Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 32 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx ma 24 jun 2013 - 23:04

Pannetoet schreef:Nee, waarom?

Omdat jij baalde dat je niet kon bewegen nu, door je enkel. En Aoi een workoutfilmpje heeft geplaatst waarbij je gewoon op je stoel blijft zitten.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 32 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx ma 24 jun 2013 - 23:05

Aoi schreef:Pannetoet https://www.youtube.com/watch?v=bvE0uQRM5-A

Kijk hier

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aoi ma 24 jun 2013 - 23:10

xxjojootjexx schreef:
Pannetoet schreef:Nee, waarom?

Omdat jij baalde dat je niet kon bewegen nu, door je enkel. En Aoi een workoutfilmpje heeft geplaatst waarbij je gewoon op je stoel blijft zitten.

Dit dus, dank je Wink

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Bliss ma 24 jun 2013 - 23:20

Joh Pannetoet, trek het je niet te veel aan. Bij sommige van je reacties trek ik ook wel eens een wenkbrauw op, maar goed, dat doe ik ook wel eens bij reacties van andere forummers (en zij ongetwijfeld ook bij mij). Ik denk dat je het gewoon goed bedoelt en kan me er verder dan ook niet aan storen. Ik ben juist blij dat we elkaar hier een beetje proberen te motiveren. Je zou kunnen proberen het iets anders te verwoorden, iets minder betweterig ofzo, vooral omdat het bij jou ook met vallen en opstaan gaat.

Ik kan me voorstellen dat je de sarcastische reacties niet leuk vindt, dat zou ik ook hebben denk ik. Ik stel dan ook voor dat we gewoon met dit topic doorgaan zoals het bedoeld is (afvallen dus en niet elkaar afvallen laughcry).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  xxjojootjexx ma 24 jun 2013 - 23:34

Pannetoet, dit soort reacties is wat mij echt doet denken.. confused

Pannetoet schreef:Hoiii ladies!

@ Nyx: Wat iedereen al zegt; je eet echt veel te weinig.. en ook daar kom je van aan. Wat heel veel mensen niet denken maar je lichaam gaat dan in de spaarstand en alles wat je dan eet word opgeslagen als vet ;)Dus meid meer eten en het liefste elke 2-3uur iets..dan blijft je stofwisseling op gang namelijk..

En dan vergeleken met deze... Die je vlak daarvoor plaatste.

Pannetoet schreef:

Vanmiddag weer naar m'n CB-consulent geweest en 1kg eraf, 1% vet eraf en overal 1cm eraf..niet bijster veel maar dat is mijn eigen schuld! Ik had de afgelopen 3 dagen geleefd op 3 liter water en 2 crackers per dag dus dat gaan we niet meer doen! Morgen gewoon weer mijn shakies + water! Anders kan ik wel fluiten naar mijn bikini figuur..en loop ik half september nog steeds mét vetjes in de dominicaanse republiek :P

En dat terwijl je CB volgde.
Zolang het over een ander gaat weet je overal veel vanaf, reageer je op iedereen alsof je alle dieetboeken gelezen hebt en precies weet hoe het moet.
Maar zodra het over jezelf gaat, sla je de plank volledig mis. Daarmee wil ik natuurlijk niet zeggen dat ik en anderen heilig zijn, maar het gaat om de manier waarop je dingen zegt.
Het is wat flauw de reactie van mij, maar wees nou eerlijk naar jezelf, binnen 1 week kun je niet zeggen dat je knop om is. 1 week gezond eten kan iedereen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet di 25 jun 2013 - 1:32

Ooh asjeblieft zeg! Jojootje hoelang wil je nog doorzeuren en zeiken over dingen ík heb gezegd? Ik zie het maar als een compliment dat je serieus pagina's terug gaat zoeken en ik jou zo bezig houd, heb je niets beters te doen?

Verder ben ik het eens met Bliss
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 1:43

Pannetoet schreef:Ooh asjeblieft zeg! Jojootje hoelang wil je nog doorzeuren en zeiken over dingen ík heb gezegd? Ik zie het maar als een compliment dat je serieus pagina's terug gaat zoeken en ik jou zo bezig houd, heb je niets beters te doen?

Verder ben ik het eens met Bliss
Je kan gewoon het account van iemand aanklikken en je krijgt alle posts op een rij!

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 1:52

Omdat jij jezelf afvraagt waarom er zo op je gereageerd wordt.

En wat Stof zegt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet di 25 jun 2013 - 2:11

Dan nog steek je energie in mij, is je eigen leven niet boeiend genoeg? En dit was het laatste wat ik hierover ga zeggen.. Zinloze en kinderachtige discussie als je het mij vraagt. Ontopic graag Jojootje&Stof en voor diegene die hetzelfde denken..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 25 jun 2013 - 2:12

Pannetoet schreef:Dan nog steek je energie in mij, is je eigen leven niet boeiend genoeg? En dit was het laatste wat ik hierover ga zeggen.. Zinloze en kinderachtige discussie als je het mij vraagt. Ontopic graag Jojootje en voor diegene die hetzelfde denken.
Serieus? Als je energie in andere mensen steekt is je leven niet boeiend? Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Pannetoet di 25 jun 2013 - 2:21

Niet op de manier zoals jullie dat doen, nee 
Kun je ophouden met alles te quoten en overal op in te gaan? Fijn.
Als jet het leuk om elke reactie van mij breed uit te meten dan PM je mij maar, dit is een afval-topic..geen aanval-topic
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 2:28

Alles quoten, overal op in gaan? Dit was nog maar een klein voorbeeld.. 
Prima hoor, ik lig er niet wakker van. Hoop alleen dat je de boodschap wel begrijpt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet di 25 jun 2013 - 2:42

Wat jij wil..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Kowalski di 25 jun 2013 - 2:43

Joh Pannetoet, laat het gaan! Als je het zo vervelend vindt dat er op door wordt gegaan kan je er misschien zelf stoppen daarmee? smile
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Nyx di 25 jun 2013 - 3:18

Zullen we maar weer ontopic gaan?

Mindering met Cola Light gaat goed. Ik heb vandaag meerdere koppen thee (Groene thee Cranberry/Bosvruchten) op en zelfs al een 1l fles water op. Toch jammer dat ik zo nu en dan uit complete automatisme de colafles uit de koelkast pluk en voor mijn mond zet (en dat terwijl er dan gewoon een kop thee op tafel staat). laughcry 

Morgen maar eens kijken wat de weegschaal doet. Ga er niet vanuit dat er iets vanaf is. Niet omdat ik gezondigd heb, maar juist omdat ik te weinig heb gegeten. Had het druk, voor mijn doen, en niet aan eten gedacht. confused
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 3:22

Heb je nog veel cola in huis? Misschien kun je het vanaf nu niet meer kopen of alleen een blikje, en dat je jezelf bijvoorbeeld elke vrijdagavond 1 blikje gunt? Ik heb ook cola in huis en heb het er zwaaar moeilijk mee, heb het nu helemaal achterin de koelkast gelegd, zodat ik het niet zie wanneer ik in de koelkast kijk.
Fijn dat het water en thee drinken zo goed gaat, dat is je eerste winst al, misschien niet in kilo's maar wel een gezonder dan de cola..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aoi di 25 jun 2013 - 3:45

Nyx ik ben dit jaar ook afgekickt van de cola light na jaren elke dag. En ik merk echt verschil met mijn craving naar zoete dingen! Alleen op vrijdag halen we nog een fles frisdrank light maar verder niet meer.

Pannetoet, graag gedaan!

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Nyx di 25 jun 2013 - 3:47

Dat van de blikjes heb ik vorige week geprobeerd. En dat liet zich al bijna raden wat ermee ging gebeuren toen ik het uit de winkel meenam. Het doel was om elke avond, om mee te beginnen, een blikje te nemen en dan de rest van de dag water en thee. Maar toen kwamen de smoesjes; Maar je hebt zo hard gewerkt, het is warm, ééntje kan heus nog wel, dan morgen maar geen en voor ik het wist waren de blikjes op. laughcry En niet na zes dagen, maar binnen 24u. Hoe erg!

Ik heb momenteel 3 1l flessen Cola Light in huis. Ik pak nooit een glas, maar drink altijd een slokje uit de fles. Dat was ook wat er zo snel ging met de blikjes, want die moesten in één keer op en dan had ik niet veel later weer zin in iets. Maar ik zal ze eens verplaatsen naar een andere plek in de koelkast. Vorige week had ik een fles water op de plek van de cola gezet en toen nam ik ook net zo goed een slok water (al viel de smaak toen een beetje tegen :P).  Maar goed, moet gewoon even van de gewenning af van Cola en thee en water me echt aanwennen. En dat is niet erg, ik hoef het niet te leren drinken, want officieel vind ik het erg lekker.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 3:47

Aoi schreef:

Pannetoet, graag gedaan!

thumbup

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx di 25 jun 2013 - 3:49

Nyx schreef:Dat van de blikjes heb ik vorige week geprobeerd. En dat liet zich al bijna raden wat ermee ging gebeuren toen ik het uit de winkel meenam. Het doel was om elke avond, om mee te beginnen, een blikje te nemen en dan de rest van de dag water en thee. Maar toen kwamen de smoesjes; Maar je hebt zo hard gewerkt, het is warm, ééntje kan heus nog wel, dan morgen maar geen en voor ik het wist waren de blikjes op. laughcry En niet na zes dagen, maar binnen 24u. Hoe erg!

Ik heb momenteel 3 1l flessen Cola Light in huis. Ik pak nooit een glas, maar drink altijd een slokje uit de fles. Dat was ook wat er zo snel ging met de blikjes, want die moesten in één keer op en dan had ik niet veel later weer zin in iets. Maar ik zal ze eens verplaatsen naar een andere plek in de koelkast. Vorige week had ik een fles water op de plek van de cola gezet en toen nam ik ook net zo goed een slok water (al viel de smaak toen een beetje tegen :P).  Maar goed, moet gewoon even van de gewenning af van Cola en thee en water me echt aanwennen. En dat is niet erg, ik hoef het niet te leren drinken, want officieel vind ik het erg lekker.

Oh jee, dat is ook niet handig nee.. Snap het wel hoor, ik heb het met cola, chocola, sigaretten, alcohol eigenlijk alles:oops: Zolang het niet in huis is gaat het prima. Maar bij feestjes heb ik het echt zwaar..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx di 25 jun 2013 - 4:02

Het allerergste is dat Cola Light in huis moet zijn, omdat ik anders tegen de muren omhoog vlieg. :shock:

Met de meeste dingen geldt voor mij ook dat als het niet in huis is, ik er ook geen trek in heb. Maar Cola Light en sigaretten.... Rolling Eyes

Goed, dat dus niet meer! Wat stom dat je jezelf dat opeens kunt beseffen tijdens het tikken van een tekst en het lezen van andermans tekst. angel
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx di 25 jun 2013 - 4:02

Ik kan daar wonderbaarlijk genoeg ineens mee om gaan. In de weekenden mag ik wat lekkers en merk dat ik daarna zwaarder ben maar ook weer zak. Zondagavond was ik zelfs misselijk van een halve zak M&M's. De rest staat nu netjes in een doosje naast mijn bed. Gaat prima. Mis het nu ook niet.
Moet zeggen die cola light verslaving is hier nog wel aanwezig hoor maar dat is nu gewoon niet meer in huis en als het er niet is is het jammer maar ja is niet anders dus drink ik wel water.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Nyx di 25 jun 2013 - 4:12

Met eten heb ik niet zoveel. Misschien dat ik daarom ook zoveel drink (?). Laatst heb ik een rol Mentos uit mijn nachtkastje verwijderd. Het lag er al jaren, kwam het dagelijks tegen, maar na die ene voor de smaak heb ik er nooit meer aan gedacht om er nog één of de rest van de rol te nemen. Idem met koekjes. Had een tijd geleden Granenkoekjes meegenomen en zag vorige week ineens dat ze amper aangebroken waren. Chips neem ik al helemaal niet meer mee uit de winkel, want dat raakt over datum hier in huis. Heb wel een bitterballenperiode gehad, maar bij mij zijn dat altijd korte cravings. Als er dan één minder smaakt, dan kan het ook zo zijn dat ik het maanden niet aanraak. En daar ben ik wel blij mee, want bitterballen sloegen over op Goulashkroketten, op eierballen en toen patat met knoflooksaus. Jak! pale (Heb dit jaar al geen frituur meer gehad)
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet di 25 jun 2013 - 6:14

Nyx schreef:en sigaretten.... Rolling Eyes
Zelfde hier..ik ben ooit serieus om 22.00 'savonds nog naar de videotheek gegaan omdat ik niets meer had en omdat ik al een hele dag geen sigaret had gehad, tegenwoordig neem ik altijd 1 pakje extra mee :P

Verder ken ik helaas de cola (light) verslaving niet..ik vind alle frisdranken echt niet lekker, ik hou gewoon niet van de prik ofzo..denk ik..of nouja ik ben verslaafd aan red-bull Embarassed (daar zit toch ook een soort van prik in?) Maar dan wel eigen merk van de plus..de rest hoef ik niet, nogal ernstig hihi en qua eten; chocola laat ik lekker in de winkel liggen want thuis schreeuwen ze om mij = geen goed plan angel Chips enzo heb ik geen moeite mee; er ligt al maaaanden een bus pringles (zou die nog wel goed zijn?) en een zak borrelnoten in de la..

Hahahhhaa eierballen Nyx? Daar heb ik écht nog nooit van gehoord..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx di 25 jun 2013 - 6:31

Eierballen zullen wel iets noordelijks zijn. Een ei meestal kroket erom heen gevouwen. Zo maakten we ze vroeger in de keuken waar ik werkte. Maar ik vind de eierbal, zoals hieronder, met kerrievulling het lekkerste. De ei hoef ik niet, maar het omhulsel is zo lekker.
Wink
Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 32 B82245329Z_1_20090_1189687h1
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 32 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: