Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Alleen maar camversies..Brennuss schreef:Na je fb update ben ik gelijk gaan zoeken, maar hier is nog geen goede download van. Hij komt hier ook pas 14 april in de bios..Marin schreef:Carola589 schreef:Truste Jordana
Weet iemand nog leuke films om te downloaden?
Just Go With It!
Cheesegirl- Ratel
- Aantal berichten : 3080
Punten : 3536
Registratiedatum : 15-12-10
Wat erg! Ik ben Akon aan het luisteren en aan het meedeinen en mee slaan (smack that) op de beat....
Gast- Gast
Heb je Edge of Darkness al gezien? Die vond ik echt goed.Carola589 schreef:Ach, opzich vind ik alles wel leuk. Maar ben een beetje op zoek naar wat romcom, maar wel een beetje verhaal. Maar een goede thriller vind ik ook leuk!Jeanette schreef:Wat voor films hou je Carola589?
Gast- Gast
Niet gezien, zal is ff kijken. Alleen ben ik een beetje teveel tegelijk aan het downloaden, waardoor het niet zo snel gaat. Heb op dit moment draadloos internetBrennuss schreef:Heb je Edge of Darkness al gezien? Die vond ik echt goed.
Cheesegirl- Ratel
The Edge of Darkness is ECHT (en met stip) een topfilm! Ik heb hem in twee weken tijd twee keer gezien op Film1 en dat zegt heel veel voor iemand die officieel niet van films houdt.
Gast- Gast
ABE schreef:The Edge of Darkness is ECHT (en met stip) een topfilm! Ik heb hem in twee weken tijd twee keer gezien op Film1 en dat zegt heel veel voor iemand die officieel niet van films houdt.
Echt hé. Ik vond hem heel spannend. Echt een goeie actie.
Gast- Gast
Ben benieuwd, ga hem van de week wel ff kijken
Cheesegirl- Ratel
Brennuss schreef:ABE schreef:The Edge of Darkness is ECHT (en met stip) een topfilm! Ik heb hem in twee weken tijd twee keer gezien op Film1 en dat zegt heel veel voor iemand die officieel niet van films houdt.
Echt hé. Ik vond hem heel spannend. Echt een goeie actie.
Het is een film waarvan ik vond dat de verhaallijnen ook eindelijk eens goed in elkaar zaten. Niet teveel, zeker niet te weinig, gewoon goed en spannend. Vooral spannend. Ondanks dat het soms voorspelbaar was, zat ik wel op het puntje van mijn stoel. En dat laatste komt zeker bijna niet voor.
Gast- Gast
Ik ga ook naar bed, moet om 08.00 uur op. Truste alvast!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind een film ook niet snel spannend. Vaak vind die actiefilms, die mijn vriend dan wel vaak kijkt met vrienden van hem zo over de top. Zoals Resident Evil en zo, dat ze, voordat ze iemand doodschieten nog even iets cools of stoers zeggen. Zo jammer altijd.
Gast- Gast
Slaap lekker Jeanette!
Heb je er iets van nodig dan Reva?
Heb je er iets van nodig dan Reva?
Laatst aangepast door Carola589 op vr 25 feb 2011 - 13:43; in totaal 1 keer bewerkt
Cheesegirl- Ratel
Haha, ja had ik gelezen. Had geantwoord dat het me heel lekker leek, maar wel moeilijk
Carola: heb er opzich nu niks van nodig.. Maar dan hoeft het morgen niet (staat er al 1.5 week, maar komt morgen bezoek)
Carola: heb er opzich nu niks van nodig.. Maar dan hoeft het morgen niet (staat er al 1.5 week, maar komt morgen bezoek)
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik vind een film ook niet snel spannend. Vaak vind die actiefilms, die mijn vriend dan wel vaak kijkt met vrienden van hem zo over de top. Zoals Resident Evil en zo, dat ze, voordat ze iemand doodschieten nog even iets cools of stoers zeggen. Zo jammer altijd.
Haha! Of Jacky Chan. Één film is altijd meer dan voldoende. Er zijn ook films die gewoon te luguber voor woorden zijn. Dan gaan ze vingers breken of zagen. Echt niet mijn ding.
Gast- Gast
Nee, ieh. Dat is ook zeker niet mijn ding. Ik wil Inception ook nog kijken. Heb ik al wel op de pc. Morgen ga ik Shrek kijken met mn vriend. Heeft ie nog nooit gezien haha, schandalig
Ik ga afsluiten, moet mn bed nog opmaken.
Ik ga afsluiten, moet mn bed nog opmaken.
Gast- Gast
Was ook meer een grapje hoor. Ik zou er om dit tijdstip alleen echt geen zin meer in hebben.Reva schreef:
Ik denk dat ik zo ook maar eens ga slapen..
Cheesegirl- Ratel
Weet iemand of het binnenkort al warmer wordt?
Brennussssss, slaap lekker!
Brennussssss, slaap lekker!
Gast- Gast
Slaap lekker Brennuss
Cheesegirl- Ratel
ABE, ik had begrepen dat het van het weekend alweer kouder wordt juist..
Ik ga ook slapen!
Fijne nacht nog..
Ik ga ook slapen!
Fijne nacht nog..
Cheesegirl- Ratel
Carola589 schreef:ABE, ik had begrepen dat het van het weekend alweer kouder wordt juist..
Loop een uur te pielen op weer.nl, niet voor elkaar krijgende wat ik wilde, druk ik op verzenden, krijg ik opeens een weekoverzicht....
Het is nog het weer van lik mi t vestje.
Gast- Gast
Sjaan meldt zich... is er nog iemand wakker?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Pagina 23 van 40
Permissies van dit forum: