Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Laatst gekochte of bestelde kleding!

+93
Rush
silly-one
TNMN
_Lacey_
Baby
ButterflyEffect
Tiana
Pussycat
SnowWhite
Rosa
Caresses
CCC
Inge
Cheesegirl
Serena
Paper Crown
SoCali
Limburg85
nijntje4
Lovely
Silver
patjuhhh
Toet
Travelgurly
Sneeuwvlok
Suus
Aziraphale
Dennenappel
Coccinelle
remover27
Prosecco
Ellebel
Cato
Caroow
PrimaBella
Natural
flower
TukTuk
Papillon
applestar
Nathalie
marjoleinnn
vlinder19
fy
ladycat
Olijfje
Roxi3
Plien84
Mermaid
claudiaveronique
Marie
Fearie
VeryCherry
Pannetoet
Bliss
Rapunzel
Lieke128
smooch
Juul
Jerry
Phileine
Mamsie
Melis_je
Atelier Madame
Benthe
Minx
Arwyn
Tsjip
Cow
Lotus_
Error
Geluk
Mida4you
Sterre
Jeanette
SparklingEyes
Moezie
Chocoholic
Lies
BJA
Mari
Ugly Betty
Flippin' Bitch
Lady4
Burn
Vanillivi
Pien
Blond
Kathi
Zwerver
Bruintje Beer
Niekske
loura
97 plaatsers

Pagina 9 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23  Volgende

Ga naar beneden

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 Empty Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!

Bericht  loura di 12 apr 2011 - 23:46

Minneke schreef:
ladycat schreef:Vandaag besteld
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 File_959

Vind je het niet een beetje een aso tekst?

Ik zie het al voor me dat ik dit shirt aan heb op mijn werk (receptie hotel) haha

Ik zou em ook niet zo snel aandoen misschien voor de grap met uitgaan in een ander land maar no way hier in Ned!
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 Empty Re: Laatst gekochte of bestelde kleding!

Bericht  Gast wo 13 apr 2011 - 1:20

loura schreef:
Minneke schreef:

Ik zie het al voor me dat ik dit shirt aan heb op mijn werk (receptie hotel) haha

Ik zou em ook niet zo snel aandoen misschien voor de grap met uitgaan in een ander land maar no way hier in Ned!

Ik ga op een plek werken waar veel allochtonen komen, lijkt me ook wel een geschikte plek voor zo'n shirt Evil or Very Mad

Gast
Gast

Bericht  Mermaid do 14 apr 2011 - 10:11

Minneke schreef:
loura schreef:
Minneke schreef:

Ik ga op een plek werken waar veel allochtonen komen, lijkt me ook wel een geschikte plek voor zo'n shirt Evil or Very Mad

Dus... dat mensen nog echt zoiets willen dragen ook. Dan laat je jezelf wel kennen vind ik. maar goed.
Leuk shirtje ook voor iemand die bijstandsconsulent is ofzo Wink
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 10:15

Storm schreef:Ik vind het vreselijk, snap niet dat er mensen zijn die zo'n shirt willen dragen eerlijk gezegd. Ik zie de lol er ook niet van in.

+1

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 10:17

Tea-Leaf schreef:
Storm schreef:Ik vind het vreselijk, snap niet dat er mensen zijn die zo'n shirt willen dragen eerlijk gezegd. Ik zie de lol er ook niet van in.

+1

+2

Gast
Gast

Bericht  Gast do 14 apr 2011 - 10:59

_Chance schreef:Ik zou me ook doodschamen. Heb altijd het idee dat alleen mensen dat aantrekken met een bijzonder laag intelligentieniveau.

Los daarvan zou ik ook stijlvoller gekleed op stap gaan. Shirtjes met teksten erop vind ik sowieso nogal kinderachtig lijken als je uit de luiers bent. Ik zou niet met deze tekst geassocieerd willen worden, laat staan dat ik er in rond zou willen lopen.

Gast
Gast

Bericht  Nathalie vr 15 apr 2011 - 10:49

Door die leuke kortingscodes toch maar besteld Embarassed

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 DXLA65_78516_09090_08_4477
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 DXLA65_78516_15028_26_4477
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 DXLA55_83292_37016_96_7295
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 DXLA01_78539_13006_46_3317
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 DXLA65_81719_D1329_96_4575
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 DXLA65_81615_09090_96_4602
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 DXLA01_78563_34013_46_3072
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 DXLA01_79869_09090_67_3188
Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 DXLA55_81784_09090_26_0244

En ik hoop dat alles past want wil alles houden Very Happy

Iemand de tas trouwens al in het echt gezien? Altijd een beetje moeilijk van een plaatje ...

Nathalie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 431
Punten : 577

Bericht  Sterre zo 17 apr 2011 - 22:19

Plien84 schreef:
Arden schreef:
Plien84 schreef:
Lizardje schreef:Handig die kortingscodes!
Als ik morgen op tijd wakker ben even wat bestellen Wink

Ik heb ze vorige week ook gebruikt en alleen maar sale artikelen besteld die direct leverbaar zijn, maar mn bestelling komt maar niet bij geleverde artikelen te staan:S iemand meer last van?

Ik heb die kortingscodes niet gebruikt en mijn bestelling die eerst van 15 tot 18 geleverd zou worden is ook opgeschoven naar 19 tot 22.

Ja bij mij was het eerst 11-15 en nu al 18-22 april:S hopelijk komt het goed, had een paar leuke dingen geshopt!

Hebben jullie het al binnen? Mijn bestelling staat nog steeds bij 'nog niet geleverde artikelen'. Het zou eigenlijk deze week moeten komen, dus ik ben benieuwd.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Blond zo 17 apr 2011 - 22:20

Bij mij staat er: wordt geleverd tussen 18 en 22 april. Ga maar uit van vrijdag, dan valt elke dag eerder mee Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast zo 17 apr 2011 - 23:36

Sterre schreef:
Plien84 schreef:
Arden schreef:
Plien84 schreef:

Ik heb ze vorige week ook gebruikt en alleen maar sale artikelen besteld die direct leverbaar zijn, maar mn bestelling komt maar niet bij geleverde artikelen te staan:S iemand meer last van?

Ik heb die kortingscodes niet gebruikt en mijn bestelling die eerst van 15 tot 18 geleverd zou worden is ook opgeschoven naar 19 tot 22.

Ja bij mij was het eerst 11-15 en nu al 18-22 april:S hopelijk komt het goed, had een paar leuke dingen geshopt!

Hebben jullie het al binnen? Mijn bestelling staat nog steeds bij 'nog niet geleverde artikelen'. Het zou eigenlijk deze week moeten komen, dus ik ben benieuwd.

Nog niet binnen maar wel verzonden, bij Track&Trace staat dat ie is voorgemeld bij TNT.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 18 apr 2011 - 0:11

ach ik wacht al 2 maanden op een broek van de H&M hij zou begin april komen maar toen is de van m`n zusje gekomen en die van haar zou nog later bezorgd worden pffff.

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 18 apr 2011 - 0:15

Whahaha, mijn zoontje hoorde dat nummer een keer *spreek Nederlands lul!*
Heeft hij de halve dag "Spreek Nederlands knul!" geroepen Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754

Bericht  applestar ma 18 apr 2011 - 2:33

Alvast voor koninginnendag

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 Oranje
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Plien84 ma 18 apr 2011 - 6:27

Arden schreef:
Sterre schreef:
Plien84 schreef:
Arden schreef:
Plien84 schreef:

Nog niet binnen maar wel verzonden, bij Track&Trace staat dat ie is voorgemeld bij TNT.

Bij mij issie eindelijk "gesorteerd in sorteercentrum" dus morgen zal het wel komen!

Plien84
Prater
Prater

Aantal berichten : 1230
Punten : 1496

Bericht  Pannetoet ma 18 apr 2011 - 7:52

@ Applestar: Leuk shirtje!! Ik moet ook nog iets halen voor Queensday maar geen idee wat..

Mijn bestelde schoenen die morgen geleverd worden..

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 01505907.05-1-150x150

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 01703907.04-1-150x150
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Papillon ma 18 apr 2011 - 8:39

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 T_p_detail?$im=997056_P&$sh=997056_P

Dit is mijn laatste aankoop geweest.

Papillon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 21
Punten : 22
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Atelier Madame ma 18 apr 2011 - 20:20

Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 Shabbies---bruin-shabbie-hoogAlleen dan donkerbruin van suede, via marktplaats dus ben benieuwd als ik ze vandaag thuisgestuurd krijg!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Blond ma 18 apr 2011 - 23:28

Atelier Madame schreef:Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 Shabbies---bruin-shabbie-hoogAlleen dan donkerbruin van suede, via marktplaats dus ben benieuwd als ik ze vandaag thuisgestuurd krijg!

Oei, is dat verstandig? Niet lullig bedoeld, maar lang niet iedereen past Shabbies (ivm de smalle schacht). Bovendien valt het ene paar groter uit dan het andere..
Hoop voor je dat ze goed zitten!
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame di 19 apr 2011 - 0:00

_Chance schreef:
Atelier Madame schreef:Laatst gekochte of bestelde kleding! - Pagina 9 Shabbies---bruin-shabbie-hoogAlleen dan donkerbruin van suede, via marktplaats dus ben benieuwd als ik ze vandaag thuisgestuurd krijg!

Oei, is dat verstandig? Niet lullig bedoeld, maar lang niet iedereen past Shabbies (ivm de smalle schacht). Bovendien valt het ene paar groter uit dan het andere..
Hoop voor je dat ze goed zitten!
daar heb ik eigenlijk nooit over na gedacht :shock: Nou heb ik gelukkig wel smalle kuiten dus dat zal geen probleem zijn.. hopen dat de maat goed valt! Nou ja anders kan ik ze wel weer op marktplaats zetten en ben ik ze waarschijnlijk wel redelijk snel kwijt + ik heb er maar 40 euro voor betaald dus dat kan ik nog wel lijen :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Blond di 19 apr 2011 - 1:00

Oh, in dat geval Very Happy
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame di 19 apr 2011 - 1:40

haha ja daarom. ik bedoel ik had de kans om voor 40 euro praktisch nieuwe shabbies te kopen in mijn maat, die gok wil ik dan nog wel nemen :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Atelier Madame di 19 apr 2011 - 2:23

ooh dit is frusterend Very Happy ze zijn afgeleverd thuis, mn vriend heeft het pakketje bij de buren opgehaald, maar ik moet nog 3 uur werken en ga vanavond uit eten.. dus kan ze pas vanavond laat passen (A) Sad
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 2:31

aah dat is balen Sad maar geduld is een schone zaak hè Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 19 apr 2011 - 2:33

Nu nog Shabbies besteld, met dit weer? :shock:

Gast
Gast

Bericht  Atelier Madame di 19 apr 2011 - 2:35

winterlaarzen van afgelopen jaar zijn helemaal kaduuk en had geld over :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 23 Vorige  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 16 ... 23  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: