Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Minst leuke of vieze klusjes?

+31
Bliss
Esperanza
Pompoen
Atelier Madame
Twellie
Stuiterbal
Sea of Trees
Sanne
Niekske
Caroow
Blond
Highway
Luce
Reva
Tania
Caramba
Rush
Fortissimo
Jeanette
Lejow
Lady4
Bruintje Beer
Pineco
rapa nui
Silver
Toet
Beachgirl
Sterrin_
Sam
Liz
kwak
35 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 2 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  Beachgirl ma 22 apr 2013 - 23:07

Sputum vind ik echt totaal niks voorstellen naast melena.

Ga dat maar eens googlen. Die geur blijft een week in je neus hangen.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 2 Empty Re: Minst leuke of vieze klusjes?

Bericht  Tania ma 22 apr 2013 - 23:10

Op mijn vorige werk was iemand die 'snachts handschoentjes aan had tegen het krabben. Daar sabbelde ze de hele nacht op, die dingen waren de volgende ochtend helemaal doorweekt. Zo vies pale ik ging daar echt bijna van over m'n nek. M'n zoontje doet het nu altijd met zn knuffel echt te ranzig vind ik het.
Ik verschoon liever 10 poepluiers dan zoiets.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Reva ma 22 apr 2013 - 23:57

Liz schreef:Oh ik vergeet het opruimen van sperma, echt ieuw!
:O

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Luce di 23 apr 2013 - 0:06

Liz schreef:Oh ik vergeet het opruimen van sperma, echt ieuw!

Wat doe jij voor werk? laughcry
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Lady4 di 23 apr 2013 - 0:06

Beachgirl schreef:Sputum vind ik echt totaal niks voorstellen naast melena.

Ga dat maar eens googlen. Die geur blijft een week in je neus hangen.

Nu je het zegt.. Zó ranzig!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Highway di 23 apr 2013 - 1:03

Teennagel extracties en pus bah
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Blond di 23 apr 2013 - 1:55

Carrie schreef:Oh gatsie wat vies allemaal! Ben echt blij dat ik op kantoor werk.

Anders ik wel. Ben toch al zo snel vies van dingen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 3:10

Kots opruimen! En dan is het helemaal fijn als een kind in de wasbak spuugt die vervolgens dus niet meer doorloopt en wat ik dan dus kan gaan opruimen pale

Gast
Gast

Bericht  Caroow di 23 apr 2013 - 3:11

Even kijken hoe ik dit ga opschrijven..

We hebben roosters in het afzuigsysteem van een heel ruw materiaal. Deze zijn natuurlijk heel snel vet en we hebben een apparaat met speciaal spul er in, als je daar iets wat vet is in doet komt het er als nieuw uit. Alleen als je die roosters er uit haalt voelen ze zo vreselijk aan je handen. Net als nat wol, echt een heel naar gevoel.

Daar heb ik dus een hekel aan. En kinderen die overgeven in de glijbaan, dat is ook vies.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Niekske di 23 apr 2013 - 4:40

Bah wat een ranzigheid Minst leuke of vieze klusjes? - Pagina 2 394967 op mijn werk heb ik eigenlijk geen ranzige klusjes, mijn leerlingen zijn al iets ouder, ik heb nog geen broekplas/poep of kots situaties meegemaakt gelukkig Wink
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 4:57

Jullie moeten echt gore dingen doen soms, haha. Al kan ik me voorstellen dat het went. Ik vind shit uit afvoerputjes halen al vies haha.

Gast
Gast

Bericht  Sanne di 23 apr 2013 - 7:11

Oh bah, wat een vieze dingen moeten jullie soms doen. Bij mij op het werk blijft het gelukkig beperkt tot lezen over vieze zaken, heel soms een hand geven terwijl je dat liever niet wil en een enkele keer naar een sterk vervuild huis toe. Brrr, dan ben ik al blij als ik weer kan douchen. Maar goed, ik kan ook slecht tegen viezigheid, ik heb al een hekel aan het knippen van mijn eigen nagels, laat staan dat ik dat bij een ander zou moeten doen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 7:25

Eh, ik denk de urinecontroles, al wordt dat op een gegeven moment ook gewoon, maar de eerste paar keer vond ik dat wel gek. Beetje met je neus bovenop zo'n pissende kerel staan. Is nog steeds mijn hobby niet. Maar vies is het niet.

Verder doorzoek ik regelmatig een boel spullen en complete kamers, inclusief vuilnisbakken, en vuile was en tassen. Wel met handschoenen, maar aan elkaar geplakte washandjes uit iemands vuilnisbak halen wordt echt nooit mijn hobby.

Ik heb het meeste moeite met het eten... Laughing
Het idee dat iemand zijn mes aflikt en in de chocopasta stopt daarna.... Ik eet maar een beperkt aantal soorten broodbeleg op mijn werk (hagelslag enzo). En ik ben altijd bang dat iemand uit kwaadheid met mijn eten knoeit, er is al eens iemand getrakteerd op een yoghurt met sperma, en ook in de sladressing was al een gepist. Dus ik ben vrij kieskeurig, en eet alleen iets als iedereen het eet, en ik zie hoe het op mijn bord is gekomen tikje paranoïde ben ik daarin.

Gast
Gast

Bericht  Sanne di 23 apr 2013 - 7:45

Brrr, Artemis, ik zou daar ook ontzettende paranoïde van worden. Yoghurt met sperma, was dat wel op tijd ontdekt?

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755

Bericht  Gast di 23 apr 2013 - 7:48

Weet ik niet, is voor mijn tijd. Vaak is het ook cliënten onderling, ik heb met de meesten wel zo'n goede verstandhouding dat ik er niet eens bang voor hoef te zijn, maar toch.

Gast
Gast

Bericht  Luce di 23 apr 2013 - 7:57

Ah brrrr Artemis!

Ik werk nog een aantal uur in de thuiszorg en soms moet ik van die breukbanden uitspoelen en in de was doen. Dat vind ik toch wel behoorlijk smerig. Dan komt er zo'n sterke geur naar boven. Ik hoef daar alleen maar aan te denken en ik moet alweer bijna kokhalzen.

Verder werk ik met kinderen, dus daar verder geen smerige dingen. Eigenlijk alleen maar leuke Wink
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Bericht  Sea of Trees di 23 apr 2013 - 8:17

Ik heb als schoonmaakster gewerkt in het bejaardentehuis, en de wcpot schoonmaken met dikke poepspetters erin is geen pretje...
Ook de vuilnisbak verschonen waar de stoma's in zitten vond ik erg vies pale stonk verschrikkelijk.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Bericht  Stuiterbal di 23 apr 2013 - 8:31

Tot nu toe vind ik nog niks ranzig.
Poep,diaree, overgeefsel, plas enz ben ik allemaal zo gewend dat ik er niet meer bij stil sta en gewoon schoonmaak.
Vooral als een patiënt onder zit, het is voor hen al beschamend genoeg.
Sputum, of etensresten in het gebit schoonmaken kan ik ook tegen.

Ik ga ervan uit dat ik nog genoeg ranzige dingen mee ga maken in mijn carriere als verpleegkundige Laughing
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Lady4 di 23 apr 2013 - 11:17

Stuiterbal schreef:Tot nu toe vind ik nog niks ranzig.
Poep,diaree, overgeefsel, plas enz ben ik allemaal zo gewend dat ik er niet meer bij stil sta en gewoon schoonmaak.
Vooral als een patiënt onder zit, het is voor hen al beschamend genoeg.
Sputum, of etensresten in het gebit schoonmaken kan ik ook tegen.

Ik ga ervan uit dat ik nog genoeg ranzige dingen mee ga maken in mijn carriere als verpleegkundige Laughing

Reken maar. Very Happy Afgeknabbelde rotte tenen door de hond; afgebeten oren ; uitpuilende darmen uit een buikwond; traumatische amputaties van armen, vingers, benen, handen; een ulcererende mamatumor met uitgroei naar buiten; zwarte tenen, onderbenen, voeten; tien dagen ontlasting en urine aan een lichaam geplakt; bloed, braaksel en urine over je heen; been there, done that. Wink En dan vergeet ik vast nog heel veel!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Twellie di 23 apr 2013 - 11:34

Sputum klinkt helemaal niet zo vies, maar ik heb voor de zekerheid niet op plaatjes gezocht.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Atelier Madame di 23 apr 2013 - 17:54

Na een half jaar mdl afdeling kan ik prima tegen poep pies en kots.

De geur van een rottende wond op de vaat/ortho vond ik ranzig. Als de snijranden droog moeten worden. Dat ruikt echt vies.

En melena inderdaad.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Pompoen di 23 apr 2013 - 19:37

Drukte ik toch per ongeluk op abonneren laughcry .
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Stuiterbal di 23 apr 2013 - 22:42

Wahahaha thnxxx Lady ik bereid me mentaal voor alvast !
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Esperanza wo 24 apr 2013 - 0:30

Blond schreef:
Carrie schreef:Oh gatsie wat vies allemaal! Ben echt blij dat ik op kantoor werk.

Ik ook. Van alleen het topic lezen voel ik me al naar.
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Bericht  Bliss wo 24 apr 2013 - 0:43

Esperanza schreef:
Blond schreef:

Ik ook. Van alleen het topic lezen voel ik me al naar.

Hier nog één: GADVERDEGADVER!!! Mad Ben ik ff blij dat ik niet in de zorg werk! Zou daar echt niet tegen kunnen, vind een poepluier van een schattig baby'tje al goor. :O

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: