Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Minst leuke of vieze klusjes?

+31
Bliss
Esperanza
Pompoen
Atelier Madame
Twellie
Stuiterbal
Sea of Trees
Sanne
Niekske
Caroow
Blond
Highway
Luce
Reva
Tania
Caramba
Rush
Fortissimo
Jeanette
Lejow
Lady4
Bruintje Beer
Pineco
rapa nui
Silver
Toet
Beachgirl
Sterrin_
Sam
Liz
kwak
35 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  JustMeDaan wo 24 apr 2013 - 3:10

Ook ik zit in de zorg en ben inmiddels heel wat gewend. Waar ik nog steeds niet goed tegen kan is braaksel. Maar dat gaat ook steeds beter. Als je het NORO-virus in je instelling hebt moet je wel.
Verder kan ontlasting, urine, pus, bloed, open wonden die zwart/rood/geel zijn me niks meer doen. Qua misselijkheid of smerig vinden dan. Ik vind het voor de betreffende persoon erger. Sputum, tsja als ze dr een omhoog halen en uitspugen in de wasbak of toilet kijk ik wel ff weg haha maar verder lukt dat ook nog wel. Darmbloeding enz doet me eigenlijk ook niks.

JustMeDaan
Prater
Prater

Aantal berichten : 834
Punten : 872
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  Clapperdie wo 24 apr 2013 - 6:32

Iehw! :shock:

I I love you my job. Lekker op kantoor. Het meeste vieze klusje is de vieze mokken van luie managers opruimen... En dat hoef ik niet eens te doen maar ja wil dat mijn directeur er netjes bij zit natuurlijk.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  MissD wo 24 apr 2013 - 7:06

Ik ben volgens mij aan zo'n beetje alles wel gewend. Het enige wat ik vies blijf vinden is het poetsen van kunstgebitten met alle vieze etensresten en ook het afspoelen van alles met etensresten.

Gelukkig tot op heden (9 jaar in de zorg) nog niet ondergepoept of geplast.

Oh ja en nagels met van alles eronder schoonmaken en knippen dat blijft ook smerig. Doe dat ook altijd met een mondkapje voor. Oud collega was eens nagels aan het knippen en ondertussen aan het kletsen en die kreeg een nagel in haar mond.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  Clapperdie wo 24 apr 2013 - 7:36

MissD schreef:Ik ben volgens mij aan zo'n beetje alles wel gewend. Het enige wat ik vies blijf vinden is het poetsen van kunstgebitten met alle vieze etensresten en ook het afspoelen van alles met etensresten.

Gelukkig tot op heden (9 jaar in de zorg) nog niet ondergepoept of geplast.

Oh ja en nagels met van alles eronder schoonmaken en knippen dat blijft ook smerig. Doe dat ook altijd met een mondkapje voor. Oud collega was eens nagels aan het knippen en ondertussen aan het kletsen en die kreeg een nagel in haar mond.

Dat meen je niet??! :shock: silent
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  Gast wo 24 apr 2013 - 7:47

De poepluiers die tot tussen de schouderbladen zitten of de broekspijpen uitlopen, hoewel ik dat ergens ook wel weer 'leuk' vind, ze lekker badderen en weer in het schoon steken. Verder spugende kinderen, echt overgeven dan. Ik heb echt 100x liever m'n handen in de poep dan m'n handen in de overgeefsel.

Het meest vieze ooit was dat ik een keer van top tot teen onder ben gespuugd, en toen had ik nog geen reservekleding op m'n werk liggen. Dan maar 20 minuten naar huis fietsen, douchen en omkleden, en 20 minuten weer terug...daar heb ik inmiddels wel van geleerd, heb standaard een setje kleding in m'n kluis :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  Bacio wo 24 apr 2013 - 7:48

Gatverdamme!!!!! Ik doe nooit iets vies voor mijn werk.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  MissD wo 24 apr 2013 - 7:54

Clapperdie schreef:
MissD schreef:Ik ben volgens mij aan zo'n beetje alles wel gewend. Het enige wat ik vies blijf vinden is het poetsen van kunstgebitten met alle vieze etensresten en ook het afspoelen van alles met etensresten.

Gelukkig tot op heden (9 jaar in de zorg) nog niet ondergepoept of geplast.

Oh ja en nagels met van alles eronder schoonmaken en knippen dat blijft ook smerig. Doe dat ook altijd met een mondkapje voor. Oud collega was eens nagels aan het knippen en ondertussen aan het kletsen en die kreeg een nagel in haar mond.

Dat meen je niet??! :shock: silent

Ja toch wel... ik was met haar (en nog wat bewoners) aan het praten, vergeet ik echt niet meer was zo vies.. Dus sindsdien doe ik daarbij altijd een mondkapje voor.

MissD
Prater
Prater

Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  Rush wo 24 apr 2013 - 7:56

Clapperdie schreef:Iehw! :shock:

I I love you my job. Lekker op kantoor. Het meeste vieze klusje is de vieze mokken van luie managers opruimen...
En dat hoef ik niet eens te doen maar ja wil dat mijn directeur er netjes bij zit natuurlijk.
Ik heb onze directeuren eindelijk geleerd dat ze zelf hun vuile vaat in de keuken moeten zetten. Het duurt 6 jaar, maar dan heb je ook wat.Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 394967
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  Clapperdie wo 24 apr 2013 - 8:15

Rush schreef:
Clapperdie schreef:Iehw! :shock:

I I love you my job. Lekker op kantoor. Het meeste vieze klusje is de vieze mokken van luie managers opruimen...
En dat hoef ik niet eens te doen maar ja wil dat mijn directeur er netjes bij zit natuurlijk.
Ik heb onze directeuren eindelijk geleerd dat ze zelf hun vuile vaat in de keuken moeten zetten. Het duurt 6 jaar, maar dan heb je ook wat.Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 394967

Erge is dat de directeur dat ook zelf doet alleen die leasy ass managers niet. En tja om mijn directeur nou hun zooi op te laten ruimen. Daar ben ik dan weer voor in het leven geroepen Razz
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  Rush wo 24 apr 2013 - 8:21

Hahaha, nee dat is ook een beetje omgekeerde wereld. Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 3 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum