Laatst gekochte of bestelde kleding!
+93
Rush
silly-one
TNMN
_Lacey_
Baby
ButterflyEffect
Tiana
Pussycat
SnowWhite
Rosa
Caresses
CCC
Inge
Cheesegirl
Serena
Paper Crown
SoCali
Limburg85
nijntje4
Lovely
Silver
patjuhhh
Toet
Travelgurly
Sneeuwvlok
Suus
Aziraphale
Dennenappel
Coccinelle
remover27
Prosecco
Ellebel
Cato
Caroow
PrimaBella
Natural
flower
TukTuk
Papillon
applestar
Nathalie
marjoleinnn
vlinder19
fy
ladycat
Olijfje
Roxi3
Plien84
Mermaid
claudiaveronique
Marie
Fearie
VeryCherry
Pannetoet
Bliss
Rapunzel
Lieke128
smooch
Juul
Jerry
Phileine
Mamsie
Melis_je
Atelier Madame
Benthe
Minx
Arwyn
Tsjip
Cow
Lotus_
Error
Geluk
Mida4you
Sterre
Jeanette
SparklingEyes
Moezie
Chocoholic
Lies
BJA
Mari
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Lady4
Burn
Vanillivi
Pien
Blond
Kathi
Zwerver
Bruintje Beer
Niekske
loura
97 plaatsers
Pagina 11 van 23
Pagina 11 van 23 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!
Hihi, ik heb er nog nooit wat besteld!
Op de een of andere manier is het het vaak nét niet of niet in mijn maat..
En ach, dan kijk ik wel weer gewoon in de winkel!
Op de een of andere manier is het het vaak nét niet of niet in mijn maat..
En ach, dan kijk ik wel weer gewoon in de winkel!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Deze jurkjes:
En deze kleding heb ik besteld, maar weet nog niet zeker of ik dat allemaal ga houden:
En deze kleding heb ik besteld, maar weet nog niet zeker of ik dat allemaal ga houden:
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Over die jurkjes heb ik ook nog staan twijfelen, maar toen ik in de Hema was, stonden daar alleen maar vrouwen van 40+ bij en dat vond ik op de een of andere manier toch minder leuk, stom he? Vooral de eerste en de laatste vind ik eigenlijk toch best leuk!
Ben ook bang dat die stofjes voor mij net iets te dun zijn, zodat mijn buikje zo opvalt.. Die met dunne bandjes heb ik wel meegenomen trouwens.
Ben ook bang dat die stofjes voor mij net iets te dun zijn, zodat mijn buikje zo opvalt.. Die met dunne bandjes heb ik wel meegenomen trouwens.
Arwyn- Ratel
http://www.zalando.nl/vero-moda-tyne-korte-jurk-zwart-ve121c00r-802.html
http://www.zalando.nl/vero-moda-josephine-flower-korte-jurk-beige-ve121i016-704.html
en
http://www.zalando.nl/vero-moda-josephine-flower-korte-jurk-beige-ve121i016-704.html
en
Gast- Gast
Haha die onderbroek matched echt goed bij de jurkjes en rokjes, Vilein. Leuk!
Ik heb deze twee jurkjes besteld, hoop heel erg dat de bovenste leuk staat.
Gast- Gast
Arwyn schreef:Over die jurkjes heb ik ook nog staan twijfelen, maar toen ik in de Hema was, stonden daar alleen maar vrouwen van 40+ bij en dat vond ik op de een of andere manier toch minder leuk, stom he? Vooral de eerste en de laatste vind ik eigenlijk toch best leuk!
De stofjes zijn niet dun en mijn buik valt niet op in de jurk. In die met de bloemen wordt hij juist gecamoufleerd, omdat de stof wat plooit. Ik vind het in ieder geval geen 40+ jurkjes, maar heel zomers De bovenste is mijn favoriet, maar de andere twee zijn ook wel erg leuk.
Phileine- Kletskop
Marin schreef:Haha die onderbroek matched echt goed bij de jurkjes en rokjes, Vilein. Leuk!
Leuk hè, hij was ook maar 3 euro, dus ik heb hem er maar bij gedaan Jouw jurkjes zijn ook leuk, vooral de eerste, lekker zomers
Phileine- Kletskop
Moet zeggen dat ik nu ook wel weer heel erg aan het twijfelen ben, hihi.
Misschien morgen voor college toch nog even kijken!
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Moet zeggen dat ik nu ook wel weer heel erg aan het twijfelen ben, hihi.
Ik ga morgen mijn bestelling ophalen (de onderste kleding), jammer dat ik niet voor college kan, anders had ik je tegen kunnen komen (neem aan dat je ook in G. gaat)
Phileine- Kletskop
Vilein schreef:Arwyn schreef:Moet zeggen dat ik nu ook wel weer heel erg aan het twijfelen ben, hihi.
Ik ga morgen mijn bestelling ophalen (de onderste kleding), jammer dat ik niet voor college kan, anders had ik je tegen kunnen komen (neem aan dat je ook in G. gaat)
Kun je het morgen al halen?? Ik heb een keer besteld en dat duurde toen de hele week voor ik het kon halen, wat snel opeens dan!
Morgen naar G. inderdaad, haha. 11uur weer college, pff! Daarna gelijk door naar het werk, dus neem even een treintje eerder heen, hihi
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Vilein schreef:Arwyn schreef:Moet zeggen dat ik nu ook wel weer heel erg aan het twijfelen ben, hihi.
Kun je het morgen al halen?? Ik heb een keer besteld en dat duurde toen de hele week voor ik het kon halen, wat snel opeens dan!
Morgen naar G. inderdaad, haha. 11uur weer college, pff! Daarna gelijk door naar het werk, dus neem even een treintje eerder heen, hihi
Ja, heel gek, er staat nu al 'bestelling klaar' op de site, terwijl ik het gisteren heb besteld. Nou ja, ik vraag morgen gewoon even, mocht het er nog niet zijn, haal ik het later deze week op. Ik ga morgen tussen college door even, rond een uur of kwart over elf ben ik er dan. Loop ik je helaas net mis Ik ben benieuwd met welk jurkje (of welke jurkjes) je morgen thuiskomt
Phileine- Kletskop
Vilein schreef:Arwyn schreef:Vilein schreef:Arwyn schreef:Moet zeggen dat ik nu ook wel weer heel erg aan het twijfelen ben, hihi.
Ja, heel gek, er staat nu al 'bestelling klaar' op de site, terwijl ik het gisteren heb besteld. Nou ja, ik vraag morgen gewoon even, mocht het er nog niet zijn, haal ik het later deze week op. Ik ga morgen tussen college door even, rond een uur of kwart over elf ben ik er dan. Loop ik je helaas net mis Ik ben benieuwd met welk jurkje (of welke jurkjes) je morgen thuiskomt
Ik weet niet meer wat er bij mij stond eigenlijk.. Volgens mij stond erboven een afleverendatum, maar dat weet ik nou niet helemaal zeker meer! Bestelling klaar stond er dacht ik bij mij ook al vanaf dinsdag, maar de datum stond op vrijdag.
Ach, je kunt het altijd proberen inderdaad! Hingen ze niet meer in de winkel dan? Dan haal je ze gewoon gelijk op, haha.
Kwart over zit ik al in het academiegebouw inderdaad, lopen we elkaar echt net mis!
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Vilein schreef:Arwyn schreef:Vilein schreef:Arwyn schreef:Moet zeggen dat ik nu ook wel weer heel erg aan het twijfelen ben, hihi.
Ik weet niet meer wat er bij mij stond eigenlijk.. Volgens mij stond erboven een afleverendatum, maar dat weet ik nou niet helemaal zeker meer! Bestelling klaar stond er dacht ik bij mij ook al vanaf dinsdag, maar de datum stond op vrijdag.
Ach, je kunt het altijd proberen inderdaad! Hingen ze niet meer in de winkel dan? Dan haal je ze gewoon gelijk op, haha.
Kwart over zit ik al in het academiegebouw inderdaad, lopen we elkaar echt net mis!
Ach, ik moet morgen toch nog wat terugbrengen, dus ik ga in ieder geval niet voor niets. Ik kijk inderdaad even of ze er tussen hangen Ik heb ook vaak les in het academiegebouw, morgen ook, maar dan van 9 tot 11 uur.
Phileine- Kletskop
Hihi, dan komen we elkaar misschien wel toevallig tegen op de trap/in de hal
Je gaat toch niet stiekem een van de jurkjes/rokje terug brengen he?
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Hihi, dan komen we elkaar misschien wel toevallig tegen op de trap/in de hal
Haha, nee! Ik had het bloemenjurkje ook nog in het blauw en het eerste jurkje in het groen, maar die vond ik niet zo mooi staan. Vriendin had ze meegenomen voor mij, dus vandaar Er lopen niet veel meisjes met dreads rond, dus misschien herken je mij wel. Ik weet eigenlijk niet eens hoe jij eruit ziet bedenk ik mij nu of ben even heel vergeetachtig
Phileine- Kletskop
Vilein schreef:Arwyn schreef:Hihi, dan komen we elkaar misschien wel toevallig tegen op de trap/in de hal
Haha, nee! Ik had het bloemenjurkje ook nog in het blauw en het eerste jurkje in het groen, maar die vond ik niet zo mooi staan. Vriendin had ze meegenomen voor mij, dus vandaar Er lopen niet veel meisjes met dreads rond, dus misschien herken je mij wel. Ik weet eigenlijk niet eens hoe jij eruit ziet bedenk ik mij nu of ben even heel vergeetachtig
Ah, als ik je tegenkom, zal ik wel even aanspreken Dat je niet weet hoe ik er uitzie, is niet zo gek hoor. Ik plaats nooit foto's, haha.
Ik vond dat jurkje met bloemen juist wel leuk in blauw, maar zou dan weer niet zo snel twee keer hetzelfde jurkje maar dan in een andere print doen.. Die terugbrengen is dan wel een goed idee, haha.
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Vilein schreef:Arwyn schreef:Hihi, dan komen we elkaar misschien wel toevallig tegen op de trap/in de hal
Ah, als ik je tegenkom, zal ik wel even aanspreken Dat je niet weet hoe ik er uitzie, is niet zo gek hoor. Ik plaats nooit foto's, haha.
Ik vond dat jurkje met bloemen juist wel leuk in blauw, maar zou dan weer niet zo snel twee keer hetzelfde jurkje maar dan in een andere print doen.. Die terugbrengen is dan wel een goed idee, haha.
Leuk Ik ben soms een beetje in de war met wie ik nou wel of niet op de foto heb gezien, maar van jou had ik inderdaad ook geen mentaal plaatje. Vind ik ook hoor, wilde ze allemaal even aanpassen, maar twee jurkjes met dezelfde print in een andere kleur is toch een beetje zonde. Dat doe ik alleen als ik het jurkje in die kleuren helemaal te gek vind. Maar die groene kleur is een beetje flets. Misschien tot morgen dan! Al bedenk ik mij net dat ik het tweede uur wel in de harmoniegebouw zit, maar van daaruit loop ik wel weer naar mijn fiets bij het academiegebouw Maar wie weet
Phileine- Kletskop
Hmmz, ik kom dan vanaf rechts als je voor Academie staat, dus dan loop ik je echt net mis.
Die groene was volgens mij inderdaad een beetje flets, maar de rest wel heel leuk
Die groene was volgens mij inderdaad een beetje flets, maar de rest wel heel leuk
Arwyn- Ratel
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Mijn laatste aankoopjes zijn wat zomerse basic shirtjes en een leren kokerrok
Gast- Gast
Vilein: Was je bestelling al binnen?
Ik ben niet meer langs de Hema geweest, mama wou bh's kopen en die had ik echt nodig, dus ben maar even met haar mee geweest Heb nu wel jurkje in m'n winkelmandje op de site, hihi. Zit alleen een beetje te twijfelen over welke maar ik zal doen.. Welke heb jij? en 4 jurkjes is toch weer 60,-
Nieuwe bh's:
Ik ben niet meer langs de Hema geweest, mama wou bh's kopen en die had ik echt nodig, dus ben maar even met haar mee geweest Heb nu wel jurkje in m'n winkelmandje op de site, hihi. Zit alleen een beetje te twijfelen over welke maar ik zal doen.. Welke heb jij? en 4 jurkjes is toch weer 60,-
Nieuwe bh's:
Arwyn- Ratel
Ik ga ook even spammen! Heb een hele hoop jurkjes bestel, hopelijk heb ik ze van het weekend binnen!
Hopelijk zitten er 1 of 2 bij die leuk zijn en passen
Hopelijk zitten er 1 of 2 bij die leuk zijn en passen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Wow dat zijn veel jurkjes! Ga je ze allemaal houden of gewoon om te passen en een aantal terug sturen? Ik vind de eerste het leukst.
Gast- Gast
Leuke jurkjes zeg! Allemaal bij Bonprix?
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Marin schreef:Wow dat zijn veel jurkjes! Ga je ze allemaal houden of gewoon om te passen en een aantal terug sturen? Ik vind de eerste het leukst.
Nou ik mag denk ik al blij zijn als er 1 leuk staat Zoek nog een leuk jurkje voor de bruiloft van mijn zus, had een mooie gezien bij Steps, maarja 89 euro..
Als ik online kleding bestel, dan bestel ik altijd heel veel, terug sturen kan altijd nog En je betaald toch 5 euro verzendkosten, of je er nou 1 of 10 besteld
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 11 van 23 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst ontvangen/laatst verstuurde sms
» (gekochte) taart invriezen
» Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner
» Laatst gekregen?
» Wat heb jij het laatst gekregen?
» (gekochte) taart invriezen