Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 18 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss za 27 apr 2013 - 2:50

Net ff een paar rondjes geskatet in mijn wijk. Het komt wel eens zo uit dat ik een stukje tegen de richting in skate op het fietspad en eigenlijk vind ik dat zelfs fijner, want dan zie ik de fietsers aankomen en kan ik even stoppen met slagen maken en goed aan de kant gaan. Net was dat ook het geval, komt er een ordinair wicht aan gefietst en ze roept: "Aan die kant, je moet aan DIE kant skaten... BITCH!" Rolling EyesWie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 18 394967 Pff ik snap werkelijk niet dat sommige mensen meteen zo agressief moeten reageren, bah. Je kunt t ook normaal zeggen.

Gisteravond op stap geweest en check: tussendoor een paar keer cola light gedronken cheers

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 18 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Fortissimo za 27 apr 2013 - 21:50

Jeeeej! -1,2 kilo Very Happy Het begin is er. Deze week niet eens een bijzonder geweldige week gehad (Gisteren friet gehad, donderdag een terrasje gepikt, 1 witbiertje en nacho's..) Komende week er weer flink voor gaan, ik heb de smaak te pakken. Ik heb me ook weer opgegeven voorde 4mijl van Groningen dus mag weer aan de bak! Heb nu het schema gedownload van Renate Wennemars en ga vandaag hopelijk mijn eerste rondje lopen.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Minx za 27 apr 2013 - 22:04

Goed bezig bliss smile.

Hier weer iets gezakt zit nu op 71,7
Helaas wel weer last van mijn buik Sad. Heb de afgelopen 2 dagen cursus gehad en daar was natuurlijk gewoon bruin brood. Iedereen zat aan de bolletjes croissantjes e.d. En ik heb het netjes bij gewone boterhammen met kipfilet gehouden. De cursus was erg leuk en vooral ook erg leerzaam, ben daar dus echt blij mee smile. Je hoort weer nieuwe inzichten. En voor de andere cursisten was ik ook erg leerzaam want ze konden terplekke het effect zien.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pandora za 27 apr 2013 - 22:23

Ik ben gisteren, mijn verjaardagsfeestje, redelijk goed doorgekomen. Drie droge witte wijn gedronken en een paar gezonde hapjes genomen zonder koolhydraten. Verder heb ik één product van mijn dieet minder genomen en ben ik vanochtend vroeg al een rondje van ruim 3 kilometer wezen rennen . Ben benieuwd wat de weegschaal morgen of overmorgen zal zeggen...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Aimee zo 28 apr 2013 - 23:59

Pandora, knap dat je je zo hebt ingehouden op je eigen verjaardagsfeestje!

Ik heb me afgelopen weken helemaal niet ingehouden, en toch 71.8 vanmorgen :cheering: Vanaf deze week toch weer even ertegenaan, want de vakantie is geboekt, dus ik heb een doel om strak in bikini te verschijnen Wink
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Minx ma 29 apr 2013 - 21:08

Mooi doel aimee smile.

Hier inmiddels 71,6 ik blijf dus nog steeds zakken, ondanks de koolhydraten die ik eet. Gaat wel langzamer maar toch. Ach zie wel waar ik eindig.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora ma 29 apr 2013 - 23:05

Oooohhh..yeah, vanochtend 72,8! :cheering:
Nog maar 2,8 kilo!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx di 30 apr 2013 - 10:00

Fijn smile het einde is bijna in zicht.

Ik ben uiteindelijk uit eten geweest. Heerlijk gegeten de koolhydraten zo veel mogelijk weg gelaten. Ben benieuwd wat de schade morgen is. Heb er van genoten. Voel me alleen nog niet helemaal 100 want vanmiddag ook een paar stukjes kibbeling gehad en daar had ik wel echt last van. Ik ben zo blij dat ik steeds meer lust. Had anders nooit voor het hapjes menu gekozen. Maar was erg lekker, oa parmaham geitenkaas met honing en rucola, garnaaltjes en nog wat kleine dingen. Mijn toetje was en kopje thee met een klein stukje chocola. Morgen wss dus wat zwaarder maar dan gaat vast goed komen smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora di 30 apr 2013 - 18:33

Maar je mag jezelf ook wel eens wat gunnen toch Minx! Valt vast wel wat mee... Ik heb gisteren 2,5 wit wijntje gedronken maar ook een half uur wezen hardlopen. Hoop dat dat elkaar wat opheft. Ik ga pas vrijdag of zaterdag weer wegen.

Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx di 30 apr 2013 - 19:30

Ja dat klopt Wink alleen gezien mijn pds is het niet heel handig. De schade viel mee welgeteld 1 ons :p haha heb ik het toch netjes gedaan. Wel heel blij mee, voelt gewoon goed dat ik merk dat twee blokjes ook genoeg zijn en ik niet en en en hoef. Heb nu alleen opgegeten wat ik het allerlekkerste vond. En qua chocola dan nog niet eens anders en dat was ook wel genoeg eigenlijk.

Wijn begin ik nog niet aan. Eerst mijn lichaam maar weer aan het eten laten wennen. Mis het ook totaal niet gister ook niet. Mocht van mezelf een paar glaasjes cola light en verder water gedronken.

Enige jammere nu weer buikpijn, beetje zo'n zeurend gevoel in mijn buik zeg maar.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo di 30 apr 2013 - 20:14

Ondanks een slechte dag gisteren, toch weer 400 gram minder op de weegschaal! -1,6kg is nu de tussenstand. Nu weer fris beginnen en hopen dat de rest er ook af vliegt.

Minx, van een keer 'slecht' eten kom je niet gelijk kilo's aan hoor? En een onsje meer, hoeft niet perse met het eten te maken te hebben.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx di 30 apr 2013 - 20:27

Haha klopt alleen heb ik er dus wel gelijk last van en dat is vrij vervelend.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo di 30 apr 2013 - 20:34

Ja, dat snap ik wel. Maar omdat je op de weegschaal gaat staan om te kijken of je ook aan bent gekomen, is mijns inziens een beetje zinloos :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pandora di 30 apr 2013 - 21:56

Daarom ga ik dus ook maar 1 of 2 keer per week op de weegschaal. Ik kan er echt heel depri van worden als ik bijvoorbeeld een paar ons ben aangekomen en aangezien mijn gewicht nog wel eens wat schommelt probeer ik dus niet te vaak te wegen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Marin di 30 apr 2013 - 22:15

Haha ik heb er ook last van hoor. Gisteren slecht gegeten en vandaag direct 1,5 kilo zwaarder, no joke. Lijkt me ook raar dat het echt daar door komt, maar toch heel irritant. Maar maakt je ook wel weer bewust om gezond te eten.
Dat brood wat we hadden gebakken zal ook wel meespelen. Man, wat had ik een buikpijn doordat ik niet meer gewend ben zo veel koolhydraten te eten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Bliss do 2 mei 2013 - 20:21

Woeiii ik was het even helemaal kwijt, maar deze week (vakantie) heb ik lekker veel bewogen en gesport. Nu al drie keer geskatet en ik ga zo voor de derde keer naar de sportschool, dus ik zit er lekker in. Gisteren wel veel wijn gedronken en gesnaaid maarrr vandaag voor het eerst onder de 87!! 86.9 (dus -8.6) om precies te zijn Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 18 561177 Nu ben ik op vrijdag altijd het lichtst en vanavond weer een stapavond op het programma (ja, met alcohol), dus ik zal hierna wel weer zwaarder zijn, maar het motiveert wel om weer goed bezig te gaan!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo do 2 mei 2013 - 20:50

Lekker Bliss, goed dat je de smaak weer te pakken hebt.

Deze week niet zo'n topweekje, maar dat halen we volgende week wel weer in. Vanavond weer eens uiteten, bij de wok. Joehoe Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 18 394967
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Siamsa vr 3 mei 2013 - 23:09

Whoa Bliss ik zou je echt geen 87 kilo geven! :O Wat goed dat je deze week weer lekker veel gesport hebt. Ik ben afgelopen zondag weer begonnen met hardlopen en ik zie na twee keer al gelijk verschil. Ik sport trouwens niet alleen om mijn lijf weer strakker te maken, ook om een betere conditie op te bouwen. Ook heb ik tennissen herontdekt dus dat wil ik nu ook regelmatig gaan doen (liefst 1 keer in de week en anders 1 keer in de 2 weken). En ook wil ik weer baantjes gaan trekken, liefst 1 keer per week, dat is mijn streven. Ik heb nu echt de smaak weer te pakken en ben weer gemotiveerd, dus hopelijk gaat het ook echt lukken. Wat is sporten toch fijn! (en nu heb ik echt spijt dat ik er zo lang over heb gedaan om weer te beginnen)
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Marin vr 3 mei 2013 - 23:13

Nee ik ook niet, maar Bliss is wel lang! Dat scheelt al. En het wordt nog minder dus, goed bezig Bliss!

Hier ook weer iets er af, maar niet noemenswaardig veel. Maar ik merk wel dat ik gewoon heel erg op gewicht blijf met het eet- en beweegpatroon wat ik nu heb. Dat vind ik ook al wel belangrijk. Ik leer daardoor wel heel goed m'n lichaam kennen, wat ik wel en niet goed aan kan. Ik voel me ook lekker fit weer.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss za 4 mei 2013 - 3:12

Ja ik ben 1.83m, vandaar Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 18 561177 Maar fijn dat je het er niet aan af ziet! Ik ga morgenochtend als ik wakker ben weer skaten, ipv drie rondjes ga ik er nu maar eens vier doen, kijken hoe dat bevalt. Heb gisteravond wel weer de nodige alcohol gehad (maar over het algemeen heb ik bij al mijn gelegenheden redelijk rustig aan gedaan voor mijn doen) en nu ben ik daar ook wel ff klaar mee. Zit nu trouwens wel twee croissantjes te eten, slecht! Maar lekker, had ik al heel lang niet gehad.
Oh én vanavond ga ik nog 'sporten' met mn ex muhaha. (edit: toch niet, hij heeft net afgezegd, voelt zich niet lekker ofzo Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 18 1270000679)

Goed bezig Siamsa! Jij bent al erg slank toch?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Siamsa za 4 mei 2013 - 4:27

Ik ben wel slank ja, maar toch ben ik behoorlijk aangekomen het laatste jaar. Ik weeg nu 68/69 kilo ongeveer, bij 1.74. Vooral op m'n buik zit best veel vet, wat ik niet gezond vind en niet mooi. Ook op m'n bovenbenen en billen was veel vet gaan zitten. Daarbij was mijn conditie echt 0 omdat ik het het hele jaar niet heb gesport zo'n beetje. Ik sport niet om kilo's kwijt te raken, maar om een betere conditie te krijgen en om strakker te worden. Door gezonder te eten (niet dat ik heel ongezond at, maar taart, snoep, koek, ijs en dat soort dingen laat ik nu gewoon echt helemaal staan) hoop ik dan wat kilo's kwijt te raken. Ik wil het liefst weer rond de 60 komen te zitten.
Siamsa
Siamsa
Prater
Prater

Aantal berichten : 748
Punten : 781
Registratiedatum : 11-08-11

Bericht  Marin za 4 mei 2013 - 4:39

Dan wegen we bijna hetzelfde Siamsa! Alleen ben jij ook 10 cm langer :P

Goed bezig!

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sam za 4 mei 2013 - 4:45

Vanaf maandag kom ik hier actief mee schrijven.
Ik wil beginnen met 15 kilo, en dan zien we wel verder.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Bericht  Minx za 4 mei 2013 - 21:15

Sam en Siamsa succes

Bliss goed bezig

Marin op gewicht blijven is ook super smile

Hier gaat het prima zak nog steeds een beetje zit nu 0,8 onder mijn streef. Zit nu in opbouwweek 1 probeer zo rond de 1250 kcal op een dag binnen te krijgen. Vrijdag ga ik weer ophogen. Een ding is jammer mijn darmen doen weer raar alleen heb er nu geen buikpijn van. Zolang ik vooral speltbrood eet en geen suiker. Net mijn ontbijt op en zit echt vol. Was wel erg lekker, 200 gram volle yoghurt. 50 gram blauwe bessen 50 gram frambozen en 20 gram muesli smile.

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 18 339aa68e96a4b1f3156cc1c282816c42_zps1136303d
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss za 4 mei 2013 - 21:22

Ik heb gisteravond lekkere smoothies gemaakt met yoghurt, banaan, aardbeien en meloen. Toen een glas gehad en het andere glas wilde ik vandaag nemen, maar ik heb er gisteravond echt vette buikpijn van gehad Sad Toch weer de yoghurt denk ik, waar mijn darmen op reageren. Nu durf ik het andere glas dus niet meer te nemen, maar vind t wel erg zonde om weg te gooien!

Kon je nou ook smoothies of sappen maken met fruit en water?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 18 van 40 Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 29 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: