Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Ja, ik sta er hetzelfde in als Antibes. Sinds het uit is met mn ex ga ik weer wat vaker op stap, dat heb ik altijd leuk gevonden en het is een soort uitlaatklep voor me. Voor mij hoort daar een drankje (ok, meerdere drankjes) bij, dat vind ik gezellig en lekker. Zaterdag heb ik een feestje in een kroeg van een vriendin en nog een paar meiden en zij hebben geloof ik een vast bedrag betaald en iedereen kan dan op hun kosten drinken (ofzo). Dan kan ik wel een cola nemen, maar ten eerste vind ik het ook wel eens leuk dat ik op andermans kosten kan drinken (al ben ik nog 20 euro aan treinkosten kwijt, maar goed) en ten tweede vind ik het een beetje suf om dan aan de cola te gaan (sorry, kan er niks aan doen). Maar goed, lijntechnisch gezien zal ik een watertje tussendoor zeker in overweging nemen
Als ik niet uitga, drink ik eigenlijk helemaal niet. Het is voor mij puur voor de gezelligheid en tja, de laatste tijd heb ik het regelmatig gezellig, haha.
Als ik niet uitga, drink ik eigenlijk helemaal niet. Het is voor mij puur voor de gezelligheid en tja, de laatste tijd heb ik het regelmatig gezellig, haha.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef: tja, de laatste tijd heb ik het regelmatig gezellig, haha.
Ook niet geheel onbelangrijk.
Zo lang 't allemaal beetje binnen de perken blijft, prima. Alleen moet je je misschien realiseren dat het afvallen daardoor misschien minder snel gaat.
Maar ach, zo hebben we allemaal wel iets idd. Ik kan ook prima zonder alcohol tot ik op een feestje kom. Dan drink ik ook gewoon.
Mijn zwakke plek is gewoon alleen thuis zijn. Dan ga ik direct allerlei shit halen. Dan heb ik echt het gevoel dat ik direct moet binge eaten, omdat niemand het ziet.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, dat binge eaten blijft bij mij ook een probleem hoor, zij het wel in mindere mate dan voorheen. Maar goed ook, want anders zou ik hele dagen zitten vreten, aangezien ik alleen woon.
Maar ik ga nu lekker mn skates aan doen en een eindje skaten!
Maar ik ga nu lekker mn skates aan doen en een eindje skaten!
Bliss- Lady Post-a-lot
Dat laatste ken ik wel Marin, dat heb ik ook. "Gelukkig" ben ik op de dagen dat ik thuis zit, samen met mijn vriend (de reden waarom is helaas niet zo leuk) en dan perken we elkaar een beetje in. Ik meer hem dan hij mij, maar het werkt.
Ik was gisteren trouwens al een halve kilo afgevallen. Natuurlijk alleen maar vocht, want ik drink me een ongeluk en plas nog meer dan dat! Merk het gelijk aan mijn handen. Gisteren een goede dag gehad. Vriend had raketjes gekocht (dat is ook zo'n vreter die gewoon voor €15 aan vreterij haalt.. En ondertussen zeuren dat 'ie zich zo dik voelt) en bood mij eentje aan, maar die heb ik wijselijk afgewezen! Toen voelde ik me ook wel even heel sterk. Want een waterijsje is opzich niet heel slecht, maar is gewoon extra en dat wil ik nu niet. Voor de rest ruim een uur gefietst. Vandaag alweer bijna 1,5 liter water op en voor de rest mag ik erg weinig eten dus heb een extra beschuitje gehad bij het ontbijt omdat ik het anders echt niet trek.
Ik was gisteren trouwens al een halve kilo afgevallen. Natuurlijk alleen maar vocht, want ik drink me een ongeluk en plas nog meer dan dat! Merk het gelijk aan mijn handen. Gisteren een goede dag gehad. Vriend had raketjes gekocht (dat is ook zo'n vreter die gewoon voor €15 aan vreterij haalt.. En ondertussen zeuren dat 'ie zich zo dik voelt) en bood mij eentje aan, maar die heb ik wijselijk afgewezen! Toen voelde ik me ook wel even heel sterk. Want een waterijsje is opzich niet heel slecht, maar is gewoon extra en dat wil ik nu niet. Voor de rest ruim een uur gefietst. Vandaag alweer bijna 1,5 liter water op en voor de rest mag ik erg weinig eten dus heb een extra beschuitje gehad bij het ontbijt omdat ik het anders echt niet trek.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Ik heb het dus inderdaad als m'n vriend van huis is voor langer dan 1 dag, bijv in het buitenland voor z'n werk. Dan voel ik echt zo'n rush in m'n lichaam dat ik lekkers moooet halen. Echt zo slecht. Terwijl als ik met hem samen ben, juist de strengste van de twee ben en heel goed nee kan zeggen tegen het lekkers in de supermarkt en we zelden wat halen.
Als ik dan bijv een zak chips heb gehaald en hij is weg, dan ga ik daarna echt alle evidence weghalen, dus de vuilniszak al weggooien enzo, echt heel sneaky allemaal. En dan vervolgens komt ie thuis en biecht ik alles op. Ik ben ook echt een waardeloze leugenaar en kan niets verzwijgen, dus het slaat helemaal nergens op.
Maar ergens is dit natuurlijk helemaal niet goed. Gelukkig komt het niet zo vaak voor.
Wat ik laatst al in dat 'goed alleen zijn topic' zei: Ik ben zo ontzettend zelfstandig en kan prima alleen zijn, maar alleen voor mezelf zorgen kan ik gewoon niet. Ik verslons mezelf, ik kan dat gewoon niet, ik ga direct foute dingen doen/eten.
Edit: Go Bliss, veel skate plezier!
Als ik dan bijv een zak chips heb gehaald en hij is weg, dan ga ik daarna echt alle evidence weghalen, dus de vuilniszak al weggooien enzo, echt heel sneaky allemaal. En dan vervolgens komt ie thuis en biecht ik alles op. Ik ben ook echt een waardeloze leugenaar en kan niets verzwijgen, dus het slaat helemaal nergens op.
Maar ergens is dit natuurlijk helemaal niet goed. Gelukkig komt het niet zo vaak voor.
Wat ik laatst al in dat 'goed alleen zijn topic' zei: Ik ben zo ontzettend zelfstandig en kan prima alleen zijn, maar alleen voor mezelf zorgen kan ik gewoon niet. Ik verslons mezelf, ik kan dat gewoon niet, ik ga direct foute dingen doen/eten.
Edit: Go Bliss, veel skate plezier!
Marin- Lady Post-a-lot
Netjes fortissimo,
Dat hele alcohol ken ik wel hoor, je bent er gewoon eerder klaar mee als je niet drinkt. Ga je op alcohol door tot 5 uur ben je er zonder misschien om 3 uur al klaar mee.
Hier gaat het nog steeds goed, voel me ook goed. Gister had ik behoorlijke gaten in mijn agenda en eerder ging ik dan naar de ah om chocola te halen maar nu natuurlijk niet. En eigenlijk kwam ik die tijd ook wel door.
Mijn broodje smaakt heerlijk word steeds creatiever met beleggen. Zelfs groente smaakt heerlijk kom ik achter. Gister voor het eerst weer kip gegeten en het smaakte niet echt. Dus ga weer lekker voor de vega maaltijden. Vanaf vrijdag zit ik op 1 shake en dan mijn brood opvoeren en de hoeveelheid aardappel/rijst. Blijf nog steeds afvallen trouwens. Zit nu op 72,3. Straks weer wegen en dan zien hoe het met mijn vetpercentage zit. Ben benieuwd mijn benen voelen weer als mijn benen en niet meer als pap.
Vanavond ga ik the gladiator weer doen. Ofwel een uurtje ff helemaal stuk gaan . Sporten gaat echt lekker. Voelt ook goed. Zit zelfs te denken om morgen een uurtje pilates te doen want zaterdag mis ik de body balance omdat ik dan een cursus tapen heb. Heb daar ook wel echt zin in
Dat hele alcohol ken ik wel hoor, je bent er gewoon eerder klaar mee als je niet drinkt. Ga je op alcohol door tot 5 uur ben je er zonder misschien om 3 uur al klaar mee.
Hier gaat het nog steeds goed, voel me ook goed. Gister had ik behoorlijke gaten in mijn agenda en eerder ging ik dan naar de ah om chocola te halen maar nu natuurlijk niet. En eigenlijk kwam ik die tijd ook wel door.
Mijn broodje smaakt heerlijk word steeds creatiever met beleggen. Zelfs groente smaakt heerlijk kom ik achter. Gister voor het eerst weer kip gegeten en het smaakte niet echt. Dus ga weer lekker voor de vega maaltijden. Vanaf vrijdag zit ik op 1 shake en dan mijn brood opvoeren en de hoeveelheid aardappel/rijst. Blijf nog steeds afvallen trouwens. Zit nu op 72,3. Straks weer wegen en dan zien hoe het met mijn vetpercentage zit. Ben benieuwd mijn benen voelen weer als mijn benen en niet meer als pap.
Vanavond ga ik the gladiator weer doen. Ofwel een uurtje ff helemaal stuk gaan . Sporten gaat echt lekker. Voelt ook goed. Zit zelfs te denken om morgen een uurtje pilates te doen want zaterdag mis ik de body balance omdat ik dan een cursus tapen heb. Heb daar ook wel echt zin in
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Zooo dat was lekker! Ben vanaf mn huis naar het Z.uiderpark geskatet, daar twee rondjes gedaan en toen weer terug. Nu ff bijkomen! Moet wel uitkijken met tramrails trouwens, levensgevaarlijk, die dingen
Ik woog vanmorgen 87.6 (na mn ontbijt), dus gelukkig wel weer wat minder dan maandag.
Ik woog vanmorgen 87.6 (na mn ontbijt), dus gelukkig wel weer wat minder dan maandag.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik denk dat ik er ook maar eens echt aan moet geloven.. Ben echt te zwaar nu en voel me ook echt een rolmops zo nu en dan..
Even voor de beeldvorming: ik ben 1.68 m lang en weeg momenteel 66 kg, zou graag weer naar de 60kg toe willen.
Ik loop momenteel drie keer per week hard, maar ben nog aan het opbouwen. Verder beweeg ik veel te weinig (ik werk verder niet) en eet ik teveel denk ik..
Ik eet s morgens yoghurt met muesli
Tussendoor duw ik een stuk of drie plakken ontbijtkoek naar binnen
Smiddags eet ik 3 of 4 boterhammen (soms wel eens 5)
Tussendoor vaak tig koekjes
Ik eet een bord warm en altijd een toetje zoals vla
Savonds ook altijd koek of chips..
Oh en drinken is wel Oke want ik drink alleen water of kruidenthee
Even voor de beeldvorming: ik ben 1.68 m lang en weeg momenteel 66 kg, zou graag weer naar de 60kg toe willen.
Ik loop momenteel drie keer per week hard, maar ben nog aan het opbouwen. Verder beweeg ik veel te weinig (ik werk verder niet) en eet ik teveel denk ik..
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Ik zit nu op mijn telefoon dus even snel een berichtje.. vanavond lees ik alles even door
Dinsdag 7 mei heb ik een afspraak staan met de cambridge consulent! Mijn nnieuwe leven haha
Dinsdag 7 mei heb ik een afspraak staan met de cambridge consulent! Mijn nnieuwe leven haha
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Laurientje schreef:Ik denk dat ik er ook maar eens echt aan moet geloven.. Ben echt te zwaar nu en voel me ook echt een rolmops zo nu en dan..
Kan je nagaan hoeik me voel weeg ongeveet 14 kilo meer ben druk nezig met afvallen ook!jij hebt opzich een gezond gewicht!je eet noet teveel maar wel verkeerd
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
@ Laurientje: Als ik jou lengte met je gewicht vergelijk vind ik je echt niet te zwaar hoor! Heb je niet zelf een ontzettend vertekend beeld van jezelf? En je eet niet teveel maar te slecht.. Ontbijtkoek zit vol met suiker en is ook nog eens slecht voor je stoelgang Dat zou ik vervangen door een boterham of fruit. Dan zou je tussen de middag als lunch ook 2 boterhammen kunnen eten met een stuk fruit of een liga o.i.d. Je zou ook een salade kunnen maken als je daarvan houd! 'sAvonds gewoon warm en geen toetje (ik eet echt nooit vla of yoghurt omdat ik al vol zit van het eten zelf en het is vaak ook aanwennen om een 'toetje' te eten) en als je 'sAvonds écht trek hebt: fruit of snackgroenten zoals tomaatjes, worteltjes, komkommer, kom magere yoghurt.. Zelf eet ik na het avondeten niets meer of als ik écht trek heb een droge cracker met kaas.. Maar nogmaals jou lengte en gewicht is wél goed in verhouding!
@ All: Wat een grappige alcohol discussie Al sluit ik mij wel aan bij Bliss.. Ik ken ook niemand, oké op 1 vriendin na, die weinig of geen alcohol drinken. Het is niet omdat iedereen het doet of omdat het alleen gezellig is met alcohol maar gewoon omdat we het lekker vinden; ontspannend misschien wel. Ik vind het ook heerlijk om op het terras de nodige drankjes te drinken (even for the record: ik ben nooit dronken hoor ) of met uitgaan of gewoon op een zaterdagavond met mijn vriend. Iedereen is daar anders in maar je moet doen waar je je lekker bij voelt! Ik vind een wijntje, likeur43 of iets anders heerlijk maar ik kan ook rustig weken niets drinken..mijn vriend daarintegen drinkt elke vrijdag een 'weekendbiertje' met collega's en zaterdagavond ook altijd een paar en als twente op zondag speelt tikt hij er ook 8-10 weg, naja zolang hij maar niet knettertje dronken thuis komt vind ik het prima. Maar het kan ook anders: De vriend van mijn vriendin gaat ook altijd naar twente en komt wel knetter dronken thuis..vind ze niet leuk maar hij doet het gewoon dus ik ben hartstikke blij dat die van mij maat houd en hij kan veel hebben, dat scheelt ook! Kameraad van hem gaat altijd tegen hem drinken en dat zul je vast denken 'huh?' .. Vorige week zaten we op het terras en dan zegt hij iedere keer 'Jaaa ik hou je nog steeds bij' en dan denk ik wel 'Jeetje geniet lekker ipv dat je evenveel wil drinken als mijn vriend'. Alcohol drinken vind ik prima maar niet teveel want ik heb wel een enorme hekel aan dronken mensen......
Ik zei het in mijn vorige post al maaaaar 7 mei gaat mijn nieuwe leven in! Haha..wat klinkt dat ernstig hé maar dan heb ik een afspraak staan met mijn cambridge consulent! Ik heb er wel écht veel zin in hoor! Een paar maand flink knallen al verwacht ik wel dat het ook moeilijk zal zijn als ik aan mijn zoveelste shakie zit en vriendlief een lekkere pasta zit te eten maar ik wil het! En vrijdag begint mijn stage dus snaaien zit er dan zowieso niet in..morgen nog lekker 1 dagje vrij! Maar wat was het vandaag lekker weer! Ik werd er zooo blij van en ik had spontaan zin om die-hard te shoppen maar dat vond mijn bankrekening geen goed plan hihi en ik verwacht dat ik straks met CB ga afvallen dus dat zou ook zonde zijn..
@ All: Wat een grappige alcohol discussie Al sluit ik mij wel aan bij Bliss.. Ik ken ook niemand, oké op 1 vriendin na, die weinig of geen alcohol drinken. Het is niet omdat iedereen het doet of omdat het alleen gezellig is met alcohol maar gewoon omdat we het lekker vinden; ontspannend misschien wel. Ik vind het ook heerlijk om op het terras de nodige drankjes te drinken (even for the record: ik ben nooit dronken hoor ) of met uitgaan of gewoon op een zaterdagavond met mijn vriend. Iedereen is daar anders in maar je moet doen waar je je lekker bij voelt! Ik vind een wijntje, likeur43 of iets anders heerlijk maar ik kan ook rustig weken niets drinken..mijn vriend daarintegen drinkt elke vrijdag een 'weekendbiertje' met collega's en zaterdagavond ook altijd een paar en als twente op zondag speelt tikt hij er ook 8-10 weg, naja zolang hij maar niet knettertje dronken thuis komt vind ik het prima. Maar het kan ook anders: De vriend van mijn vriendin gaat ook altijd naar twente en komt wel knetter dronken thuis..vind ze niet leuk maar hij doet het gewoon dus ik ben hartstikke blij dat die van mij maat houd en hij kan veel hebben, dat scheelt ook! Kameraad van hem gaat altijd tegen hem drinken en dat zul je vast denken 'huh?' .. Vorige week zaten we op het terras en dan zegt hij iedere keer 'Jaaa ik hou je nog steeds bij' en dan denk ik wel 'Jeetje geniet lekker ipv dat je evenveel wil drinken als mijn vriend'. Alcohol drinken vind ik prima maar niet teveel want ik heb wel een enorme hekel aan dronken mensen......
Ik zei het in mijn vorige post al maaaaar 7 mei gaat mijn nieuwe leven in! Haha..wat klinkt dat ernstig hé maar dan heb ik een afspraak staan met mijn cambridge consulent! Ik heb er wel écht veel zin in hoor! Een paar maand flink knallen al verwacht ik wel dat het ook moeilijk zal zijn als ik aan mijn zoveelste shakie zit en vriendlief een lekkere pasta zit te eten maar ik wil het! En vrijdag begint mijn stage dus snaaien zit er dan zowieso niet in..morgen nog lekker 1 dagje vrij! Maar wat was het vandaag lekker weer! Ik werd er zooo blij van en ik had spontaan zin om die-hard te shoppen maar dat vond mijn bankrekening geen goed plan hihi en ik verwacht dat ik straks met CB ga afvallen dus dat zou ook zonde zijn..
Pannetoet- Kletskop
Poeh, ambitieus hoor, Pannetoet! Ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen, want ik moet er niet aan denken
Bliss- Lady Post-a-lot
Onwijs goede dag gehad, maar afgesloten met (weliswaar heerlijke) chinees. Hielp mijn ouders met het uitzoeken van een bank en had al een paar keer opgeschept over hoe lekkere chinees wij wel niet hebben hier. Dus aangeboden om bij ons te komen eten. Was wel erg gezellig Morgen maar weer even flink de teugels aantrekken en hopelijk even een rondje hardlopen.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
ik meld me ook maar weer eens,het gaat hier erg goed.Ik ben nu onder de 75,dat was een doel wat ik voor mezelf had gesteld.ik wilde op 1 mei 75 kilo of minder wegen.Vanmorgen was ik 74.8,moet er wel bij zeggen dat ik gister een flinke buikgriep had dus eigenlijk niks gegeten had.Ik heb zondag als officiële weegdag,dus vandaar dat ik mijn ticker nog niet heb aangepast.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
@ Bliss: Haha ja als ik iets wil dan moet het ook gebeuren Ik ben nu nog heel gemotiveerd.. ben benieuwd of dat over 1½ week nog zo is hihi maar ik moet nu gewoon even doorzetten! Ik heb een superleuke bikini als doel dus daar ga ik voor
@ Fortissimo: Hmm chinees is inderdaad heel lekker!
@ Mauwmauw: Leuk dat je er weer bent! Wat goed van je dat je je eerste doel hebt gehaald, knap van je!
Ik heb weinig te melden haha
Alleen dat ik fruit heb gehaald, het zonnetje maakt dat ik zin krijg in fruit
@ Fortissimo: Hmm chinees is inderdaad heel lekker!
@ Mauwmauw: Leuk dat je er weer bent! Wat goed van je dat je je eerste doel hebt gehaald, knap van je!
Ik heb weinig te melden haha
Alleen dat ik fruit heb gehaald, het zonnetje maakt dat ik zin krijg in fruit
Pannetoet- Kletskop
Mauwmauw fijn zeg .
Haha pannetoet lekker zeg . Was vandaag een patiënt die aardbeien had gehaald en dacht wel daar heb ik zin in.
En........
Zit onder mijn streef 71,9 vanochtend jaaaaaaa.
Haha pannetoet lekker zeg . Was vandaag een patiënt die aardbeien had gehaald en dacht wel daar heb ik zin in.
En........
Zit onder mijn streef 71,9 vanochtend jaaaaaaa.
Minx- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd Minx!
Bliss- Lady Post-a-lot
Wauw Minx, je gaat maar door! Super hoor!
Ik woog vanochtend 75,1. Ben vanmiddag weer bij mijn consulente geweest en weer voor twee weken "eten" meegenomen. Hoop dat ik na die twee weken 73 weeg, zoals het nu staat ga ik bij 73 afbouwen of ik moet onverwacht nog ergens wat motivatie vinden....
Ik woog vanochtend 75,1. Ben vanmiddag weer bij mijn consulente geweest en weer voor twee weken "eten" meegenomen. Hoop dat ik na die twee weken 73 weeg, zoals het nu staat ga ik bij 73 afbouwen of ik moet onverwacht nog ergens wat motivatie vinden....
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
voor Minx!
Marin- Lady Post-a-lot
Dank jullie ben er ook echt happy mee nu hopen op bikini weer
Blijf hier nog wel ff hoor want ben nog niet klaar natuurlijk met opbouwen.
Blijf hier nog wel ff hoor want ben nog niet klaar natuurlijk met opbouwen.
Minx- Lady Post-a-lot
Go minx, go minx!
@Pannetoet, heel veel succes als je gaat beginnen;)
@pandora, komt helemaal goed, die 73 ga je halen. Dan lekker af/opbouwen en klaar met die shakes!
Mijn thuisweegschaal zei vanmorgen 81,3 Nu zit er altijd 2 kilo speling op bij de weegschaal vd consulent, maar toch het is toch fijn om te zien!
@Pannetoet, heel veel succes als je gaat beginnen;)
@pandora, komt helemaal goed, die 73 ga je halen. Dan lekker af/opbouwen en klaar met die shakes!
Mijn thuisweegschaal zei vanmorgen 81,3 Nu zit er altijd 2 kilo speling op bij de weegschaal vd consulent, maar toch het is toch fijn om te zien!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Whoei! Vanochtend 74,1 maar dat zal morgen wel weer anders zijn want ik ga vanmiddag mijn verjaardag vieren....al heb ik wel veel magere hapjes voorbereid hoor. We zien het na het weekend wel. Het einde komt nu echt wel in zicht, al weet ik nog steeds niet precies wanneer ik ga afbouwen.
Wat fijn jojootje, toch weer wat er af! Hoeveel ben je nu in totaal met CB afgevallen en wat is je streefgewicht?
Succes dames!
Wat fijn jojootje, toch weer wat er af! Hoeveel ben je nu in totaal met CB afgevallen en wat is je streefgewicht?
Succes dames!
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Zo, hier nog hetzelfde gewicht als vorige week!
Ben ik blij mee, want voorheen vond ik het altijd moeilijk om op hetzelfde gewicht te blijven!
Maar dat is nu mooi gelukt!
Wel een 'vreselijk' weekend voor de boeg... Straks pannenkoekenlunch bij de C.arolinahoeve, vanavond uit eten en morgen sushi eten met onze ceremoniemeesters, haha!
Ach, komende week ook weer wandelen en 2x een uur sporten
Ben ik blij mee, want voorheen vond ik het altijd moeilijk om op hetzelfde gewicht te blijven!
Maar dat is nu mooi gelukt!
Wel een 'vreselijk' weekend voor de boeg... Straks pannenkoekenlunch bij de C.arolinahoeve, vanavond uit eten en morgen sushi eten met onze ceremoniemeesters, haha!
Ach, komende week ook weer wandelen en 2x een uur sporten
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ik hoef niet meer af te vallen, maar toch gaat er sporadisch nog gewicht af. Ben nu 21/22 kg kwijt! In 1,5 jaar.
Hoe kan ik nu op gewicht blijven? Zonder dat er nog iets afgaat/bijkomt?
Afvallen mocht wel, manier hoe het gegaan is ben ik niet trots op.
Krijg ook steeds te horen, je moet niet nog meer gewicht verliezen! Ik doe er dus niets aan! Dat is dus het lastige.
Hoe kan ik nu op gewicht blijven? Zonder dat er nog iets afgaat/bijkomt?
Afvallen mocht wel, manier hoe het gegaan is ben ik niet trots op.
Krijg ook steeds te horen, je moet niet nog meer gewicht verliezen! Ik doe er dus niets aan! Dat is dus het lastige.
Caramba- Ratel
- Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11
@caramba langzaam meer gaan eten. Is een kwestie van uitproberen je moet het evenwicht vinden.
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.