Laatst gekregen?
+34
Bisq
L!ND@
rapa nui
PeperMunt
bolus26
Mizz_S
Atelier Madame
Guusje
CarpeDiem
Kreeftje
Tamagotchi
Lonely Goatherd
Muppetje
Annemoontje
Mida4you
luenca
Caramba
ThinkPink
Zonnetje
Summerlovin
mo-lola
Shopaholic
Ella
Lady4
Eris
mzcharlotte
TukTuk
Kowalski
Blond
Arwyn
Aziraphale
love
June
Fortissimo
38 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Laatst gekregen?
Wat heb jij als laatste gekregen?
Laatst aangepast door Maura op zo 30 dec 2012 - 16:01; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Re: Laatst gekregen?
Ik heb als laatst heel veel kusjes gekregen van mijn vriend
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Lief hoor! Snap alleen niet waarom dit niet leuk zou zijn voor je schoonmoeder.
Gast- Gast
*
Laatst aangepast door Maura op vr 18 jan 2013 - 0:45; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Inderdaad lief en ik snap het verder ook niet.
Ik heb gisteren een vijzel gekregen van mijn schoonmoeder en van mijn schoonzusjes douchegel en een zeepje in een leuk bakje. Echt heel lief
Ik heb gisteren een vijzel gekregen van mijn schoonmoeder en van mijn schoonzusjes douchegel en een zeepje in een leuk bakje. Echt heel lief
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Deze van mijn vriend voor kerst
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb als laatst van mijn moeder een zilveren collier gekregen en hanger afgelopen donderdag, voor m'n bruiloft
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk Maura, heel herkenbaar ben je!
Ben trouwens dan wel weer benieuwd naar foto's van jou van nu, je best best afgevallen toch?
Ben trouwens dan wel weer benieuwd naar foto's van jou van nu, je best best afgevallen toch?
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Een mok en een kookboekje en theezakjes van een vriend die m'n huisje kwam bekijken.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Mooi love!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Arwyn schreef:Leuk Maura, heel herkenbaar ben je!
Veel? Zeven kg. En ik moet er nog zoveel.
Ik zal foto's gaan plaatsen op het moment dat ik mijn streef heb.
Gast- Gast
Ik vind 7kg anders best veel hoor!
Zou er heel blij mee zijn, als ik dat kwijt was
Zou er heel blij mee zijn, als ik dat kwijt was
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Ik vind dat ook veel hoor! Knap!
Kowalski- Ratel
Persoonlijk vind ik het niet ontzettend veel. Het kan wel veel verschil maken, maar niet met de hoeveelheid vet dat ik heb. Ik wil pas weer foto's plaatsen van mezelf als ik richting de 60kg loop. En daarna pas als ik weer onder de 60 kg kom.
Gast- Gast
Oo maar dat moet je helemaal zelf weten hoor! Ik vind het gewoon knap, iedere kilo is meegenomen!
Kowalski- Ratel
Leuke foto's!
Ik heb als laatste volle tank benzine van mijn ouders gehad + een extraatje nog. (Had voor 55euro getankt, en mijn ouders hadden 75 euro overgemaakt) Had eerste kerstdag bij mijn ouders gevierd (110km enkele reis) en moest "3e'" kerstdag weer terug naar mijn ouders, i.v.m. crematie van mijn oma, dus mijn ouders wilden graag de benzinekosten betalen
Ik heb als laatste volle tank benzine van mijn ouders gehad + een extraatje nog. (Had voor 55euro getankt, en mijn ouders hadden 75 euro overgemaakt) Had eerste kerstdag bij mijn ouders gevierd (110km enkele reis) en moest "3e'" kerstdag weer terug naar mijn ouders, i.v.m. crematie van mijn oma, dus mijn ouders wilden graag de benzinekosten betalen
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Kowalski schreef:Mooi love!
Ja ben er ook erg blij mee
love- Kletskop
- Aantal berichten : 1571
Punten : 1784
Qua uiterlijk lijk jij op je moeder he, Maura? Althans dat zie ik van jullie gezinsfoto af. Sorry als dat een belediging is . Ik zat vanmiddag wat foto's te kijken en dan zie ik tot mijn grote schrik dat ik op mijn moeder lijk... Shit.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
mzcharlotte schreef:Qua uiterlijk lijk jij op je moeder he, Maura? Althans dat zie ik van jullie gezinsfoto af. Sorry als dat een belediging is . Ik zat vanmiddag wat foto's te kijken en dan zie ik tot mijn grote schrik dat ik op mijn moeder lijk... Shit.
Haha, zat vandaag ook naar de foto's te kijken en bedacht me dat ik echt op mijn moeder lijk. En ik weet niet wat ik ervan vind. Vroeger op het voetbal, toen ik in een zwak moment mijn haar eraf geknipt heb, zeiden ze: "Eén gezicht met je moeder", nou dat vind ik ook wat overdreven. Vooral nu ik nu weet dat ik ook veel punten van mijn vader heb.
Gast- Gast
Mijn moeder mailde laatst een foto met de vraag of zij of ik het was op de foto... Ik dach ikzelf, maar het was zij dus... Hopelijk wordt haar uiterlijk niet mijn uiterlijk op latere leeftijd...
[strike]Sorry als ik hier meiden nu voor het hoofd stoot, ik ben uiteraard wel dankbaar dat ik. Of een moeder heb[strike]
[strike]Sorry als ik hier meiden nu voor het hoofd stoot, ik ben uiteraard wel dankbaar dat ik. Of een moeder heb[strike]
Gast- Gast
Jip, mijn moeder is heel snel oud geworden. Toen ze laatst vertelde dat ze 50 werd, zeiden mensen, nog netjes, dat ze hadden verwacht dat ze dat al had gehad, die Sarah.
En dat wil ik echt niet, zo snel oud worden. Op de foto lijkt ze ook al ouder, terwijl ze daar echt nog maar 25 jaar was.
En dat wil ik echt niet, zo snel oud worden. Op de foto lijkt ze ook al ouder, terwijl ze daar echt nog maar 25 jaar was.
Gast- Gast
Witte hyacinten in een glazen potje, gekregen van mijn moeder.
Eris- Prater
- Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: