Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Carnaval 2011

+19
Bliss
SoGood
PrimaBella
Ploen
Flinder
sushigirl
Merai
studiebol
Blond
minoessepoes
Jeanette
Cow
Fred
M-G
Joli86
Toet
Zininzon
silly-one
Angela_1986
23 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Carnaval 2011

Bericht  Angela_1986 ma 10 jan 2011 - 10:21

Alaaf! :P
Nog 'n week of 7/8 en 't is weer zo ver: carnaval!!! cheers

En aangezien er net in 'n ander topic een heel gesprek over carnaval ontstond, vond ik het wel tijd worden voor een carnavals-topic, bij deze dus...! Alles wat je kwijt wilt, vragen wilt, enzovoort over carnaval, kun je hier kwijt! Wink

Ben eigenlijk wel benieuwd of hier veel mensen carnaval vieren en of zij dan bij 'n club zitten/muziek maken? Zijn er ook mensen 'van boven de rivieren' die hier ergens in 't zuiden carnaval komen vieren?

Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  silly-one ma 10 jan 2011 - 10:25

Ik ga voor het eerst in jaren Carnaval missen. Ik zit dan in Oekraine omdat het NL team daar moet tennissen. In elk geval gaan we daar Carnaval vieren :P .

Normaal ga ik dan naar min ouders en daar zit ik dan 2-3 dagen in de kroeg. Beetje afhankelijk van wie er mee gaan en zo. Plus dat ik op maandag op de Markt sta voor het MAMI-spectakel. Beetje gek lopen doen om een wereldrecord te verbreken. Altijd gezellig en het is nog nooit mislukt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Zininzon ma 10 jan 2011 - 10:27

Ik ben van 'boven de rivieren' maar hier vieren we ook carnaval hoor!
Woon in een super katholiek dorp in Twente.
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet ma 10 jan 2011 - 10:31

Jaa eindelijk een topic over carnaval!
Wij bouwen altijd een wagen, we moeten nog heel veel doen, zijn zoals gewoonlijk véél te laat begonnen.
Maargoed, overdag lopen wij dus optochten (en hier is het echt zuipen, feesten en harde muziek, in sommige plaatsten vooral in brabant word het wel heel serieus genomen.)
'S avonds is er hier een zaal waar iedere avond feest is, daar gaan we 2/3 avonden heen en de rest blijven we in het dorp van de laatste optocht plakken.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Joli86 ma 10 jan 2011 - 11:02

Ik ben niet zo'n carnaval vierder, bij ons in het dorp is zondags de optocht daar gaan we meestal wel heen.
En dan op maandagmiddag is altijd kindercarnaval, vind ik op zich wel leuk om bij mijn kleine nichtjes daar even wat te gaan drinken, maar dan vind ik het altijd wel genoeg!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  M-G ma 10 jan 2011 - 11:13

Ik woon in overijssel en heb 1 keer carnaval meegemaakt met vrienden van ons uit brabant. Mijn vriend en ik zouden meerdere dagen blijven maar zijn na 1 avond afgehaakt. Het is gewoon echt niet mijn soort muziek en feest. Dus nee ik zal er niet aan mee doen maar wens de mensen die wel gaan ontzettend veel plezier! Very Happy
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Fred ma 10 jan 2011 - 11:45

Goed dat je dit topic opent Angela.. Ik heb wel weer zin in carnaval. De prins is al lang gekozen en eerst in februari komt de pronkzitting er aan en dan natuurlijk carnaval zelf. Dan gaan we weer een aantal optochten kijken. Ook een paar verlichte optochten. Carnaval valt dit jaar laat dus het zal denk ik niet zo koud zijn als afgelopen jaren.. Dat was toen niet echt leuk meer om langs de route te staan. Al heb ik toen aardig staan te dansen om mezelf warm te houden.. haha..
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Cow ma 10 jan 2011 - 20:15

Ik vier het ook all the way!!
Zit in een hofkapel dus we zijn heel de dag op pad met de Prins. Van sochtends uiterlijk 10u tot 2u snachts ofzo. 5 Zware lange dagen maar ow zo leuk!!!
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Jeanette ma 10 jan 2011 - 23:57

Ik ben een Brabander, maar vier het niet non-stop. Een paar daagjes vind ik wel leuk. Moet alleen nog even bedenken waar ik dit jaar carnaval ga vieren, maar denk dat het weer Den Bosch wordt. Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:04

Carnaval!!!

Ik heb er nu al zin in, vorig jaar in mijn woonplaats was helemaal te gek. Vriendinnetje woont ín het centrum, en langs haar huis kwam de grootste optocht voorbij, super gaaf om te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  minoessepoes di 11 jan 2011 - 0:07

Ik kom van tussen de rivieren, dus op het randje, bij ons is het Dinsdag ook al niet meer echt Carnaval bijvoorbeeld. Maar dan lopen wij altijd de kroegentocht in Cuijk, dus geen probleem dat er niks in ons dorp te doen is. Verder zijn wij wel het meeste in het dorp en op Maandag soms naar Den Bosch.
Wij maakte altijd met 8 meiden kleding, in het thema van bij ons in het dorp en eigenlijk vielen we elk jaar in de prijzen in de categorie groepen bij ons in de kroeg (dan krijg je muntjes en drink je dus een avond gratis Laughing ). De optocht hebben wij nooit aan mee gedaan.

Dit jaar doe ik voor het eerst niet mee met de kleding omdat ik nu verhuisd ben en ik heb hier geen naaimachine en ik kan niet bij de vergaderingen zijn. Dus ik trek gewoon een oud pak uit de kast en ik heb alvast vrij gevraagd voor die dagen!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Blond di 11 jan 2011 - 0:12

Ik woon boven de rivieren, hier wordt carnaval alleen gevierd door ordinaire lui.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:16

_Chance schreef:Ik woon boven de rivieren, hier wordt carnaval alleen gevierd door ordinaire lui.
Hier moet ik wel om lachen, wat versta jij onder ordinaire lui?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Blond di 11 jan 2011 - 0:18

Storm schreef:
_Chance schreef:Ik woon boven de rivieren, hier wordt carnaval alleen gevierd door ordinaire lui.
Hier moet ik wel om lachen, wat versta jij onder ordinaire lui?

Carnaval 2011 Sjonnie__Anita
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  studiebol di 11 jan 2011 - 0:55

Ik woon boven de rivieren maar vier zeker wel carnaval!
Wij beginnen op vrijdagavond, op zaterdag kijken we de optocht in de stad en gaan daarna weer verder met vieren. Op zondag gaan we of meteen de stad in of we gaan eerst met de trein(altijd heel gezellig) na een andere plaats toe waar een heel grote optocht is en dan gaan we daarna weer terug naar de andere stad... en meestal is het dan op maandag uitbrakken..omdat we maar een vrije dag nemen die week en dat is de maandag. Maar nu heb ik de hele week vakantie en wil mijn vriendin met wie ik het altijd vier misschien ook de dinsdag vrij nemen dan vieren we misschien maandag ook nog!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gast di 11 jan 2011 - 0:58

Duidelijk Very Happy

Hier vieren niet alleen de ordinaire lui carnaval hoor.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 0:58

minoessepoes schreef:Ik kom van tussen de rivieren, dus op het randje, bij ons is het Dinsdag ook al niet meer echt Carnaval bijvoorbeeld. Maar dan lopen wij altijd de kroegentocht in Cuijk, dus geen probleem dat er niks in ons dorp te doen is. Verder zijn wij wel het meeste in het dorp en op Maandag soms naar Den Bosch.
Wij maakte altijd met 8 meiden kleding, in het thema van bij ons in het dorp en eigenlijk vielen we elk jaar in de prijzen in de categorie groepen bij ons in de kroeg (dan krijg je muntjes en drink je dus een avond gratis Laughing ). De optocht hebben wij nooit aan mee gedaan.

Dit jaar doe ik voor het eerst niet mee met de kleding omdat ik nu verhuisd ben en ik heb hier geen naaimachine en ik kan niet bij de vergaderingen zijn. Dus ik trek gewoon een oud pak uit de kast en ik heb alvast vrij gevraagd voor die dagen!

Ik denk dat wij dan heel dicht bij elkaar wonen.

@ILD, dat lijkt me echt oersaai, daar vragen ze mij ook al jaren voor. Maar gelukkig zijn er genoeg andere mensen die het wél leuk vinden. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Cow di 11 jan 2011 - 1:07

@toetje; het juist super leuk!! We zijn met een club van in totaal 50 man (prins en gevolg) en met zulke lange dagen ben je echt familie geworden. Het nadeel is dat je veel moet en weing 'mag' maar door dat je over al eigenlijk maar 'even' bent wordt het ook nooit saai. We gaan overal met muziek naar binnen dus we zwepen de boel weer lekker op voor we zelf een biertje pakken Very Happy
Cow
Cow
Prater
Prater

Aantal berichten : 1066
Punten : 1080
Registratiedatum : 10-12-10
Woonplaats : Mooiste plekje op de wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Merai di 11 jan 2011 - 1:11

Ik kom oorspronkelijk uit Den Bosch en ga daar dus ook carnaval vieren, ik hou ervan! Vorig jaar brak ik mijn enkel op de eerste dag dus is er weinig van terecht gekomen, daarom heb ik er nu extra veel zin in! Mijn vader woont in het centrum van Den Bosch dus daar blijf ik alle dagen, heerlijk! Mijn vriend vindt er overigens niks aan dus die blijft lekker in Amsterdam haha! Zo, alle uitroeptekens maken geloof ik wel duidelijk dat ik een liefhebber ben Very Happy
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  minoessepoes di 11 jan 2011 - 1:18

toetje_ schreef:
minoessepoes schreef:Ik kom van tussen de rivieren, dus op het randje, bij ons is het Dinsdag ook al niet meer echt Carnaval bijvoorbeeld. Maar dan lopen wij altijd de kroegentocht in Cuijk, dus geen probleem dat er niks in ons dorp te doen is. Verder zijn wij wel het meeste in het dorp en op Maandag soms naar Den Bosch.
Wij maakte altijd met 8 meiden kleding, in het thema van bij ons in het dorp en eigenlijk vielen we elk jaar in de prijzen in de categorie groepen bij ons in de kroeg (dan krijg je muntjes en drink je dus een avond gratis Laughing ). De optocht hebben wij nooit aan mee gedaan.

Dit jaar doe ik voor het eerst niet mee met de kleding omdat ik nu verhuisd ben en ik heb hier geen naaimachine en ik kan niet bij de vergaderingen zijn. Dus ik trek gewoon een oud pak uit de kast en ik heb alvast vrij gevraagd voor die dagen!

Ik denk dat wij dan heel dicht bij elkaar wonen.


Ja daar was ik laatst al achter gekomen, omdat jij gereageerd had in het topic in de pijler vriendin gezocht, over Nijmegen. Ik kom uit een dorp daar vlakbij. Overigens woon ik er sinds April niet meer, ik ben er wel geboren en getogen, mijn ouders wonen er nog en mijn vrienden wonen allemaal in Nijmegen inmiddels. Kom jij uit Nijmegen zelf? Of ook uit een dorp daar in de buurt?
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Toet di 11 jan 2011 - 1:26

Ik woon ook in een dorp in de buurt, meer de kant van druten op. Ken je dat?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  sushigirl di 11 jan 2011 - 2:26

Ik ga een of 2 dagen carnaval vieren en voor de rest werken in de kroeg smile is ook altijd super gezellig
vind het wel leuk om te vieren maar niet 5 dagen all the way jose
sushigirl
sushigirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 24
Punten : 26
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  minoessepoes di 11 jan 2011 - 2:29

toetje_ schreef:Ik woon ook in een dorp in de buurt, meer de kant van druten op. Ken je dat?
Ja daar gingen wij 1 keer in de zoveel tijd stappen! Dan regelde we een taxibusje en gingen met een hele groep daarheen! Waren mooie tijden haha

Woon jij in Z, waar we vroeger de Morgenzon onveilig maakten? Ik woonde nog net in Gelderland in W.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Blond di 11 jan 2011 - 2:48

Storm schreef:Duidelijk Very Happy

Hier vieren niet alleen de ordinaire lui carnaval hoor.

Haha, ja een vriendin van me woont in Den Bosch, en daar viert idd iedereen het.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Flinder di 11 jan 2011 - 3:21

Ik kom uit het zuiden en heb eigenlijk altijd wel carnaval gevierd. Ik vind het super gezellig maar ga meestal maar twee avonden en de optocht. Mijn vriend die uit het noorden komt gaat nu ook elk jaar mee!
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Carnaval 2011 Empty Re: Carnaval 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum