voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet?
+10
Parisienne
Floor
Thunder
NoMercy
Happydobby
Printje
Theeleut
Tania
Liadan
Flower_L
14 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet?
Ik heb een bobike stoeltje voorop de fiets maar ik krijg zijn voeten niet vast in die bakjes (dan zou ik zijn schoenen uit moeten doen).
Hebben jullie de voetjes altijd vast op de fiets of niet?
Hebben jullie de voetjes altijd vast op de fiets of niet?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Re: voeten in het fietsstoeltje voorop vast of niet?
Ik wel
Vriend niet
Wij hebben overigens een Yepp stoeltje
Vriend niet
Wij hebben overigens een Yepp stoeltje
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Ja, altijd vast. Hoe kan het dat je het niet vast krijgt? Je hoeft toch alleen zo'n bandje erover heen vast te maken?
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Meestal maak ik ze wel vast maar ze wurmt haar voeten altijd binnen 5 minuten los en dan laat ik ze ook los.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Nee, ik heb die dingen er zelfs afgehaald. Ik heb ook een transportrek voorop en het stoeltje past alleen zonder die steuntjes. Mijn zoon zet zijn voeten op het rek. Zijn voeten kunnen nergens tussen komen dus het is gewoon veilig.
Theeleut- Prater
- Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10
Ik doe de voeten nooit vast, voor nooit gedaan en achter ook niet. R wordt helemaal panisch als ik dat doe/ deed.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik maak ze altijd vast, vond ik eigenlijk wel logisch
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Happydobby schreef:Ik maak ze altijd vast, vond ik eigenlijk wel logisch
Waarom haha ik kan geen logica bedenken moet ik zeggen. Ze kunnen toch geen kant op dus waarom vast?
Printje- Lady Post-a-lot
en dat past dus niet, dat is dus te kortLiadan schreef:Ja, altijd vast. Hoe kan het dat je het niet vast krijgt? Je hoeft toch alleen zo'n bandje erover heen vast te maken?
Floor- Ratel
happydobby ik vind het ook logisch maar ik krijg het dus niet vast vandaar mijn vraag.
Floor- Ratel
Voor kunnen ze geen kant op maar achterop toch wel?Printje schreef:Happydobby schreef:Ik maak ze altijd vast, vond ik eigenlijk wel logisch
Waarom haha ik kan geen logica bedenken moet ik zeggen. Ze kunnen toch geen kant op dus waarom vast?
Liadan- Ratel
Liadan schreef:Voor kunnen ze geen kant op maar achterop toch wel?Printje schreef:Happydobby schreef:Ik maak ze altijd vast, vond ik eigenlijk wel logisch
R kam achter echt geen kant op hoor, we hebben achter een Yepp stoel en hij kan nergens heen. Hij kam niet tussen de spaken dus ik zie eigenlijk niet zo goed in waarom ik hem vast zou moeten maken. Of R is gewoon erg braaf haha want hij doet ook niets met zijn voeten.
Printje- Lady Post-a-lot
Liadan schreef:Voor kunnen ze geen kant op maar achterop toch wel?Printje schreef:Happydobby schreef:Ik maak ze altijd vast, vond ik eigenlijk wel logisch
Ja voeten tussen de spaken ed?
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Printje schreef:Liadan schreef:Voor kunnen ze geen kant op maar achterop toch wel?Printje schreef:Happydobby schreef:Ik maak ze altijd vast, vond ik eigenlijk wel logisch
R kam achter echt geen kant op hoor, we hebben achter een Yepp stoel en hij kan nergens heen. Hij kam niet tussen de spaken dus ik zie eigenlijk niet zo goed in waarom ik hem vast zou moeten maken. Of R is gewoon erg braaf haha want hij doet ook niets met zijn voeten.
Tot het een keer mis gaat, die bandjes zitten er natuurlijk niet voor de sier op.
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
NoMercy schreef:Liadan schreef:Voor kunnen ze geen kant op maar achterop toch wel?Printje schreef:Happydobby schreef:Ik maak ze altijd vast, vond ik eigenlijk wel logisch
Ja voeten tussen de spaken ed?
Hoe wil je dat in hemelsnaam voor elkaar krijgen? Dan moeten ze wel mega benen hebben, je hebt toch ook nog een jasbeschermer etc.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Ik doe de voeten nooit vast, voor nooit gedaan en achter ook niet. R wordt helemaal panisch als ik dat doe/ deed.
Ik zou dat denk ik ook worden, hoor. Ik kan me nog herinneren dat mijn oma altijd mijn voeten vast deed als ik achterop zat en mijn moeder nooit. Drie keer raden bij wie ik liever achterop zat, bij m'n oma voelde ik me zó verschrikkelijk opgesloten en eigenlijk ook nog onveilig. Klein als ik was, ik zag het al helemaal voor me dat oma met fiets omviel en ik vervolgens helemaal niks koen doen om de val te breken.
Gast- Gast
NoMercy schreef:Printje schreef:Liadan schreef:Voor kunnen ze geen kant op maar achterop toch wel?Printje schreef:Happydobby schreef:Ik maak ze altijd vast, vond ik eigenlijk wel logisch
Tot het een keer mis gaat, die bandjes zitten er natuurlijk niet voor de sier op.
Nogmaals hij kan echt geen kant op in die Yepp stoel, hij kan echt op geen enkele manier met zijn voeten tussen de spaken komen hoor.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik heb de bandjes er ook af gehaald Zowel voor als achter. Ik heb een jasbeschermer en fietstassen. Ze kunnen dan echt niet met de voeten in de spaken komen.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
maar niemand heeft dus het probleem dat de bandjes niet dicht kunnen?
Floor- Ratel
Floor schreef:maar niemand heeft dus het probleem dat de bandjes niet dicht kunnen?
Nee, ik kan ze ook gewoon verstellen enzo, het zijn best lange bandjes.
Printje- Lady Post-a-lot
ik heb met van die haakjes (ik weet niet hoe ik het moet omschrijven), die je op verschillende standen vast kunt zetten, maar op het laatste haakje krijg ik hem nog niet dicht, ja met heel veel geweld lukt het uiteindelijk wel, maar dat is niet handig want het moet ook weer open (dacht ik later toen ik ze dicht had zitten)
Floor- Ratel
http://www.ilovebikes.nl/bevestigingsmaterialen/1687-voetsteun-bobike-minimaxi-8715434057927.html
deze heb ik dus
deze heb ik dus
Floor- Ratel
Die heb ik ook en ik snap wel wat je bedoelt, maar ik krijg het altijd wel dicht als ik het riempje niet bovenop de wreef doe maar iets meer naar de tenen toe. Soms gaat het wel lastig.
Liadan- Ratel
Dan ga ik dat proberen meer naar de tenen toe. bedankt!
Hij heeft schoenmaat 23 en dan stevige schoenen met klittenband erop en toen moest dat bandje.. ik dacht echt dit gaat nooit passen (en me vervolgens afvragen waarom het vorig jaar wel paste, tja toen had hij niet zo'n grote voeten en schoenen)
Hij heeft schoenmaat 23 en dan stevige schoenen met klittenband erop en toen moest dat bandje.. ik dacht echt dit gaat nooit passen (en me vervolgens afvragen waarom het vorig jaar wel paste, tja toen had hij niet zo'n grote voeten en schoenen)
Floor- Ratel
Ik doe bij N. achterop de voeten overigens ook vast in het Yepp stoeltje wat we hebben. Ze kan inderdaad niet tussen de spaken komen, maar mocht ze ineens in haar hoofd halen om heel erg met haar benen te slingeren/schoppen/zwaaien waardoor jij je evenwicht verliest dan kunnen er ook erge dingen gebeuren. Daar doe ik het dus eigenlijk voor.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Wat aan de voeten wat ze niet uit krijgen?
» 'Vast' zwemmen, wel of niet?
» Dit wisten jullie vast niet....
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» wanneer mag je kindje voorop de fiets?
» 'Vast' zwemmen, wel of niet?
» Dit wisten jullie vast niet....
» Slapen, niet vast slapen/snel wakker
» wanneer mag je kindje voorop de fiets?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: