Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik baal..

5 plaatsers

Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Ik baal..

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 3:12

Door omstandigheden 2 maand niets voor mijn studie gedaan en een verlenging gekregen tot oktober.
Vandaag voor het eerst weer op school geweest, en alle klasgenoten hebben het assesment gesprek gehad en iedereen is geslaagd.

Bahalve ik Sad Ik moet nog 3 verslagen en 1 toets. Dan ben ik ook klaar. Maar heb nog de tijd tot oktober. Ik begin alles nu weer op te pakken. Ik baal alleen best wel. Ik had ook klaar kunnen zijn als de omstandigheden wat anders waren geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Oasis vr 17 jun 2011 - 3:46

Ik ken het gevoel. Iedereen van mijn jaar is nu al geslaagd, of horen het nog deze maand. En ik begin in september pas met afstuderen, dus ben een half jaar later.
Balen doe ik ook, maar hee, schouders eronder en dan heb jij straks dat diploma ook! En bij het solliciteren gaan ze echt niet moeilijk doen over wanneer je die hebt gekregen! Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Zwerver vr 17 jun 2011 - 3:53

Het is jammer dat je het nu niet kan afronden, maar soms kun je niks doen aan je omstandigheden. Jij bent straks ook klaar!! cheers
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Jeanette vr 17 jun 2011 - 4:04

Tuurlijk is het balen, maar vooruit blijven kijken en dan ben je ook heerlijk klaar! Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Atelier Madame vr 17 jun 2011 - 4:05

Ik kenhet gevoel wel, op mn terugkomdag van laatst was iedereen al vet ver met zn scriptie en ik moest onderhand nog beginnen. Maar goed mij kan het me geen reet schelen hoeveel ik uitloop er is toch 0.00 werk te vinden en vind het studentenleventje nog wel eventjes lekker angel
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 3:05

Hey meis, de omstandigheden waren er gewoon niet naar. Ik kan me voorstellen dat je ook graag klaar had willen zijn maar er waren even belangrijkere zaken; jezelf bijvoorbeeld. En het is goed dat je voor jezelf hebt gekozen op het moment dat het nodig was. Voor je het weet ben jij ook klaar en kun je lekker taartjes eten om het te vieren. Let maar op, die tijd vliegt! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 23:06

Jullie hebben gelijk. Bij mij komt het ook wel. Ik kon het eerder ook gewoon echt niet meer aan.
Ik had echt even een break nodig. Nu ik weer het gevoel heb alles weer een beetje aan te kunnen, baal ik des te meer..
Maar het is hopelijk snel september! Dan kan ik ook mijn gesprek voeren en mijn diploma in ontvangst nemen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 23:19

Och lieve schat, dat is echt helemaal niet erg! Jij had die tijd gewoon even nodig voor jezelf... En dan ben je maar wat later klaar, je hebt nog een heel leven voor je! En je zou er niks aan hebben gehad als je wel door was gegaan, dan had je het nu gehaald, maar konden ze je opvegen...

Ik spreek uit ervaring, heb die gevoelens ook gehad (nog steeds eigenlijk) en ik doe al bijna 2 jaar langer over mijn studie...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 19:38

Vervelend Lilium dat jij die gevoelens ook herkend! En ik had ook echt niet door gekunt. Kwam gewoon niks meer uit mij.
Nu begin ik weer ideeën te krijgen voor de opdrachten. Wat ik wil gaan doen, en ookv oor mijn reflectie verslag heb ik er weer ideeën over. Wat ik dus echt niet meer had. Mijn hoofd was 1 groot zwart gat. smile Dus eigenlijk ben ik ook wel heel blij, dat alles er weer is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Error ma 20 jun 2011 - 21:48

Ohja, heel herkenbaar. Ik heb ook een half jaar weinig tot niets gedaan. (en kunnen doen) Gister kreeg iedereen het telefoontje dat ze geslaagd waren, voelde toch wel erg zuur hoor. Zie er ook best tegenop om volgende week naar de diploma uitreiking te gaan, maar aan de andere kant wil ik ook blij zijn voor mijn klasgenoten. Lastig he..
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 22:34

Dolcis_ schreef:Vervelend Lilium dat jij die gevoelens ook herkend! En ik had ook echt niet door gekunt. Kwam gewoon niks meer uit mij.
Nu begin ik weer ideeën te krijgen voor de opdrachten. Wat ik wil gaan doen, en ookv oor mijn reflectie verslag heb ik er weer ideeën over. Wat ik dus echt niet meer had. Mijn hoofd was 1 groot zwart gat. smile Dus eigenlijk ben ik ook wel heel blij, dat alles er weer is.

Zie je wel, je geeft zelf al aan dat je niet door had gekund. Dan had je er ook echt niks aan gehad als je dat wel had gedaan... Ik snap dat het even zuur is dat anderen nu al wel klaar zijn, dat herken ik zeker! Omdat ik dus bijna 2 jaar langer studeer nu, zie ik mensen om me heen afstuderen die later aan de opleiding begonnen zijn dan ik. Maar goed, het zij zo, ik studeer wel voor de vakantie af en dan heb ik het alsnog gehaald smile Dat geldt dus ook voor jou! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ik baal..  Empty Re: Ik baal..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum