Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

+49
Ragazza
Shisha
Marin
Aziraphale
Jeanette
Arwyn
Punk'd
Caramba
Coco
Caroow
Razz
Nyx
Alex
Fayebella
Fortissimo
Bosjesvrouw
Blond
Highway
Laced
SarahKey
Snirp
Paper Crown
Pitufo
Reeza
Lady4
Atelier Madame
Sarah1985
Balloon
Feline
Prosecco
Roza
Sanne
Poubelle
Linda
Oasis
Sam
Parisienne
Toet
luisa
Luce
Rush
_Lacey_
Charles
nina
Slakje
Capt'n Zero
TukTuk
Manderijn
SuzieQ
53 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Linda di 16 apr 2013 - 8:18

We houden 900 euro over. Daar moeten de boodschappen, benzine en leuke dingen/kleding van betaald worden. Helaas lukt het ons totaal niet om ons hieraan te houden. Iedere maand zitten we er een paar honderd euro boven...

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 8:19

Ik denk dat we dan op zo'n 200 euro in de maand uitkomen, als we een goede maand hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Rush di 16 apr 2013 - 8:21

Ik hoef sowieso niet na te denken over mn uitgaven, maar ik ben gewoon niet zo'n geld uitgever denk ik. Ik vind het allemaal al snel zonde, zeker als ik het niet nodig heb.

Veel geld uitgeven aan cadeautjes vind ik dan wel weer leuk haha. Very Happy
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 8:27

Iets meer dan 500 euro voor/ van mezelf maar daar doe ik nog wel boodschappen van en spaar ik niets van. Sparen doe ik van bedragen die ik terug krijg of geld van bv bonus/ vakantiegeld etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Poubelle di 16 apr 2013 - 8:31

Ik heb zo'n €600,00/ €700,00 te besteden, daar doe ik dan alles van, ook boodschappen.
Dat is dankzij m'n bijbaantje. Ik probeer er nu ongeveer de helft van te sparen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Sanne di 16 apr 2013 - 8:32

Wij reserveren maandelijks € 600 voor de 'uitgeef'. Dit is bestemd voor alle diverse kosten, dus niet vaste lasten. Soms is het ruim voldoende, maar soms ook niet. Als de hond naar de dierenarts moet, er komt een onverwachte nota binnen, dochter is ineens uit haar kleding gegroeid, paar verjaardagen ofzo, dan kan het zo op zijn, terwijl we andere maanden amper wat gebruiken.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Roza di 16 apr 2013 - 8:34

Ik heb eigenlijk geen idee Embarassed

Roza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Prosecco di 16 apr 2013 - 8:36

Zo'n 50 tot 100 euro en daar zijn dan altijd weer dingen van te betalen: verplichte etentjes, cadeautjes, vrijgezellenfeest, bruiloftsoutfit, dat soort dingen. Sparen zit er helaas helemaal niet in, dat doe ik van mijn belastingteruggaaf.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Feline di 16 apr 2013 - 9:00

Ik zou 't niet weten.. Ik denk iets van 500/600 euro.. En daar probeer ik ook iets van te sparen aangezien ik nu nog op kamers woon en ooit op mezelf wil smile

Het lijkt me heerlijk om onbezorgd geld uit te kunnen geven.. Maar heb 't nu ook niet slecht smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 9:14

Roza schreef:Ik heb eigenlijk geen idee Embarassed

Ik zou daar echt onrustig van worden. Ik kan geen geld uitgeven als ik niet weet hoeveel ik nog heb, hoeveel daar nog van betaald moet worden...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Balloon di 16 apr 2013 - 9:15

Genoeg....
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Sarah1985 di 16 apr 2013 - 9:26

momenteel niks omdat mijn man sinds november geen werk en inkomen had en het moest doen met een zelfstanige uitkering en daar krijg je maar 25% van je normale loon. Dus we hebben nu maandelijks te weinig
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Atelier Madame di 16 apr 2013 - 9:39

Ik zelf ongeveer 250 euro. Dan hebben we al gespaard en zijn alle vaste lasten Inc boodschappen eraf.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Lady4 di 16 apr 2013 - 11:03

Ik weet het niet precies, maar gezamenlijk een paar honderd euro en ieder voor zich ook wel 200-300 euro denk ik. Mijn eigen geld is aan het einde van de maan wel op maar sinds wij samenwonen hoef ik nooit te checken of er aan het einde van de maand nog geld op staat, want dat is altijd zo. We sparen sowieso 500 euro per maand plus wat er aan het einde van de maan nog op de gezamenlijke staat.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Reeza di 16 apr 2013 - 17:38

Zo'n 200-250 euro. Ik spaar iedere maand nog 100 euro voor m'n rijlessen en 100 euro gaat naar mn ouders ivm aflossing lening, dus als dat straks klaar is heb ik een hoop extra te besteden smile
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Pitufo di 16 apr 2013 - 18:27

Parisienne schreef:Theoretische gezien zouden we rond de €800 over moeten houden voor overige uitgaven, buiten vaste lasten, boodschappen en bezinegeld om. Het is alleen ongemerkt zó weer op..
+1 Bij ons wel ook deels omdat we nog veel klusjes in huis aan het doen zijn en dan gaat geld heel hard.
Pitufo
Pitufo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Paper Crown di 16 apr 2013 - 18:52

Hmm, wij geven onszelf zakgeld van €500,-/750,- (ligt aan hoe 'goed' de maand is) pp maandelijks. Dit is gewoon geld voor de 'lol' om dingen te kopen die we willen, soms is 't zo op, vooral als ik de stad in ga, maar soms blijft er veel over. Tegenwoordig blijft er bij mij veel over, op de een of andere manier kan ik niets meer vinden waarvan ik zeg: zoiets had ik nog niet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Snirp di 16 apr 2013 - 18:56

Wij hebben samen €600,- per maand te besteden.
Hiervan doen we dan boodschappen en leuke gezamenlijke uitjes.
Daarnaast heb ik nog een eigen rekening, hier houd ik per maand (na mijn maandelijks sparen) €200,- van over.
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  SarahKey di 16 apr 2013 - 19:27

Momenteel even niets. Er is ongeveer 200 euro over per maand en dat gaat op aan voeding en benzine.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 23:01

AngelNyn schreef:Niks Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 394967

Hier ook zo! Is geen lekker gevoel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  SarahKey di 16 apr 2013 - 23:15

Peachy schreef:
AngelNyn schreef:Niks Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 394967

Hier ook zo! Is geen lekker gevoel.
Is dit iets wat tijdelijk is of houd je altijd geen geld meer over?

Bij ons is het, hopelijk, tijdelijk. Mijn man zit zonder baan en dat is toch echt flink bezuinigen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Gast di 16 apr 2013 - 23:16

Ik heb het idee dat de bedragen die hier genoemd worden totaal niet met elkaar te vergelijken zijn. De één noemt een bedrag waarvan de boodschappen nog af moeten, de ander telt alleen het geld dat écht vrij te besteden is.

Ontopic: wij gooien alles op één hoop en geven onszelf allebei 125 euro per maand die we kunnen uitgeven aan kleding, stappen, etentjes etc.

En heel eerlijk: ik ben best jaloers op de mensen die aangeven dat ze zo een paar honderd euro per maand kunnen uitgeven aan dat soort dingen. Het zal hier vast beter worden als we van onze studieschuld afzijn (over 15 jaar :s) en als de kinderen geen opvang meer nodig hebben (over een jaar of 10, gok ik zo).
Om dan te zeggen dat je dat te weinig vindt, zoals in de OP, dat vind ik best steken. En ik wéét natuurlijk dat dat gevoel bij mijzelf ligt maar ik kan er niks aan doen. Het lijkt me heerlijk om eens schandalig te kunnen shoppen bijvoorbeeld Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Rush di 16 apr 2013 - 23:19

Minneke schreef:Ik heb het idee dat de bedragen die hier genoemd worden totaal niet met elkaar te vergelijken zijn. De één noemt een bedrag waarvan de boodschappen nog af moeten, de ander telt alleen het geld dat écht vrij te besteden is.
Inderdaad, €600 waar boodschappen nog vanaf moeten kan €100 vrij te besteden zijn of €400 vrij te besteden bijv. Je weet niet wat zo iemand uitgeeft aan boodschappen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Paper Crown di 16 apr 2013 - 23:24

Maar Minneke, wat maakt dat dan precies voor verschil? Veranderd weinig voor jou en wat jij kunt besteden. Ik snap wel dat 't steekt. Maar je zegt zelf: kinderopvang kost geld. Zodra degene die veel te besteden hebben kids krijgen zakt dat bedrag ook hoor. Julian gaat vanaf volgende maand naar kdv, 2dagen in de week en wij mogen maandelijks 671,- aftikken en krijgen helemaal niets (en dat is ook geheel logisch!) maar we zullen dus 700,- per maand minder sparen..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Laced di 16 apr 2013 - 23:25

Wij hebben 400 euro vrij te besteden per maand. De boodschappen, benzine, sparen voor zoon/ons hoeven hier niet meer betaald van te worden.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum