Date-topic 2
+39
Baby
Vanillivi
nijntje4
Middleme
May
Antibes
Xanna
Zininzon
Sjaantje
Atelier Madame
TGR
BJA
Sundae
Pannetoet
Mermaid
FireButterfly
Gigi_
Prosecco
_Lacey_
Yzma
Snoes
Chocolate Cookie
CrazyGrace
*Rainbow
Tinus
Roze Roos
Feline
ButterflyEffect
klavertje
Sugarfall
Bliss
Janelie
Marsy28
aniet
Sweety
Zwoesj
Lady4
Sterre
Suus
43 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Date-topic 2
Lady, ik vind 't een superstoere actie van je! Ondanks dat het vorige keer niet liep zoals je wilde dat het zou lopen heb je gewoon de ballen om 't weer te doen! En ooit pluk je daar de vruchten van! Hopelijk deze keer.. Vind zijn smsje ook gewoon leuk terug.
Bliss, went het niet smsen al? Of heb je inmiddels toch nog contact gehad?
VH, jij had laatst toch een praatje gemaakt met die jongen uit de tram? Ben je die nog wel eens tegen gekomen? Vervelend dat je valentijnsdag zo naar ervaart. Ik ben niet anders gewend haha.. heb echt nog nooit een kaart gekregen o.i.d.
Gister toevallig wel een sms van m'n exdate gehad. Na 2 weken niets gehoord te hebben. Hij vroeg hoe 't met me ging en vertelde wat ie op vakantie had gedaan. Heb vandaag een simpel smsje terug gestuurd. Weet ook niet meer zo goed wat ik terug moet sturen. Heb 'm eigenlijk nog weinig te vertellen.
VH, jij had laatst toch een praatje gemaakt met die jongen uit de tram? Ben je die nog wel eens tegen gekomen? Vervelend dat je valentijnsdag zo naar ervaart. Ik ben niet anders gewend haha.. heb echt nog nooit een kaart gekregen o.i.d.
Gister toevallig wel een sms van m'n exdate gehad. Na 2 weken niets gehoord te hebben. Hij vroeg hoe 't met me ging en vertelde wat ie op vakantie had gedaan. Heb vandaag een simpel smsje terug gestuurd. Weet ook niet meer zo goed wat ik terug moet sturen. Heb 'm eigenlijk nog weinig te vertellen.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Op Net5 is trouwens Coyote Ugly bezig.. over droommannen gesproken. Ik ben altijd een beetje verliefd na het kijken van deze film.. Wat ie zegt, wat ie doet, hoe ie eruit ziet..Niemand heeft 'm nog overtroffen
Feline- Kletskop
hoi allemaal!
Ik heb jullie verhalen nog niet terug gelezen maar wil toch alvast mijn verhaal hier kwijt.
Mijn date is gisteravond langsgekomen om valentijnsdag te 'vieren' en om het een en ander uit te praten. Dit is aardig gelukt en eigenlijk voelde ik me de hele avond super fijn bij hem! Hij leek na ons gesprek (van msn de avond ervoor en gisteren) best verandert, veel meer ontspannen en veel zekerder van zijn zaak. Hij pakte me zo nu en dan gewoon spontaan vast voor een knuffel of een kus. Het zoenen ging ook veel beter!
Ik voelde me gisteravond echt ineens heeeeel anders bij hem en vond het jammer dat hij weer naar huis moest. (ik ging naar mn ouders omdat ik vandaag met mn moeder naar de huishoudbeurs in Amsterdam ging).
Ik denk dat ik me maar gewoon helemaal over ga geven aan mijn gevoel, wel zie waar het schip strand.. en ik denk dat als het gevoel en vertrouwen goed zit, de seks vanzelf komt.
Wat een ommekeer ineens he?
Ik heb jullie verhalen nog niet terug gelezen maar wil toch alvast mijn verhaal hier kwijt.
Mijn date is gisteravond langsgekomen om valentijnsdag te 'vieren' en om het een en ander uit te praten. Dit is aardig gelukt en eigenlijk voelde ik me de hele avond super fijn bij hem! Hij leek na ons gesprek (van msn de avond ervoor en gisteren) best verandert, veel meer ontspannen en veel zekerder van zijn zaak. Hij pakte me zo nu en dan gewoon spontaan vast voor een knuffel of een kus. Het zoenen ging ook veel beter!
Ik voelde me gisteravond echt ineens heeeeel anders bij hem en vond het jammer dat hij weer naar huis moest. (ik ging naar mn ouders omdat ik vandaag met mn moeder naar de huishoudbeurs in Amsterdam ging).
Ik denk dat ik me maar gewoon helemaal over ga geven aan mijn gevoel, wel zie waar het schip strand.. en ik denk dat als het gevoel en vertrouwen goed zit, de seks vanzelf komt.
Wat een ommekeer ineens he?
Gast- Gast
Fijn Jade! Lekker van genieten
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Jouw reactie doet me erg goed Feline, dank je wel!
Jade, fijn dat je nu toch weer wat meer ontspannen bent en kunt genieten. Hij zal dat ongetwijfeld ook merken en misschien juist daardoor minder onzeker zijn. Wisselwerking zeg maar.
Jade, fijn dat je nu toch weer wat meer ontspannen bent en kunt genieten. Hij zal dat ongetwijfeld ook merken en misschien juist daardoor minder onzeker zijn. Wisselwerking zeg maar.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Ik weet het niet precies.. Maar ik weet wel dat ik blij ben dat we de moeite hebben genomen om er samen even over te praten. Dat voelde echt goed, we weten nu beide waar we aan toe zijn.
Vrijdag avond ga ik weer even naar hem toe!
Vrijdag avond ga ik weer even naar hem toe!
Gast- Gast
Wat fijn, Jade! Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat tussen jullie
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Suus schreef:Wat fijn, Jade! Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat tussen jullie
+1
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Feline schreef:
Ja op zich went het wel. Mn hoofd loopt sowieso ff over momenteel, druk met werk enzo, dus dan denk ik er minder aan. Heb geen contact meer gehad hoor! Lijkt me wel leuk om m straks met carnaval nog ff te zien, we'll see...
Heb jij nog wat terug gestuurd?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Oh, dat is zeker fijn dat je het zo druk hebt! Anders is 't een stuk zwaarder ben ik bang..
Ik heb iets simpels terug gestuurd.. ben eigenlijk ook niet zo van het nutteloos smsen. En dat is 't inmiddels wel geworden
Ik heb iets simpels terug gestuurd.. ben eigenlijk ook niet zo van het nutteloos smsen. En dat is 't inmiddels wel geworden
Feline- Kletskop
Feline schreef:Op Net5 is trouwens Coyote Ugly bezig.. over droommannen gesproken. Ik ben altijd een beetje verliefd na het kijken van deze film.. Wat ie zegt, wat ie doet, hoe ie eruit ziet..Niemand heeft 'm nog overtroffen
Haha, ik keek de film gisteren ook en toen dacht ik nog: qua doen en laten en verwoorden lijkt hij heel erg op mijn date/vers vriendje...
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Die behoefte om het even te willen zien, snap ik erg goed Bliss. Stiekem heb ik dat nog steeds bij mijn laatste date.. Maar je doet het erg goed, proud mama!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe was het gister Jade?
Morgenavond ga ik naar mijn date toe en dan gaan we naar het reisbureau toe. En ik hoop dat we nu gaan boeken voor Londen. Dan blijf ik er misschien daarna slapen. Het is namelijk mijn laatste dag van mijn menstruatie en om dan daar te slapen.. Weet niet. Maar van hem mag ik blijven slapen ook al ben ik bezig met menstrueren. Dan gaan we zaterdagavond naar de verjaardag van mijn collega. Hij kent hem ook dus kunnen ze beetje bijkletsen.
Verder niet veel te melden eigenlijk
Morgenavond ga ik naar mijn date toe en dan gaan we naar het reisbureau toe. En ik hoop dat we nu gaan boeken voor Londen. Dan blijf ik er misschien daarna slapen. Het is namelijk mijn laatste dag van mijn menstruatie en om dan daar te slapen.. Weet niet. Maar van hem mag ik blijven slapen ook al ben ik bezig met menstrueren. Dan gaan we zaterdagavond naar de verjaardag van mijn collega. Hij kent hem ook dus kunnen ze beetje bijkletsen.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Hoe was het gister Jade?
Haha, mooi omschreven. Waarom zou je niet kunnen blijven slapen als je ongesteld bent?
Ik vind een vakantie plannen trouwens ook niet echt rustig aan doen
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
@Sweety.. ik heb morgen pas weer een date hoor!
Leuk dat je je vakantie naar Londen gaat plannen. En slapen kan toch prima?
Veel plezier samen!
Leuk dat je je vakantie naar Londen gaat plannen. En slapen kan toch prima?
Veel plezier samen!
Gast- Gast
Ik weet niet. Moet er altijd even aan wennen als ik ongesteld ben en daar dan blijf slapen. Ik draag namelijk maandverband en dan van die dikke. Dus ziet er niet charmant uit vind ik. En idd vakantie boeken is ook niet echt rustig aandoen. Ik blijf morgen sowieso niet slapen want ik heb een allergische reactie bij mijn schaamlippen en tot aan mijn billen.. Net ingesmeerd en dat echt ontzettend veel pijn. Morgen weer langs de dokter om het na te laten kijken. Ze weet niet waar ik allergisch voor ben( de dokter bij de huisartsenpost) dus morgen naar mijn eigen dokter.
@ jade: morgen pas?! Sorry.. Ben even in de war met de dagen..
@ jade: morgen pas?! Sorry.. Ben even in de war met de dagen..
Sweety- Ratel
Ik ga me hier ook melden!!! Dit heb ik gepost in het dagcafe:
Ik heb zometeen een soort van date!
Ik loop stage in het buitenland en ik werd gebeld door een jongen, is de zoon van een 1 of andere baas hier. Hij wilde me dingen laten zien enzo haha. Ik zo tegen collegas zeggen: hij is echt zooooo knap!
Dus nu ben ik wel echt heel erg benieuwd wat er zo voor mn neus staat..
Ik ben weer terug inmiddels(en nee het is niet dat het zo laat is geworden, ik woon op het moment in Costa Rica waar het 7 uur vroeger is)
En het was echt heel erg gezellig! Toen hij zich voorstelde dacht ik: hmm niet echt heel aantrekkelijk maar even later toen we aan het kletsen waren in de auto viel me toch op dat hij best wel knap is. Alleen ik vind zn snorretje en baardje niet zo mooi:P
We zijn eerst naar zn huis gegaan(die overigens echt GIGANTISCH) is en hebben daar wat gegeten. Toen opzoek gegaan naar appartementen en hebben er 2 bezocht. We zijn nog ergens gaan eten en af en toe raakte hij me ook aan, eerst zat hij tegenover me en ging eigenlijk gelijk naast me zitten. Ik merkte ook af en toe dat hij beetje zenuwachtig was ofzo haha.
Het was echt ontzettend gezellig, en ik merk wel hoe het verder gaat, sowieso wil ik hem blijven zien!!
Ik heb zometeen een soort van date!
Ik loop stage in het buitenland en ik werd gebeld door een jongen, is de zoon van een 1 of andere baas hier. Hij wilde me dingen laten zien enzo haha. Ik zo tegen collegas zeggen: hij is echt zooooo knap!
Dus nu ben ik wel echt heel erg benieuwd wat er zo voor mn neus staat..
Ik ben weer terug inmiddels(en nee het is niet dat het zo laat is geworden, ik woon op het moment in Costa Rica waar het 7 uur vroeger is)
En het was echt heel erg gezellig! Toen hij zich voorstelde dacht ik: hmm niet echt heel aantrekkelijk maar even later toen we aan het kletsen waren in de auto viel me toch op dat hij best wel knap is. Alleen ik vind zn snorretje en baardje niet zo mooi:P
We zijn eerst naar zn huis gegaan(die overigens echt GIGANTISCH) is en hebben daar wat gegeten. Toen opzoek gegaan naar appartementen en hebben er 2 bezocht. We zijn nog ergens gaan eten en af en toe raakte hij me ook aan, eerst zat hij tegenover me en ging eigenlijk gelijk naast me zitten. Ik merkte ook af en toe dat hij beetje zenuwachtig was ofzo haha.
Het was echt ontzettend gezellig, en ik merk wel hoe het verder gaat, sowieso wil ik hem blijven zien!!
Gast- Gast
Leuk Yasmin! Je had hem dus al wel vaker gezien aangezien je wist dat je hem knap vond? Enne een snorretje en baardje kan eraf he
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Leuk om te lezen Yasmin! Gingen jullie kijken voor een appartement voor jou of voor hem? En idd wat Janelie zegt, baard en snor kan eraf
Sweety- Ratel
Net gesmst met mijn date en we gaan vanavond uit eten samen. En daarna naar het reisbureau. Heb er nu al zin in!
Sweety- Ratel
Ik had hem nog niet eerder gezien, heb het een beetje stom omschreven zie ik nu! Het was zegmaar de reacties van mn collegas toen ik vertelde dat hij me ging helpen
Het was voor een appartement voor mij! Heb er 1 gevonden, ik ga vandaag verhuizen, waar hij me ook mee gaat helpen Eerst gingen we naar zn huis om wat te eten en even later ging hij ook zn tanden poetsen, toen dacht ik van, hmm oke..
Hij vertelde later dat hij en zn vriendin 2 weken geleden een punt achter de relatie hebben gezet van 4.5 jaar.. Dus nu weet ik het niet goed..
Het was voor een appartement voor mij! Heb er 1 gevonden, ik ga vandaag verhuizen, waar hij me ook mee gaat helpen Eerst gingen we naar zn huis om wat te eten en even later ging hij ook zn tanden poetsen, toen dacht ik van, hmm oke..
Hij vertelde later dat hij en zn vriendin 2 weken geleden een punt achter de relatie hebben gezet van 4.5 jaar.. Dus nu weet ik het niet goed..
Gast- Gast
heey meiden,
ik kom me ook weer even melden, nu mn date een week niet gezien, en ook de tijd gehad om na te denken. hij gaat hij ook best snel en het gaat mij iets te snel ik vind zijn gedrag naar mij toe een beetje benauwend.
Ik heb dit aan hem aangegeven, en hij begreep het gelukkig. Ik zie het namelijk nog niet als een relatie en hij zegt al dat ie van me houd etc etc.. kan ik nooit zo goed tegen haha.. we kennen elkaar net!
mja, gelukkig begreep hij het.. Ik vind hem echt wel leuk en wil echt wel blijven daten maar niet in zo'n sneltreinvaart haha..
ook heb ik gezegd dat ik moeite heb met zijn extreme onzekerheid.. door zn gedrag/uitspraken afentoe vraag ik me echt af wat er aan de hand is... mja, ik hoop dat het minder wordt!
Verder zwaai ik jullie uit voor een weekje want ik ga straks lekker een weekje met vakantie met familie! uitwaaien op het strand van Zeeland.. heerlijk! duimen jullie voor mooi weer?
ik kom me ook weer even melden, nu mn date een week niet gezien, en ook de tijd gehad om na te denken. hij gaat hij ook best snel en het gaat mij iets te snel ik vind zijn gedrag naar mij toe een beetje benauwend.
Ik heb dit aan hem aangegeven, en hij begreep het gelukkig. Ik zie het namelijk nog niet als een relatie en hij zegt al dat ie van me houd etc etc.. kan ik nooit zo goed tegen haha.. we kennen elkaar net!
mja, gelukkig begreep hij het.. Ik vind hem echt wel leuk en wil echt wel blijven daten maar niet in zo'n sneltreinvaart haha..
ook heb ik gezegd dat ik moeite heb met zijn extreme onzekerheid.. door zn gedrag/uitspraken afentoe vraag ik me echt af wat er aan de hand is... mja, ik hoop dat het minder wordt!
Verder zwaai ik jullie uit voor een weekje want ik ga straks lekker een weekje met vakantie met familie! uitwaaien op het strand van Zeeland.. heerlijk! duimen jullie voor mooi weer?
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Welk strand ga je heen in Zeeland?(ik woon daar namelijk).
Ik snap je wel hoor, als een jongen al vrij snel begint met: ik houd van je, het klinkt zo claimerig..
Ik zie hem straks weer, hij komt me ophalen en gaat me helpen met verhuizen Het is wel echt een schatje, ook echt een gentleman, gisteren de hele tijd de deur voor me open houden, en mij als eerste elke keer naar binnen laten gaan haha
Ik snap je wel hoor, als een jongen al vrij snel begint met: ik houd van je, het klinkt zo claimerig..
Ik zie hem straks weer, hij komt me ophalen en gaat me helpen met verhuizen Het is wel echt een schatje, ook echt een gentleman, gisteren de hele tijd de deur voor me open houden, en mij als eerste elke keer naar binnen laten gaan haha
Gast- Gast
Goedemorgen! Nou Londen is eindelijk geboekt! We gaan 6 mei erheen. Dat duurt nog wel even maar dan hebben we iets om naar uit te kijken. We zouden gister uit eten gaan maar dat is niet meer doorgegaan doordat we zolang bezig waren bij het redibureau. We gingen eerst boeken en daarna eten. Dus het was makkelijk de Mac geworden. Daarna zijn we bij hem thuis nog even gaan bankhangen en ben ik s'avonds weer vertrokken. Vind het zo leuk dat we hebben geboekt. Duurt alleen nog even. . Ik ga zo naar de verjaardag van het kind van mijn vriendin en dan vanavond gaat hij mee naar de verjaardag van mijn collega. Jullie nog plannen?
Succes met verhuizen Yasmin!Wel leuk dat hij je komt helpen.
Goed dat je er wat van heb gezegd Klavertje. Ik zou dat ook te snel vinden om nu te zeggen ik hou van je.. Je bent nog bezig elkaar tevleren kennen.
Succes met verhuizen Yasmin!Wel leuk dat hij je komt helpen.
Goed dat je er wat van heb gezegd Klavertje. Ik zou dat ook te snel vinden om nu te zeggen ik hou van je.. Je bent nog bezig elkaar tevleren kennen.
Sweety- Ratel
Leuk Sweety! Londen is zo'n gave stad! En nu heb je lekker iets om naar uit te kijken én t lijkt mij een lekker gevoel dat je weet dat hij jullie tegen die tijd in elk geval nog steeds samen ziet.
Ik ga vanmiddag ff shoppen, biosje pakken en uit eten met een vriendin. Verder niet echt plannen dit weekend. Kreeg gisteren nog een enthousiast bericht op Knuz, ga daar dit weekend nog ff op reageren denk ik. Tot zover mijn mannen-update.
Ik ga vanmiddag ff shoppen, biosje pakken en uit eten met een vriendin. Verder niet echt plannen dit weekend. Kreeg gisteren nog een enthousiast bericht op Knuz, ga daar dit weekend nog ff op reageren denk ik. Tot zover mijn mannen-update.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: