Laatst gekochte of bestelde kleding!
+93
Rush
silly-one
TNMN
_Lacey_
Baby
ButterflyEffect
Tiana
Pussycat
SnowWhite
Rosa
Caresses
CCC
Inge
Cheesegirl
Serena
Paper Crown
SoCali
Limburg85
nijntje4
Lovely
Silver
patjuhhh
Toet
Travelgurly
Sneeuwvlok
Suus
Aziraphale
Dennenappel
Coccinelle
remover27
Prosecco
Ellebel
Cato
Caroow
PrimaBella
Natural
flower
TukTuk
Papillon
applestar
Nathalie
marjoleinnn
vlinder19
fy
ladycat
Olijfje
Roxi3
Plien84
Mermaid
claudiaveronique
Marie
Fearie
VeryCherry
Pannetoet
Bliss
Rapunzel
Lieke128
smooch
Juul
Jerry
Phileine
Mamsie
Melis_je
Atelier Madame
Benthe
Minx
Arwyn
Tsjip
Cow
Lotus_
Error
Geluk
Mida4you
Sterre
Jeanette
SparklingEyes
Moezie
Chocoholic
Lies
BJA
Mari
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Lady4
Burn
Vanillivi
Pien
Blond
Kathi
Zwerver
Bruintje Beer
Niekske
loura
97 plaatsers
Pagina 6 van 23
Pagina 6 van 23 • 1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23
Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!
Mari schreef:
Voor de leuk
Voor het strand
Voor naar het werk als het warm is
Voor op stap, alleen hoop ik niet dat mijn borsten er bijna uitvallen, maarja plaatje kan anders zijn
Voor een doordeweekse dag
Ik hoop zo dat er iets tussen zit dat leuk staat, het liefst alles natuurlijk, al moet ik dan wel puppieogen opzetten naar mijn vriend
Leuke jurkjes zeg!
Hoop ook voor je dat borsten er niet uitvallen
Gast- Gast
Ik twijfel enorm of ik onderstaand jurkje wil bestellen....
Gast- Gast
http://shop.mango.com/ficha.faces;jsessionid=0FCD8C60D13C45795810C51DB8DD2F8E?id=41440169&state=she_003_IN
Heb dit jurkje gister gekregen (besteld via Mango.com) staat hartstikke mooi en geen verzendkosten! Kreeg er nog een kleerhanger en een mooie bruine linnen tas bij cadeau ook En de levertijd was 3 dagen.Aanrader!
Heb dit jurkje gister gekregen (besteld via Mango.com) staat hartstikke mooi en geen verzendkosten! Kreeg er nog een kleerhanger en een mooie bruine linnen tas bij cadeau ook En de levertijd was 3 dagen.Aanrader!
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
Gister binnen gekregen. Zit mooi, staat leuk en is gewoon leuk. Ben er blij mee!
Gast- Gast
Ik heb dit jurkje vanmiddag gekocht (was eigenlijk op zoek naar een telefoonhoesje, maar zag deze hangen en die toen maar meegenomen ):
Edit: hmm hij doet t niet, dan maar een link: http://www.vd.nl/dames/jurken/jurk/g20848684.html?fhquery=fh_start_index%3D40%26omitxmldecl%3Dyes%26fh_secondid%3Dg20848684%26fh_lister_pos%3D54%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames_dames_jurken%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Edit: hmm hij doet t niet, dan maar een link: http://www.vd.nl/dames/jurken/jurk/g20848684.html?fhquery=fh_start_index%3D40%26omitxmldecl%3Dyes%26fh_secondid%3Dg20848684%26fh_lister_pos%3D54%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_dames_dames_jurken%257d%26fh_eds%3D%25c3%259f%26fh_refview%3Dlister&from=overview
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Leuke jurk Bliss!
Deze vanmiddag gekocht in het wit van Vero Moda, kostte maar 9,95!!
Deze vanmiddag gekocht in het wit van Vero Moda, kostte maar 9,95!!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Ik heb een boyfriend jeans gekocht!
Lang getwijfeld bij de paskamer, maar supergaaf met pumps. Krijg er erg leuke reacties op.
http://www.zalando.nl/olivia-jeans-blauw-fo121b00m-952.html
Lang getwijfeld bij de paskamer, maar supergaaf met pumps. Krijg er erg leuke reacties op.
http://www.zalando.nl/olivia-jeans-blauw-fo121b00m-952.html
BJA- Prater
- Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10
Ik had vorige week het nodige besteld bij H&M.. En ik heb besloten om dit te houden:
Maar dan in felblauw..
En nog een luipaardprint shirtje alleen staat deze niet meer op site..
Maar dan in felblauw..
En nog een luipaardprint shirtje alleen staat deze niet meer op site..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Auxo schreef:Gister binnen gekregen. Zit mooi, staat leuk en is gewoon leuk. Ben er blij mee!
ik ook! Hij is leuk!
Heb bij Dolcis heel schattige sandaaltjes gezien, die ga ik er bij kopen
Gast- Gast
Hadden jullie al gemerkt dat er op dit moment vet veel korting vanaf kan met kortingscodes van de H&M online?
1304 = €5
8964 = 25%
9217 = €10
9206 = 10% op het gehele assortiment!
Sowieso die van 10 en 5 euro eraf werken bij mij en die van 25% korting op 1 artikel. Vet chill
1304 = €5
8964 = 25%
9217 = €10
Sowieso die van 10 en 5 euro eraf werken bij mij en die van 25% korting op 1 artikel. Vet chill
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb van mijn mams een grijs rokje met zwarte luipaardprint gekregen ^^ Formaat/model Action-rokje
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Waarvandaan?! Of op de markt ofzo? Dat soort dingen hebben we hier niet op de marktVeryCherry schreef:Ik heb van mijn mams een grijs rokje met zwarte luipaardprint gekregen ^^ Formaat/model Action-rokje
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Waarvandaan?! Of op de markt ofzo? Dat soort dingen hebben we hier niet op de marktVeryCherry schreef:Ik heb van mijn mams een grijs rokje met zwarte luipaardprint gekregen ^^ Formaat/model Action-rokje
Wibra
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
_Donnaa schreef:Waarvandaan?! Of op de markt ofzo? Dat soort dingen hebben we hier niet op de marktVeryCherry schreef:Ik heb van mijn mams een grijs rokje met zwarte luipaardprint gekregen ^^ Formaat/model Action-rokje
De H&M in Utrecht heeft ook zoiets, van de Diveded collectie. Heb er nog over getwijfels vorige keer, koste maar 7 euro.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Atelier Madame schreef:Hadden jullie al gemerkt dat er op dit moment vet veel korting vanaf kan met kortingscodes van de H&M online?
1304 = €5
8964 = 25%
9217 = €10
Thanx Die ga ik proberen!
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
LOL, nog even en ik kom nooit meer ergens anders dan in die goedkopere winkels, zo cool haha..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Waarvandaan?! Of op de markt ofzo? Dat soort dingen hebben we hier niet op de marktVeryCherry schreef:Ik heb van mijn mams een grijs rokje met zwarte luipaardprint gekregen ^^ Formaat/model Action-rokje
Wibra
Alleen ook geen Wibra hier..
Gast- Gast
_Donnaa schreef:LOL, nog even en ik kom nooit meer ergens anders dan in die goedkopere winkels, zo cool haha..VeryCherry schreef:_Donnaa schreef:Waarvandaan?! Of op de markt ofzo? Dat soort dingen hebben we hier niet op de marktVeryCherry schreef:Ik heb van mijn mams een grijs rokje met zwarte luipaardprint gekregen ^^ Formaat/model Action-rokje
Wibra
Alleen ook geen Wibra hier..
Haha het is dat ik nu toevallig bij de H&M online weer is wat aan het shoppen ben, maar ik geloof dat ik de afgelopen maanden echt nergens meer de volle pond voor heb betaald Ik kom echt vooral bij goedkope winkels
Atelier Madame- Ratel
Ik heb bij de Wibra een zwart jurkje met supercute pofmouwtjes gezien, ze hebben daar soms wel leuke dingen.
Gast- Gast
Ze hebben er geweldige spullen idd, evenals de action bijv ..
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Hadden jullie al gemerkt dat er op dit moment vet veel korting vanaf kan met kortingscodes van de H&M online?
1304 = €5
8964 = 25%
9217 = €10
Had ik dat nu geweten, heb van de week wat besteld met alleen de laatste code
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb vorige week deze jurk gekocht bij steps:
Hij staat echt super mooi, nu alleen ik nog en kilo of 4 lichter en hij staat niet alleen mooi maar zit dan ook nog perfect. (Nu snijden de randjes in mijn schouder!:S
Hij staat echt super mooi, nu alleen ik nog en kilo of 4 lichter en hij staat niet alleen mooi maar zit dan ook nog perfect. (Nu snijden de randjes in mijn schouder!:S
Marie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 441
Punten : 519
Registratiedatum : 23-11-10
Ik google eigenlijk altijd als ik iets via internet bestel! Das echt wel de moeite waard.. meestal vind je voor bol.com wel codes om je verzendkosten te besparen, voor H&M vind je ook altijd wel iets
Atelier Madame- Ratel
1304 = €5
8964 = 25%
9217 = €10
Dankje , nou heb ik alleen wel veeeel te veel besteld
Gast- Gast
En in dit topic willenw e vervolgens natuurlijk wel graag weten wat je hebt besteldappeltje schreef:Atelier Madame schreef:Hadden jullie al gemerkt dat er op dit moment vet veel korting vanaf kan met kortingscodes van de H&M online?
1304 = €5
8964 = 25%
9217 = €10
Dankje , nou heb ik alleen wel veeeel te veel besteld
Atelier Madame- Ratel
Pagina 6 van 23 • 1 ... 5, 6, 7 ... 14 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst ontvangen/laatst verstuurde sms
» (gekochte) taart invriezen
» Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner
» Laatst gekregen?
» Wat heb jij het laatst gekregen?