voorkant wel een beetje bij laten punten, maar dat is enkel en alleen omdat ik het altijd vreselijk irritant vind als er een haar bij m'n oog in de buurt zit Laughing

Verder geen idee, want ik heb een jongen die gezegend is met een flinke bos haar wat zelfs uitgedund wordt om de 6 weken laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Star007 za 30 maa 2013 - 9:34

Wat is er mis met palmboompjes Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) 1578173417 ? Nee , ik snap wat je bedoelt! Ik probeer het staartje ook altijd wat schuiner naar 1 kant te doen, of ik maak 2 staartjes. Dat stond L. toch ook heel leuk? Die 2 staartjes , wat meer aan de achterkant. Of trekt ze dat er ook uit?
Speldjes, elastiekjes, alles wordt er hier ook uit getrokken, dus vaak loopt ze met coupe flodder haha Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) 394967
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Aimee za 30 maa 2013 - 9:34

Ik vind het eigenlijk wel schattig staan... Maar kan me voorstellen dat het voor haar onhandig is met die haren in haar ogen.

Werkt het om 2 speldjes in te doen? Dat ze er 1 uit kan halen en misschien toevallig de ander laat zitten?

Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 9:35

Een invlecht? Als je gaat vlechten het haar nat maken, dan spriet het niet zo alle kanten op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Parel za 30 maa 2013 - 9:36

Ja, maar JUIST haar pony wil ik bij laten groeien haha, ik heb het ook niet op pony's Laughing (zelf trauma van haha)

Star, die 2 staartjes kan ik wel proberen, maar dan kan ik nog niks met haar voorkant, want ze trekt idd alles eruit en loopt hier dus ook als floddertje rond.

Aimee, dat is nog wel een idee! Zal het eens proberen morgen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Parel za 30 maa 2013 - 9:38

Rejoy. schreef:Een invlecht? Als je gaat vlechten het haar nat maken, dan spriet het niet zo alle kanten op.
Moet ze wel stil zitten Laughing (en ik even oefenen..), en het irritante is dat ze het er gelijk uittrekt dus dan hangen er plukken uit. Haar hele haar invlechten gaat hem nog niet worden, ik ga morgen eens een poging wagen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Ayla za 30 maa 2013 - 9:40

En speldje steeds opnieuw in doen? Hier heeft ze ook 2x periode gehad dat ze ze steeds uittrok,inmiddelslaat ze ze weer zitten en vergeet ze ze indd, net als L. Met haar staartjes
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Liadan za 30 maa 2013 - 9:40

Haarband? Maar dat zal ze vast ook niet leuk vinden.
Ik maakte vaak 2 staartjes aan de achterkant, want bovenop haar hoofd vond ik ook niet leuk, maar daar moesten dan ook speldjes bij voor de voorste plukken...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Muppetje za 30 maa 2013 - 9:40

Ik denk dat het voor invlechten nog wat kort en weinig is. Oh, wat dat betreft had ik zo graag n meid gehad, haha...

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 9:41

Ik vlecht vaak alleen de voorpluk in en dan niet naar achteren toe, maar van oor naar oor zeg maar. Gewoon een dvd aanzetten, doosje rozijntjes, in de kinderstoel en vlechten maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  CCC za 30 maa 2013 - 9:42

Lastig zeg... Je moet er inderdaad doorheen denk ik. Zou de pony wat bij laten punten, vind dat nu wat onverzorgd staan. Misschien als het langer en zwaarder word word de kruin wat minder. Leuke haarbandjes Miss?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Parel za 30 maa 2013 - 9:46

Ze laat niks in zitten, haarbandjes al helemaal niet.
We proberen de speldjes inderdaad wel steeds weer in te doen, we moeten er denk ik even doorheen.
Ik ben écht niet van plan wat te laten knippen, het mag ook nog niet van onze kapster haha
Bijpunten komt op boblengte ongeveer (eigenwijssss). We zijn veel te blij dat ze haar heeft inmiddels Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Parel za 30 maa 2013 - 9:49

Ik zal morgen nog eens gaan proberen.. Als we weg gaan zit het trouwens opzij gekamd met babylotion, maar ik vind de speldjes altijd zo snoezig! Ik mis het Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) 1371890812
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Star007 za 30 maa 2013 - 9:49

Maar als het dan straks lang is, worden de punten dan niet van die slappe pieken? Ik weet het niet hoor. Maar bij mezelf is dat wel als ik het laat groeien en niet laat bij punten. Bij D. laat ik het nu over 2 weken voor de 2e keer bijpunten. Ik vind het dan, als het net geknipt is, er veel verzorgder uit zien bij D.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Parel za 30 maa 2013 - 9:53

Star007 schreef:Maar als het dan straks lang is, worden de punten dan niet van die slappe pieken? Ik weet het niet hoor. Maar bij mezelf is dat wel als ik het laat groeien en niet laat bij punten. Bij D. laat ik het nu over 2 weken voor de 2e keer bijpunten. Ik vind het dan, als het net geknipt is, er veel verzorgder uit zien bij D.
Het wordt nu in 1x een stuk dikker, het zullen vast wel wat pieken zijn hoor, maar dan doe ik er wel iets van een staartje in, we kunnen het nu niet over ons hart verkrijgen iets eraf te halen, dan krijgt ze straks zo`n rattenkopje. (wederom een trauma haha) Hoe dan ook zullen we erdoorheen moeten, als het lang moet groeien ontkomen we niet aan de pieken, denk ik.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  studiebol za 30 maa 2013 - 10:00

Hier ook nog nooit geknipt en dat wil ik ook nog niet, want dan zitten we weer met plukken die nergens bij kunnen.

Maar wat hier bij L heeft geholpen, is elke keer als ik haar haar deed, Wauw zeggen, Echt te overdreven stond ik dan bij haar WAAAAAAAAAUW wat ben je mooi. Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) 3079029344 En nu als ik haar haar doe en ze is klaar, zegt ze wauw en laat ze alles zitten!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  CCC za 30 maa 2013 - 10:06

N. Is al vier x naar de kapper geweest smile er worden dan echt wat milimetertjes geknipt. Staat voller en netter vinden wij zelf.

Haha studiebol dat doen wij ook altijd Laughing vanmiddag ook met haar zonnebril opzetten, liet Ze 'm toch even twee minuten op haha

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Happydobby za 30 maa 2013 - 10:09

De dochter van mijn vriendin is bijna 2 en laat ook niks zitten. Ze probeert het elke dag maar haar dochter haalt het er direct weer uit. Haren zijn nu wel langer dan bij jou L.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 10:10

Hier had ze al zo snel een speldje in dat ze het redelijk gewend moest zijn maar ook hier hebben we de fase gehad dat ze alles uit trok.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Parel za 30 maa 2013 - 10:13

Hier heeft ze al 8 maanden een speldje in, ging vanaf dag 1 goed. Tot 2 weken geleden... Baleeeeen! Hopen dat het snel overgaat haha
Studie, gelukkig heb ik een medelotgenoot Laughing jouw meiden hebben helemaaaal prachtig haar!

CCC, het scheelt, wij hebben zelf ook geen netjes of verzorgd haar Wink
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  studiebol za 30 maa 2013 - 10:16

Haha thanks!

Maar ik wil het gewoon niet knippen, ik vind dat ze een rare haar groei hebben, echt een hele haargroei naar voren vanaf de kruin op hun achterhoofd zeg maar. En dat wil ik naar de zijkant willen doen, achter hun oor. Als ik het nu ga knippen komt het daar nooit, haha. Wat ik opvallend vind is dat ze echt precies dezelfde manier van haar groei hebben, grappig vind ik dat!

Maar misschien is jouw L ook wel gevoelig voor een moeder die overdreven WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUW doet als je haar haren doet?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Gast za 30 maa 2013 - 10:26

Je hebt je foto al weggehaald maar hier maak ik vaak een halve invlecht aan de voorkant vanaf haar linkeroor over haar voorhoofd, iets langs de haarlijn zeg maar, en dan naar haar andere oor en naar achter. Daar bind ik het vast in een staartje of maak ik er een verdere hele invlecht van. Als ik haar op mijn iPhone een spelletje laat spelen of tv laat kijken gaat dat prima.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Parel za 30 maa 2013 - 10:26

Ja, ik WAUWWWWWW wat af, maar zal het even aandikken!

Hier heeft ze precies dezelfde haargroei, kruinen op haar achterhoofd, en het groeit helemaal van achteren naar voren, inderdaad. De kruinen heeft ze van haar moeder, en de rare haargroei van haar vader Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Parel za 30 maa 2013 - 10:27

Zus schreef:Je hebt je foto al weggehaald maar hier maak ik vaak een halve invlecht aan de voorkant vanaf haar linkeroor over haar voorhoofd, iets langs de haarlijn zeg maar, en dan naar haar andere oor en naar achter. Daar bind ik het vast in een staartje of maak ik er een verdere hele invlecht van. Als ik haar op mijn iPhone een spelletje laat spelen of tv laat kijken gaat dat prima.
L is 16 maanden, en heeft nog niet zo heel veel haar, het groeit gestaag. Dat lijkt me supertof, maar gaat nog niet lukken!

Even uit pure nieuwsgierigheid hoor, ik hoor je vader over dat je kleine kindjes om je heen hebt, waar komen/komt die vandaan? Je mag het ook pm'en hoor!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat kan ik met haar haar? (niet knippen) Empty Re: Wat kan ik met haar haar? (niet knippen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum