Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 31 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  xxjojootjexx ma 24 jun 2013 - 5:50

:cheering::cheering: Voor Pannetoet, al een hele week. wow zeg.

Edit.. oke ik ben mosterd, wat poubelle zegt dus.
Echt een week is toch niks? Over CB praatte je ook nog zo toen je net begonnen was, zelfs al voor je begonnen was. Daar ben je al mee gestopt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 31 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Blond ma 24 jun 2013 - 5:52

Poubelle schreef:Jeetje Pannetoet, is jouw knop pas 1 week om joh? Als ik jou zo 'hoor' dan zou ik denken dat je al veel langer zo gezond eet. Je doet namelijk alsof je er alles vanaf weet!

Mijn idee.. Pannetoet je doet net alsof je 1 of andere spirituele coach in dit topic bent. En 1 week is de knop om en toch zit je een loempia te eten. Rijmt niet helemaal m.i.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Aoi ma 24 jun 2013 - 6:05

Blond schreef:
Poubelle schreef:Jeetje Pannetoet, is jouw knop pas 1 week om joh? Als ik jou zo 'hoor' dan zou ik denken dat je al veel langer zo gezond eet. Je doet namelijk alsof je er alles vanaf weet!

Mijn idee.. Pannetoet je doet net alsof je 1 of andere spirituele coach in dit topic bent. En 1 week is de knop om en toch zit je een loempia te eten. Rijmt niet helemaal m.i.

Ik lees hier vaak mee (ben ook aan het afvallen, vijf kilo kwijt Wink) en ik moest op de fiets aan je denken, Pannetoet. Niet positief eerlijk gezegd. Ik vind je houding ook een beetje betweterig maar wat ik meer denk is dat die knop bij jou nog eigenlijk helemaal niet zo ver om is. Ik zou bij jezelf even gaan denken of je goed bezig bent op deze manier (en dat bedoel ik bemoedigend, niet afbranderig).

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 259
Punten : 231
Registratiedatum : 24-12-12

Bericht  Pandora ma 24 jun 2013 - 7:18

Ik wil even tegen Bliss zeggen dat ik je echt een prachtige vrouw vindt met een mooi figuur wat mooi in verhouding is. Ik heb ook je bikini foto's gezien en die waren echt prachtig. Ik ben ruim 15 kilo lichter dan jou maar ik zie er in bikini echt niet zo goed uit... Neutral
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 7:53

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Lady4 ma 24 jun 2013 - 8:05

Ik snap dat je vervelend vind Pannetoet. Maar je posts komen wel wat vreemd over, zeker als je je bedenkt dat je tot voor kort nog het meest slechte dieet volgde wat je wat kunt volgen. Maar ik snap je intentie om een ander te motiveren wel.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 8:21

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss ma 24 jun 2013 - 8:23

Pandora schreef:Ik wil even tegen Bliss zeggen dat ik je echt een prachtige vrouw vindt met een mooi figuur wat mooi in verhouding is. Ik heb ook je bikini foto's gezien en die waren echt prachtig. Ik ben ruim 15 kilo lichter dan jou maar ik zie er in bikini echt niet zo goed uit... Neutral

Lief van je! Ben idd blij dat mijn lijf wel goed in verhouding is, dat scheelt toch een beetje. Ben blij met de acht kilo die er al af is, maar hoop er toch zeker nog een kilo of vijf af te krijgen deze zomer.

Pannetoet, ik weet zeker dat je het goed bedoelt en ik vind het ook lief dat je me zo probeert te motiveren. Het is alleen zo dat ik écht wel weet hóé ik af moet vallen (ben meerdere malen 10-13 kilo afgevallen), mijn probleem is een groot gebrek aan zelfdiscipline, zodat ik op gewicht blijf. Maar goed, ik wil er eerst nog wat kilo's af hebben, dus ik blijf het proberen. (in elk geval blijf ik nu al wel maanden op gewicht, dat is beter dan aankomen denk ik dan maar)
Ik heb alleen het idee dat het bij jou zelf nog niet zo lekker loopt. Ben je eigenlijk al iets afgevallen? Je weet het mooi te brengen, maar tot nu toe komt er in de praktijk weinig van terecht volgens mij. Jammer! Lees je bemoedigende woorden nog eens door en betrek ze ook op jezelf; het vergt maanden discipline voor je resultaat ziet. Succes!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 8:28

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:14; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Reva ma 24 jun 2013 - 8:30

Pannetoet schreef:@ Bliss: Het loopt op dit moment heel lekker eigenlijk smile Ennnn ik ben nu 4.9kg kwijt..en ja ook ik kán het :P

In een week?? Heb je iets laten amputeren?

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Bliss ma 24 jun 2013 - 8:31

Pannetoet schreef:@ Bliss: Het loopt op dit moment heel lekker eigenlijk smile Ennnn ik ben nu 4.9kg kwijt..en ja ook ik kán het :P

Oh da's netjes!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Parel ma 24 jun 2013 - 8:41

Reva schreef:

Laughing
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Poubelle ma 24 jun 2013 - 8:52

Reva schreef:

Het is de knop denk ik. Hij is niet om, hij is weg.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Aoi ma 24 jun 2013 - 9:09

Pannetoet https://www.youtube.com/watch?v=bvE0uQRM5-A

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 9:12

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:14; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle ma 24 jun 2013 - 9:17

Je hebt gelijk, Pannetoet. Ik ben in een flauwe bui, sorry.
Maar snap je ook hoe het overkomt? Wij lezen hier alleen dat jij eerst CB aan het doen bent, daarna dat je 'gewoon' gaat afvallen en je komt met verschillende wijsheden. Dan lezen we dat je knop pas sinds een week om is. Met dat gegeven komen de dingen die je eerder zei nogal betweterig over.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Parel ma 24 jun 2013 - 10:01

Nou nou, zeg, zo heftig is het allemaal toch niet? 
Het rijmde gewoon niet echt met elkaar, en het was grappig hoe je de dieet guru speelde, niks mis mee. 

Ik snap best dat het leuker had kunnen worden verwoord, maar gelijk zo kinderachtig een reactie geven en weggaan, dan laat je jezelf erg kennen.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gast ma 24 jun 2013 - 10:04

Poubelle schreef:
Reva schreef:

Het is de knop denk ik. Hij is niet om, hij is weg.
Laughing

Gast
Gast

Bericht  Jade ma 24 jun 2013 - 18:53

Oei, wat een gezellig topic hier.

ot: ik ben ook begonnen met het kwijtraken van mijn kilo's! Overtollige zwangerschapskilo's.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 21:22

Poubelle: Flauwe bui ofniet ik vond/vind het zo ontzettend kinderachtig en ik heb geen zin in die stomme, sarcastische reacties..zou niemand super tof vinden lijkt mij

Jullie vinden mij een spirituele coach, heilig medium, dieet goeroe of what ever. Prima maar samen met die domme reacties en allemaal op mij, vrij kansloos.. Ik ben niet de enige die nieuwe dingen qua dieet probeert, ik ben niet de enige die toevallig 1x zondigd en ik ben ook niet de enige die net een week goed bezig is! Maar jullie vallen wel bijna allemaal om reacties van mij! 

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:26; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Caro ma 24 jun 2013 - 21:25

Pannetoet schreef:Poubelle: Flauwe bui ofniet ik vond/vind het zo ontzettend kinderachtig en ik heb geen zin in die stomme, sarcastische reacties..zou niemand super tof vinden lijkt mij

Jullie vinden mij een spirituele coach, heilig medium, dieet goeroe of what ever. Prima maar samen met die domme reacties en allemaal op mij ben ik er klaar mee. Ik ben niet de enige die nieuwe dingen qua dieet probeert, ik ben niet de enige die toevallig 1x zondigd en ik ben ook niet de enige die net een week goed bezig is! Maar jullie vallen wel bijna allemaal om reacties van mij! 

C'est la ton, qui fait la musique. 

En kom op: de opmerkingen van Poubelle waren gewoon hilarisch. Heb een beetje zelfspot, kom je een heel eind mee!
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801

Bericht  Sayuri ma 24 jun 2013 - 21:30

Ah Pannetoet, vind het ook wel sneu dat iedereen zo op je duikt. Heb je daarom je vorige posts verwijderd? Mag ik trouwens vragen hoe oud je bent? (Dit is NIET sarcastisch bedoeld, by the way).

Ik vind je enthousiasme leuk en ik vind het ook lief dat je anderen probeert aan te moedigen. Wat sommigen irritant vinden, zijn uitspraken als: Bliss, probeer het eens, ik weet zeker dat jij het ook kan!!! (of iets in die strekking). Je bedoelt dat waarschijnlijk maar lief, maar het komt juist een beetje condescending (wat is het Nlds woord hiervoor, google translate geeft "minzaam", maar dat bedoel ik niet) over, alsof je tegen een klein kind praat. That's all. Je hoeft niet weg / te stoppen met posten hoor, dat zou zonde zijn.
Sayuri
Sayuri
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 336
Punten : 347
Registratiedatum : 18-01-11

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 21:44

Tuurlijk mag je vragen hoe oud ik ben: 25 en ik ben recht voor de raap..
Ik waardeer het dat jij uitlegt geeft en Poubelle eerlijk zegt dat ze flauw bezig was maar er zijn een aantal reacties die ik totaal niet waardeer.. Type het dan niet en schreeuw het door je huis heen ofzo. 

En wat betreft weggaan of niet: ik kom hier al 5? 6? jaar en ik vond het altijd een superleuk forum! Ik heb al in heel veel afval-topics meegepost en ik heb eerder 'kritiek' gehad maar niet op deze sarcastische en knetterlullige manier en daar heb ik totaal geen zin in...
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Aoi ma 24 jun 2013 - 22:07

Heb je gezien dat ik een filmpje heb geplaatst voor je?

Aoi
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 23:00

Nee, waarom?
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: