Laatst gekochte of bestelde kleding!
+93
Rush
silly-one
TNMN
_Lacey_
Baby
ButterflyEffect
Tiana
Pussycat
SnowWhite
Rosa
Caresses
CCC
Inge
Cheesegirl
Serena
Paper Crown
SoCali
Limburg85
nijntje4
Lovely
Silver
patjuhhh
Toet
Travelgurly
Sneeuwvlok
Suus
Aziraphale
Dennenappel
Coccinelle
remover27
Prosecco
Ellebel
Cato
Caroow
PrimaBella
Natural
flower
TukTuk
Papillon
applestar
Nathalie
marjoleinnn
vlinder19
fy
ladycat
Olijfje
Roxi3
Plien84
Mermaid
claudiaveronique
Marie
Fearie
VeryCherry
Pannetoet
Bliss
Rapunzel
Lieke128
smooch
Juul
Jerry
Phileine
Mamsie
Melis_je
Atelier Madame
Benthe
Minx
Arwyn
Tsjip
Cow
Lotus_
Error
Geluk
Mida4you
Sterre
Jeanette
SparklingEyes
Moezie
Chocoholic
Lies
BJA
Mari
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Lady4
Burn
Vanillivi
Pien
Blond
Kathi
Zwerver
Bruintje Beer
Niekske
loura
97 plaatsers
Pagina 9 van 23
Pagina 9 van 23 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23
Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!
Minneke schreef:ladycat schreef:Vandaag besteld
Vind je het niet een beetje een aso tekst?
Ik zie het al voor me dat ik dit shirt aan heb op mijn werk (receptie hotel) haha
Ik zou em ook niet zo snel aandoen misschien voor de grap met uitgaan in een ander land maar no way hier in Ned!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
loura schreef:Minneke schreef:ladycat schreef:Vandaag besteld
Ik zie het al voor me dat ik dit shirt aan heb op mijn werk (receptie hotel) haha
Ik zou em ook niet zo snel aandoen misschien voor de grap met uitgaan in een ander land maar no way hier in Ned!
Ik ga op een plek werken waar veel allochtonen komen, lijkt me ook wel een geschikte plek voor zo'n shirt
Gast- Gast
Minneke schreef:loura schreef:Minneke schreef:ladycat schreef:Vandaag besteld
Ik ga op een plek werken waar veel allochtonen komen, lijkt me ook wel een geschikte plek voor zo'n shirt
Dus... dat mensen nog echt zoiets willen dragen ook. Dan laat je jezelf wel kennen vind ik. maar goed.
Leuk shirtje ook voor iemand die bijstandsconsulent is ofzo
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Storm schreef:Ik vind het vreselijk, snap niet dat er mensen zijn die zo'n shirt willen dragen eerlijk gezegd. Ik zie de lol er ook niet van in.
+1
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Storm schreef:Ik vind het vreselijk, snap niet dat er mensen zijn die zo'n shirt willen dragen eerlijk gezegd. Ik zie de lol er ook niet van in.
+1
+2
Gast- Gast
_Chance schreef:Ik zou me ook doodschamen. Heb altijd het idee dat alleen mensen dat aantrekken met een bijzonder laag intelligentieniveau.
Los daarvan zou ik ook stijlvoller gekleed op stap gaan. Shirtjes met teksten erop vind ik sowieso nogal kinderachtig lijken als je uit de luiers bent. Ik zou niet met deze tekst geassocieerd willen worden, laat staan dat ik er in rond zou willen lopen.
Gast- Gast
Door die leuke kortingscodes toch maar besteld
En ik hoop dat alles past want wil alles houden
Iemand de tas trouwens al in het echt gezien? Altijd een beetje moeilijk van een plaatje ...
En ik hoop dat alles past want wil alles houden
Iemand de tas trouwens al in het echt gezien? Altijd een beetje moeilijk van een plaatje ...
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Plien84 schreef:Arden schreef:Plien84 schreef:Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
Als ik morgen op tijd wakker ben even wat bestellen
Ik heb ze vorige week ook gebruikt en alleen maar sale artikelen besteld die direct leverbaar zijn, maar mn bestelling komt maar niet bij geleverde artikelen te staan:S iemand meer last van?
Ik heb die kortingscodes niet gebruikt en mijn bestelling die eerst van 15 tot 18 geleverd zou worden is ook opgeschoven naar 19 tot 22.
Ja bij mij was het eerst 11-15 en nu al 18-22 april:S hopelijk komt het goed, had een paar leuke dingen geshopt!
Hebben jullie het al binnen? Mijn bestelling staat nog steeds bij 'nog niet geleverde artikelen'. Het zou eigenlijk deze week moeten komen, dus ik ben benieuwd.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Bij mij staat er: wordt geleverd tussen 18 en 22 april. Ga maar uit van vrijdag, dan valt elke dag eerder mee
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Sterre schreef:Plien84 schreef:Arden schreef:Plien84 schreef:Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
Ik heb ze vorige week ook gebruikt en alleen maar sale artikelen besteld die direct leverbaar zijn, maar mn bestelling komt maar niet bij geleverde artikelen te staan:S iemand meer last van?
Ik heb die kortingscodes niet gebruikt en mijn bestelling die eerst van 15 tot 18 geleverd zou worden is ook opgeschoven naar 19 tot 22.
Ja bij mij was het eerst 11-15 en nu al 18-22 april:S hopelijk komt het goed, had een paar leuke dingen geshopt!
Hebben jullie het al binnen? Mijn bestelling staat nog steeds bij 'nog niet geleverde artikelen'. Het zou eigenlijk deze week moeten komen, dus ik ben benieuwd.
Nog niet binnen maar wel verzonden, bij Track&Trace staat dat ie is voorgemeld bij TNT.
Gast- Gast
ach ik wacht al 2 maanden op een broek van de H&M hij zou begin april komen maar toen is de van m`n zusje gekomen en die van haar zou nog later bezorgd worden pffff.
Gast- Gast
Whahaha, mijn zoontje hoorde dat nummer een keer *spreek Nederlands lul!*
Heeft hij de halve dag "Spreek Nederlands knul!" geroepen
Heeft hij de halve dag "Spreek Nederlands knul!" geroepen
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Arden schreef:Sterre schreef:Plien84 schreef:Arden schreef:Plien84 schreef:Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
Nog niet binnen maar wel verzonden, bij Track&Trace staat dat ie is voorgemeld bij TNT.
Bij mij issie eindelijk "gesorteerd in sorteercentrum" dus morgen zal het wel komen!
Plien84- Prater
- Aantal berichten : 1230
Punten : 1496
@ Applestar: Leuk shirtje!! Ik moet ook nog iets halen voor Queensday maar geen idee wat..
Mijn bestelde schoenen die morgen geleverd worden..
Mijn bestelde schoenen die morgen geleverd worden..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Dit is mijn laatste aankoop geweest.
Papillon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 21
Punten : 22
Registratiedatum : 21-11-10
Alleen dan donkerbruin van suede, via marktplaats dus ben benieuwd als ik ze vandaag thuisgestuurd krijg!
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:Alleen dan donkerbruin van suede, via marktplaats dus ben benieuwd als ik ze vandaag thuisgestuurd krijg!
Oei, is dat verstandig? Niet lullig bedoeld, maar lang niet iedereen past Shabbies (ivm de smalle schacht). Bovendien valt het ene paar groter uit dan het andere..
Hoop voor je dat ze goed zitten!
Blond- Lady Post-a-lot
daar heb ik eigenlijk nooit over na gedacht Nou heb ik gelukkig wel smalle kuiten dus dat zal geen probleem zijn.. hopen dat de maat goed valt! Nou ja anders kan ik ze wel weer op marktplaats zetten en ben ik ze waarschijnlijk wel redelijk snel kwijt + ik heb er maar 40 euro voor betaald dus dat kan ik nog wel lijen_Chance schreef:Atelier Madame schreef:Alleen dan donkerbruin van suede, via marktplaats dus ben benieuwd als ik ze vandaag thuisgestuurd krijg!
Oei, is dat verstandig? Niet lullig bedoeld, maar lang niet iedereen past Shabbies (ivm de smalle schacht). Bovendien valt het ene paar groter uit dan het andere..
Hoop voor je dat ze goed zitten!
Atelier Madame- Ratel
Oh, in dat geval
Blond- Lady Post-a-lot
haha ja daarom. ik bedoel ik had de kans om voor 40 euro praktisch nieuwe shabbies te kopen in mijn maat, die gok wil ik dan nog wel nemen
Atelier Madame- Ratel
ooh dit is frusterend ze zijn afgeleverd thuis, mn vriend heeft het pakketje bij de buren opgehaald, maar ik moet nog 3 uur werken en ga vanavond uit eten.. dus kan ze pas vanavond laat passen (A)
Atelier Madame- Ratel
winterlaarzen van afgelopen jaar zijn helemaal kaduuk en had geld over
Atelier Madame- Ratel
Pagina 9 van 23 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Laatst ontvangen/laatst verstuurde sms
» (gekochte) taart invriezen
» Vraag over gisteren gekochte gezichtsbruiner
» Laatst gekregen?
» Wat heb jij het laatst gekregen?