Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner

4 plaatsers

Ga naar beneden

Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner Empty Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner

Bericht  zonnetje_in_huis vr 14 jun 2013 - 13:03

Hallo meiden!
Ik heb gisteren een gezichtsbruiner gekocht, pakte de doos uit en vond er twee zwarte beschermbrilletjes voor de ogen in. Waarom zou je deze moeten dragen? Dan krijg je toch witte rondjes rond je ogen? Ik ging vroeger ook weleens onder de zonnebank bij een vriendin die er thuis eentje op zolder had staan, daarbij had ik geen brilletje op, wel m'n ogen dicht natuurlijk. Een zonnebank en gezichtsbruiner zijn toch eigenlijk hetzelfde (voor je ogen dan).
Wat zouden jullie doen? Wel of niet dragen?

zonnetje_in_huis
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 14-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner Empty Re: Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner

Bericht  Floor vr 14 jun 2013 - 18:52

Omdat het sterke uv-licht schadelijk is voor de ogen (als het rechtstreeks je ogen binnen dringt kan je er lasogen/sneeuwblindheid/staar van krijgen).
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner Empty Re: Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner

Bericht  zonnetje_in_huis za 15 jun 2013 - 13:29

Ik heb hem vanavond getest, geen brilletje opgedaan, wel m'n ogen dichtgehouden. Gaat prima!

zonnetje_in_huis
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 2
Punten : 4
Registratiedatum : 14-06-13

Bericht  Urban Naked za 15 jun 2013 - 17:55

Als jij je ogen wilt vernaggelen zou ik inderdaad lekker zonder brilletje aan de slag gaan. Succes!
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12

Bericht  Gast za 15 jun 2013 - 18:15

Volgens mij is ogen dichthouden ook voldoende, zie op internet nognergens terug dat UV-licht ook door je oogleden gaat. Maar aan de andere kant, je huid is er natuurlijk wel dun.

Gast
Gast

Bericht  SDL za 15 jun 2013 - 19:06

Ik ben ook weleens zonder brilletje onder de zonnebank geweest (brilletje zoek en toch gaan, dom dom dom) maar je ogen krijgen echt wel een opdonder, toen ik eronder uit kwam deden mijn ogen pijn. Als je die bolletjes op je ogen doet, zie je dat beetje kleurverschil echt niet hoor. Ik neem aan dat je niet zwart wilt worden onder dat ding?

De huid van je oogleden zijn te dun om je ogen te beschermen tegen UV.

Ik vind het een beetje dom om bewust geen brilletje op te doen.
SDL
SDL
Prater
Prater

Aantal berichten : 952
Punten : 1030
Registratiedatum : 17-11-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: