Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekochte of bestelde kleding!

+93
Rush
silly-one
TNMN
_Lacey_
Baby
ButterflyEffect
Tiana
Pussycat
SnowWhite
Rosa
Caresses
CCC
Inge
Cheesegirl
Serena
Paper Crown
SoCali
Limburg85
nijntje4
Lovely
Silver
patjuhhh
Toet
Travelgurly
Sneeuwvlok
Suus
Aziraphale
Dennenappel
Coccinelle
remover27
Prosecco
Ellebel
Cato
Caroow
PrimaBella
Natural
flower
TukTuk
Papillon
applestar
Nathalie
marjoleinnn
vlinder19
fy
ladycat
Olijfje
Roxi3
Plien84
Mermaid
claudiaveronique
Marie
Fearie
VeryCherry
Pannetoet
Bliss
Rapunzel
Lieke128
smooch
Juul
Jerry
Phileine
Mamsie
Melis_je
Atelier Madame
Benthe
Minx
Arwyn
Tsjip
Cow
Lotus_
Error
Geluk
Mida4you
Sterre
Jeanette
SparklingEyes
Moezie
Chocoholic
Lies
BJA
Mari
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Lady4
Burn
Vanillivi
Pien
Blond
Kathi
Zwerver
Bruintje Beer
Niekske
loura
97 plaatsers

Pagina 10 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 Empty Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!

Bericht  Blond di 19 apr 2011 - 2:42

Storm schreef:Nu nog Shabbies besteld, met dit weer? :shock:

Ik heb vorig jaar op 8 juli mijn witte Shabbies gekocht. Toen waren ze in de aanbieding Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 Empty Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!

Bericht  Zwerver di 19 apr 2011 - 10:32

En hoe zitten ze? Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 11:24

hebben degene die de kortingscodes van de h&m hebben gebruikt ook nog geen spullen binnen? Ik wacht echt al een hele tijd en de datum wordt steeds opgeschoven, heel vervelend!!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 18:44

Appeltje ik denk dat het gewoon erg druk is. Ik heb die codes dus niet gebruikt en ik heb mijn pakket ook nog steeds niet binnen.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 19 apr 2011 - 19:00

Ik lees hier een aantal mensen over dat ze die codes voor H&M gebruiken, dit zijn vaak codes die op 1 naam worden uitgegeven, en de H&M controleert hier ook op! Ik heb ze ook wel eens gebruikt, en toen werd mijn bestelling geannuleerd, en toen ik belde waarom, kreeg ik een hele preek, en dreigden ze mijn account op de zwarte lijst te zetten, omdat je die codes dus niet zomaar mocht gebruiken.. Rolling Eyes
Dus kan ook zijn dat ze nu merken dat veel mensen die codes gebruiken, en dat ze precies gaan uitzoeken wie wel er recht op had, en wie niet.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 19:07

Ik heb zonder code´s besteld (nou ja 10% korting maar die had ik zelf gekregen)
En mijn bestelling komt zelfs eerder!
Met een beetje mazzel vandaag en anders morgen.
Terwijl er in ieder geval 1 ding tussen zat die pas in juni zou komen!

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 20:12

ach appeltje zoals ik een pagina terug ook al heb geschreven wacht ik/mijn zusje al 2 maanden op een nalevering pfff zeer vervelend. Datum wordt inderdaad steeds opgeschoven

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 20:14

AngelNyn schreef:Ik lees hier een aantal mensen over dat ze die codes voor H&M gebruiken, dit zijn vaak codes die op 1 naam worden uitgegeven, en de H&M controleert hier ook op! Ik heb ze ook wel eens gebruikt, en toen werd mijn bestelling geannuleerd, en toen ik belde waarom, kreeg ik een hele preek, en dreigden ze mijn account op de zwarte lijst te zetten, omdat je die codes dus niet zomaar mocht gebruiken.. Rolling Eyes
Dus kan ook zijn dat ze nu merken dat veel mensen die codes gebruiken, en dat ze precies gaan uitzoeken wie wel er recht op had, en wie niet.
Iedereen krijgt die code`s toch? Ik krijg altijd een code bij zo`n boekje en die is voor iedereen hetzelfde..

Ik had alleen eens 2 codes met excuses voor ongemak omdat ze iets verkeerd hadden gedaan.. Kon ik maar 1 code daarvan gebruiken omdat het dezelfde waren.. Lekker slim
laughcry

Gast
Gast

Bericht  TukTuk di 19 apr 2011 - 20:29

_Donnaa schreef:
AngelNyn schreef:Ik lees hier een aantal mensen over dat ze die codes voor H&M gebruiken, dit zijn vaak codes die op 1 naam worden uitgegeven, en de H&M controleert hier ook op! Ik heb ze ook wel eens gebruikt, en toen werd mijn bestelling geannuleerd, en toen ik belde waarom, kreeg ik een hele preek, en dreigden ze mijn account op de zwarte lijst te zetten, omdat je die codes dus niet zomaar mocht gebruiken.. Rolling Eyes
Iedereen krijgt die code`s toch? Ik krijg altijd een code bij zo`n boekje en die is voor iedereen hetzelfde..

Ik had alleen eens 2 codes met excuses voor ongemak omdat ze iets verkeerd hadden gedaan.. Kon ik maar 1 code daarvan gebruiken omdat het dezelfde waren.. Lekker slim
laughcry

Oh dat weet ik dan niet, weet alleen dat er ook van die codes op internet circuleerde altijd, die mensen idd gekregen hadden als ze een fout gemaakt hadden, en die zijn wel persoonsgebonden. Tijdens het bestellen wordt het dan idd verrekend, maar er is een kans dat ze je er dan uit pikken.
Maar als ze idd bij het boekje zaten is het een ander verhaal, excuses! Dat wist ik niet:)
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  Sterre di 19 apr 2011 - 20:42

appeltje schreef:hebben degene die de kortingscodes van de h&m hebben gebruikt ook nog geen spullen binnen? Ik wacht echt al een hele tijd en de datum wordt steeds opgeschoven, heel vervelend!!

Nee, ik heb hem ook nog niet. Maar hij zou deze week moeten komen en is nog niet verschoven. Even afwachten...

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Pannetoet di 19 apr 2011 - 23:01

Ik_zelf_87 schreef:
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 01703907.04-1-150x150

Die zijn het geworden! Very Happy
De K-Swiss waren ook supervet alleen zaten ze niet echt heel fijn...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Atelier Madame di 19 apr 2011 - 23:45

wc-eend schreef:En hoe zitten ze? Very Happy
suuuper goed! Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 3:28

Mijn pakket is nu aangekomen! Ik had geen codes gebruikt. Er zitten wel twee verkeerd geleverde artikelen in, dat is dan wel weer jammer.

Gast
Gast

Bericht  TukTuk wo 20 apr 2011 - 3:39

Arden schreef:Mijn pakket is nu aangekomen! Ik had geen codes gebruikt. Er zitten wel twee verkeerd geleverde artikelen in, dat is dan wel weer jammer.

Ik had dat de laatste keer ook toen ik iets besteld had:S Heel irritant, want ik had die bestelling precies om dat artikel geplaatst, en toen maar gelijk wat andere dingen er bij gedaan, want vind het zonde om 1 jurkje te bestellen en daar 5 euro verzendkosten voor te betalen. Heb toen maar alles terug gestuurd.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Bericht  flower wo 20 apr 2011 - 4:08

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 Birkenstock-slipper-molina-wit
flower
flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Natural wo 20 apr 2011 - 4:34

Ik heb vandaag eindelijk 2 bikini's gevonden waarbij het bovenstukje goed zat:

http://www.hunkemoller.nl/badmode/bikinislip-maat-s-2xl-5.html

en

http://www.hunkemoller.nl/badmode/tanga-bikinislip-maat-xs-xl-2.html

Ben er heel blij mee! Aangezien ik niet weet hoe ik de afbeeldingen hier plaats, heb ik de link er maar bij gezet.

Natural
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast wo 20 apr 2011 - 4:36

Die tweede is leuk Natural!

Gast
Gast

Bericht  Natural wo 20 apr 2011 - 4:39

Ja he, dank je. Kreeg ook gelijk een zomers gevoel toen ik die bikini aan had.
Nu nog op zoek naar leuke slippers smile!
Natural
Natural
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 9:38

Net besteld

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 DXLA85_83825_55020_96_4797

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 DXLA01_78438_09090_71_6337

Ik hoop dat de kleur van de 1e jurk niet tegenvalt, dat heb ik namelijk wel vaker met kleurige dingen die ik via de website bestel.

Gast
Gast

Bericht  Mida4you zo 24 apr 2011 - 9:39

Mooie jurkjes Birgit smile Mocht de kleur echt tegenvallen dan kun je eventueel nog retourneren en een andere uitkiezen toch?
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Bericht  loura di 26 apr 2011 - 1:30

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 Ku111d001703default1

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 Ma311d003702default1

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 M3221e006503default1

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 Ve121g007709default1
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  PrimaBella di 26 apr 2011 - 2:39

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 T_p_detail?$im=1039216_P&$sh=1039216_P

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 DXLA55_83151_75000_99_9999
Die van mij is iets anders van kleur en heeft ook die plooien niet zo! Maar die ik gekocht heb staat niet op de site.

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 DXLA01_79912_72003_99_9999

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 Dames_stretch_t-shirt,_Zwart,_S-36360962-Big
Deze ook nog in het donker roze en licht roze.

En voor Koninginnedag een oranje t-shirt met Hello Kitty opdruk van de Kruidvat!
Ik heb de laatste tijd heel veel rokjes en jurkje gekocht die ik op stage niet aan kan. Dus ik moest nu even snel een aantal dingen kopen die ook stage geschikt zijn. Haha :P
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Bericht  Caroow di 26 apr 2011 - 5:01

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 10 VE121I016-704__default__1

Deze heb ik vanmiddag besteld bij zalando.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Arwyn di 26 apr 2011 - 5:11

Leuk jurkje!
Niet duur ook smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Caroow di 26 apr 2011 - 5:24

Arwyn schreef:Leuk jurkje!
Niet duur ook smile
I I love you Zalando!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 10 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: