Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 33 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet di 25 jun 2013 - 6:51

Iewl..het lijkt mij niet echt lekker haha ik vind eigenlijk een gewone kroket al niet lekker
Doe mij dan maar een frikandel met appelmoes, zoo lekker!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 33 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss di 25 jun 2013 - 8:05

Gadver, die eierballen lijken mij ook niks. Red Bull vind ik ook niet te zuipen trouwens, zo zoet! En cola light drink ik alleen af en toe op een terras of als ik tijdens het stappen ff iets fris tussendoor wil drinken. Qua drinken is alcohol m'n enige zonde angel

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marin di 25 jun 2013 - 8:13

Lijkt op Scotch Egg, typisch Engels:

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 33 Images?q=tbn:ANd9GcRx8V87l8YyZTgUNG5BoNkl5gVJLzXas52ekroo-ZuO_kf8g-nQ

Alleen lekker als je héél dronken bent.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Minx di 25 jun 2013 - 8:16

Marin schreef:Lijkt op Scotch Egg, typisch Engels:

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 33 Images?q=tbn:ANd9GcRx8V87l8YyZTgUNG5BoNkl5gVJLzXas52ekroo-ZuO_kf8g-nQ

Wel eens nuchter bij de febo gegeten?

En sigaretten zijn ook alleen lekker als je heel dronken bent
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Japie di 25 jun 2013 - 8:19

Ik ben nu 12 kilo afgevallen, maar ik blijf een rolletje houden bij mijn buik. Ik ben nu begonnen met elke dag 100 buikspier oefeningen. Helpt dit echt?
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737

Bericht  Nyx di 25 jun 2013 - 8:22

Japie, wat goed van die twaalf kg!

Ik heb me eens even verdiept in de eierbal en Scott egg. Daar waar de Eierbal kennelijk alleen uit Tarwemeel, kippenbouillon, nootmuskaat, peper en kerrie bestaat, wordt er om de Scott Egg een braadworst gerold. Dan kies ik toch liever voor de eerste. Braadworst is in huize Nyx toch niet favoriet. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 8:32

Geen idee of dat helpt, als je het blijft doen is het iig beter dan niks. Maar ik denk wel dat het heel lang duurt voor je verschil ziet.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Marin di 25 jun 2013 - 8:35

Minx schreef:
Marin schreef:Lijkt op Scotch Egg, typisch Engels:

Wel eens nuchter bij de febo gegeten?

En sigaretten zijn ook alleen lekker als je heel dronken bent

Nee wist niet dat je dit ook in NL kunt krijgen, maar ik heb ook niet een hele grote behoefte het weer te eten haha.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Japie di 25 jun 2013 - 8:40

xxjojootjexx schreef:Geen idee of dat helpt, als je het blijft doen is het iig beter dan niks. Maar ik denk wel dat het heel lang duurt voor je verschil ziet.

Hmm, dan misschien maar wat anders verzinnen. Ik wil heel graag van het rolletje af smile
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 8:44

Japie schreef:
xxjojootjexx schreef:Geen idee of dat helpt, als je het blijft doen is het iig beter dan niks. Maar ik denk wel dat het heel lang duurt voor je verschil ziet.

Hmm, dan misschien maar wat anders verzinnen. Ik wil heel graag van het rolletje af smile

Volgens mij is het rolletje het meest moeilijke deel om weg te krijgen...
Niet om je te ontmoedigen hoor.
Mijn collega spot enorm fanatiek, hij heeft alles nu straf, maar blijft ook hangen op dat rolletje. Die ik bij hem níet zie overigens, maar hij vindt hem zelf enorm..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Japie di 25 jun 2013 - 8:53

Dat is het ook zeker. Ik zie nu wel dat ik kilo's kwijt ben, maar ik blijf mij irriteren aan dat rolletje. Hij is wel minder geworden, maar niet genoeg naar mijn zin.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 9:10

En 6weeks6pack dan? Misschien is dat wat, staat op YouTube.
Want met alleen rechte buikspieren trainen kom je er niet, je moet ook denken aan de schuinen, de lagen, de hogen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx di 25 jun 2013 - 9:14

xxjojootjexx schreef:En 6weeks6pack dan? Misschien is dat wat, staat op YouTube.
Want met alleen rechte buikspieren trainen kom je er niet, je moet ook denken aan de schuinen, de lagen, de hogen.

Laag en hoog gaat over de rechte Wink

Maar ff zoeken op YouTube en dan rompstabiliteit is een stuk beter dan alleen dit-ups
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 9:18

Minx schreef:
xxjojootjexx schreef:En 6weeks6pack dan? Misschien is dat wat, staat op YouTube.

Laag en hoog gaat over de rechte Wink

Maar ff zoeken op YouTube en dan rompstabiliteit is een stuk beter dan alleen dit-ups
Haha ja weet ik:P bedoel ook meer dt je de oefeningen moet afwisselen en niet alleen dezelfde oefening doen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Japie di 25 jun 2013 - 9:23

Die ga ik even zoeken op YouTube! Ik wissel al wel af tussen de gewone en de schuine. Nu de rest nog Laughing
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Japie di 25 jun 2013 - 9:25

Nyx schreef:Japie, wat goed van die twaalf kg!

Dank je wel nog! smile
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx di 25 jun 2013 - 9:28

Mijn maag begon opeens heel heftig te rommelen, dus ik heb mezelf een paprika/komkommerbordje gemaakt. Soms is dat ook gewoon lekkerder dan iets zoets.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 9:29

Stoer! Ik had nog punten en heb roggebrood met kaas gegeten;)

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx di 25 jun 2013 - 9:31

Het is wat rommelig met eten vandaag. Vanochtend ontbijt, late lunch werd avondeten, avondeten werd lunch, acht uurtje een evergreen (volgens mij net zo slecht als een mueslireep Embarassed) en nu nog maar even gezond snacken.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Japie di 25 jun 2013 - 9:34

Het heeft even geduurd, maar ik vind een bordje met fruit vaak ook lekkerder dan snoep of chips.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 19:59

80,8:cheering:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss di 25 jun 2013 - 20:05

Goed zo Jojo! Wat is nou ook alweer jouw streefgewicht?

Ik was net ineens weer een kilo lichter dan gisteren :cheering: Het is altijd de vraag hoe lang dat duurt, maar goed. Ik heb gemerkt dat ik de touwtjes steeds weer laat vieren zodra ik onder de 87 kom, terwijl ik toch écht onder de 83 moet zien te komen. Ik ga zo weer anderhalf uur sporten en daarna moet ik de hele middag rapporten maken. Gisteren nog met collega's over gehad, die doen dat onder het genot van een zak M&M's of een reep chocola. Ik heb nu een zak wortels gekocht laughcry (ik hoop dat ik niet halverwege alsnog naar AH ga om iets lekkers te halen)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx di 25 jun 2013 - 21:51

Jojootje fijn op naar de 79,9.

Bliss je kan het nu ff volhouden en je zit op de 83. Het is maar een paar kg maar dat kan zo'n verschil maken.

Hier vanochtend 71,1 baal daar wel een beetje van. Gister wel te weinig gedronken want vind het water waar ik werkte niet zo lekker. Morgen zal ik wel weer netjes tussen de 70 en 71 zitten dan ben ik tevreden. Aankomend weekend mijn verjaardag vieren. Dat moest nog steeds aangezien ik nog aan het shaken was toen ik jarig was. Vrijdag boodschappen doen en dan sta ik zaterdag de hele dag in de keuken. Lekker alles voorbereiden. Heb er al weer helemaal zin in.

Laatst aangepast door Minx op di 25 jun 2013 - 21:54; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss di 25 jun 2013 - 21:53

Hmm ik ben na drie kwartier weggegaan bij de sportschool, geen Sh'bam gedaan. Ben nog zó moe en voel me niet top, dus ik duik nog heel ff m'n nest in. In elk geval wel ongeveer vijf kwartier beweging gehad in elk geval (incl. heen en terug fietsen).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx di 25 jun 2013 - 21:56

Hou aan die 5 kwartier vast. Eet vandaag ff gezond want je hebt de vitaminen nodig. Er zijn veel mensen niet fit op het moment dus voel je niet schuldig. De ene keer wil het beter als de andere keer en je bent er geweest toch.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 33 van 40 Vorige  1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: