Laatst gekochte of bestelde kleding!
+93
Rush
silly-one
TNMN
_Lacey_
Baby
ButterflyEffect
Tiana
Pussycat
SnowWhite
Rosa
Caresses
CCC
Inge
Cheesegirl
Serena
Paper Crown
SoCali
Limburg85
nijntje4
Lovely
Silver
patjuhhh
Toet
Travelgurly
Sneeuwvlok
Suus
Aziraphale
Dennenappel
Coccinelle
remover27
Prosecco
Ellebel
Cato
Caroow
PrimaBella
Natural
flower
TukTuk
Papillon
applestar
Nathalie
marjoleinnn
vlinder19
fy
ladycat
Olijfje
Roxi3
Plien84
Mermaid
claudiaveronique
Marie
Fearie
VeryCherry
Pannetoet
Bliss
Rapunzel
Lieke128
smooch
Juul
Jerry
Phileine
Mamsie
Melis_je
Atelier Madame
Benthe
Minx
Arwyn
Tsjip
Cow
Lotus_
Error
Geluk
Mida4you
Sterre
Jeanette
SparklingEyes
Moezie
Chocoholic
Lies
BJA
Mari
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Lady4
Burn
Vanillivi
Pien
Blond
Kathi
Zwerver
Bruintje Beer
Niekske
loura
97 plaatsers
Pagina 10 van 23
Pagina 10 van 23 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23
Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!
Storm schreef:Nu nog Shabbies besteld, met dit weer?
Ik heb vorig jaar op 8 juli mijn witte Shabbies gekocht. Toen waren ze in de aanbieding
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
En hoe zitten ze?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
hebben degene die de kortingscodes van de h&m hebben gebruikt ook nog geen spullen binnen? Ik wacht echt al een hele tijd en de datum wordt steeds opgeschoven, heel vervelend!!
Gast- Gast
Appeltje ik denk dat het gewoon erg druk is. Ik heb die codes dus niet gebruikt en ik heb mijn pakket ook nog steeds niet binnen.
Gast- Gast
Ik lees hier een aantal mensen over dat ze die codes voor H&M gebruiken, dit zijn vaak codes die op 1 naam worden uitgegeven, en de H&M controleert hier ook op! Ik heb ze ook wel eens gebruikt, en toen werd mijn bestelling geannuleerd, en toen ik belde waarom, kreeg ik een hele preek, en dreigden ze mijn account op de zwarte lijst te zetten, omdat je die codes dus niet zomaar mocht gebruiken..
Dus kan ook zijn dat ze nu merken dat veel mensen die codes gebruiken, en dat ze precies gaan uitzoeken wie wel er recht op had, en wie niet.
Dus kan ook zijn dat ze nu merken dat veel mensen die codes gebruiken, en dat ze precies gaan uitzoeken wie wel er recht op had, en wie niet.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb zonder code´s besteld (nou ja 10% korting maar die had ik zelf gekregen)
En mijn bestelling komt zelfs eerder!
Met een beetje mazzel vandaag en anders morgen.
Terwijl er in ieder geval 1 ding tussen zat die pas in juni zou komen!
En mijn bestelling komt zelfs eerder!
Met een beetje mazzel vandaag en anders morgen.
Terwijl er in ieder geval 1 ding tussen zat die pas in juni zou komen!
Gast- Gast
ach appeltje zoals ik een pagina terug ook al heb geschreven wacht ik/mijn zusje al 2 maanden op een nalevering pfff zeer vervelend. Datum wordt inderdaad steeds opgeschoven
Gast- Gast
Iedereen krijgt die code`s toch? Ik krijg altijd een code bij zo`n boekje en die is voor iedereen hetzelfde..AngelNyn schreef:Ik lees hier een aantal mensen over dat ze die codes voor H&M gebruiken, dit zijn vaak codes die op 1 naam worden uitgegeven, en de H&M controleert hier ook op! Ik heb ze ook wel eens gebruikt, en toen werd mijn bestelling geannuleerd, en toen ik belde waarom, kreeg ik een hele preek, en dreigden ze mijn account op de zwarte lijst te zetten, omdat je die codes dus niet zomaar mocht gebruiken..
Ik had alleen eens 2 codes met excuses voor ongemak omdat ze iets verkeerd hadden gedaan.. Kon ik maar 1 code daarvan gebruiken omdat het dezelfde waren.. Lekker slim
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Iedereen krijgt die code`s toch? Ik krijg altijd een code bij zo`n boekje en die is voor iedereen hetzelfde..AngelNyn schreef:Ik lees hier een aantal mensen over dat ze die codes voor H&M gebruiken, dit zijn vaak codes die op 1 naam worden uitgegeven, en de H&M controleert hier ook op! Ik heb ze ook wel eens gebruikt, en toen werd mijn bestelling geannuleerd, en toen ik belde waarom, kreeg ik een hele preek, en dreigden ze mijn account op de zwarte lijst te zetten, omdat je die codes dus niet zomaar mocht gebruiken..
Ik had alleen eens 2 codes met excuses voor ongemak omdat ze iets verkeerd hadden gedaan.. Kon ik maar 1 code daarvan gebruiken omdat het dezelfde waren.. Lekker slim
Oh dat weet ik dan niet, weet alleen dat er ook van die codes op internet circuleerde altijd, die mensen idd gekregen hadden als ze een fout gemaakt hadden, en die zijn wel persoonsgebonden. Tijdens het bestellen wordt het dan idd verrekend, maar er is een kans dat ze je er dan uit pikken.
Maar als ze idd bij het boekje zaten is het een ander verhaal, excuses! Dat wist ik niet:)
TukTuk- Ratel
appeltje schreef:hebben degene die de kortingscodes van de h&m hebben gebruikt ook nog geen spullen binnen? Ik wacht echt al een hele tijd en de datum wordt steeds opgeschoven, heel vervelend!!
Nee, ik heb hem ook nog niet. Maar hij zou deze week moeten komen en is nog niet verschoven. Even afwachten...
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Ik_zelf_87 schreef:
Die zijn het geworden!
De K-Swiss waren ook supervet alleen zaten ze niet echt heel fijn...
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
suuuper goed!wc-eend schreef:En hoe zitten ze?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Mijn pakket is nu aangekomen! Ik had geen codes gebruikt. Er zitten wel twee verkeerd geleverde artikelen in, dat is dan wel weer jammer.
Gast- Gast
Arden schreef:Mijn pakket is nu aangekomen! Ik had geen codes gebruikt. Er zitten wel twee verkeerd geleverde artikelen in, dat is dan wel weer jammer.
Ik had dat de laatste keer ook toen ik iets besteld had:S Heel irritant, want ik had die bestelling precies om dat artikel geplaatst, en toen maar gelijk wat andere dingen er bij gedaan, want vind het zonde om 1 jurkje te bestellen en daar 5 euro verzendkosten voor te betalen. Heb toen maar alles terug gestuurd.
TukTuk- Ratel
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
Ik heb vandaag eindelijk 2 bikini's gevonden waarbij het bovenstukje goed zat:
http://www.hunkemoller.nl/badmode/bikinislip-maat-s-2xl-5.html
en
http://www.hunkemoller.nl/badmode/tanga-bikinislip-maat-xs-xl-2.html
Ben er heel blij mee! Aangezien ik niet weet hoe ik de afbeeldingen hier plaats, heb ik de link er maar bij gezet.
Natural
http://www.hunkemoller.nl/badmode/bikinislip-maat-s-2xl-5.html
en
http://www.hunkemoller.nl/badmode/tanga-bikinislip-maat-xs-xl-2.html
Ben er heel blij mee! Aangezien ik niet weet hoe ik de afbeeldingen hier plaats, heb ik de link er maar bij gezet.
Natural
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Ja he, dank je. Kreeg ook gelijk een zomers gevoel toen ik die bikini aan had.
Nu nog op zoek naar leuke slippers !
Nu nog op zoek naar leuke slippers !
Natural- Fluisteraar
- Aantal berichten : 174
Punten : 184
Registratiedatum : 26-11-10
Net besteld
Ik hoop dat de kleur van de 1e jurk niet tegenvalt, dat heb ik namelijk wel vaker met kleurige dingen die ik via de website bestel.
Ik hoop dat de kleur van de 1e jurk niet tegenvalt, dat heb ik namelijk wel vaker met kleurige dingen die ik via de website bestel.
Gast- Gast
Mooie jurkjes Birgit Mocht de kleur echt tegenvallen dan kun je eventueel nog retourneren en een andere uitkiezen toch?
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Die van mij is iets anders van kleur en heeft ook die plooien niet zo! Maar die ik gekocht heb staat niet op de site.
Deze ook nog in het donker roze en licht roze.
En voor Koninginnedag een oranje t-shirt met Hello Kitty opdruk van de Kruidvat!
Ik heb de laatste tijd heel veel rokjes en jurkje gekocht die ik op stage niet aan kan. Dus ik moest nu even snel een aantal dingen kopen die ook stage geschikt zijn. Haha
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Deze heb ik vanmiddag besteld bij zalando.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Leuk jurkje!
Niet duur ook
Niet duur ook
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
I Zalando!Arwyn schreef:Leuk jurkje!
Niet duur ook
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Pagina 10 van 23 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst ontvangen/laatst verstuurde sms
» (gekochte) taart invriezen
» Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner
» Laatst gekregen?