Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

'Vast' zwemmen, wel of niet?

+8
studiebol
MissD
CCC
Aimee
Star007
Purpleflower
Parel
Lejow
12 plaatsers

Ga naar beneden

'Vast' zwemmen, wel of niet? Empty 'Vast' zwemmen, wel of niet?

Bericht  Lejow ma 20 aug 2012 - 22:10

Mijn oom en tante zijn al jaren instructeurs bij een zwemvereniging. En ik speel daar al jaren zwarte piet in december.
Nu ben ik twee weken geleden daar met B wezen zwemmen, toen het een dag alleen voor de instructeurs was. B vond het prachtig.
Ik wil graag vaker met B gaan zwemmen, maar de zwembaden die ik hier in de buurt vind, zijn allemaal erg duur (6,75 per keer is geen uitzondering).

Nu zei mijn tante dat ik B ook kan inschrijven bij de zwemvereniging waar zij les geven.
De contributie is daar 18 euro per maand, maar omdat ik er dus zwarte piet speel en familie ben van blabla, kan er waarschijnlijk nog wel iets geregeld worden met de prijs.
Het is dan niet echt leszwemmen, maar in het pierenbadje en daarna in het ondiepe, en ik ga dan elke keer mee het water in (maar dat is sowieso natuurlijk bij het babyzwemmen).
Dit lijkt me erg leuk! Alleen er zijn een paar tegens...

- Het zou iedere zaterdag zijn, en omdat je toch per maand betaald is het zonde als je niet gaat.
- Het zwembad ligt op 25 min rijden hier vandaan, dus je bent ook niet zomaar even heen en weer.
- Het is vrij zwemmen, terwijl ik die lesjes waarbij ze zo'n diploma krijgen juist zo leuk vind

Aan de andere kant is het sowieso goedkoper dan elke week naar een 'normale' baby zwem les en onze auto rijdt zuinig, dus het is niet zo dat we het verschil weer kwijt zijn aan diesel..

Wat zouden jullie doen?

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

'Vast' zwemmen, wel of niet? Empty Re: 'Vast' zwemmen, wel of niet?

Bericht  Parel ma 20 aug 2012 - 22:16