Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...
+12
Flippin' Bitch
Pien
TGR
SoezieQ
Roza
SuperGrover
Raindrop
Guus
Arwyn
Mamsie
TwistedAngel
RYW
16 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...
klavertje7 schreef:
Ik neem nu dus ook geen tasje meer mee met uitgaan trouwens
Maar waarom neem je dan nu geen tasje meer mee?
Als je niks te verbergen hebt is het toch niet erg dat ze er even in kijken?
Zo denk ik er tenminste over.
Gast- Gast
Birgit schreef:klavertje7 schreef:
Als je niks te verbergen hebt laat je toch ook niet de wc deur open in een openbaar toilet? Dit vind ik zo'n irritante uitspraak. Het heeft niets met verbergen te maken, het heeft met privacy te maken... Dat je niks te verbergen hebt wil nog niet zeggen dat je het niet onprettig kunt vinden dat iemand in je tas kijkt. Ik vind het zelf ook niet prettig en zo spannend is de inhoud niet hoor.
Gast- Gast
TwistedAngel schreef:Ik zou het allemaal wel verkeerd gedaan hebben, maar ik ben blij dat ik het wel gedaan heb. Ken deze regels niet, heb het nooit bestudeerd.....
Maar goed ze was niet dement, heb in de winkel nog een goed gesprek met dr gehad.
En daarmee is dit gedoe wel afgelopen denk ik, ik bied hiermee mijn diepste excuses aan....
Ik blijf erbij dat het een hele slechte zaak is, dat je als caissière of wat dan ook de regels niet kent.
Je moet toch weten wat wel en niet mag. En dat geld eigenlijk niet alleen voor de caissière maar voor al het winkelpersoneel...
Ik begrijp echt niet dat er bedrijven zijn die dit niet aan het personeel uitleggen of er trainingen over geven.. Er komt zoveel bij kijken..
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Ik vind het prima dat ze het vragen als je bv gaat stappen. Straks heeft iemand er een wapen in. Ik loop ook prima onder de metaaldetectors door. En ja dan word je ook soms gefouieerd. Vind het prima voor de veiligheid en voel me er niet geschonden mee.
En ik heb liever dat ze in mijn handtas kijken, dan dat ik in een achterkamertje moet wachten totdat de politie komt en die pas mijn onschuld kan bewijzen door in mijn handtas te kijken.
En ik heb liever dat ze in mijn handtas kijken, dan dat ik in een achterkamertje moet wachten totdat de politie komt en die pas mijn onschuld kan bewijzen door in mijn handtas te kijken.
CrazyGrace- Fluisteraar
- Aantal berichten : 134
Punten : 140
Registratiedatum : 13-12-10
Ik vind het eerlijk gezegd ook niet kunnen om zomaar iets uit iemands tas te trekken, zelfs al weet je zeker dat er gestolen spullen in zitten. Dat is dan toch juist het moment om de politie te bellen?Maple schreef:Maar wat als ze het nou verkeerd gezien had en die mevrouw gewoon wat in haar tas rommelde? Dan vind ik het wél ontzettend klantonvriendelijk om zomaar in andermans tas te gaan zitten graaien. Nu trok ze toevallig de buit eruit, maar voor hetzelfde geld had ze het verkeerd gezien.Powerbabe schreef:Roza heeft wel gelijk, dat mag helemaal niet. Maar om dat nou klantonvriendelijk te noemen? Die vrouw jat zelf die mesjes nota bene! Ze mag blij zijn dat de politie niet is gebeld want dat is een stuk genanter hoor.
Ik heb 10 jaar lang in een winkel gewerkt en dit zou ik dus echt niet durven. In geen enkel geval. Een dief aanhouden, prima, maar ik ga niet in de jaszakken of de tas van die persoon zitten graaien. En ik ben echt geen bang lijpeloetje als het om winkeldiefstal gaat, ik ben een aantal keer zelfs teruggefloten door mijn baas omdat ik gerust achter winkeldieven aan de straat op rende.
Ik was een keertje op Den Haag Centraal in de Bruna. Er stond een vrouw bij een tafel met boeken en ze had haar tas ook even op de tafel gezet, en haar tas stond een stukje open. Ondertussen zat ze gewoon de achterkanten van de boeken te lezen e.d. Toen riep een van de verkoopsters in de winkel ineens (heel sarcastisch) naar haar collega: "Hee, wil jij eens bij die mevrouw even gaan helpen met spullen in haar tas stoppen?!" Dat was zo gemeen, want die mevrouw stal helemaal niks, haar tas stond alleen een stukje open, maar hij stond niet open zodat zij er boeken in zou kunnen gaan stoppen...
Gast- Gast
Birgit schreef:klavertje7 schreef:
Sorry, helemaal vergeten dat ik hier had gereageerd...
Ik neem nu geen tas meer mee, omdat het gewoon handiger is om zonder tas uit te gaan! Heb alleen sleutels en m'n telefoon mee, die doe ik in m'n broekzak of laars. Oh en geld natuurlijk, maar dat doe ik ook los in m'n broekzak.
klavertje7- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Meiden die werken als verpleegkundige/onderwijsassistent
» Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?
» Reageren op kritiek
» Hoe zou jij reageren...
» Hoe zou jij reageren?
» Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?
» Reageren op kritiek
» Hoe zou jij reageren...
» Hoe zou jij reageren?
Pagina 3 van 3
Permissies van dit forum: