Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Sex na de bevalling

+6
Darius
liesje
Susan
Tania
duckie
Pussycat
10 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Sex na de bevalling

Bericht  Pussycat vr 28 jan 2011 - 1:11

Twijfelde even waar ik hem moest plaatsen maar ik zet hem toch maar hier neer in plaats van bij sex...

Hoelang na de bevalling hadden jullie weer sex?

Mijn zin in sex was namelijk bijna gelijk al terug Embarassed
Maar ja ik vloeide nog en had 3 hechtingen gehad dus erg slim was het nog niet om gelijk sex te hebben, dus dat hebben we niet gedaan.

Maar nu 18 dagen later vloei ik eigenlijk niet meer hooguit nog een beetje slijm, maar s'nachts draag ik niks meer.
Van de hechtingen heb ik ook geen last meer.

Alleen heeft mijn man geen zin Cry Of nou ja hij heeft duidelijk wel zin, want zichzelf wil hij wel helpen.
Maar hij heeft geen zin in sex met mij bang dat ik nog wel veel vloei of pijn zal hebben...

Dus hoe was dit bij jullie?

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  duckie vr 28 jan 2011 - 1:13

ik lees hier ook even mee... ben ook erg benieuwd. vind het aan de ene kant ook nog wel betje eng eigenlijk...
vloei niet meer alleen af en toe met afvegen nog wat licht bruinig slijm, dat kan neem ik aan geen kwaad meer?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Tania vr 28 jan 2011 - 1:15

Na 6 weken, maar toen was bij mij alles ook pas weer een beetje normaal geheeld.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Susan vr 28 jan 2011 - 1:16

Ik weet niet meer precies na hoeveel tijd dat was, maar ik weet wel dat ik nog heel lang de plek heb gevoeld waar ik was ingeknipt, terwijl ik daar buiten de seks om geen last van had, dus hou daar wel rekening mee als je het gaat doen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 1:16

Wij hebben ook nog geen sex gehad. Vloeien is al 2 weken over maar ik vind het nog wat eng met mijn hechtingen.
Gelukkig heeft hij geduld.

Als hij bang is voor de pijn die jij misschien zult hebben, kun je zeggen dat je het wel aangeeft als je het niet trekt. Zo hebben wij dat de vorige keer ook gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  liesje vr 28 jan 2011 - 1:18

hoi meiden,

ik denk dat ik ongeveer na 5 of 6 weken na mijn bevalling weer seks heb gehad. dit was wel wat gevoeliger.
maar het is zelf ervaren hoe het gaat. ik zelf heb geen hechtingen gehad. dus dat zou ik niet durven zeggen

gr liesje
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 1:23

Bij mij duurde het beide keren echt heel lang. Bij de eerste echt wel een maand of 2/3, doordat ik steeds veel in het ziekenhuis had gelegen, kind ook in het ziekenhuis lag, de eerste maanden gewoon echt heel zwaar waren, en we als de dood waren dat ik zwanger zou raken, dus ik wilde eerst weer aan de pil. Toen dat geregeld was hadden we weer seks. Bij de tweede duurde het ook wel zo lang, want kind lag zelf nog 2 maanden in het ziekenhuis en ons hoofd stond niet echt naar seks.

Maar er is niets mis mee om het veel eerder te doen. Ik had ook wel eerder zin en mijn man ook wel, maar we waren gewoonweg kapot.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Pussycat vr 28 jan 2011 - 1:34

@ lilith ja in zulke situaties snap ik ook wel dat je er wat langer over doet.
En dat is natuurlijk ook geen ramp. Iedereen moet doen waar hij/zij zich prettig bij voelt.

Alleen heb ik hier de ''pech'' dat ik wel wil en mijn man niet.
Terwijl ik een super fijne thuisbevalling heb gehad en ''alleen maar'' 3 hechtingen van binnen heb gekregen verder nergens last van.
Bloedverlies is al over, dus ik heb zoiets van laten we het weer eens proberen.... maar ja.
Kan hem ook niet vastbinden en dwingen :P hmm misschien heeft het juist wel zin..? :o haha

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 1:39

Na 4 weken, volgens mij raden ze dat ook aan om minimaal 4 tot 6 weken te wachten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Pussycat vr 28 jan 2011 - 1:41

4 tot 6 weken?
Ow bij mij zei ze tot je niet meer vloeit.
Dat geld eigenlijk voor alles... zoals sex en in bad gaan.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Darius vr 28 jan 2011 - 1:42

Na drie maand ofzo hebben we het weer geprobeerd....en dat was heel technisch, verre van romantisch of lekker! Gewoon even weer kijken 'of het weer helemaal werkt, haha!'
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 1:59

Ja omdat als je niet meer vloeit dan het nog wel zo zijn dat het nog niet helemaal genezen is smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Pussycat vr 28 jan 2011 - 2:05

hmm nu vertel je me iets nieuws haha.
Onze kraamhulp zei de wond is dicht als je niet meer vloeit. Daarom kon ze ook niet zeggen wanneer je weer in bad mocht enzo, omdat de een langer vloeit als de ander.

Maar dan nog de piemel komt niet helemaal in mijn baarmoeder dus dan is het niet erg lijkt me?

O´ja het gaat natuurlijk om infectiegevaar... maar we moeten toch condooms gebruiken die zijn toch wel schoon genoeg ze komen immers net uit de verpakking dan.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Parisienne vr 28 jan 2011 - 2:10

Bij mij was het vloeien pas gestopt na zes weken. Een aantal weken erna hebben we weer sex gehad. Het deed verder geen pijn, alleen ik kan er op de een of andere manier nog steeds niet echt van genieten. Dat is wel vervelend! Mijn libido is gewoonweg bijna 0%. Ik weet niet echt goed waar dit door komt.. misschien doordat ik hele dagen bezig ben met N. en moe ben, of dat het door de pil komt. Wel fijn voor jou dat je in ieder geval weer zin hebt! Wink Dan ben je al een heel eind op weg...

Maargoed.. ik zou denk ik wel wachten tot 6 weken.. dan is alles vanbinnen weer helemaal genezen. Als je het eerder doet lijkt mij dat je misschien kans hebt om toch weer iets 'kapot' te maken wat aan het helen is of bijna helemaal genezen is. Je baarmoeder is tenslotte na de bevalling een 'grote wond'. Ik had, net als jou, heel weinig overgehouden aan de bevalling (een paar hechtingen voor een soort van 'schaafwondjes' aan de buitenkant.. meer niet), maar toch deden wij het niet o.a. met het idee dat het vanbinnen nog niet helemaal geheeld zou zijn. Mocht je het toch doen, wees dan voorzichtig de eerste keren.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 2:13

Pussycat schreef:hmm nu vertel je me iets nieuws haha.
Onze kraamhulp zei de wond is dicht als je niet meer vloeit. Daarom kon ze ook niet zeggen wanneer je weer in bad mocht enzo, omdat de een langer vloeit als de ander.

Maar dan nog de piemel komt niet helemaal in mijn baarmoeder dus dan is het niet erg lijkt me?

O´ja het gaat natuurlijk om infectiegevaar... maar we moeten toch condooms gebruiken die zijn toch wel schoon genoeg ze komen immers net uit de verpakking dan.

Nou ja het gaat natuurlijk niet alleen om je baarmoeder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Parisienne vr 28 jan 2011 - 2:13

Pussycat schreef:
Maar dan nog de piemel komt niet helemaal in mijn baarmoeder dus dan is het niet erg lijkt me?

Maar misschien heb je nog wel wat 'wondjes' binnenin je vagina, 'op weg naar buiten' zegmaar. Ondanks dat je hier geen last van gehad hebt of er geen hechtingen zitten kan er misschien nog wel iets open gaan wat net genezen is bijvoorbeeld. Maargoed, misschien heb ik het mis?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Pussycat vr 28 jan 2011 - 2:13

Haha Parisienne ik was ook niet van plan gelijk wild te doen :P
Maar ik snap wat je bedoelt Wink
Nee ik wilde ook gewoon even kijken of het weer kan zeg maar.
Maar goed mijn man wil nog niet dus er valt niks te kijken haha. Misschien heb ik gewoon te weinig geduld het is immers pas 18 dagen geleden.
Maar 6 weken vind ik wel heel erg lang voor mij als ik nu al geen last meer heb, dus ik hoop dat mijn man zich eerder bedenkt.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 2:15

Haha ik heb ook geen 6 weken gewacht hoor! Maar ik zou iig 3 weken wachten zodat je zeker weet dat je baarmoeder dicht zit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Pussycat vr 28 jan 2011 - 2:15

Parisienne schreef:
Pussycat schreef:
Maar dan nog de piemel komt niet helemaal in mijn baarmoeder dus dan is het niet erg lijkt me?

Maar misschien heb je nog wel wat 'wondjes' binnenin je vagina, 'op weg naar buiten' zegmaar. Ondanks dat je hier geen last van gehad hebt of er geen hechtingen zitten kan er misschien nog wel iets open gaan wat net genezen is bijvoorbeeld. Maargoed, misschien heb ik het mis?

Ja oke dat zou kunnen, maar denk het niet.
Tijdens het douchen heb ik even uhm ''gevoeld'' zeg maar en niks is gevoelig of pijnlijk.
Oke nu is mijn vinger wel korter dan zijn piemel, dus ik weet niet hoe het verder is natuurlijk, maar dit leek me daardoor al een goed begin.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  duckie vr 28 jan 2011 - 2:20

ik had vorige week nog een stukje hechtdraad eruit gehaald (het ruikt niet altijd even fris Embarassed Embarassed terwijl ik het wel goed schoon houd daar zo... is dit herkenbaar voor iemand?) en sindsdien was het wat gevoelig maar dat is nu gelukkig over dus wie weet van het weekend eens proberen..
hebben jullie ook glijmiddel gebruikt of was dat niet nodig?
duckie
duckie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3208
Punten : 4635
Registratiedatum : 06-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 2:27

.


Laatst aangepast door _MamaRosa_ op wo 2 feb 2011 - 5:44; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 2:42

Het is écht onzin dat je 4-6 weken moet wachten. Je moet wachten tot je niet meer vloeit ivm infectiegevaar, is dat over, dan mag je gewoon doen waar je zin in hebt, en als dat seks is dan is dat seks, zolang je maar voorzichtig bent en geen pijn hebt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Gast vr 28 jan 2011 - 2:56

Pussycat schreef:Twijfelde even waar ik hem moest plaatsen maar ik zet hem toch maar hier neer in plaats van bij sex...

Hoelang na de bevalling hadden jullie weer sex? 2weken na dat ik bevallen was!

Mijn zin in sex was namelijk bijna gelijk al terug Embarassed
Maar ja ik vloeide nog en had 3 hechtingen gehad dus erg slim was het nog niet om gelijk sex te hebben, dus dat hebben we niet gedaan.

Maar nu 18 dagen later vloei ik eigenlijk niet meer hooguit nog een beetje slijm, maar s'nachts draag ik niks meer.
Van de hechtingen heb ik ook geen last meer.

Alleen heeft mijn man geen zin Cry Of nou ja hij heeft duidelijk wel zin, want zichzelf wil hij wel helpen.
Maar hij heeft geen zin in sex met mij bang dat ik nog wel veel vloei of pijn zal hebben...

Dus hoe was dit bij jullie?

Ik vloeide amper en had na 2 weken alweer sex! Nu werd ik ruim 6weken na de bevalling voor het eerst ongesteld, ben aan de pil gegaan, en ondanks de pil nu bijna 3weken later verlies ik opeens veel oud-bloed..het kan zijn dat de pil nog moet "inwerken" weer, maar mijn man vond het JUIST nu niet zo prettig etc om sex te hebben..al word het nu gelukkig steeds minder! Mja, volgende week is mn stopweek etc dus dan kan ik gelijk zien als ik die week erop met weer een nieuwe strip begin hoe het dan is, anders bel ik de HA van hoe of wat..
Ondanks dat ik ook een ruime knip heb gehad, had ik er juist (gelukkig dan maar!) bijna geen last van, ondanks dus nadat ik 2weken daarvoor bevallen was Wink

Wel gebruiken we nu steeds vaker glijmiddel omdat de boel redelijk droog is ;-) dus das wel een aanrader!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Monnie vr 28 jan 2011 - 3:29

Hier heeft het ongeveer 7 weken geduurd voor we weer seks hadden. Ik had er ook echt geen behoefte aan en was ook bang voor de pijn. Na 7 weken was het ook pas goed geheeld van onderen (knip gehad). Ik voel nu nog soms de plek waar er geknipt is, af en toe pijnlijk, naar gevoel.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Sex na de bevalling Empty Re: Sex na de bevalling

Bericht  Kat1980 vr 28 jan 2011 - 4:29

Parisienne schreef:Bij mij was het vloeien pas gestopt na zes weken. Een aantal weken erna hebben we weer sex gehad. Het deed verder geen pijn, alleen ik kan er op de een of andere manier nog steeds niet echt van genieten. Dat is wel vervelend! Mijn libido is gewoonweg bijna 0%. Ik weet niet echt goed waar dit door komt.. misschien doordat ik hele dagen bezig ben met N. en moe ben, of dat het door de pil komt. Wel fijn voor jou dat je in ieder geval weer zin hebt! Wink Dan ben je al een heel eind op weg...

Maargoed.. ik zou denk ik wel wachten tot 6 weken.. dan is alles vanbinnen weer helemaal genezen. Als je het eerder doet lijkt mij dat je misschien kans hebt om toch weer iets 'kapot' te maken wat aan het helen is of bijna helemaal genezen is. Je baarmoeder is tenslotte na de bevalling een 'grote wond'. Ik had, net als jou, heel weinig overgehouden aan de bevalling (een paar hechtingen voor een soort van 'schaafwondjes' aan de buitenkant.. meer niet), maar toch deden wij het niet o.a. met het idee dat het vanbinnen nog niet helemaal geheeld zou zijn. Mocht je het toch doen, wees dan voorzichtig de eerste keren.

Bij mijn eerste zoon was mijn libie ook 0,0 toen ik weer aan de pil ging. Na allerlei anticonceptie uitgeprobeerd te hebbenbleef eigenlijk alleen het spiraaltje nog over, maar dat wilde ik toen nog niet. Wij hebben het toen maar bij condooms gehouden. Dit keer ga ik trouwens wel een spiraaltje nemen.
Ontopic: je mag best seks hebben als je vloeit als je maar condooms gebruikt ivm infectie gevaar. Bij de eerste hadden we weer seks na een week of 4. Nu is het echte werk er nog niet van gekomen.
Kat1980
Kat1980
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum