Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Yasmin schreef:ABE schreef:Yasmin schreef:Ik woon in San José(hoofdstad van Costa Rica), Het is nu half 8 geweest Om 8 uur heb ik afgesproken met een Costa Ricaanse vriendin en mn huisgenoot en uit El Salvador gaat ook mee:P Ik ben benieuwd hoe het vanavond gaat met mn spaans want soms valt het niet mee haha
En hoe warm is het daar? Ik verkleum hier namelijk behoorlijk!
Behoorlijk warm, 28-30 graden..
Sneeuwde het nu in NL?
Het was hier inderdaad een dag weer wit. Van woensdag of donderdag heeft het hier gesneeuwd. Het bleef even liggen, maar het werd al snel dooi. Gelukkig wel. Ben dit weer echt zooooooooooooooooooooooooooooooo zat! Ik wil ook zijn waar jij nu bent! Jaloers!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
ABE: ow echt? dan lag het brood verkeerd in de schap of is het hier in het Zuiden duurder dan bij jou want hier kostte hij 1.29 geloof ik. Way too expensive vond ik het iig!
Dat dacht ik dus ook. Maar mams had de bon en volgens haar was het echt maar 89 cent. Ik zal het morgen kopen, als ik uit mijn nest kom, en dan krijg je even de daadwerkelijke prijs doorgestuurd.
Gast- Gast
Yasmin, echt geweldig! Vriendin van me is ooit in Costa Rica wezen backpacken en dat is het enige waar ik het land van ken. Maar het lijkt me indrukwekkend om zo'n ervaring op te doen! Wat voor opleiding doe je?
ABE, wat dacht je van groentensoep én pizza? Je denkt toch niet dat ik dat hele takke-eind ga rijden en dan zonder pizza van V. weer terug naar Brabo-land ga? En inderdaad, alweer 3 jaar geleden dat wij voor het eerst gemeet hebben. Was ook in februari als ik me niet vergis!
En zover ik je ken, kan ik me helemaal inleven in de opmerking van je collega. Ik weet niet waarom je je gevoel blockt, of je dat echt bewust doet of niet. Bang voor de reactie van anderen als je je eens laat gaan? Bang dat ze je dan niet meer sterk vinden, ofzo? Of doe je jezelf tekort als je eens níet sterk bent?
*beetje trage reactie, maar het forum deed het even niet bij mij*
ABE, wat dacht je van groentensoep én pizza? Je denkt toch niet dat ik dat hele takke-eind ga rijden en dan zonder pizza van V. weer terug naar Brabo-land ga? En inderdaad, alweer 3 jaar geleden dat wij voor het eerst gemeet hebben. Was ook in februari als ik me niet vergis!
En zover ik je ken, kan ik me helemaal inleven in de opmerking van je collega. Ik weet niet waarom je je gevoel blockt, of je dat echt bewust doet of niet. Bang voor de reactie van anderen als je je eens laat gaan? Bang dat ze je dan niet meer sterk vinden, ofzo? Of doe je jezelf tekort als je eens níet sterk bent?
*beetje trage reactie, maar het forum deed het even niet bij mij*
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
*Het forum deed het bij mij ook niet*
De laatste tijd kan ik alleen maar huilen of dom reageren. Mensen die mij kennen, waaronder de collega waar ik niet eens heel goed mee ga, helpen me meestal uit de brand. Ik weet niet of ik het block, het komt er meestal gewoonweg niet uit. Omdat ik er niet over wil praten, omdat ik geen zin heb om te huilen, omdat ik wellicht geen zin heb in dat oeverloze gezever oznder uitkomst.
Daarnaast blijf ik van mening dat mensen die mij niet kennen, mij ook niet hoeven te kennen. Al is het wel wenselijk in een TL/onderdaan gevalletje. Van haar moet ik wel mijn contractsverlenging hebben. (Maar daar heb ik mijn collega's wel weer voor die me helpen, omdat ze me beter kennen. Hoop ik. Ijdele hoop houd ik altijd)
De laatste tijd kan ik alleen maar huilen of dom reageren. Mensen die mij kennen, waaronder de collega waar ik niet eens heel goed mee ga, helpen me meestal uit de brand. Ik weet niet of ik het block, het komt er meestal gewoonweg niet uit. Omdat ik er niet over wil praten, omdat ik geen zin heb om te huilen, omdat ik wellicht geen zin heb in dat oeverloze gezever oznder uitkomst.
Daarnaast blijf ik van mening dat mensen die mij niet kennen, mij ook niet hoeven te kennen. Al is het wel wenselijk in een TL/onderdaan gevalletje. Van haar moet ik wel mijn contractsverlenging hebben. (Maar daar heb ik mijn collega's wel weer voor die me helpen, omdat ze me beter kennen. Hoop ik. Ijdele hoop houd ik altijd)
Gast- Gast
Fijne avond Yasmin!
Mijn ogen hangen op half zeven, dus ik ga zo ook maar eens liggen en slapen!
Mijn ogen hangen op half zeven, dus ik ga zo ook maar eens liggen en slapen!
Gast- Gast
Dag Yasmin, veel plezier!
ABE, ben ik even blij dat ik jou wél ken
Het is ook helemaal niet gek als je er veel om huilt tegenwoordig en dat je het blockt... tja dat gebeurt vaak zonder dat je het zelf stuurt. Als je voor jezelf maar duidelijk hebt wáárom je het er niet over wilt hebben, wáárom je geen zin hebt om te huilen of om erover te praten. Niemand kan het je verplichten je te uiten, alleen is het vaak wel voor je eigen bestwil. Want van ellende opkroppen word je ook niet vrolijker.
Dikke knuffel van mij in ieder geval en zeg maar tegen paps en A. dat ik graag een keer samen met je op bezoek ga!
Het is ook helemaal niet gek als je er veel om huilt tegenwoordig en dat je het blockt... tja dat gebeurt vaak zonder dat je het zelf stuurt. Als je voor jezelf maar duidelijk hebt wáárom je het er niet over wilt hebben, wáárom je geen zin hebt om te huilen of om erover te praten. Niemand kan het je verplichten je te uiten, alleen is het vaak wel voor je eigen bestwil. Want van ellende opkroppen word je ook niet vrolijker.
Dikke knuffel van mij in ieder geval en zeg maar tegen paps en A. dat ik graag een keer samen met je op bezoek ga!
Lijkt me geen probleem, Sjaan.
Ik ga de bank verruilen voor mij bed. We praten wel een keer waarom ik me niet uit. Ooit, als ik het op de heupen heb.
Slaap lekker alvast!
Ik ga de bank verruilen voor mij bed. We praten wel een keer waarom ik me niet uit. Ooit, als ik het op de heupen heb.
Slaap lekker alvast!
Gast- Gast
Ik verheug me er al op Slaap lekker!
Hahaha Reva, ik vroeg me al af of je er toch aan begonnen was
Heb je mijn tactiek gevolgd? 's Avonds afwassen en dan gedurende de nacht laten opdrogen? Morgen kan het zó de kast in
Heb je mijn tactiek gevolgd? 's Avonds afwassen en dan gedurende de nacht laten opdrogen? Morgen kan het zó de kast in
Sjaan gaat slapie doen Welterusten!
Truste, Sjalalaan!
Haha, ik laat het weleens opdrogen, maar dan worden de pannen zo vlekkerig. Dus braaf de pannen afgedroogd (grondig) en de borden etc een beetje vluchtig
Haha, ik laat het weleens opdrogen, maar dan worden de pannen zo vlekkerig. Dus braaf de pannen afgedroogd (grondig) en de borden etc een beetje vluchtig
Gast- Gast
Ik bedacht me twee uur geleden dat ik mijn bed nodig moest verschonen, maar dat ik hetzelfde beddengoed op mijn bed wilde. M.a.w. de wasmachine draait nog en ik wil op bed, maar dat lukt de komende uren nog niet. Want ik wil dat beddengoed op mijn bed....
Met nog andere woorden, zijn er kletsers in de buurt?
Met nog andere woorden, zijn er kletsers in de buurt?
Gast- Gast
Joehoe, ik ben hier! Ik heb je foto gemist van je haar. Ben je er wel tevreden over nu het droog is?
Gast- Gast
Dat weet ik nog niet. Morgen eerst douchen, haar doen en dan kijken of ik het leuk vind. Op dit moment ben ik kroeskop en ik heb nog geen zin gehad om echt iets aan mijn haar te doen. Morgen krijg je uitslag.
Gast- Gast
ABE schreef:Dat weet ik nog niet. Morgen eerst douchen, haar doen en dan kijken of ik het leuk vind. Op dit moment ben ik kroeskop en ik heb nog geen zin gehad om echt iets aan mijn haar te doen. Morgen krijg je uitslag.
Liever niet
Gast- Gast
Dolores schreef:Ah, zijn we al open?
Smikkell heeft nog geen toestemming gegeven, maar om nu om 23.45u het dagtopic nog te openen vond ik ook van de zotte. Ik hoop dat Smikkell me vergeeft.
Gast- Gast
Reva schreef:ABE schreef:Dat weet ik nog niet. Morgen eerst douchen, haar doen en dan kijken of ik het leuk vind. Op dit moment ben ik kroeskop en ik heb nog geen zin gehad om echt iets aan mijn haar te doen. Morgen krijg je uitslag.
Liever niet
Toen ik op verzenden drukte had ik hem al door. Ik dacht al, wat ik mensen zo al niet toewens. Maar morgen vertel ik of de kleur me wel of niet bevalt. De uitslag, i.v.m. uitslag...
Gast- Gast
Afwas is idd helemaal weg. En de was hangt lekker te drogen en bed is verschoond. Gewoon een slechte dag
Ben aan het denken of ik nog koekjes zal gaan bakken, maar de recepten zijn zo uiteenlopend. Zal je zien dat ik net de verkeerde kies
Ben aan het denken of ik nog koekjes zal gaan bakken, maar de recepten zijn zo uiteenlopend. Zal je zien dat ik net de verkeerde kies
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: