Nachtcafé
+9
Lonely Goatherd
ExpressoB
Atelier Madame
Caroow
Evalynn
TukTuk
_Poppy_
Sanne
Rush
13 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Nachtcafé
Het is bijna 12 uur, dus het nachtcafé kan open.
Wat kan ik voor jullie inschenken en waarom zijn jullie nog wakker/niet op stap?
Iemand nog iets leuks te vertellen? Of iets niet leuks, mag ook.
Wat kan ik voor jullie inschenken en waarom zijn jullie nog wakker/niet op stap?
Iemand nog iets leuks te vertellen? Of iets niet leuks, mag ook.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Re: Nachtcafé
Ik lig al in bed, maar heb ook nog niet zoveel zin om te slapen.
Het is meer verveling... En ik heb ook al niet zoveel te vertellen, schiet lekker op zo.
En jij, Rush? Waarom ben jij nog wakker?
Het is meer verveling... En ik heb ook al niet zoveel te vertellen, schiet lekker op zo.
En jij, Rush? Waarom ben jij nog wakker?
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Ik kom met van Robbie Williams en het was gaaaaaf!!!
_Poppy_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 190
Registratiedatum : 13-07-13
Reden dat ik nog wakker ben, nog geen zin om te slapen :PGa nooit op stap. En jij?
En ook iets niet leuks te vertellen; vanmorgen bleek er op 200 meter afstand van m'n huis iemand te zijn vermoord / geliquideerd, ging om afrekening na de moord paar maanden geleden op kickbox gala hier in de buurt.
Voel me dan gelijk heel erg onveilig hier, is gewoon geen fijn gevoel dat er hier vlakbij van dat soort types wonen. Wist het natuurlijk wel, maar het komt nu weer dichtbij.
En ook iets niet leuks te vertellen; vanmorgen bleek er op 200 meter afstand van m'n huis iemand te zijn vermoord / geliquideerd, ging om afrekening na de moord paar maanden geleden op kickbox gala hier in de buurt.
Voel me dan gelijk heel erg onveilig hier, is gewoon geen fijn gevoel dat er hier vlakbij van dat soort types wonen. Wist het natuurlijk wel, maar het komt nu weer dichtbij.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Doe maar een borrel!
Ik ben niet op stap omdat ik te moe ben en de hele avond met mijn vriend studiekeuzes heb zitten doorspitten. Hij zou aan zijn derde jaar gaan beginnen maar vindt het niet leuk meer en heeft zijn P niet (nu kan hij wel nog een extra herkansing krijgen om het alsnog te halen, maar ik zíe gewoon dat de motivatie er niet is). Dus probeer ik hem te ondersteunen. Hij vindt het volgens mij heel moeilijk, omdat ik nu aan het vierde jaar begin en dus ga afstuderen en hij dus weer opnieuw aan iets moet gaan beginnen.
Ik ben niet op stap omdat ik te moe ben en de hele avond met mijn vriend studiekeuzes heb zitten doorspitten. Hij zou aan zijn derde jaar gaan beginnen maar vindt het niet leuk meer en heeft zijn P niet (nu kan hij wel nog een extra herkansing krijgen om het alsnog te halen, maar ik zíe gewoon dat de motivatie er niet is). Dus probeer ik hem te ondersteunen. Hij vindt het volgens mij heel moeilijk, omdat ik nu aan het vierde jaar begin en dus ga afstuderen en hij dus weer opnieuw aan iets moet gaan beginnen.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
Hahaha, dat schiet lekker op inderdaad.
Mijn vriend is bij vrienden en ik ga hem straks ophalen. Tenminste, als het niet te laat wordt.
Mijn vriend is bij vrienden en ik ga hem straks ophalen. Tenminste, als het niet te laat wordt.
Rush- Lady Post-a-lot
Hoi!
Ik wil wel een radler, lekker!
Ik ben niet op stap omdat ik niet zonder mijn baby kan En mijn vriend is aan het werk.
Zojuist ben ik er achter gekomen dat ik een forumster van hier nog 'ken' van jaren geleden. Haar vriend woonde boven mij. De wereld is klein!
Ik wil wel een radler, lekker!
Ik ben niet op stap omdat ik niet zonder mijn baby kan En mijn vriend is aan het werk.
Zojuist ben ik er achter gekomen dat ik een forumster van hier nog 'ken' van jaren geleden. Haar vriend woonde boven mij. De wereld is klein!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Jeej TukTuk, kan me voorstellen dat het echt heel onveilig voelt. Maar aan de andere kant denk ik vaak, het is overal wel (misschien wel in mindere mate) maar 9/10 dingen komen ook niet in het nieuws en hoor je dan weer via via.
Of woon jij in een mindere buurt?
Rush- Lady Post-a-lot
Oh bah, Tuktuk. Dat is niet fijn. Hier is een paar jaar terug ook zoiets vlakbij gebeurd. Ik hou het er dan maar op dat er zelden zomaar een onbekende van de straat wordt neergeschoten, dus dat je wat dat betreft weinig gevaar loopt als je geen vriendjes in het criminele circuit hebt.
Sanne- Ratel
Dat lijkt me ook wel heel moeilijk Evalynn, zijn jullie er een beetje uit gekomen qua keuze?
Ik heb vanavond naar aanleiding van het 'als je elke baan kon krijgen' topic me ook maar weer eens verdiept in thuisstudies. Moeilijk hoor.
@Caroow, de Radler's staan hier koud hoor haha. Ik vind het ook lekker! Tot hoe laat moet je vriend? Bij ons is de drive tot 2 geloof ik.
Ik heb vanavond naar aanleiding van het 'als je elke baan kon krijgen' topic me ook maar weer eens verdiept in thuisstudies. Moeilijk hoor.
@Caroow, de Radler's staan hier koud hoor haha. Ik vind het ook lekker! Tot hoe laat moet je vriend? Bij ons is de drive tot 2 geloof ik.
Rush- Lady Post-a-lot
Oh bah TukTuk...is dat die gast die ook op de Leygraaf had lopen schieten of zit die vast?
_Poppy_- Fluisteraar
Rush schreef:Dat lijkt me ook wel heel moeilijk Evalynn, zijn jullie er een beetje uit gekomen qua keuze?
De drive sluit om 1 uur, dan duurt het meestal nog een half uurtje voordat hij naar huis kan. Ik ga niet op hem wachten hoor, ik wil namelijk morgenochtend naar de sportschool. Mijn moeder heeft haar abonnement tijdens haar vakantie op mijn naam staan en zo wil ze me aansporen wat meer te bewegen Dus ik hoop dat ik mezelf kan motiveren om morgenochtend naar de les BodyPump te gaan.
Caroow- Lady Post-a-lot
Rush schreef:Jeej TukTuk, kan me voorstellen dat het echt heel onveilig voelt. Maar aan de andere kant denk ik vaak, het is overal wel (misschien wel in mindere mate) maar 9/10 dingen komen ook niet in het nieuws en hoor je dan weer via via.
Nee woon niet echt in een mindere buurt, en het slachtoffer woonde in de dure villawijk die gelijk aansluit op onze wijk zeg maar. Maar is schijnbaar al járen lange ruzie tussen 2 families, verre van zuivere families (schijnbaar maffia gedoe), paar maanden geleden is er iemand vermoord op kickbox gala, en diegene die daar waarschijnlijk opdracht voor had gegeven, is nu weer vermoord. Het dorp waar ik woon is niet zo heel groot en paar maanden gonsde het al van "het is afwachten tot er wraak wordt genomen". En nu is die gast dus gisteravond laat op de oprit van zijn woning in zijn auto neer geschoten.
TukTuk- Ratel
Oh BodyPump, dat lijkt me best leuk (én zwaar) haha! Succes morgenochtend!
Rush- Lady Post-a-lot
Bereidt je voor op spierpijn, Caroow.
Sanne- Ratel
Oh Tuk, wel erg naar, maar je kon er dus eigenlijk op wachten. Het is inderdaad wel goed te onthouden wat Sanne zegt, doorgaans is het geen willekeur.
Rush- Lady Post-a-lot
_Poppy_ schreef:Oh bah TukTuk...is dat die gast die ook op de Leygraaf had lopen schieten of zit die vast?
Nee volgens mij was dat zijn broer, wat ik gelezen had op internet.
TukTuk- Ratel
Ja ik las iets over heel veel calorieën verbranden, dus dat leek me wel mooi om mee te beginnen
Ik hoop met 6 weken sporten en iets minder chocoladekoekjes weer in mijn strakke spijkerbroeken te passen.
Ik hoop met 6 weken sporten en iets minder chocoladekoekjes weer in mijn strakke spijkerbroeken te passen.
Caroow- Lady Post-a-lot
Tuktuk waarom heet jij eigk geen an meer?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pump is pittig! Vooral je eigen tempo pakken!Caroow schreef:Ja ik las iets over heel veel calorieën verbranden, dus dat leek me wel mooi om mee te beginnen
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Sanne schreef:Oh bah, Tuktuk. Dat is niet fijn. Hier is een paar jaar terug ook zoiets vlakbij gebeurd. Ik hou het er dan maar op dat er zelden zomaar een onbekende van de straat wordt neergeschoten, dus dat je wat dat betreft weinig gevaar loopt als je geen vriendjes in het criminele circuit hebt.
Ja dat is ook wel zo hoor, dus wat dat betreft hoef ik persoonlijk nergens bang voor te zijn. Het is ook gewoon meer het hele idee.
Had tot paar maanden geleden nog nooit van die gasten gehoord, dacht in een rustig dorp te wonen
TukTuk- Ratel
Ja, maar het is moeilijk. We wonen in Zeeland en in Vlissingen bieden ze de opleiding die hij nu wil doen niet aan. Dus dan moet het minstens al Breda worden en moet hij dus op kamers en dat wil hij niet (heimwee, maar dat wil hij niet toegeven, hij noemt het 'waarde hechten aan zijn vertrouwde omgeving'). Dus nu kwam ik met het idee dat hij één jaar gewoon heen en weer ging rijden met een goedkoop autootje, en dat we het jaar daarna, als ik afgestudeerd ben, daar gewoon gaan wonen.Rush schreef:Dat lijkt me ook wel heel moeilijk Evalynn, zijn jullie er een beetje uit gekomen qua keuze?
Het is dus echt even bedenken hoe alles moet. Ik wil namelijk zelf ook nog niet uit huis, maar als ik nog een master wil doen of een extra studie, kan ik ook beter bij Breda in de buurt zitten. Dus ja. Moeilijk moeilijk.
Evalynn- Prater
- Aantal berichten : 807
Punten : 864
Registratiedatum : 18-11-11
TukTuk schreef:_Poppy_ schreef:Oh bah TukTuk...is dat die gast die ook op de Leygraaf had lopen schieten of zit die vast?
Nee volgens mij was dat zijn broer, wat ik gelezen had op internet.
Ah okee....
Ik sta nu bij de Drive Thru van de Burger King....iemand ook nog wat??
_Poppy_- Fluisteraar
TukTuk schreef:Sanne schreef:Oh bah, Tuktuk. Dat is niet fijn. Hier is een paar jaar terug ook zoiets vlakbij gebeurd. Ik hou het er dan maar op dat er zelden zomaar een onbekende van de straat wordt neergeschoten, dus dat je wat dat betreft weinig gevaar loopt als je geen vriendjes in het criminele circuit hebt.
Ja dat is ook wel zo hoor, dus wat dat betreft hoef ik persoonlijk nergens bang voor te zijn. Het is ook gewoon meer het hele idee.
Had tot paar maanden geleden nog nooit van die gasten gehoord, dacht in een rustig dorp te wonen
Woon je ook hoor
_Poppy_- Fluisteraar
Ja Evalynn, dat maakt het wel een heel moeilijke keuze inderdaad. Het is dan niet alleen een studie, maar er komt zoveel meer bij kijken.
@Poppy, niks voor mij. BK is niet mijn favoriet
@Poppy, niks voor mij. BK is niet mijn favoriet
Rush- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: