Nachtcafé 2011
+16
Jordana
Sweety
meisjesmama
Merai
girli
Inge
Roze Roos
Chocolate Cookie
JD
Toet
Lotus
Zwerver
ExpressoB
Cheesegirl
Qiara
May
20 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Nachtcafé 2011
Ja, dat zou erg jammer zijn bij een meeting
Ik hoop dat je je snel beter voelt en weer goed kan praten!
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
WHAHHAHHAHAHAHHAHAHHA, waarom hebben ze allemaal snorren bij pauw en witteman?????
Gast- Gast
girli schreef:Ja, dat zou erg jammer zijn bij een meeting
Ja, dat was alleen vrijdag al. Je zou toch niet verwachten dat zoiets zolang duurt
Thanks!
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Ja, we hebben lekker zitten kletsen de hele dag. Arme stem.. Arme Q..Qiara schreef:girli schreef:Wat heb je gedaan dat je niet meer (goed) kunt praten Qiara?
Ik ben verkouden en heb mijn stem denk ik een beetje geforceerd op een moment dat ik me beter helemaal stil had kunnen houden, maar heb Smik gemeet en dan is het ook zowat om in stilte bij elkaar te zitten :-)
Gast- Gast
Reva schreef:Anousch: als jij me draagt, ga ik er over nadenken.
Doe ik!
Queen Reva
Gast- Gast
Je hebt nog een paar dagenQiara schreef:girli schreef:Ja, dat zou erg jammer zijn bij een meeting
Ja, dat was alleen vrijdag al. Je zou toch niet verwachten dat zoiets zolang duurt
Thanks!
Gast- Gast
Zooltje...tja, zooltje... Kweenie, opzich met de beentjes omhoog verlies ik ze toch niet
Gast- Gast
Reva schreef:WHAHHAHHAHAHAHHAHAHHA, waarom hebben ze allemaal snorren bij pauw en witteman?????
Iets te maken met Geert Wilders en zijn vermommingen / carnaval?
Qiara- Ratel
Dat ging makkelijk..Anousch schreef:Reva schreef:Anousch: als jij me draagt, ga ik er over nadenken.
Doe ik!
Queen Reva
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ja, we hebben lekker zitten kletsen de hele dag. Arme stem.. Arme Q..
:-) Thanks.
Ja, nog een paar dagen... Als het dan nog niet goed is, ga ik schreeuwen !
Qiara- Ratel
Smikkell schreef:Je hebt nog een paar dagenQiara schreef:girli schreef:Ja, dat zou erg jammer zijn bij een meeting
Thanks!
Mag ik nog een pm?
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Ow, ben jij der zó een. Ik denk dan schoenen met 12 meter veter bij mij nog niet blijven zitten 'met de beentjes omhoog'Reva schreef:Zooltje...tja, zooltje... Kweenie, opzich met de beentjes omhoog verlies ik ze toch niet
Laatst aangepast door Smikkell op di 22 feb 2011 - 12:05; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb even een facebookvraagje. Als ik iets op mijn wall plaats komt dat ook op de wall van al mijn vrienden. Maar kunnen alle vrienden van die vrienden dat dan ook lezen? (Duidelijk?)
Gast- Gast
Wat voor iets heb je gevonden?Brennuss schreef:Ik ben verslaafd aan een youtube kanaal.
girli- Ratel
Volgens mij niet.Smikkell schreef:Ik heb even een facebookvraagje. Als ik iets op mijn wall plaats komt dat ook op de wall van al mijn vrienden. Maar kunnen alle vrienden van die vrienden dat dan ook lezen? (Duidelijk?)
*edit* als ik niet reageer op je bericht, kunnen vrienden van vrienden het niet lezen. Zodra ik reageer, kan de rest het wel lezen. Ook als ik bijvoorbeeld een berichtje op je wall zou plaatsen met 'hoe gaat het' kunnen vrienden van vrienden dat lezen.
*net uitgetest bij vriendje*
Laatst aangepast door girli op di 22 feb 2011 - 12:09; in totaal 1 keer bewerkt
girli- Ratel
Met 1 pump aan ben ik nog steeds bijzonder sexy. Mocht hij dat niet vinden krijgt hij de groeten van mn voordeur
Gast- Gast
Reva schreef:Met 1 pump aan ben ik nog steeds bijzonder sexy. Mocht hij dat niet vinden krijgt hij de groeten van mn voordeur
Aah daarom would you
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
girli schreef:Wat voor iets heb je gevonden?Brennuss schreef:Ik ben verslaafd aan een youtube kanaal.
Dit is haar website. Allemaal kookfilmpjes.
http://www.laurainthekitchen.com/
Gast- Gast
Dus eigenlijk zou ik op de wall van een vriend alleen boodschappen kunnen zien van gezamenlijke vrienden?girli schreef:Volgens mij niet.Smikkell schreef:Ik heb even een facebookvraagje. Als ik iets op mijn wall plaats komt dat ook op de wall van al mijn vrienden. Maar kunnen alle vrienden van die vrienden dat dan ook lezen? (Duidelijk?)
Maar ik zie soms wel foto's en berichten van anderen, die ik niet ken, waar vrienden op hebben gereageerd.
Gast- Gast
Ik ben nog steeds flabbergasted over jouw woonplaats..Brennuss schreef:Merai schreef:hebben jullie geen bezorgsnackbar?
Ik woon in een gat. Het is hier zo goed als dood op zondag.
Gast- Gast
Hangt dat misschien er ook niet vanaf hoe iemand het voor zichzelf heeft ingesteld?
Qiara- Ratel
Ik heb nog een edit geplaatst!
girli- Ratel
Nu word ik wel nieuwsgierig naar jouw woonplaats, Brennuss!
Qiara- Ratel
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: