Dit wisten jullie vast niet....
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Dit wisten jullie vast niet....
Dat volgens R het liedje Gangbam style gezongen wordt door zijn bloedeigen papa!
R is er heilig van overtuigd hahaha als we het filmpje opzetten zegt hij ja daar is papa weer! (geen idee wat hij de overeenkomst vindt trouwens) Als manlief werken is en hij hoort het liedje op de radio zegt hij; papa is niet werken, papa is zingen hahahaha
Hij zegt ook tegen iedereen; hop hop hop is liedje van papa!
Jullie nog leuke wist je datjes?
R is er heilig van overtuigd hahaha als we het filmpje opzetten zegt hij ja daar is papa weer! (geen idee wat hij de overeenkomst vindt trouwens) Als manlief werken is en hij hoort het liedje op de radio zegt hij; papa is niet werken, papa is zingen hahahaha
Hij zegt ook tegen iedereen; hop hop hop is liedje van papa!
Jullie nog leuke wist je datjes?
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Dit wisten jullie vast niet....
Mijn zoon van 2,5 wil niet gaan slapen omdat hij vroeg in de avond een speelgoed traktor heeft gekregen en ermee wil spelen... Om 19.45 lag hij op bed, is er 2 keer uit geweest en ligt nu nog steeds te huilen in bed.
Dag fijne zaterdag-gezellig met z'n tweeen-kaarsjes aan en toastjes op tafel-knuffelend op de bank-avond
Dag fijne zaterdag-gezellig met z'n tweeen-kaarsjes aan en toastjes op tafel-knuffelend op de bank-avond
Gast- Gast
hahaha ow das balen, is het een grote tractor? Anders zou ik hem misschien gewoon op zijn kamer zetten, heb je nog heel even een fijn momentje met je wederhelft.
Printje- Lady Post-a-lot
hahaha zoveel verstand heb ik er van hahahaha
Printje- Lady Post-a-lot
Dat J.uultje eigenlijk J.et heet (vind ze zelf tenminste)
En dat de lachende boeddha haar opa is, maar opa is ook de beste pannenkoeken bakker van de hele wereld
En de neusaap op de AH dierenplaatjes is papa
En dat de lachende boeddha haar opa is, maar opa is ook de beste pannenkoeken bakker van de hele wereld
En de neusaap op de AH dierenplaatjes is papa
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Printje schreef:hahaha ow das balen, is het een grote tractor? Anders zou ik hem misschien gewoon op zijn kamer zetten, heb je nog heel even een fijn momentje met je wederhelft.
Ja zo'n Brüder met aanhangwagen van een meter lang. En ook al zou dat ding op z'n kamer staan zal hij blijven krijsen om dat ding
Gast- Gast
Elixer schreef:Printje schreef:hahaha ow das balen, is het een grote tractor? Anders zou ik hem misschien gewoon op zijn kamer zetten, heb je nog heel even een fijn momentje met je wederhelft.
Ja zo'n Brüder met aanhangwagen van een meter lang. En ook al zou dat ding op z'n kamer staan zal hij blijven krijsen om dat dingdat wordt dadelijk echt nog wat als het Sinterklaas is pfff
hahaha soms zijn kinderen echt zo leuk...
Ik zeg dan altijd dat de tractor ook gaat slapen en mijn kleine aap trapt daar meestal wel in.
Printje- Lady Post-a-lot
Hebben we ook al gezegd maar daar trapt hij niet in helaas
Gast- Gast
hahaha mmm dan weet ik het ook niet meer. Hier zou boos worden averechts werken dus dat zou hier geen tip zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe wisten jullie dat jullie zwanger waren?
» Hoe wisten jullie dat je er klaar voor was?
» Wanneer wisten jullie dat je er 'klaar' voor was?
» Wisten jullie dat... forumweetjes
» Hoe wisten jullie dat je zwanger was?
» Hoe wisten jullie dat je er klaar voor was?
» Wanneer wisten jullie dat je er 'klaar' voor was?
» Wisten jullie dat... forumweetjes
» Hoe wisten jullie dat je zwanger was?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: