Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

+5
Slakje
koNijntje
Flip Fluitketel
Happydobby
Annemie
9 plaatsers

Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Annemie wo 25 apr 2012 - 1:22

Hoe doen jullie dat met avondeten? Ik kom nou altijd thuis rond 18.15 en dan heeft mijn vriend het eten klaar en gaan we gezellig met z'n drietjes warm eten. ik ben dus mijn baan kwijt en kan ik evt. ergens gaan werken waarbij ik savonds om 18.00 moet beginnen, mijn vriend komt pas rond 17.30 thuis, dus samen eten zit er dan niet in? Hoe doen jullie dat, eet je dan samen met je kindje en maakt je man dan apart wat klaar? Of eet je tussen de middag en dat je man 's avonds met je kindje wat eet? Of dat je smiddags warm eet met je kindje? Ben wel benieuwd Very Happy
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Happydobby wo 25 apr 2012 - 3:22

Als ik avonddienst draai (dit is op basis van flex dus hooguit 2 avonden en ook niet iedere week) dan eet ik samen met M. en dan ga ik weg als mijn vriend thuis komt, mijn vriend eet dan gewoon alleen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 3:28

Inmiddels begint mijn man om 17u en eten we om 16.30 samen.
(Ik ben om 16u klaar met werken)
Maar hiervoor begon hij om 16.00 (ik was toen nog thuis) maar vond ik 15u warm eten echt veel te vroeg.
Dus toen at ik met H. samen om 17.00

Denk dat het van de zomer ook wel weer zo zal zijn, dat ik met de kindjes later eet.
Dan vind ik warm eten al helemaal moeilijk en als het dan ook nog zo vroeg is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Flip Fluitketel wo 25 apr 2012 - 3:29

Als ik avonddienst heb dan eten mijn dochter en ik altijd gewoon een boterham. Mijn man komt rond17.15 thuis en heeft dan onze dochter bij oppas gehaald en dan maakt hij vaak zelf nog eten en dit eet hij samen met onze dochter. Ik eet meestal kant en klare maaltijden of brood op mijn werk.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 3:35

Ik ga dan alleen eten met de kinderen als ik 18.00 moet beginnen. Sowieso eet ik vrijwel alleen met ze omdat mijn man altijd later is.

Het liefst eet ik dan zelfs tussen de middag warm, dan is het niet zo'n gestress 's middags, maar als bijv. mijn zusje oppast is het weer niet zo handig, want zij eet dan bij mij mee, en krijgt anders dus geen warm eten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Gast wo 25 apr 2012 - 4:13

Bij een avonddienst eet ik warm op het werk, bereid ik eten voor voor 's avonds en eten man en kinderen samen rond zes uur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  koNijntje wo 25 apr 2012 - 4:24

als ik een late dienst heb begin ik om 15uur met werken,
ik kook dan vaak 's middags en dit warmen mijn vriend en t. 's avonds weer op.
ik probeer 's middags wel samen met t. te eten, ik warm en hij brood.

laatst had ik in het weekend een late dienst en toen hebben we met z'n 3en 's middags warm gegeten, dat ging ook prima! smile
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Slakje wo 25 apr 2012 - 4:45

Mijn vriend werkt volgende week voor het eerst in de avond. Dan zullen we gewoon apart eten.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Parisienne wo 25 apr 2012 - 5:14

Mijn vriend werkt 's avonds en gelukkig kunnen we meestal wel samen eten. Hij moet rond half 6 weg, dus eten we om 5 uur. Als hij om 5 uur moet beginnen eten N. en ik samen. Binnenkort gaat mijn vriend als kok werken en zal hij van 11 tot 11 ongeveer werken. N. en ik zijn dan 4 tot 5 avonden samen met eten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Bruintje Beer wo 25 apr 2012 - 5:24

Als ik avonddienst hebt dan moet ik om 15.45u beginnen dan kookt mijn man en eten ze gewoon om half 6. Idemdito als mijn man avonddienst/slaapdienst heeft.

Bruintje Beer
Bruintje Beer
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Ayla wo 25 apr 2012 - 5:30

Wij eten om 16:00 samen, dochter krijgt om 17:00 de groente. Ik begin om 17:00 maar vind niet fijn werken met een volle buik dus vandaar al om 16:00 uur.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  nillis do 26 apr 2012 - 0:54

Als ik aan slaap of late dienst heb dan ben ik al om 14.30 uur van huis en T is bij het kdv. Ik kook de dag ervoor vaak voor twee dagen en dan warmt mijn vriend het samen met T op en zij eten samen om 17.45 uur.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de meiden die eind van de middag/avond werken? Empty Re: Voor de meiden die eind van de middag/avond werken?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum