Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet?

+10
Parisienne
Floor
Thunder
NoMercy
Happydobby
Printje
Theeleut
Tania
Liadan
Flower_L
14 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet? - Pagina 2 Empty Re: voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet?

Bericht  SarahKey di 9 apr 2013 - 9:30

Nee, S gaat er namelijk helemaal voor zitten als we gaan fietsen. Hij leunt achterover, voetjes over de voetdingen en lekker om je heen kijken.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet? - Pagina 2 Empty Re: voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet?

Bericht  Novalee di 9 apr 2013 - 9:33

In het begin wilde N. ook absoluut niet dat ik haar voeten vast deed maar vanaf het moment dat ze zelf veel gaat staan en langs de tafel loopt vindt ze het geen probleem meer. Ik heb dezelfde bandjes als jij Floor, maar hier heb ik dat probleem totaal niet. Het bandje staat ongeveer halverwege maar N. heeft ook kleinere voeten, namelijk maat 21. Misschien dat dat uitmaakt? Ik zat wel te denken, kun je de voetensteuntjes naar beneden instellen? Dus dat ze iets lager staan? Misschien staan ze nu te hoog waardoor je zoontje niet helemaal met zijn voetzolen op het steuntje rust en dus met zijn wreef omhoog komt.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet? - Pagina 2 Empty Re: voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet?

Bericht  Pink! di 9 apr 2013 - 18:48

Hier lukt het gewoon om ze vast te maken en ik doe ze ook vast, die dingen zitten er niks voor niks op, misschien kunnen ze hem niet tussen de spaken krijgen, maar wat als je valt?
Je kind zal misschien zijn been uit reflectie uitsteken?
De beentjes zitten het veiligst helemaal langs de fiets en daarom dus vast..
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet? - Pagina 2 Empty Re: voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet?

Bericht  Floor vr 14 jun 2013 - 21:51

Ik wil nog even terugkomen op mijn eigen topic.
Het lukt echt niet meer om zijn maat 24 in die bandjes te krijgen, vanmorgen maar naar de fietsenmaker gefietst en die zei ook direct 'dat kan niet mevrouw, het moet passen'. Maar toen hij mee keek bleek inderdaad het paste niet. Binnen in de winkel zag ik een ander bobike fietsstoeltje en daar zaten veel langere bandjes op! 
Die bandjes pasten wel, dus die zitten nu op mijn stoeltje. De fietsenmaker heeft netjes nog alles nagekeken bij bobike en wat blijkt je kunt verschillende lengtes bandjes bestellen, ik had dus de kortste erop zitten (scheelt zeker 8cm met die ik nu heb!).

Dus voor degene die hier ooit last van heeft, er zijn langere bandjes te krijgen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet? - Pagina 2 Empty Re: voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet?

Bericht  xxjojootjexx vr 14 jun 2013 - 21:55

Floor schreef:maar niemand heeft dus het probleem dat de bandjes niet dicht kunnen?  Neutral


Jawel, ik heb dat probleem ook. Doe ze dus ook niet vast, dat plastic riempje is gewoon te kort :P 

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet? - Pagina 2 Empty Re: voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum