Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagje weg , rekening houden met middagslaapje?

+22
Charles
Laurientje
Twellie
M-G
hellowkitty
Annie24
Flower_L
CCC
Coco
Amber-
Printje
Annemie
Sanne
Parel
Puggle
Fearie
Liadan
Jezzie
Floor
Schism
_Lana_
Star007
26 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Dagje weg , rekening houden met middagslaapje? - Pagina 3 Empty Re: Dagje weg , rekening houden met middagslaapje?

Bericht  hellowkitty ma 15 apr 2013 - 10:14

Ik houd er met grote uitstapjes geen rekening mee. Als ze echt moe is gaat ze in de wagen slapen.
hellowkitty
hellowkitty
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 330
Punten : 355
Registratiedatum : 27-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Dagje weg , rekening houden met middagslaapje? - Pagina 3 Empty Re: Dagje weg , rekening houden met middagslaapje?

Bericht  M-G ma 15 apr 2013 - 11:20

Onze zoon gaat overal mee naar toe en ik hou er eerlijk gezegd geen rekening mee. Hij is nu 4 maand maar slaapt echt overal (in de auto, in de wandelwagen, maxicosi, op schoot, in de box) als hij moe is gaat hij slapen. Wat dat betreft hebben we (tot nu toe) een heel makkelijke mannetje. Ik weet natuurlijk niet hoe dat gaat als hij wat ouder is maar ik verwacht daarin niet direct problemen.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Twellie ma 15 apr 2013 - 11:23

Ik hield er wel veel rekening mee, ik ging de eerste maanden / half jaar eigenlijk nauwelijks weg vanwege de vele slaapjes die dan nog nodig zijn.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Laurientje ma 15 apr 2013 - 21:03

Als wij echt een dagje weg willen zoals dierentuin of Efteling houden we er geen rekening mee (wel ok zo zoals Liadan zegt, bijv slapen in de wagen of drager en dan wel laten slapen) op vakantie houden we er ook minder rekening mee

Maar thuis ga ik wel altijd pas op pad als ze geslapen hebben.

Mijn oudste sliep altijd overal als we weg gingen, had een keer een meeting en toen sliep hij zo een paar uur in de kinderwagen!
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Charles ma 15 apr 2013 - 21:06

Wij houden er wel rekening mee. Eerst niet, omdat we vonden dat ze ook wel in de maxi cosi of in de buggy konden slapen. Met tot gevolg twee luidruchtige, ongezellige, jengelende kinderen (of altijd minstens één van twee...er is altijd wel een tandje op komst of een sprongetje aan de gang momenteel) en daar heb ik dus geen zin in.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  SarahKey ma 15 apr 2013 - 21:33

S slaapt ook nog 2 keer op een dag, maar als we een dag weg gaan houden we daar geen rekening mee. Dan kunnen we nooit eens weg. Hij slaapt in de wagen of in de auto.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Lejow ma 15 apr 2013 - 21:35

Ja en nee, als ik gewoon thuis ben hou ik er wel rekening mee (met boodschappen doen, of winkelen, of bij iemand even op bezoek blabla).
Als we echt een dagje weg gaan (naar de dierentuin ofzo) dan niet, dan slaapt ze vaak ook in de wagen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  peach ma 15 apr 2013 - 23:15

Lejow schreef:Ja en nee, als ik gewoon thuis ben hou ik er wel rekening mee (met boodschappen doen, of winkelen, of bij iemand even op bezoek blabla).
Als we echt een dagje weg gaan (naar de dierentuin ofzo) dan niet, dan slaapt ze vaak ook in de wagen.

+1
peach
peach
Prater
Prater

Aantal berichten : 524
Punten : 828
Registratiedatum : 04-01-11

Bericht  Gast ma 15 apr 2013 - 23:34

peach schreef:
Lejow schreef:Ja en nee, als ik gewoon thuis ben hou ik er wel rekening mee (met boodschappen doen, of winkelen, of bij iemand even op bezoek blabla).

+1

Hier ook zo.
We hadden het weekend familiedag. A is tussen twee activiteiten in de auto in slaap gevallen. Mijn man heeft er een halfuur bijgezeten en ik ook.
Als hij niet slaapt is hij echt niet te genieten. Overigens gaat het hier ook niet op, ze zijn beide altijd overal mee naar toe gesleept en we hebben ze overal laten slapen.
Met H geen enkel probleem maar met A ging dat veel moeilijker. Die slaapt echt niet zomaar overal. Dus daar houden we wel redelijk rekening mee ja.

Gast
Gast

Bericht  Pink! di 16 apr 2013 - 1:34

Wij houden daar geen rekening mee omdat ze als ze moe zijn toch wel slapen in de auto, buggy, of doek.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: