Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

+12
Flippin' Bitch
Pien
TGR
SoezieQ
Roza
SuperGrover
Raindrop
Guus
Arwyn
Mamsie
TwistedAngel
RYW
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 11:12

er een zesjarig jongetje aan de hand van zijn moeder kwam opbiechten dat hij van 't weekend een kinderbueno gejat had, en dat hij die nu komt betalen?

Dit is namelijk (waarschijnlijk) wat er morgen staat te gebeuren, en ik ben zo benieuwd hoe het zal gaan?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 11:15

Oei, lastig. Ik werk niet meer in een winkel, maar wel jaaaaaren gedaan. Ik denk dat ik diep van binnen zou moeten lachen, haha. En dat het verder een beetje aan de houding van de ouder zou liggen of ik er heel serieus op in zou gaan en gaan 'preken' of alleen zou afrekenen.

Wat een boefje Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 11:17

Zelf zou ik hem prijzen om zijn eerlijkheid en vervolgens wel duidelijk maken dat het niet nog een keer mag voorkomen.

Maar eigenlijk zou ik stiekem lachen. Want het is toch eigenlijk wel wat dat een knulletje zo'n zin heeft in chocolade dat hij het maar gewoon meeneemt. smile

Edit:Zelf heb ik ooit gewerkt in een doe-het-zelf-winkel annex tankstation. Waar snoep voor het gappen lag. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 11:20

Ik hoop dus eigenlijk morgen (ja, dit gaat over mijn zoon...) dat er niet gepreekt gaat worden... hij vindt het vreselijk moeilijk en ziet er enorm tegenop om het zelf te moeten vertellen, omdat hij bang is dat ze boos gaan worden, maar ik wil dat hij het zelf vertelt en dat hij zelf eerlijk is, en de gevolgen moet dragen van wat hij gedaan heeft...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  TwistedAngel zo 20 feb 2011 - 11:20

Pffff,, ik zou hem nog wel eens goed vertellen dat hij dat niet zo maar kan doen (zal zijn moeder ook al wel gedaan hebben, maar kan nooit geen kwaad..)

Had van het weekend in de winkel waar ik werk ook zoiets, nouja.... Moest even een 80+er aanhouden op diefstal. had het in de winkel al wel door dat ze schilmesjes (ja dan hebben we het ook wel echt ergens over) in dr tas had gestopt. Dus na het verlaten van de winkel mevrouw even vriendelijk gezegd dat ze iets was vergeten af te rekenen. Intusen mijn collega de eigenaresse op laten bellen wat we er mee aan moesten.. Mw zei ook nog doodleuk dat ze het al terug had gelegd, nou nee dus want ik pakte zo hop de mesjes uit dr tas! Hoe dom!!!! Hoefde van de eigenaresse geen politie te bellen, waar ik het tot nu nog steeds niet mee eens ben..
Ze heeft netjes betaald en waarschijnlijk iets van sorry gemompeld. TJA wat moet je daar weer mee!!!

Later wel overlegd dat we vanaf nu hoe kan ook (hoe oud dan ook) de politie bellen bij diefstal..
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 11:22

Waarom bel je anders vantevoren niet eventjes met de betreffende winkel?
Want het lijkt mij ook niet 'het moment' voor nog een preek.
Super trouwens, dat je er wel voor kiest om hem eerlijk te gaan laten betalen.....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 11:22

TwistedAngel schreef:Pffff,, ik zou hem nog wel eens goed vertellen dat hij dat niet zo maar kan doen (zal zijn moeder ook al wel gedaan hebben, maar kan nooit geen kwaad..)

Had van het weekend in de winkel waar ik werk ook zoiets, nouja.... Moest even een 80+er aanhouden op diefstal. had het in de winkel al wel door dat ze schilmesjes (ja dan hebben we het ook wel echt ergens over) in dr tas had gestopt. Dus na het verlaten van de winkel mevrouw even vriendelijk gezegd dat ze iets was vergeten af te rekenen. Intusen mijn collega de eigenaresse op laten bellen wat we er mee aan moesten.. Mw zei ook nog doodleuk dat ze het al terug had gelegd, nou nee dus want ik pakte zo hop de mesjes uit dr tas! Hoe dom!!!! Hoefde van de eigenaresse geen politie te bellen, waar ik het tot nu nog steeds niet mee eens ben..
Ze heeft netjes betaald en waarschijnlijk iets van sorry gemompeld. TJA wat moet je daar weer mee!!!

Later wel overlegd dat we vanaf nu hoe kan ook (hoe oud dan ook) de politie bellen bij diefstal..

Oef... dat vrouwtje van 80 aanhouden snap ik dan nog wel, zij weet als het goed is al 75 jaar dat het niet mag en liegt er nog over ook... maar eerlijk gezegd motiveert dit me niet echt voor morgen...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 11:23

Dolores schreef:Waarom bel je anders vantevoren niet eventjes met de betreffende winkel?
Want het lijkt mij ook niet 'het moment' voor nog een preek.
Super trouwens, dat je er wel voor kiest om hem eerlijk te gaan laten betalen.....

Dat vind ik ook een hele goeie eigenlijk!!!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 11:24

RYW schreef:Ik hoop dus eigenlijk morgen (ja, dit gaat over mijn zoon...) dat er niet gepreekt gaat worden... hij vindt het vreselijk moeilijk en ziet er enorm tegenop om het zelf te moeten vertellen, omdat hij bang is dat ze boos gaan worden, maar ik wil dat hij het zelf vertelt en dat hij zelf eerlijk is, en de gevolgen moet dragen van wat hij gedaan heeft...

Er bestaan inderdaad mensen die op een prekende toon tekeer gaan. Maar het nieuws bij een kind komt ook wel over als je hem gewoon uitlegd dat stelen simpelweg niet mag. En gewoon een aai over zijn bol en zijn goede gedrag belonen, lijkt mij voldoende?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 11:26

ABE schreef:
RYW schreef:Ik hoop dus eigenlijk morgen (ja, dit gaat over mijn zoon...) dat er niet gepreekt gaat worden... hij vindt het vreselijk moeilijk en ziet er enorm tegenop om het zelf te moeten vertellen, omdat hij bang is dat ze boos gaan worden, maar ik wil dat hij het zelf vertelt en dat hij zelf eerlijk is, en de gevolgen moet dragen van wat hij gedaan heeft...

Er bestaan inderdaad mensen die op een prekende toon tekeer gaan. Maar het nieuws bij een kind komt ook wel over als je hem gewoon uitlegd dat stelen simpelweg niet mag. En gewoon een aai over zijn bol en zijn goede gedrag belonen, lijkt mij voldoende?

Nou ja, dat is inderdaad ook een beetje het punt. Ik heb 'm al straf gegeven, hij heeft al een preek van mij als zijn moeder gehad, en hij moet nu gewoon eventjes met de billen bloot en van zijn zakgeld ervoor gaan betalen... en dan hoop ik inderdaad niet op een medewerker die dan nog eens een keertje hem op zijn donder geeft. Ik hoop eigenlijk op een redelijke reactie als in 'niet meer doen he, maar wat goed dat je nu komt betalen' ofzo, maar dat heb je natuurlijk niet in de hand.

Het is al een enorme drempel voor hem dat hij het zelf moet vertellen (en als moeder vind ik het natuurlijk vreselijk om mijn kind te zien worstelen daarmee)...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 11:30

Ik zou bellen. Dan kun jij als moeder de reactie sturen en peilen.
Het is super dat hij leert dat iets zomaar wegnemen niet mag, maar het hoeft geen half jeugdtrauma te worden.
Als ze in die winkel niet vriendelijk en een beetje pedagogisch verantwoord willen reageren, zou ik m er niet aan blootstellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 11:32

Dolores schreef:Ik zou bellen. Dan kun jij als moeder de reactie sturen en peilen.
Het is super dat hij leert dat iets zomaar wegnemen niet mag, maar het hoeft geen half jeugdtrauma te worden.
Als ze in die winkel niet vriendelijk en een beetje pedagogisch verantwoord willen reageren, zou ik m er niet aan blootstellen.

Ja, precies dat is het smile

Ik ga bellen, morgen als hij op school zit, en daarna gaan we ernaartoe als ik denk dat dat het juiste is.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 11:35

In 'The Tracy Morgan Show' deed zich ook ooit zo'n situatie voor. Het zoontje stal iets uit een speelgoedwinkel en zij gingen met hem terug om het gestolen speelgoed te retourneren. In plaats van dat de winkeleigenaar boos werd, prees hij de jongen de hemel in en gaf hem hetgeen hij gestolen had en een lollie. :P Dat is ook niet wat je wilt.

Maar ik snap je. Gewoon even een korte, dat mag niet en wat goed dat je dit doet, is voor een kind met angst al meer dan voldoende. De boodschap is door de ouders al overgebracht dat stelen niet mag. smile

Succes morgen! Laat je weten hoe het is gegaan? En inderdaad van Dolores zegt, even vantevoren bellen. Dan weten ze ook dat ze niet al te hard van stapel moeten lopen met "bestraffen".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 11:36

Precies.
Jij bent de enige die kan inschatten of het 'goed voelt' en of het dus ok is voor je zoontje.

Zal best rot voelen, als er zoiets voorvalt. Maar hij is natuurlijk nog steeds gewoon dat lieve ventje, die eventjes een stomme inschattingsfout heeft gemaakt. En zo zou hij dus ook behandeld moeten worden.
Hij is geweldig, dit gedragje was eventjes net ietsje minder geweldig...

Goed dat je het zo oplost samen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  TwistedAngel zo 20 feb 2011 - 11:37

Bah, had ik net mijn verhaaltje klaar, valt mijn internet uit.. maar goed dat terzijde..

Ik zou hoe dan ook met mijn kind terug gaan, laten weten dat het echt niet kan. Je kan inderdaad van te voren even bellen en overleggen hoe je dit het beste kan aanpakken en met welk personeelslid je dit het beste op dat moment kan bespreken...

even weer uit mijn eigen carriere als wineklmedewerkster/ BL in kleine winkel. Ik werk in een winkel met exclusieve producten (zou je niet zeggen met de schilmesjes) Maar nu het minder gaat in deze branche is het voor ons het steeds moeilijker om de winkel open te houden. De lol gaat er hard af als je keihard je best doet om centen te verdienen en mensen de spullen onder je neus weg halen. We moeten al keihard werken om maar open te kunnen blijven. Dus ja, ik reageer zeker boos als iemand iets bij ons steelt, aangezien mijn baan er wel vanaf hangt...
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 11:39

ABE schreef:In 'The Tracy Morgan Show' deed zich ook ooit zo'n situatie voor. Het zoontje stal iets uit een speelgoedwinkel en zij gingen met hem terug om het gestolen speelgoed te retourneren. In plaats van dat de winkeleigenaar boos werd, prees hij de jongen de hemel in en gaf hem hetgeen hij gestolen had en een lollie. :P Dat is ook niet wat je wilt.

Maar ik snap je. Gewoon even een korte, dat mag niet en wat goed dat je dit doet, is voor een kind met angst al meer dan voldoende. De boodschap is door de ouders al overgebracht dat stelen niet mag. smile

Succes morgen! Laat je weten hoe het is gegaan? En inderdaad van Dolores zegt, even vantevoren bellen. Dan weten ze ook dat ze niet al te hard van stapel moeten lopen met "bestraffen".

Ja, ik zal het laten weten smile ik heb er ook een topic over lopen in de mamapijler. Ik wil ook niet dat hij de hemel in geprezen wordt, inderdaad, maar ik heb al met hem afgesproken dat dit niet nog een keer zal gebeuren. Als de reactie kort en simpel is, dan komt het goed. Ik zal zeker even bellen van te voren.

Oh, en als iemand mijn kind buitenproportioneel gaat lopen afbranden nadat hij zoiets moedigs doet, dan krijgen ze natuurlijk met mijn minder leuke kant te maken Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 11:41

RYW schreef:
Oh, en als iemand mijn kind buitenproportioneel gaat lopen afbranden nadat hij zoiets moedigs doet, dan krijgen ze natuurlijk met mijn minder leuke kant te maken Wink

Whahahaha! Niet anders verwacht! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 11:41

Dolores schreef:Precies.
Jij bent de enige die kan inschatten of het 'goed voelt' en of het dus ok is voor je zoontje.

Zal best rot voelen, als er zoiets voorvalt. Maar hij is natuurlijk nog steeds gewoon dat lieve ventje, die eventjes een stomme inschattingsfout heeft gemaakt. En zo zou hij dus ook behandeld moeten worden.
Hij is geweldig, dit gedragje was eventjes net ietsje minder geweldig...

Goed dat je het zo oplost samen.

Ja, hij werd ook betrapt door zijn vader (daar was hij van het weekend) terwijl hij probeerde het gestolen goed met zijn broertje te delen, dus ook nog eens op een erg lullige manier betrapt Wink

Maar hij moet gewoon even leren wat de gevolgen van zijn daden zijn.

TA, ik snap best dat het heel belangrijk is voor jullie, maar zou je bijvoorbeeld als het mijn zoontje van 6 geweest zou zijn serieus de politie bellen als ik met 'm kwam om het terug te brengen?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Mamsie zo 20 feb 2011 - 11:44

TwistedAngel schreef:Bah, had ik net mijn verhaaltje klaar, valt mijn internet uit.. maar goed dat terzijde..

Ik zou hoe dan ook met mijn kind terug gaan, laten weten dat het echt niet kan. Je kan inderdaad van te voren even bellen en overleggen hoe je dit het beste kan aanpakken en met welk personeelslid je dit het beste op dat moment kan bespreken...

even weer uit mijn eigen carriere als wineklmedewerkster/ BL in kleine winkel. Ik werk in een winkel met exclusieve producten (zou je niet zeggen met de schilmesjes) Maar nu het minder gaat in deze branche is het voor ons het steeds moeilijker om de winkel open te houden. De lol gaat er hard af als je keihard je best doet om centen te verdienen en mensen de spullen onder je neus weg halen. We moeten al keihard werken om maar open te kunnen blijven. Dus ja, ik reageer zeker boos als iemand iets bij ons steelt, aangezien mijn baan er wel vanaf hangt...

Ja duh, tegen iemand die zijn daden kan overzien wel ja maar toch niet tegen een kind van 6. Wat weet die nou van de wereld. Die denkt dat geld zo uit de muur komt en dat jij al het geld wat je van de mensen krijgt zo mag houden.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  TwistedAngel zo 20 feb 2011 - 11:59

Als hij het netjes komt terug brengen bel ik geen politie, dat zei ik ook al eerder. dan zou ik inderdaad hem zeggen dat wat hij gedaan heeft niet kan...
Veel succes morgen!
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 12:00

TwistedAngel schreef:Als hij het netjes komt terug brengen bel ik geen politie, dat zei ik ook al eerder. dan zou ik inderdaad hem zeggen dat wat hij gedaan heeft niet kan...
Veel succes morgen!

Ik mag toch aannemen dat je voor een jochie van zes ook geen politie belt als hij iets steelt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 12:00

TwistedAngel schreef:
Later wel overlegd dat we vanaf nu hoe kan ook (hoe oud dan ook) de politie bellen bij diefstal..

Ah, ik dacht dit bovenstaande.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 12:01

Megara schreef:
TwistedAngel schreef:Als hij het netjes komt terug brengen bel ik geen politie, dat zei ik ook al eerder. dan zou ik inderdaad hem zeggen dat wat hij gedaan heeft niet kan...
Veel succes morgen!

Ik mag toch aannemen dat je voor een jochie van zes ook geen politie belt als hij iets steelt?

Oh dear, dat had me een interessant telefoontje geweest van de politie... (ik was er zelf niet bij toen het gebeurde, ze waren het weekend bij hun vader...)
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 12:06

Sja, mijn zusje propte ook snoepjes in haar mond bij het kruidvat toen ze die leeftijd had, dus ik zou niet verbaasd zijn als ik de winkelier was. Ik zou de boef in kwestie even streng aankijken en iets zeggen van; nou, ik hoop dan maar dat ie lekker heeft gesmaakt want dit doe je NOOIT meer natuurlijk?!
En daarna klaar. Een preek lijkt me niet nodig, maar een aai over de bol vanwege zijn eerlijkheid... neuh. Hij werd betrapt door zijn ouders, dus zo eerlijk is het kind niet geweest. De aai over de bol is eerder voor de moeder :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 21:00

Ik heb dit een keer moeten doen van mijn moeder!

Ik had een zakje M&M's gepikt bij 't snoepwinkeltje bij ons in het winkelcentrum. Mijn moeder had boodschappen gedaan en ik mocht nog even op zo'n ding waar je geld in gooit en dan wiebel je op en neer. Mijn moeder zei ik ga alvast naar de blokker, kom maar als je klaar bent, ik was 6-7 ofzo. Maar wat deed ik, ik liep zo 't snoepwinkeltje in.. zag de mevrouw achter de balie en ik zag al die zakken en bakken met snoep en toen dacht ik er niet bij na en pikte zo een zakje M&M's en die ging ik stiekem opeten (lees, in de winkel waar mijn moeder was..) mijn moeder vroeg heb je dat gewoon gepakt?! Waar heb je dat gepakt? Bij de blokker hebben ze toch helemaal geen snoep?! Toen had ik gezegd dat ik 't gepakt had bij 't snoepwinkeltje. Nou, daar ging ik dan.. met het zakje in mijn hand waar nog 2 M&M's in lagen en ik ging door de grond van gene.. vooral omdat de 't snoepwinkeltje drukker was dan daarnet.. al die mensen keken me aan, ohhhhh ik voel echt de schaamte nog! VRE-SE-LIJK!

De mevrouw achter de toonbank zei iets van, ook kleine mensen gooien ze in de gevangenis hoor, wil je naar de gevangenis voor een zakje M&M's? Nee? Nou NOOIT MEER DOEN DAN!

Ik ben nooit meer naar 't snoepwinkeltje geweest uit angst herkend te worden..

Kleine dievegge!

Dus ik snap wat je zoontje meemaakt heel goed, ik stierf 1000 doden op dat moment en was later kots en kots misselijk en doodsbang dat de buurman *is agent* toch nog zou aanbellen, haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als... Empty Re: Meiden die in een winkel werken! Hoe zou je reageren als...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum