Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bah, wat baal ik vanmezelf.. zwakkeling

+20
Carra
Reva
Urban Naked
Antibes
Aimee
Chocolate Cookie
Blond
Starla
Pineco
Fortissimo
xxjojootjexx
Summerlovin
Aziraphale
_Lana_
Sanne
CCC
Feline
Primrose
Parel
eigenwijs
24 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Bah, wat baal ik vanmezelf.. zwakkeling - Pagina 4 Empty Re: Bah, wat baal ik vanmezelf.. zwakkeling

Bericht  Lejow di 9 apr 2013 - 7:10

Succes Floor, wat ga je precies doen?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bah, wat baal ik vanmezelf.. zwakkeling - Pagina 4 Empty Re: Bah, wat baal ik vanmezelf.. zwakkeling

Bericht  Gast di 9 apr 2013 - 7:13

Succes, go for it! :cheering:

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 9 apr 2013 - 8:54

40 baantjes!! Woehoe!
Was een klein, maar leuk zwembad (wel gewoon met een normaal bad hoor). Het was wel wat druk, dus beetje zigzag zwemmen.
Nu zo lekker douchen en slapen, mijn benen lijken wel van pudding haha.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor di 9 apr 2013 - 9:08

Goed bezig!

ik begin gewoon met fitness en misschien over een paar maanden spinning maar voorlopig is fitness denk ik vermoeiend genoeg.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lejow di 9 apr 2013 - 9:11

Leuk!

Ik ben benieuwd hoe ik morgen opsta laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor wo 10 apr 2013 - 0:42

en hoe was het vanmorgen.
Ik ben nog gaar van het sporten vanmorgen. Ik denk dat ik morgen veel spierpijn heb.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow wo 10 apr 2013 - 1:02

Vanmorgen dacht ik: Dit valt best mee!!

Dat denk ik nu iets minder hahaha, voel hem wel zitten! Maar heb geen pijn in mijn gewrichten ofzo!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Floor wo 10 apr 2013 - 1:41

En wanneer ga je weer?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel di 16 apr 2013 - 2:45

Hoe gaat het met je voornemens Lejow?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Lejow wo 17 apr 2013 - 1:07

Best aardig. lief dat je het vraagt!

Ik heb gister niet gezwommen omdat ik al erg veel gewandeld had (denk zo'n 5 km) en mijn lichaam dat echt even genoeg vond.
Volgende week ga ik weer zwemmen en gaat Roodkapje mee :cheering:.

Met het eten gaat het redelijk. Heb in het weekend wel wat lekkers gegeten, maar verder kan ik me er goed aan houden. Ook van de koekjes die ik voor mijn collega's gebakken heb, heb ik niet gesnoept smile Ik heb nu ook een flesje water bij me op mijn werk, zodat ik weer meer drink.
Heb me vanmorgen gewogen, was helaas nog niets kwijt, maar we gaan stug door!

Weet niet of ik het al gezegd had, maar moet di 7 mei naar de reumatoloog!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow zo 28 apr 2013 - 20:21

Ondertussen ben ik 1,5 kilo kwijt, het is niet veel, maar er is wat vanaf!! En je moet tenslotte ergens beginnen.
Vorige week heb ik weer gezwommen, maar dat zwembad is deze week dicht, dus ben ik op zoek gegaan naar een ander zwembad.
Nu heb ik er een gevonden waar je 's morgens vroeg en 's avonds 'laat' voor dal uren prijzen kan zwemmen. Dus wat heb ik vanmorgen gedaan, ik ben om half 7 mijn bed uit gegaan en om 7 uur lag ik in het zwembad!
Ik heb 40 baantjes gezwommen = 1 km en om 8 uur was ik weer thuis, heb ik gedoucht, ging mijn vriend naar zijn werk en heb ik B uit haar bed gehaald. Ideaal!
En best trots op mezelf, al zeg ik het zelf :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast zo 28 apr 2013 - 21:00

Goed zeg, handig ook dat zwembad smile. En wat je zegt; die 1,5 kilo is een begin en mag je best trots op zijn hoor. Niemand wordt ineens slank wakker.

Gast
Gast

Bericht  Laurientje zo 28 apr 2013 - 21:04

Goed bezig Lejow!! Dan voel je je goed hè?!

Ik had ook veel pijn in mijn lijf na een stukje wandelen, had dan ook twee zwangerschappen achter de rug en daarbij borstvoeding geven aan de jongste van nu 13 maanden (nog steeds 1 voeding) nog geen nacht door geslapen..

Nu ben ik begonnen met hardlopen met Evy van start to run, zo had ik drie maanden terug veeeel moeite met les 1 waarbij je 1 minuut per keer moet rennen, zo loop ik nu makkelijk 4x 7 minuten :cheering:
En daarbij geeft t ook energie, want mijn conditie is verbeterd en heb nu dus ook minder pijn in mijn lijf
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Floor zo 28 apr 2013 - 23:37

goed bezig lejow! fijn dat je al wat gewicht kwijt bent (bij mij zit er nog meer aan, vraag me toch af hoe ik dat voor elkaar krijg)
ik ga braaf 2x per week naar de sportschool nu.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Carra zo 28 apr 2013 - 23:42

Je ontwikkelt ook spiermassa Floor. Dus het is niet gek dat je wat aankomt als je begint met sporten. Heb je in de sportschool je vetpercentage laten meten? Want daaraan zou je het moeten merken op een gegeven moment.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Bericht  Floor zo 28 apr 2013 - 23:45

het vetpercentage is inderdaad gemeten Mad diep triest was het.. en wordt over een week of 5 weer gemeten dus daaraan zou ik dan wel kunnen zien dat het beter gaat?
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow ma 29 apr 2013 - 0:53

ja, je vetpercentage zou dan moeten verminderen!

Ben er zelf ook erg blij mee. Hou het zwemmen goed vol, zonder al te veel pijn aan mijn lichaam. Wil nu graag donderdagavond weer gaan (of misschien nu ook wel weer 's morgens, heb toch vakantie).
En dan natuurlijk oppassen dat ik het er in Portugal niet weer allemaal aan eet haha Very Happy
Gelukkig logeren we bij mijn nichtje, dus zullen we ook een aantal avonden gewoon 'hollandse pot' krijgen haha

Laurientje, hardlopen 'durf' ik niet, ben bang dat ik daar echt mijn knieen mee verampeneer.. Volgende week dinsdagavond moet ik naar de reumatoloog, ook met hem maar eens overleggen wat nou nog meer goede vormen van bewegen zijn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  CCC ma 29 apr 2013 - 10:43

Goed bezig Lejow!
Floor, ik heb dat ook. Ik ben sinds een maand weer begonnen met trainen en 1 keer per week zwemmen. Conclusie, ik ben 2.5 kilo aangekomen. Ik heb wel sinds ik ben begonnen met gezonder eten mijn cm's opgeschreven en heb vorige week eens gekeken wat de tussenstand is. Weet het even niet meer zo uit mijn hoofd, maar geloof dat het buik -8 cm, benen -6, heupen -3 cm was. Merk nu ook dat mijn rug weer wat slanker word, op mijn onderrug gaat alles zitten bij mij op de één of andere manier. Lekker doorzetten dus, op langer termijn heb je er profijt van.
Wil trouwens van de week even een afspraak maken om mijn vetpercentage en alles te laten berekenen, die zal ook wel diep triest zijn. Maar goed, je moet ooit beginnen natuurlijk.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: