Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nachtcafé 2011

+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Nachtcafé 2011 - Pagina 24 Empty Re: Nachtcafé 2011

Bericht  Sjaantje vr 25 feb 2011 - 14:10

Haha ja t zal ABE weer eens niet zijn :P Heb je nog lekker geslapen vanmiddag?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:13

5 uurtjes.... En ik ga zo ook maar weer.... Ben echt doodop... En jij?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 25 feb 2011 - 14:14

Vanaf vanmiddag in bed liggen lezen en tv gekeken. Ben nu dus wel ff klaar met liggen :S maar ik moet van mezelf zo toch maar gaan slapen. Beetje ritme houden, weet je wel Wink
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:16

Ik weet wel inderdaad.... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:17

goedenacht dames smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:18

Hoi Yasmin! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 25 feb 2011 - 14:18

Hallo Yasmin!

Kun je morgen uitslapen, ABE? Voel je je trouwens alweer wat beter?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:21

Morgen kan ik heerlijk uitslapen. Ik moet morgen naar de Lidl voor mijn lievelingsbrood, maar als dat morgen niet wordt, dan is er altijd nog een andere dag. smile

Vanmiddag had ik vervroegd weekend, omdat mijn collega H. mijn dienst overnam. We hebben telefoon/admin diensten. Ik heb als enige de hele week admin gehad, omdat ik heel veel kan verstouwen in korte tijd. Vandaag had ik slechts 2.5u admin en H. vier, maar nam toch mijn telefoondienst over. Dus ik heerlijk naar huis! Very Happy Maandag zijn telefonie maar overnemen. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:24

Was afgelopen dinsdag nog bij de HA en kwam mijn vader tegen. Ik zag zijn auto al staan, dus ik naar binnen. Ik ging naast mijn papa zitten, zegt de HA opeens "Meneer B", seconde later de assistent ha "Mevrouw B". Vond ik wel komisch. Paps wachtte in de hal nog even op me en het even over A. gehad. Ze is nu aan het bestralen. Tumor komt terug. Kan binnen vijf jaar zijn of binnen tien jaar, hoe dan ook het komt terug en dan zal ze eraan sterven. Moraal van het verhaal, volgens de doktoren, geniet van het leven zolang het nog kan. Sad

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:26

Afwas-pauze.

Jeetje ABE, wat verdrietig. Inderdaad genieten dan!

Hoi Sjalalaan!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 25 feb 2011 - 14:26

Ow wat lief van je collega! En wat is je lievelingsbrood van de Lidl? Ik heb er toevallig vandaag ook boodschapjes gedaan Very Happy

Ik heb het hele weekend vrij Very Happy Lekker uitrusten en wat dingetjes in huis doen (rommel opruimen bijvoorbeeld Embarassed) en zondag komt vriendinnetje Nance onverwacht even langs op weg naar huis (Duitsland) dus da's wel gezellig.

Yasmin, heb jij nog plannen voor het weekend? Of ben je inmiddels al je bedje ingedoken?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:26

Jeetje wat verdrietig Sad

Ik ga straks met vrienden de stad in smile Naar bed voorlopig voorlopig nog niet, het is hier 7 uur vroeger Wink Van het weekend lekker naar het strand smile Jij nog plannen?

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 25 feb 2011 - 14:28

Heb nog veel aan jou, je vader en A. gedacht... Maar als de tumor terugkomt, kunnen ze er niets meer aan doen? Jee... ik ben er even stil van... Dan kunnen we dus alleen nog maar hopen dat dat heeeeeeeeel lang gaat duren. Maar hoe is het nu verder met haar? Bestraling word je geloof ik niet heel ziek van, toch? Dat is toch alleen de chemo waar mensen zo ziek van worden? Of vergis ik me nu heel erg?
Geen idee in hoeverre A. en je vader me kennen, of je het wel eens over me hebt gehad, maar wil je ze veel sterkte wensen namens mij?
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:29

Sjaantje schreef:Ow wat lief van je collega! En wat is je lievelingsbrood van de Lidl? Ik heb er toevallig vandaag ook boodschapjes gedaan Very Happy

Sesam-volkorenbrood met witte en zwarte sesam. HEERLIJK! Very Happy

Yasmin, het is inderdaad ook verdrietig. Maar het is niet anders. Althans, zo zeggen ze dat dan. Als ze het zo ruim nemen, dan heb ik het liever over 20 jaar.

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 25 feb 2011 - 14:30

Hi Reva! (ik zit nog steeds te broeden op een leuke verbastering van jouw nick hahaha)

Yasmin, waar zit je dan ergens? Ik vroeg me gelijk al af: "Huh, NU nog de stad in??" Misschien heb je het al wel eens verteld hier hoor, maar ik heb soms vaak moeite om alle forummers en hun details uit elkaar te houden
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje vr 25 feb 2011 - 14:31

ABE schreef:
Sjaantje schreef:Ow wat lief van je collega! En wat is je lievelingsbrood van de Lidl? Ik heb er toevallig vandaag ook boodschapjes gedaan Very Happy

Ooh die heb ik vanmiddag zien liggen! Zag er heerlijk uit maar ik sta even op low-budget dus heb t toch maar niet genomen hahaha. Maar zag er idd HEERLIJK uit!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:32

Oooh, ik heb trek in zo'n dik wit knapperig stokbrood, in een papieren zak, die je zelf moet snijden. Met kruidenboter. Oooh...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:33

Sjaantje schreef:Heb nog veel aan jou, je vader en A. gedacht... Maar als de tumor terugkomt, kunnen ze er niets meer aan doen? Jee... ik ben er even stil van... Dan kunnen we dus alleen nog maar hopen dat dat heeeeeeeeel lang gaat duren. Maar hoe is het nu verder met haar? Bestraling word je geloof ik niet heel ziek van, toch? Dat is toch alleen de chemo waar mensen zo ziek van worden? Of vergis ik me nu heel erg?
Geen idee in hoeverre A. en je vader me kennen, of je het wel eens over me hebt gehad, maar wil je ze veel sterkte wensen namens mij?

Aangezien je zoveel aan ze denkt, zal ik je eens naar hun meenemen. smile Ze kennen je wel, maar enkel van naam. En dan nog niet heel erg intensief dat ze zeggen, ow die en die. Embarassed

En je vergist je niet. Bestraling is enkel het verbranden van besmette delen. Het mag dan ook slechts een korte tijd. A. gaat elke dag, alleen met taxi, richting het ziekenhuis, laat zich bestralen en gaat weer naar huis. Paps gaat niet mee.

Er is in zoverre hoop dat het leven gerekt kan worden. Het is slecht nieuws. Maar het goede nieuws is dat de tijdsindicatie niet is vrijgegeven. Het is niet zo dat het binnen drie maanden einde oefening is. Het kan, maar ik kan morgen ook een autoongeluk krijgen als we het zwart-wit stellen. Ik hoop dat ze er nog jaren is...

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:34

Ik woon in San José(hoofdstad van Costa Rica), Het is nu half 8 geweest smile Om 8 uur heb ik afgesproken met een Costa Ricaanse vriendin en mn huisgenoot en uit El Salvador gaat ook mee:P Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat met mn spaans want soms valt het niet mee haha

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:34

Sjaantje schreef:
ABE schreef:

Ooh die heb ik vanmiddag zien liggen! Zag er heerlijk uit maar ik sta even op low-budget dus heb t toch maar niet genomen hahaha. Maar zag er idd HEERLIJK uit!

Volgens mam is hij maar 89 cent. Zo budget sta je toch niet? (Mam heeft hem één keer voor me gehaald omdat ik op zaterdag moest werken. En ik wilde haar het geld doen en toen zei ze:"Om die 89 cent kom ik ook wel weer".)

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:35

Yasmin schreef:Ik woon in San José(hoofdstad van Costa Rica), Het is nu half 8 geweest smile Om 8 uur heb ik afgesproken met een Costa Ricaanse vriendin en mn huisgenoot en uit El Salvador gaat ook mee:P Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat met mn spaans want soms valt het niet mee haha

En hoe warm is het daar? Ik verkleum hier namelijk behoorlijk!

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje vr 25 feb 2011 - 14:37

Hou op Reva..... Mijn hongergevoel begint net een beetje terug te komen na 2 dagen en dan begin jij over zoiets verschrikkelijk lekkers!

ABE, dat zou ik fijn vinden, de rest van je familie heb ik immers ook al ontmoet! Hoewel dat alweer zo lang geleden is dat ik het alweer een beetje vergeten ben Embarassed
En ja het klopt dat jou ook zomaar iets kan overkomen, morgen/overmorgen/wanneer-dan-ook. Maar misschien gebeurt het ook helemaal nooit. Maar dat is anders dan wanneer iemand al iets mankeert en je weet dat het risico van terugkeren/verergeren groter is dan het risico dat jou iets overkomt. Ehm ik weet even niet hoe ik het moet formuleren, maar snap je wat ik bedoel?
Moraal van dit verhaal: Geniet alsof iedere dag je laatste is!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sjaantje vr 25 feb 2011 - 14:39

Yasmin: San José, da's nogal niet naast de deur! (jaja voor jou wel, voor mij niet :P) Succes met je Spaans vanavond, troost je maar met de gedachte dat je het in ieder geval beter kunt dan ik hahaha! En alvast veel plezier gewenst! Woon je er tijdelijk? Of voor langere tijd?

ABE: ow echt? dan lag het brood verkeerd in de schap of is het hier in het Zuiden duurder dan bij jou want hier kostte hij 1.29 geloof ik. Way too expensive vond ik het iig!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:40

ABE schreef:
Yasmin schreef:Ik woon in San José(hoofdstad van Costa Rica), Het is nu half 8 geweest smile Om 8 uur heb ik afgesproken met een Costa Ricaanse vriendin en mn huisgenoot en uit El Salvador gaat ook mee:P Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat met mn spaans want soms valt het niet mee haha

En hoe warm is het daar? Ik verkleum hier namelijk behoorlijk!

Behoorlijk warm, 28-30 graden..
Sneeuwde het nu in NL? :O

Sjaantje: Ik zit hier voor mn stage t/m juni. Maar misschien blijf ik langer hier, heb erg naar mn zin :P Maar moet even kijken naar mn rooster van school of dat gaat

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 25 feb 2011 - 14:42

Dan denk ik dat we "binnenkort" maar eens groentensoep bij paps moeten gaan eten i.p.v. pizza van V. Wink En dat voorvalletje is inmiddels ook alweer 3 jaar geleden. WAT gaat de tijd toch snel!

Eigenlijk weet ik niet goed wat ik er allemaal van moet vinden. Ik had een teamleider zonder gevoel en ik heb nu een teamleider die wel elke dag vraagt hoe het gaat, maar soms ook net een botte boer is waardoor ik haar nog niet goed kan peilen. En dat maakt ook dat ik niet goed weet of ik het verhaal op het werk kwijt moet/kan. En of ik iets moet/mag/kan voelen als ik voor het werk nieuwe informatie krijg. Dat ligt ook aan mij. Maandag vroeg TL hoe het met stief ging en het enige wat ik zei was:"Ze leeft nog", waarop een collega wel zei "Typisch ABE, zolang ze maar niet voelt", wat het dragelijker maakt, maar zegt wel dat ik dinsdag niet overspannen aan kan komen omdat ik slecht nieuws heb gehad. (Beetje warrig, maar snap je het een beetje?)

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: