Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 34 van 40
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
En vanochtend gaf de weegschaal weer gewichtsverlies aan. Maar nu begin ik te twijfelen of het 2 ons of 5 ons is. Hoe dan ook, er is wat af en dat is het belangrijkste. Zal hier eens terug gaan zoeken wat mijn laatst opgegeven gewicht is.
Edit; Het is toch 5 ons. Dus dat zet te teller op 8.7. Volgens mij moet ik een tikker nemen. Want ik raak de tel kwijt.
Edit; Het is toch 5 ons. Dus dat zet te teller op 8.7. Volgens mij moet ik een tikker nemen. Want ik raak de tel kwijt.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Hoiii,
Jeetje wat is er veel bijgeschreven!
@ Japie: Ik zou ook niet weten wat je aan dat 'rolletje' kunt doen..misschien wat Jojoo zegt; 6week6pack volgen op youtube, en wat ik altijd lees is dat veel water drinken ook moet helpen..
@ Nyx: Toppertje! Supergoed dat je voor gezond hebt gekozen! En ook afgevallen..fijnnnn
@ Jojoo: Jaaaa wat goed! Onder de 81!
@ Bliss; Jij ook al afgevallen..goed man! En super dat je worteltjes hebt zitten kauwen..die zijn ook goed voor je ogen hé Maar kruip idd lekker je bed in, werk even flink wat fruit naar binnen (goed voor de vitaminen;)&dat doe ik ook altijd als ik mij niet top voel hihi) Beterschap!!
@ Minx: Oehhh leuk! Lekker zaterdag gezellig je verjaardag vieren mét een hapje en een drankje:)
Ik ben iets te enthousiast geweest met mijn enkel geloof ik..gisteren weinig last en meteen de hele dag lopen, fietsen en nu doet hij verrekte zeer Nja eigen schuld! En ik lijk wel moeder! Onze pup maakt me geeeeeekk..eerst liep hij tot half 4 vannacht te blaffen, janken, piepen (en vriendlief slaapt er gewoon doorheen...) en nu ben ik even op mijn studeerkamer en werkelijk alles (het is hier een rommeltje, ik moet eigenlijk opruimen ) sleept hij mee, kauwt hij op en zijn bot? Nee die is totaal niet interessant op het moment.. Het eten/afvallen gaat goed! Ik had eerder een grote moeite met ontbijten maar tegenwoordig word ik met een rommelende maag wakker Ik heb trouwens wel dat ik met een noodgang en heel hard denken 'voor je uit kijken, links is vies en rechts is nog viezer' door het snoep&koekjes pad in de supermarkt loop haha hebben jullie dat ook?
Jeetje wat is er veel bijgeschreven!
@ Japie: Ik zou ook niet weten wat je aan dat 'rolletje' kunt doen..misschien wat Jojoo zegt; 6week6pack volgen op youtube, en wat ik altijd lees is dat veel water drinken ook moet helpen..
@ Nyx: Toppertje! Supergoed dat je voor gezond hebt gekozen! En ook afgevallen..fijnnnn
@ Jojoo: Jaaaa wat goed! Onder de 81!
@ Bliss; Jij ook al afgevallen..goed man! En super dat je worteltjes hebt zitten kauwen..die zijn ook goed voor je ogen hé Maar kruip idd lekker je bed in, werk even flink wat fruit naar binnen (goed voor de vitaminen;)&dat doe ik ook altijd als ik mij niet top voel hihi) Beterschap!!
@ Minx: Oehhh leuk! Lekker zaterdag gezellig je verjaardag vieren mét een hapje en een drankje:)
Ik ben iets te enthousiast geweest met mijn enkel geloof ik..gisteren weinig last en meteen de hele dag lopen, fietsen en nu doet hij verrekte zeer Nja eigen schuld! En ik lijk wel moeder! Onze pup maakt me geeeeeekk..eerst liep hij tot half 4 vannacht te blaffen, janken, piepen (en vriendlief slaapt er gewoon doorheen...) en nu ben ik even op mijn studeerkamer en werkelijk alles (het is hier een rommeltje, ik moet eigenlijk opruimen ) sleept hij mee, kauwt hij op en zijn bot? Nee die is totaal niet interessant op het moment.. Het eten/afvallen gaat goed! Ik had eerder een grote moeite met ontbijten maar tegenwoordig word ik met een rommelende maag wakker Ik heb trouwens wel dat ik met een noodgang en heel hard denken 'voor je uit kijken, links is vies en rechts is nog viezer' door het snoep&koekjes pad in de supermarkt loop haha hebben jullie dat ook?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Wow, ik wow dat ik water kon drinken om mijn buikje weg te krijgen. Helaas werkt dat zo niet
Gast- Gast
Ik denk dat het water dan niet aan te slepen is, Carrie. Iedereen voor de platte buik met behulp van Gemeentepils.
Zo, mijn ticker staat. Weet nog niet of ik er wel tevreden mee ben.
Nyx- Kletskop
Nyx schreef:Ik denk dat het water dan niet aan te slepen is, Carrie.
Haha inderdaad!
Gast- Gast
Carrie schreef:Wow, ik wow dat ik water kon drinken om mijn buikje weg te krijgen. Helaas werkt dat zo niet
Gast- Gast
Nyx schreef:Ik denk dat het water dan niet aan te slepen is, Carrie. Iedereen voor de platte buik met behulp van Gemeentepils.
Ik zie helemaal geen ticker:silent:
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Hmmz, bij mij is hij wel zichtbaar. Het is bijna dezelfde als de jouwe, zie ik nu. Alleen de mijne heeft een konijntje knabbelend aan een wortel.
Nyx- Kletskop
@bliss, mijn streef is onder de 75. Eerst maar onder de 80 komen, dat is al een hele opgave...
xxjojootjexx- Kletskop
Ik zit weer aan mijn paprika/komkommer bordje. Gisteren had ik enkel de rode paprika en vandaag heb ik de gele en groene maar opgesneden. Rode is toch lekkerder.
Wat is er nog meer lekker op een bordje voor 's avonds, want dit bevalt me ontzettend goed. En het mag toch voor de lijn?
Wat is er nog meer lekker op een bordje voor 's avonds, want dit bevalt me ontzettend goed. En het mag toch voor de lijn?
Nyx- Kletskop
Ja tuurlijk mag dat! Ik snack graag wortels. Ik zie je ticker ook niet trouwens!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Wat vreemd! Bij mij staat hij er gewoon. Is mijn hartje wel naar beneden gezakt dan?
Ga er morgen wel even mee aan de slag als hij er dan nog niet staat.
Ga er morgen wel even mee aan de slag als hij er dan nog niet staat.
Nyx- Kletskop
Ik zie 'm wel! Je hartje is wel naar beneden gezakt, ik weet niet of dat de bedoeling was
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Alle groente en fruit mag;) komkommer of tomaatjes zijn ook lekker op je bordje!
Ik kom net uit de sportschool en het terras en de witte wijn en de 3 bitterballen waren erg lekker
Ik kom net uit de sportschool en het terras en de witte wijn en de 3 bitterballen waren erg lekker
xxjojootjexx- Kletskop
Kowalski schreef:Ik zie 'm wel! Je hartje is wel naar beneden gezakt, ik weet niet of dat de bedoeling was
Dat was voor nu wel de bedoeling.
Nyx- Kletskop
Moet ook een keer kunnen, Jojo. Als je er maar van hebt genoten.
Edit: Tomaatjes, goed idee!
Edit: Tomaatjes, goed idee!
Nyx- Kletskop
@ Nyx: Ik zie hem wel.. hmm ik wou een printscreen maken maar hij plakt hem niet nah goed ik zie hem dus wel haha
@ Jojoo: Oehh lekker!!
Weet je wat ik altijd doe? Plakjes komkommer met iets aromat erop..is dat wel goed eigenlijk?
@ Jojoo: Oehh lekker!!
Weet je wat ik altijd doe? Plakjes komkommer met iets aromat erop..is dat wel goed eigenlijk?
Pannetoet- Kletskop
Wat is het toch dom?! Vanmorgen werd ik wakker en lette even niet goed op en voila, de eerste slokken cola zitten in de mik. En je zou dan zeggen; Als je het door hebt, dan pak je daarna je eerste kop thee. Maar ehmz.
Ga zo eerst even naar de Lidl voor wat gezonde boodschapjes. En daarna gelijk even een kop thee zetten.
Ga zo eerst even naar de Lidl voor wat gezonde boodschapjes. En daarna gelijk even een kop thee zetten.
Nyx- Kletskop
Pannetoet aromat is echt grote meuk bol vol smaakversterkers en E nummers!
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Okee dat wist ik niet..ook nooit bij nagedacht eigenlijk Nooit meer aromat voor mij dus hihi
@ Nyx: Grappig is dat eigenlijk..het cola drinken is zo'n automatisme geworden dat je het niet eens in de gaten hebt Wel heel top dat je daarna aan de thee bent gegaan! Ik zit nu aan de appel, mandarijn en druiven: mijn buik rammelde..
@ Nyx: Grappig is dat eigenlijk..het cola drinken is zo'n automatisme geworden dat je het niet eens in de gaten hebt Wel heel top dat je daarna aan de thee bent gegaan! Ik zit nu aan de appel, mandarijn en druiven: mijn buik rammelde..
Pannetoet- Kletskop
Pannetoet, ik vind het eigenlijk wel dom. Want het lag niet eens op zijn plaats. Ik ben gewoon op zoek gegaan in de koelkast en als je net wakker bent is dat toch wel heel erg knap. Ok, toen ik het eenmaal te pakken had, stond het ook zo weer op zijn oude plek... Maar daarna thee en vandaag ook gewoon weer water en thee. Kon ook even niets anders hebben. Dus dat scheelt wel.
Nyx- Kletskop
Niemand meer die iets te vertellen heeft?
Morgen is het weer officieel weegdag. Ik ga ervan uit dat er niets af is en/of dat ik zelfs ben aangekomen. We zullen het zien.
Mijn stiefmoeder zei trouwens dat mijn kont afgevallen is. Wat een plek. Ze had het pas gezien toen ik op weg was naar de auto en ze wilde het me niet naroepen. Dus daar kwam ze vrijdag opeens mee. Nou ja, als het er maar af is.
Morgen is het weer officieel weegdag. Ik ga ervan uit dat er niets af is en/of dat ik zelfs ben aangekomen. We zullen het zien.
Mijn stiefmoeder zei trouwens dat mijn kont afgevallen is. Wat een plek. Ze had het pas gezien toen ik op weg was naar de auto en ze wilde het me niet naroepen. Dus daar kwam ze vrijdag opeens mee. Nou ja, als het er maar af is.
Nyx- Kletskop
Joehieeee, dame zonder zin aanwezig!
Ik zal morgen dit topic eens updaten.
Ik zal morgen dit topic eens updaten.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik vermijd dit topic al weken... Sinds de vakantie is er echt niets meer van mijn dieet terecht gekomen! Elke dag gaat er wel iets van chocola, chips, ijs, o.i.d. naar binnen (of allemaal ). Ik blijf wel stabiel, maar dat kan niet lang meer duren.
Morgen ga ik echt weer beginnen(zeg ik alweer een tijdje...)
Morgen ga ik echt weer beginnen(zeg ik alweer een tijdje...)
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Alleen maar slechte berichten van mij.
Weekend gefeest met veel chocola, slagroomsoesjes, patat, shoarma, drank, drank, drank en veel te weinig slaap..
Weekend gefeest met veel chocola, slagroomsoesjes, patat, shoarma, drank, drank, drank en veel te weinig slaap..
xxjojootjexx- Kletskop
Pagina 34 van 40 • 1 ... 18 ... 33, 34, 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.