De uitslag.
+20
MamaJ&R
PapillonRose
Susan
Vancity_girl
Primrose
Parisienne
Sjaantje
Mamsie
LotteK
meisjesmama
Happydobby
Liadan
Coccinelle
Darius
sheila123
moepie
pindaatje
Inge
LindaK
Thunder
24 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Re: De uitslag.
Jullie zijn sterk. Wat moet het moeilijk zijn om te horen krijgen over je zoon, maar ook wel weer erkenning omdat jullie gewoon wisten dat er iets was. Hopelijk kunnen ze jullie goed begeleiden en helpen!
Gast- Gast
Jeetje, wat heftig!
Kan me voorstellen dat het een opluchting is om te weten wat er aan de hand is met S.
Maar het moet inderdaad ook heel heftig zijn om dit te horen...zeker ook omdat je niet weet wat dit voor de toekomst zal betekenen...
Hopelijk krijgen jullie snel antwoorden op de vragen die nu zijn ontstaan!
Sterkte!!
Kan me voorstellen dat het een opluchting is om te weten wat er aan de hand is met S.
Maar het moet inderdaad ook heel heftig zijn om dit te horen...zeker ook omdat je niet weet wat dit voor de toekomst zal betekenen...
Hopelijk krijgen jullie snel antwoorden op de vragen die nu zijn ontstaan!
Sterkte!!
LindaK- Prater
- Aantal berichten : 853
Punten : 937
Wat een schok voor jullie!
Sterkte voor jullie!
Sterkte voor jullie!
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
jeetje, dat zal even flink schrikken zijn. Fijn dat jullie na alle zorgen weten dat er ook daadwerkelijk iets is, maar het is niet niks om dan ook echt een diagnose te krijgen. Sterkte!
Gast- Gast
Jeetje Rataplan..... Wat een rot nieuws. Ook al had je het gevoel dit komt hard aan. Er is iets met je kind. Je wil als ouder niks liever dat je kindje gezond is !!!
Heel veel sterkte en succes voor de komende tijd. Jullie zijn sterk om hier samen door heen te gaan !!!
Heel veel sterkte en succes voor de komende tijd. Jullie zijn sterk om hier samen door heen te gaan !!!
Gast- Gast
Jeetje, wat heftig! Veel sterkte voor jullie!
Hopelijk wordt morgen bij de kinderarts nog het 1 en ander duidelijk voor jullie!
Hopelijk wordt morgen bij de kinderarts nog het 1 en ander duidelijk voor jullie!
pindaatje- Prater
- Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10
Logisch dat het rauw op je dak komt, ook al voel je het aan dat er wat is, dit wil je niet!
Naar dat het er zo onzeker uit ziet, wel goed dat alles gelijk in werking wordt gezet.
Ik wens jullie heel veel sterkte met alles, dat er een goed behandelplan opgesteld mag!
Liefs
Naar dat het er zo onzeker uit ziet, wel goed dat alles gelijk in werking wordt gezet.
Ik wens jullie heel veel sterkte met alles, dat er een goed behandelplan opgesteld mag!
Liefs
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
+1moepie schreef:Logisch dat het rauw op je dak komt, ook al voel je het aan dat er wat is, dit wil je niet!
Liefs
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Wat een rot nieuws zeg! Bah! Ik wil jullie alvast heel veel sterkte toewensen!
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Wat een rotnieuws, niet waar je op gehoopt had. Echt heftig. Ik vind het wel bijzonder om (weer) te zien hoe sterk dat moedergevoel kan zijn dat er iets niet goed zit bij je kindje. Je had dus gewoon gelijk... kan me dat nog zo goed herinneren dat je dat zo vroeg al zei. Ik hoop dat je morgen wat meer duidelijkheid krijgt bij de kinderarts. Heel veel sterkte
Gast- Gast
Ik heb vandaag nog aan jullie moeten denken, ik wist dat jullie vandaag de uitslag van alle onderzoeken zouden krijgen. Helaas heeft ook jouw moedergevoel het bij het juiste eind gehad. Ik kan mezelf heel goed voorstellen dat alles erg rauw op je dak is gevallen. Je wist natuurlijk wel dat S. zich matig ontwikkelde en matig groeide, maar nu sinds vandaag heb je 'opeens' echt een 'ander' kindje. Ik hoop dat jullie veel steun en liefde aan elkaar zullen hebben
Gast- Gast
Dat zal schrikken geweest zijn ondanks dat je nu weet wat er is. Veel sterkte.
Coccinelle- Prater
- Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een rotnieuws. Sterkte .
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Heftig hoor, sterkte!
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Jeetje dat is niet niks.. Sterkte!!
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Wat een schrik! Hoe kan deze afwijking S. beinvloeden in de toekomst of weten ze dat nog niet? Kan hij zich wel normaal blijven ontwikkelen?
Gast- Gast
Pfff... wat een schok! Sterkte! Knuffel!
LotteK- Fluisteraar
- Aantal berichten : 242
Punten : 252
Wat schrikken zeg . Wisten jullie al dat hij een zacht gehemelte had (of hebben niet alle kindjes met VCF syndroom dat)?
Gast- Gast
He jakkes wat een naar nieuws. Maar wat je ook zei het is denk ik ook wel een soort van opluchting.
Hopelijk krijgt hij snel een goed behandelingsplan.
Hopelijk krijgt hij snel een goed behandelingsplan.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Wat heftig! En tegelijkertijd ook een ' opluchting' omdat je nu iig zekerheid hebt en weet waar je aan toe bent en gericht kunt gaan (be)handelen. Maar toch, het is nu zo definitief
Veel sterkte voor jullie als gezin!
Veel sterkte voor jullie als gezin!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: