Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 14 feb 2011 - 3:56

Darcy schreef:
Lady4 schreef:
Bliss schreef:Whaha Darcy, ben jij een "ratel"?? Die zie ik nu voor t eerst Wink

Lady, jammer dat ie niet kan, maar idd wellicht binnenkort een keer! Hoop het voor je Date-topic 2 - Pagina 2 561177 En wanneer gaan wij ons nou eens bezatten aan de bar? Very Happy

Ik ga maar weer eens wat datingsites afspeuren ofzo.....
Zullen ons voornemen dat het dit voorjaar of deze zomer echt gaat gebeuren? En dan Darcy ook mee en Vruchtenhagel en alle anderen die willen komen! Vind het wel doodeng!

Mag ik wel mee als bezette vrouw :P
Tuurlijk! Kijken mag, toch? Date-topic 2 - Pagina 2 394967
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 14 feb 2011 - 3:56

Ik vind het ook heel stoer van je Lady! Ik denk dat mannen het best leuk vinden als vrouwen het initiatief nemen.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:57

Lady4 schreef:
Darcy schreef:
Lady4 schreef:
Bliss schreef:Whaha Darcy, ben jij een "ratel"?? Die zie ik nu voor t eerst Wink

Lady, jammer dat ie niet kan, maar idd wellicht binnenkort een keer! Hoop het voor je Date-topic 2 - Pagina 2 561177 En wanneer gaan wij ons nou eens bezatten aan de bar? Very Happy

Ik ga maar weer eens wat datingsites afspeuren ofzo.....
Zullen ons voornemen dat het dit voorjaar of deze zomer echt gaat gebeuren? En dan Darcy ook mee en Vruchtenhagel en alle anderen die willen komen! Vind het wel doodeng!

Mag ik wel mee als bezette vrouw :P
Tuurlijk! Kijken mag, toch? Date-topic 2 - Pagina 2 394967

Of course Cool Oh maar ik drink ook niet :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 3:58

Lady4 schreef:
Bliss schreef:Whaha Darcy, ben jij een "ratel"?? Die zie ik nu voor t eerst Wink

Lady, jammer dat ie niet kan, maar idd wellicht binnenkort een keer! Hoop het voor je Date-topic 2 - Pagina 2 561177 En wanneer gaan wij ons nou eens bezatten aan de bar? Very Happy

Ik ga maar weer eens wat datingsites afspeuren ofzo.....
Zullen ons voornemen dat het dit voorjaar of deze zomer echt gaat gebeuren? En dan Darcy ook mee en Vruchtenhagel en alle anderen die willen komen! Vind het wel doodeng!

Goed plan! En super dat je het gedaan hebt Lady4!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 14 feb 2011 - 4:03

Jullie reacties doen me wel goed hoor! Voel me een ontzettend stoer wijf inmiddels, haha! Very Happy
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 4:03

Lady4 schreef:Jullie reacties doen me wel goed hoor! Voel me een ontzettend stoer wijf inmiddels, haha! Very Happy

Ik doe er wel even een schepje bovenop! Goed gedaan Very Happy!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus ma 14 feb 2011 - 4:05

Heel goed gedaan, Lady! smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall ma 14 feb 2011 - 4:09

Sweety schreef:
@ Sugarfall : Wat lief dat je ernaar vraagt. Very Happy Het gaat nog steeds goed. Hij is 2 weken ziek geweest dus we zijn alleen maar bij hem thuis geweest en hebben film gekeken. Gister zouden we naar de film gaan maar dat ging niet door en we hebben voor vandaag weer afgesproken met elkaar. Ik blijf bij hem eten en misschien nog filmpje kijken.
Londen is tot nu toe nog niet geboekt, dat is wel weer jammer maar hij komt wel steeds meer met dingen zoals : dat ik van de zomer een nieuwe kleur voor zijn slaapkamer mag uitkiezen met hem, dat we er samen maar verandering in moeten gaan brengen over het feit dat ik niet vaak naar hotels ben geweest, dat ik een nieuwe aankleding voor zijn keuken mag uitzoeken.. Dat zijn pluspunten. Very Happy
Hij vertelde wel 2 a 3 weken geleden dat hij rustig aan wil doen dus dat was een beetje een "domper".
Plus... Hij wil dit jaar nog verhuizen naar Utrecht. Ik wil eigenlijk in Rotterdam blijven want hier wonen mijn familie en vrienden maar in Utrecht wonen zijn familie en vrienden. Nu loop ik wel erg ver vooruit hoor betreft samenwonen maar wel iets om over na te denken, denk ik.

Dat klinkt inderdaad allemaal positief! :-) Ik snap wel dat je er af en toe aan denkt hoor, dat hij naar Utrecht wil verhuizen. Woont hij nu ook in Rotterdam? Rotterdam is natuurlijk ook gewoon het leukste, ik woon er ook Wink Haha nee maar, ik zou proberen daar niet teveel mee bezig te zijn. Hoe groot is de kans dat jullie dit jaar nog zouden gaan samenwonen? Het is natuurlijk wel jammer dat je dan iets verder zou moeten reizen, maar naar Utrecht is opzich ook niet zo ver en het is een hele gezellige stad :-) Jammer dat Londen nog niet geboekt is. Hebben jullie wel een beetje een idee wanneer jullie willen gaan? Veel plezier vanavond! En langzaam gaan hoeft echt niet slecht te zijn he, soms is het nog wel beter om het echt rustig op te bouwen, maar ik snap wel heel goed dat er leukere dingen zijn om te horen.. Al denk ik wel dat het goed zit tussen jullie :-)

Ik vind je ook echt stoer Lady4!!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 14 feb 2011 - 4:38

Ja hij woont nu ook nog in Rotterdam. Hij heeft een koopwoning dat staat wel al te koop en zijn zus wil haar woning ( in Gouda ) gaan verkopen aan hem. :-) En idd Rotterdam is gewoon het leukste Wink
Ik ga er ook niet vanuit dat we dit jaar al gaan samenwonen, meer over de lange termijn. Hij wil dan weer gaan kopen en ja als je koop dan blijf je meestal langer op die plek. En dan denk ik.. Zou ik naar Utrecht willen verhuizen? Ach wie weet koopt hij het huis van zijn zus wel :P
We zouden eigenlijk 11 maart gaan voor 4 dagen maar doordat hij ziek was kon hij niet kijken of hij vrij kon krijgen. Vandaag is zijn eerste werkdag en we hebben net gesmst over Londen als dat weekend niet kan dan eventueel in april erheen.
En over langzaam opbouwen heb je ook gelijk.
Hoe gaat het met jou en je vriend?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 14 feb 2011 - 5:08

Trouwens Lady, heb je eigenlijk nog een keer een bericht terug gehad op e-Matching, van die jongen waarvoor jij actief lid bent geworden??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje ma 14 feb 2011 - 5:38

@ pros en marsy, wat leuk zeg! dat jullie date nu officieel jullie vriend is Very Happy

@ lady4: wat stoer indd dat je gesmst hebt, wel jammer dat hij vanavond niet kon. Ben benieuwd wat zn reactie op je volgende sms is en ik hoop dat jullie snel kunnen afspreken!
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 14 feb 2011 - 9:51

Bliss schreef:Trouwens Lady, heb je eigenlijk nog een keer een bericht terug gehad op e-Matching, van die jongen waarvoor jij actief lid bent geworden??
Nee, die heeft diezelfde week zijn profiel nog verwijderd. Waarschijnlijk al aan de vrouw. Wink Hoe is het nu met jou?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 14 feb 2011 - 10:05

Lady4 schreef:
Bliss schreef:Trouwens Lady, heb je eigenlijk nog een keer een bericht terug gehad op e-Matching, van die jongen waarvoor jij actief lid bent geworden??
Nee, die heeft diezelfde week zijn profiel nog verwijderd. Waarschijnlijk al aan de vrouw. Wink Hoe is het nu met jou?

Oh jammer! Maar gewoon ff goed van je lidmaatschap gebruik maken smile Ik heb net met twee jongens gepraat op Paiq, Ă©Ă©n heb ik er alweer verwijderd en van de ander weet ik niet echt of t wat is. Ik ben toch echt wel kieskeurig merk ik, ook op Knuz bijv. heb ik op bijna elk profiel wel wat aan te merken...

Het gaat redelijk. Moet een beetje afkicken nog, heb nog steeds af en toe t idee dat ik elk moment weer een sms kan krijgen. Terwijl ik dat natuurlijk zelf niet meer wilde... Maar ik heb niet meer t gevoel dat ik steeds kan janken, dus wat dat betreft is de situatie wel verbeterd Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 14 feb 2011 - 10:19

Het is inderdaad echt afkicken en dat heeft wat tijd nodig. Nu lekker wat rondneuzen op Paiq of Knuz en het allemaal niet te serieus nemen. Wie weet wat er dan ineens voorbij komt!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 14 feb 2011 - 23:37

Goed ik heb weer een lekker vreemd mailtje gehad.

Ik had eind vorig jaar een date maar dat heb ik daarna afgekapt omdat ik er gewoon nog niet klaar voor was. Nu had ik van het weekend mijn stoute schoenen aan getrokkenen en heb hem gemaild of hij zin had in nog een date.

Nou heb ik een leuk mailtje terug gehad, maar hij geeft ook aan dat hij inmiddels ook een ander leuk meisje heeft ontmoet. Nou helemaal prima. Maar vervolgens zet hij dit in z'n mail:
Als ik met jou zo afspreken, dan hoop ik op allemaal dingen waarvan het niet netjes is op te hopen.

En dat'ie zich voor kan stellen dat ik dat niet bedoelde met voorstel om te daten.

Nou ik snap er niks van haha!


Edit: Never mind... ik snap 'm al. Rolling Eyes Hij wil dan alleen voor de seks ofzo afspreken. Nou nee, daar heb ik idd geen zin in. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Zwoesj di 15 feb 2011 - 0:10

Wees blij dat je er nu achterkomt vruchtenhagel, en niet op de date zelf, dat is helemaal een afknapper dan!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie di 15 feb 2011 - 1:06

Hij is wel eerlijk over zijn intenties Vruchtenhagel. Maar dat is dan ook het enige pluspunt.. Rolling Eyes Zo'n man kan je beter kwijt dan rijk zijn als je opzoek bent naar een relatie.

Sweety, merk je dat hij het rustig aan wil doen? Want die dingen die ik hoor zijn op zich niet echt 'rustig aan doen'.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect di 15 feb 2011 - 2:39

Heb je al iets gehoord Lady? silent
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 15 feb 2011 - 3:06

Ahh wat stom VH, hij is dus gewoon uit op een seksdate! Lijkt me niks voor jou Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 3:23

Lady, was jij dat meisje met die jongen in de supermarkt die je zo leuk vond? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 15 feb 2011 - 3:43

Janelie schreef:Hij is wel eerlijk over zijn intenties Vruchtenhagel. Maar dat is dan ook het enige pluspunt.. Rolling Eyes Zo'n man kan je beter kwijt dan rijk zijn als je opzoek bent naar een relatie.

Sweety, merk je dat hij het rustig aan wil doen? Want die dingen die ik hoor zijn op zich niet echt 'rustig aan doen'.

Mee eens VH.

Ik merk het wel een beetje maar ook weer niet echt. Bv gister: Toen vertelde hij dat zijn moeder soms ook taarten maak en die met marsepein of fondant versiert enz, dus ik zei: dan wil ik je moeder echt eens zien kan ze het me leren Wink
Komt hij naar me toe pakt hij mijn armen schudt me lief door elkaar ( zacht bedoel ik ) en zegt: rustig aan rustig aan.. En hij lacht er bij. Toen zagen we Marco Borsato op tv en hij zei dat zijn zus erheen gaat dit jaar. Waarop ik antwoordde dat het leuk is dat ze ernaar toe gaat. Zegt hij: misschien kan je volgend jaar wel mee.

Ander vb: ik ben nog nooit naar het museum geweest ( correcte 1x ) hij zei dat als we kinderen hebben dat die dan zeker wel naar het museum gaan. :shock:
Begrijp me niet verkeerd ik vind het heel leuk dat hij dat zegt maar wel beetje tegenstrijdig. Daarmee vraag ik me dus af.. Doen we wel zo rustig aan?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 15 feb 2011 - 3:56

Nee, dat was ik niet Yasmin. Weet wie je bedoelt, maar kan niet meer op haar naam komen.

Ik heb niks meer gehoord, maar dat had ik ook niet verwacht eigenlijk. Hij gaf al aan een drukke week te hebben, dus ik ben meer benieuwd of ik daarna wat hoor.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie di 15 feb 2011 - 5:49

Misschien weet hij het zelf ook niet precies Sweety. Hij kijkt misschien al wel in de toekomst, maar hij vindt het nog eng om je aan zijn ouders voor te stellen. Dan wordt het wel heel officieel. Zolang jij je er nog goed bij voelt.

Yasmin, was dat niet Mandy?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 15 feb 2011 - 7:50

Janelie schreef:
was dat niet Mandy?

Jup, alleen weet ik niet meer hoe ze hier heette.. Iets met bloem ofzo misschien? Of heeft ze nu een andere naam?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie di 15 feb 2011 - 8:04

Reeza schreef:
Janelie schreef:
was dat niet Mandy?

Jup, alleen weet ik niet meer hoe ze hier heette.. Iets met bloem ofzo misschien? Of heeft ze nu een andere naam?
Ik dacht dat zij destijds iets met mandy in haar naam heette. Anders weet ik niet hoe ik dat weet :P Post zij hier nog weleens?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum