Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Zoiets dacht ik al. Dank je wel..girli schreef:Volgens mij niet.Smikkell schreef:Ik heb even een facebookvraagje. Als ik iets op mijn wall plaats komt dat ook op de wall van al mijn vrienden. Maar kunnen alle vrienden van die vrienden dat dan ook lezen? (Duidelijk?)
*edit* als ik niet reageer op je bericht, kunnen vrienden van vrienden het niet lezen. Zodra ik reageer, kan de rest het wel lezen. Ook als ik bijvoorbeeld een berichtje op je wall zou plaatsen met 'hoe gaat het' kunnen vrienden van vrienden dat lezen.
*net uitgetest bij vriendje*
Gast- Gast
Qiara schreef:Nu word ik wel nieuwsgierig naar jouw woonplaats, Brennuss!
+1
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ik had haar gewoon op een andere plek ingeschat. randstadmeisjeMerai schreef:Qiara schreef:Nu word ik wel nieuwsgierig naar jouw woonplaats, Brennuss!
+1
Gast- Gast
Misschien heeft Qiara ook gelijk dat je dat in kunt stellen. Dat weet ik eerlijk gezegd niet.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Maar zou ik iemand kunnen blokkeren op faceboek zodat doe helemaal geen berichten van mij zou kunnen lezen?
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik had haar gewoon op een andere plek ingeschat. randstadmeisjeMerai schreef:Qiara schreef:Nu word ik wel nieuwsgierig naar jouw woonplaats, Brennuss!
+1
Laatst aangepast door Brennuss op di 22 feb 2011 - 12:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Oh dat klopt dan wel met mijn idee, niet omdat ik je geen randstandmeisje vind maar omdat ik volgens mij al eens had opgevangen dat je uit die provincie kwam .
Merai- Ratel
Je kan het vriendschapsverzoek weigeren en dan klikken op 'ik ken .... niet' Dan kan die persoon ook geen vriendschapsverzoeken sturen. Op het moment dat ik jou een vriendschapsverzoek stuur en jij mij nog niet hebt geaccepteerd, kan ik wel al je berichten lezen, alleen niet reageren. Tenminste, dat is mijn ervaring bij niet-geaccepteerde vrienden.Smikkell schreef:Maar zou ik iemand kunnen blokkeren op faceboek zodat doe helemaal geen berichten van mij zou kunnen lezen?
Als iemand niet is geaccepteerd, kun je geen berichten lezen. Probeer maar.
girli- Ratel
Ohja Smikkell, ik ben nog niet aan het inpakken Heb het gelezen en kennelijk ergens in mijn onderbewuste wel opgeslagen maar nog niet gereageerd. Wel hebben we al een soort preverhuizing weggooi actie gehad, nu alleen de kelder nog en dan is alles klaar om in dozen gestopt te worden.
Merai- Ratel
Merai schreef:Ohja Smikkell, ik ben nog niet aan het inpakken Heb het gelezen en kennelijk ergens in mijn onderbewuste wel opgeslagen maar nog niet gereageerd. Wel hebben we al een soort preverhuizing weggooi actie gehad, nu alleen de kelder nog en dan is alles klaar om in dozen gestopt te worden.
Gast- Gast
Merai- Ratel
Nou, het gaat er meer om dat mijn moeder blijkbaar sinds vandaag facebook heeft. Ze zal het niet in haar hoofd halen om me uit te nodigen (hoop ik voor haar) maar ik wil niet dat zij berichten van mij kan lezen. Ook niet bij gezamenlijke vrienden (nichtje en zusje).girli schreef:Je kan het vriendschapsverzoek weigeren en dan klikken op 'ik ken .... niet' Dan kan die persoon ook geen vriendschapsverzoeken sturen. Op het moment dat ik jou een vriendschapsverzoek stuur en jij mij nog niet hebt geaccepteerd, kan ik wel al je berichten lezen, alleen niet reageren. Tenminste, dat is mijn ervaring bij niet-geaccepteerde vrienden.Smikkell schreef:Maar zou ik iemand kunnen blokkeren op faceboek zodat doe helemaal geen berichten van mij zou kunnen lezen?
Als iemand niet is geaccepteerd, kun je geen berichten lezen. Probeer maar.
Gast- Gast
Is er niet een mogelijkheid om dat te blokkeren? Ik heb er niet zoveel verstand van maar we kunnen het natuurlijk even uitproberen met wat forummers.
Merai- Ratel
Hmmm... dat weet ik niet zeker. Als je haar niet accepteert, kan ze niets van jou lezen. Maar als iemand anders haar wel accepteert, krijg je het punt dat ze wel dingen kan lezen als er gereageerd wordt.
Wel is het volgens mij zo dat je alleen kan lezen waarop gereageerd is en nog steeds niet alles kan lezen.
Je kan bij account klikken op privacyinstellingen. Daar kan je ook aanvinken wat anderen mogen zien en wat niet.
Wel is het volgens mij zo dat je alleen kan lezen waarop gereageerd is en nog steeds niet alles kan lezen.
Je kan bij account klikken op privacyinstellingen. Daar kan je ook aanvinken wat anderen mogen zien en wat niet.
girli- Ratel
De eerste edit die ik heb geplaatst heb ik uitgetest met de facebook van mijn vriend, want als ik me goed herinner wie ze is, heb ik smikkell al op facebook.Merai schreef:Is er niet een mogelijkheid om dat te blokkeren? Ik heb er niet zoveel verstand van maar we kunnen het natuurlijk even uitproberen met wat forummers.
girli- Ratel
Tiedeliediedieeee
Merai- Ratel
Owwww Ik hen nu zo'n groen beest, mijn spiegelbeeld.girli schreef:De eerste edit die ik heb geplaatst heb ik uitgetest met de facebook van mijn vriend, want als ik me goed herinner wie ze is, heb ik smikkell al op facebook.Merai schreef:Is er niet een mogelijkheid om dat te blokkeren? Ik heb er niet zoveel verstand van maar we kunnen het natuurlijk even uitproberen met wat forummers.
Gast- Gast
Trielllielielie
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Wat een muzikaliteit hier maar ik ga lekker slapen! Een fijne nacht nog dames!
Merai- Ratel
Ja, geloof dat ie groen is. Van veraf vond ik het altijd wit lijken haha. Je hebt ook een delfts blauw tegeltje over nadenken
girli- Ratel
Slaap lekker!Merai schreef:Wat een muzikaliteit hier maar ik ga lekker slapen! Een fijne nacht nog dames!
girli- Ratel
laaaalaaa
Nooooou ik staa dus in de keuken, kip te snijden voor het eten. NIIIIKSS aan de hand. Komt mn man Wilbert binnen, met zn jaloerse kop. 'Je naait de melkboer' riep ie. Hij was door het dolle. En hij bleef maar schreeuwen 'JE NAAAAAAIT DEEE MEEEEEEEELKBOOOOOEEEER!!!'
En toen liep ie zomaar in mijn mes.....
Hij liep zómaar in mijn mes
TIEN KEEEEEER!!!!!!!!!!!
LAAALAAAAAAAAAA
Nooooou ik staa dus in de keuken, kip te snijden voor het eten. NIIIIKSS aan de hand. Komt mn man Wilbert binnen, met zn jaloerse kop. 'Je naait de melkboer' riep ie. Hij was door het dolle. En hij bleef maar schreeuwen 'JE NAAAAAAIT DEEE MEEEEEEEELKBOOOOOEEEER!!!'
En toen liep ie zomaar in mijn mes.....
Hij liep zómaar in mijn mes
TIEN KEEEEEER!!!!!!!!!!!
LAAALAAAAAAAAAA
Gast- Gast
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Pagina 10 van 40
Permissies van dit forum: