Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

+49
Ragazza
Shisha
Marin
Aziraphale
Jeanette
Arwyn
Punk'd
Caramba
Coco
Caroow
Razz
Nyx
Alex
Fayebella
Fortissimo
Bosjesvrouw
Blond
Highway
Laced
SarahKey
Snirp
Paper Crown
Pitufo
Reeza
Lady4
Atelier Madame
Sarah1985
Balloon
Feline
Prosecco
Roza
Sanne
Poubelle
Linda
Oasis
Sam
Parisienne
Toet
luisa
Luce
Rush
_Lacey_
Charles
nina
Slakje
Capt'n Zero
TukTuk
Manderijn
SuzieQ
53 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Ragazza wo 17 apr 2013 - 20:18

Ik denk dat ik rond de 400 euro vrij kan besteden iedere maand. Ik spaar daar 175 euro van en de rest besteed ik aan mezelf, voor zover ik dingen nodig heb. Ik maak het bijna nooit helemaal op en spaar extra wat er overblijft.
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 20:37

Wat knap dat jij weet in welke situatie ik zit laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Gast wo 17 apr 2013 - 20:58

Wij hebben samen (man en ik) ongeveer 750 euro vrij te besteden elke maand.

Alle vaste lasten zijn daar vanaf en ook 750 euro sparen, 400 euro boodschappen en 250 euro benzine dus dit is echt over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  M-G do 18 apr 2013 - 12:11

Ongeveer 100 tot 150 euro.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  loura do 18 apr 2013 - 21:39

Ik spaar niet maandelijks maar om de zoveel tijd knal ik weer wat geld op mijn spaar rekening. Mijn vriend studeert en heeft op dit moment bijna geen inkomen aangezien studiefinanciering allang is stopgezet bij hem. Ik werk 32 uur en we zitten met lage vaste lasten wat erg fijn is. Ik hou ongeveer 200 euro vrij te besteden over denk ik. Maar de ene maand koop ik wat meer kleding en de andere maand doe ik meer leuke dingen en koop ik niets. Ik kan niet wachten tot mijn vriend is afgestudeerd en een leuke baan heeft gevonden. Dan hoeven we veel minder na te denken over ons uitgaven.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Gast do 18 apr 2013 - 22:31

Wij hebben wel aardig veel geld over elke maand. Maar geven ook aardig veel geld uit. Investeren best veel in ons huis. Met 2 maanden gaan we de keuken verbouwen, daarna willen we een nieuwe wc. De tuin moet nog wat aan gebeuren etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Snoes do 18 apr 2013 - 22:35

Wij hebben ook best veel geld over elke maand, naast onze lonen heeft mijn vriend ook veel 'zwarte' overuren. Deze maand heeft hij echt superveel gewerkt, we zijn nog maar halfweg en naast zijn vaste loon heeft hij nu al voor 500 euro extra gewerkt. Gemiddeld sparen wij sowieso al zo'n 500 à 1000 euro in de maand, ik heb geen idee wat wij maandelijks uitgeven aan leuke dingen. Momenteel gaan we niet zoveel weg omdat we een baby'tje hebben, maar deze zomer zullen we wel weer vaker uitstapjes gaan maken, paar nachtjes weggaan met ons drietjes e.d.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Winegum vr 19 apr 2013 - 2:02

Je leeft ook naar wat je hebt. Ik ben een student, maar leef niet als een student. Wij hebben nou eenmaal meer te besteden. Dit is de laatste jaren ook steeds meer geworden. En zoveel meer sparen we er niet van. We leven echt naar wat we hebben. Sparen doen we genoeg, maar daarnaast geven we ook meer uit, omdat er simpelweg ook steeds meer binnen komt.

Hoeveel ik per maand voor mezelf over hou is elke maand verschillend. Van 100 euro tot 500 euro per maand denk ik. Daar is dan al van gespaard en zijn de boodschappen al van betaald.

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel heb jij maandelijks te besteden? - Pagina 5 Empty Re: Hoeveel heb jij maandelijks te besteden?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum