Nachtcafe!
+39
Blair
Siem
June
Parel
Burn
Happydobby
Merai
Steep
xxjojootjexx
Lavendel
Kowalski
Mees
claudiaveronique
Zininzon
Monte
Chocoholic
Linnie1985
Tiana
Qiara
ExpressoB
girli
silly-one
Erin
Raindrop
Snoes
Pompoen
Alex
bolus26
VeryCherry
Zwerver
ButterflyEffect
Sjaantje
Dribbel
Shopelle
Toet
Fred
Angela_1986
Alias
Inge
43 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Nachtcafe!
Wie wil er iets drinken? Wie wil een luisterend oor!
Nachtcafé heeft te lang op zolder gelegen, dus 'help me out' en klets lekker mee!
Nachtcafé heeft te lang op zolder gelegen, dus 'help me out' en klets lekker mee!
Gast- Gast
Re: Nachtcafe!
Ik ga zo ook naar bed. Ik hoop dat er nog mensen komen babbelen in het Nachtcafé!
Ik ben moe en wil maffen
Ik ben moe en wil maffen
Gast- Gast
Dat slapen wil ik ook eigenlijk wel....Maar tegelijkertijd wil ik weer ouderwets aan de "nachtcafé". Gewoon omdat het altijd zo leuk was. Maar volgens mij ben ik de nachtbraker op het nieuwe forum, haha!
Gast- Gast
Herkenbaar... geen zin om naar bed te gaan maar eigenlijk ook wel weer zin om wel naar bed te gaan
Inge- Ratel
- Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10
ik heb zoals gewoonlijk echt geen zin om te gaan slapen, maar zal het ook niet lang meer volhouden. Ik ben voor mijn doen heel actief geweest in het begin van de avond door eindelijk mijn stoep sneeuw en ijsvrij te maken, de was gedaan te hebben en opgeruimd te hebben. Nu heb ik alleen het gevoel dat ik nog niet genoeg me-time heb gehad vanavond .
Alias- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Inge schreef:Herkenbaar... geen zin om naar bed te gaan maar eigenlijk ook wel weer zin om wel naar bed te gaan
Haha ja dat heb ik ook! Ik zit erg lekker, maar lekker warm in bed liggen is ook wel erg fijn.. Misschien duik ik wel even m'n bed in met laptop, combi
Gast- Gast
haha is een optie :pReva_ schreef:Inge schreef:Herkenbaar... geen zin om naar bed te gaan maar eigenlijk ook wel weer zin om wel naar bed te gaan
Haha ja dat heb ik ook! Ik zit erg lekker, maar lekker warm in bed liggen is ook wel erg fijn.. Misschien duik ik wel even m'n bed in met laptop, combi
ik krijg daar alleen altijd zo'n zere nek van... en koude armen
Inge- Ratel
Me is fervent fan van me-time!
Ik moet date nog smsen dat ik morgen wel tijd heb en dat ik hoop dat hij minstens tot oudjaarsdag blijft. Maar ik heb geen lef....
Maar niemand heeft dorst? Fictief kan ik heel wat schenken, hoor!
Ik moet date nog smsen dat ik morgen wel tijd heb en dat ik hoop dat hij minstens tot oudjaarsdag blijft. Maar ik heb geen lef....
Maar niemand heeft dorst? Fictief kan ik heel wat schenken, hoor!
Gast- Gast
Nou doe mij dan maar wat te drinken Isa! En neem zelf ook wat, misschien krijg je dan wel wat lef om je date te smsen
Ik zit ook nog met mezelf in disucussie of ik zal gaan slapen of niet haha!
Ik zit ook nog met mezelf in disucussie of ik zal gaan slapen of niet haha!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ik ga in iedergeval wel slapen. Morgen gewoon werken, maar ik heb leuke kerstdagen en daarna nog 2 vrije dagen gehad.
Fred- Prater
- Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Truste Fred!
Ach een roseetje zou lekker zijn :p
Ben lekker vrij, 1 januari pas weer werken
Ach een roseetje zou lekker zijn :p
Ben lekker vrij, 1 januari pas weer werken
Inge- Ratel
Fred schreef:Ik ga in iedergeval wel slapen. Morgen gewoon werken, maar ik heb leuke kerstdagen en daarna nog 2 vrije dagen gehad.
Welterusten en werk ze!
O en je hebt pm...
doe mij maar een malibu met ananassap alsjeblieft
Leuk Isa dan heeft hij zelf toch al aangegeven dat hij morgen wil afspreken? Je kan altijd nog zeggen dat je anderen graag een gelukkig nieuwjaar wil wensen, maar het liefst hem als eerste..
en dan is het natuurlijk net zo handig als hij in de tussentijd ook bij je in de buurt blijft dan kan het bijna niet missen
Leuk Isa dan heeft hij zelf toch al aangegeven dat hij morgen wil afspreken? Je kan altijd nog zeggen dat je anderen graag een gelukkig nieuwjaar wil wensen, maar het liefst hem als eerste..
en dan is het natuurlijk net zo handig als hij in de tussentijd ook bij je in de buurt blijft dan kan het bijna niet missen
Laatst aangepast door Alias op di 28 dec 2010 - 12:42; in totaal 1 keer bewerkt
Alias- Prater
Proost! Op je date!
Alias schreef:doe mij maar een malibu met ananassap alsjeblieft
Isa is een beetje dom geweest....
Isa had een date met jongen voor vandaag, maar Isa kon het niet laten om te zeggen dat haar ex-scharrel nog even langskwam voor een bakkie. Met als gevolg; Isa, ik spreek je morgen? Tja, Isa is een beetje dom...
Anderzijds, ik houd van eerlijkheid in een relatie. Ik vertel hem continu over mijn ex-scharrel om geen geheimen voor hem te hebben, maar kennelijk komt dat heel anders over....
Gast- Gast
Sannanas schreef:Zijn er nog mensen? Ik ben een paar weken afwezig geweest, maar nu ben ik er
Ja, hier zijn we!
Gast- Gast
Isa schreef:Sannanas schreef:Zijn er nog mensen? Ik ben een paar weken afwezig geweest, maar nu ben ik er
Ja, hier zijn we!
Doe mij ook maar een stuk of twintig shotjes dan!
Gast- Gast
ai dat is vervelend dat het misschien niet zo goed op hem over komt. Stond die afspraak met je ex scharrel al langer? misschien kreeg hij anders het idee dat hij min of meer moest "moven" voor hem?
Alias- Prater
Sannanas schreef:Isa schreef:Sannanas schreef:Zijn er nog mensen? Ik ben een paar weken afwezig geweest, maar nu ben ik er
Ja, hier zijn we!
Doe mij ook maar een stuk of twintig shotjes dan!
En dan keer 20!
Gast- Gast
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: