Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Klopt, dus ik moet nu ook weten wie jij bentgirli schreef:Ja, geloof dat ie groen is. Van veraf vond ik het altijd wit lijken haha. Je hebt ook een delfts blauw tegeltje over nadenken
Gast- Gast
Slaap lekker Merai!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Haha, geeft niet hoor. We hebben elkaar toegevoegd in de tijd dat je Farmville speelde, alleen volgens mij speel je nog amper/niet.
Laatst aangepast door girli op di 22 feb 2011 - 12:44; in totaal 1 keer bewerkt
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Reva schreef:laaaalaaa
Nooooou ik staa dus in de keuken, kip te snijden voor het eten. NIIIIKSS aan de hand. Komt mn man Wilbert binnen, met zn jaloerse kop. 'Je naait de melkboer' riep ie. Hij was door het dolle. En hij bleef maar schreeuwen 'JE NAAAAAAIT DEEE MEEEEEEEELKBOOOOOEEEER!!!'
En toen liep ie zomaar in mijn mes.....
Hij liep zómaar in mijn mes
TIEN KEEEEEER!!!!!!!!!!!
LAAALAAAAAAAAAA
En toen loste ik een waarschuwingsschot..............
dwars door zn hoofd.....
Gast- Gast
Brennus, ik heb je facebookchat gemist. Wil je er nog iets over kwijt?
Girli, dan weet ik het weer. Dacht dat jij niet meer op het forum was. Je was voorheen niet zo actief toch, op het oude forum?
Merai, truste..
Ow, en Brennuss, dat wil ik ook. Ik had al een mapje enzo gekocht om dat ik dacht dat ik daar nu wel tijd voor zou hebben.. Leuk idee, gewoon doen.
Girli, dan weet ik het weer. Dacht dat jij niet meer op het forum was. Je was voorheen niet zo actief toch, op het oude forum?
Merai, truste..
Ow, en Brennuss, dat wil ik ook. Ik had al een mapje enzo gekocht om dat ik dacht dat ik daar nu wel tijd voor zou hebben.. Leuk idee, gewoon doen.
Gast- Gast
Brennuss schreef:Ik wil een boekje maken met recepten
Wat let je?
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:ik heb een slagrooooom snor, ik heb een slagroooooom snor....
Ik wil ook een slagroomsnor
Qiara- Ratel
Qiara schreef:Brennuss schreef:Ik wil een boekje maken met recepten
Wat let je?
De winkels zijn dicht.
Smikk, ik vroeg me af of je ook msn had. Dat praat wat makkelijk Dus vandaar dat ik je op facebookchat aansprak.
Gast- Gast
Kopen is kopen en maken is maken..Brennuss schreef:Qiara schreef:Brennuss schreef:Ik wil een boekje maken met recepten
Wat let je?
De winkels zijn dicht.
Smikk, ik vroeg me af of je ook msn had. Dat praat wat makkelijk Dus vandaar dat ik je op facebookchat aansprak.
Gast- Gast
Ik was redelijk actief, maar ook redelijk onopvallend eigenlijk. Heb het ook wel een tijdje volgehouden om hier niet te komen, maar kon het uiteindelijk toch niet laten.
Op de een of andere manier 'klik' ik niet zo met mensen. Als ik zie hoeveel vriendschappen hier al zijn ontstaan, ik heb dat eigenlijk met niemand.
Op de een of andere manier 'klik' ik niet zo met mensen. Als ik zie hoeveel vriendschappen hier al zijn ontstaan, ik heb dat eigenlijk met niemand.
girli- Ratel
Die gebruik ik niet zo veel maar ik zal je even PM's..Brennuss schreef:Qiara schreef:Brennuss schreef:Ik wil een boekje maken met recepten
Wat let je?
De winkels zijn dicht.
Laatst aangepast door Smikkell op di 22 feb 2011 - 13:01; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Bedoel je hier op het forum?girli schreef:Ik was redelijk actief, maar ook redelijk onopvallend eigenlijk. Heb het ook wel een tijdje volgehouden om hier niet te komen, maar kon het uiteindelijk toch niet laten.
Gast- Gast
Gelukkig zijn morgen de winkels weer open , maar je kan alvast recepten zoeken en uitprinten of heb je al wat liggen?
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Bedoel je hier op het forum?girli schreef:Ik was redelijk actief, maar ook redelijk onopvallend eigenlijk. Heb het ook wel een tijdje volgehouden om hier niet te komen, maar kon het uiteindelijk toch niet laten.
Ik denk het wel. Je hebt ook nog niet heel veel posts.. En een plaatje helpt vaak wel, zo word je snel(ler) herkent.
Laatst aangepast door Brennuss op di 22 feb 2011 - 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja, al geldt het rl ook wel eens. Het voelt soms een beetje hetzelfde als mensen die zwanger willen worden ineens overal baby's en zwangere vrouwen zien. Al voel ik niet de behoefte om hier echte vriendinnen aan over te houden. Alleen soms mis ik een beetje aansluiting ofzo. Ik vind het moeilijk om te omschrijven.Smikkell schreef:Bedoel je hier op het forum?girli schreef:Ik was redelijk actief, maar ook redelijk onopvallend eigenlijk. Heb het ook wel een tijdje volgehouden om hier niet te komen, maar kon het uiteindelijk toch niet laten.
girli- Ratel
Een opvallende avatar helpt inderdaad...girli schreef:Ja, al geldt het rl ook wel eens. Het voelt soms een beetje hetzelfde als mensen die zwanger willen worden ineens overal baby's en zwangere vrouwen zien. Al voel ik niet de behoefte om hier echte vriendinnen aan over te houden. Alleen soms mis ik een beetje aansluiting ofzo. Ik vind het moeilijk om te omschrijven.Smikkell schreef:Bedoel je hier op het forum?girli schreef:Ik was redelijk actief, maar ook redelijk onopvallend eigenlijk. Heb het ook wel een tijdje volgehouden om hier niet te komen, maar kon het uiteindelijk toch niet laten.
Gast- Gast
Door die leuke site van Laura in the kitchen heb ik wel hele leuke ideeen .Qiara schreef:Gelukkig zijn morgen de winkels weer open , maar je kan alvast recepten zoeken en uitprinten of heb je al wat liggen?
Gast- Gast
Ik moet al vanaf een uur of half 11 ontzettend nodig plassen, maar ik heb geen zin. Lig echt te wiebelen op de bank. Als er nu iemand een goede grap maakt heb ik een probleem.
Gast- Gast
Girli: met jou heb ik op het oude forum, echt jaren terug, toen toch in een topic hele tijd gepraat over statistiek en SD's berekenen enzo Of heb ik nu de verkeerde voor me? Volgens mij niet..
Gast- Gast
Brennuss schreef:Door die leuke site van Laura in the kitchen heb ik wel hele leuke ideeen .Qiara schreef:Gelukkig zijn morgen de winkels weer open , maar je kan alvast recepten zoeken en uitprinten of heb je al wat liggen?
Moet ik die site toch een keer uitgebreid gaan bekijken
Qiara- Ratel
Hmm.... eerlijk gezegd gaat er geen belletje rinkelen... hoe slecht hahaha. Alleen ik weet ook niet wie je was hiervoor.Reva schreef:Girli: met jou heb ik op het oude forum, echt jaren terug, toen toch in een topic hele tijd gepraat over statistiek en SD's berekenen enzo Of heb ik nu de verkeerde voor me? Volgens mij niet..
girli- Ratel
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Pagina 11 van 40
Permissies van dit forum: