Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 30 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx za 22 jun 2013 - 8:00

Afvallen is leuk en fijn, maar ik heb nu echt een nadeel ontdekt.

In mijn kledingkast heb ik de maten 34/36/38/42 en dus geen enkel kledingstuk met de maat 40. Ik geloof dat ik nu maat 40 heb, want mijn nette donkere spijkerbroek zit nu als een baggy jeans en maat 38 pas ik nog net niet. Ik loop er dus bij als een gigantische slons.

Hoe losten jullie dat op? Ik heb het geld niet om nu nog even snel een tussenmaat te kopen. Dus ik moet het er maar even mee doen. Maar fijn is het niet. Sexy voel ik me sowieso niet.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 30 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Arwyn za 22 jun 2013 - 8:05

Nyx: Misschien even op MP of bij de Action/Wibra/Zeeman kijken voor jurkjes/rokjes en leggings oid? Hoeft dan niet zoveel geld te kosten. Shirtjes mogen best iets wijd zijn en zo kun je toch die periode naar maat 38 overbruggen.
Goed bezig trouwens hoor! Ben echt benieuwd naar een foto van jou nu smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Nyx za 22 jun 2013 - 8:14

Het probleem is dat mijn auto net voor de APK is geweest en dat het geld op is. Dus ik kan echt geen tussenmaat kopen. Zelfs MP is al te duur. Erg hè? Nee, niet echt. Het is gewoon even zoals het is. Gelukkig heb ik nog een auto. smile

Ik loop er aardig mee te koop dat ik ruim 8 kg ben afgevallen en iedereen zegt: "Joh, echt? Ik zie het niet!" Hebben ze wel het excuus dat ze mij bijna dagelijks zien, maar jammer dat mijn vissen naar complimenten niet werkt. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel za 22 jun 2013 - 11:03

Doe net als alle vrouwen, doe een broek maatje 38 aan en doe een elastiekje door het knoopsgat! Lang shirt eroverheen en jij hebt je maatje 40.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Nyx zo 23 jun 2013 - 0:33

Parel schreef:Doe net als alle vrouwen, doe een broek maatje 38 aan en doe een elastiekje door het knoopsgat! Lang shirt eroverheen en jij hebt je maatje 40.

Oeh, dat is een idee. Dan moet ik even kijken tussen de spijkerbroeken of er één is die ik al aankan. Dat had ik namelijk niet geprobeerd. Alleen een spijkerrokje, die ik dus nog niet pas.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx zo 23 jun 2013 - 21:07

Vanmorgen 80,5:yes: Ben benieuwd naar mijn echte weegmoment op woensdag..

Ik merk dat ik inmiddels wat aan het veranderen ben in mijn hoofd. Wanneer ik trek heb in iets, duik ik niet de snoepkast in, maar pak ik iets van de fruitschaal of pak ik een plakje roggebrood met kaas.
Het kost ons trouwens een vermogen aan fruit nu.. Ik eet minstens 3 stukken fruit op een dag, soms kom ik zelfs op 5/6 wanneer ik ook een smoothie gemaakt heb. We gaan nu steeds naar de Jumbo, maar er moet toch ergens goedkoper fruit te vinden zijn?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast zo 23 jun 2013 - 21:57

Parel schreef:Doe net als alle vrouwen, doe een broek maatje 38 aan en doe een elastiekje door het knoopsgat! Lang shirt eroverheen en jij hebt je maatje 40.
Dit heb ik nog nooit gehoord haha!

Gast
Gast

Bericht  xxjojootjexx zo 23 jun 2013 - 22:01

Harrison schreef:
Dit heb ik nog nooit gehoord haha!

Ik ook niet, maar heb dan ook nog nooit een maatje 38 van broek aan gehad.. Tenminste niet dat ik mij kan herinneren, misschien toen ik 14 was ofzo.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Reva zo 23 jun 2013 - 23:45

Nyx schreef:Afvallen is leuk en fijn, maar ik heb nu echt een nadeel ontdekt.

In mijn kledingkast heb ik de maten 34/36/38/42 en dus geen enkel kledingstuk met de maat 40. Ik geloof dat ik nu maat 40 heb, want mijn nette donkere spijkerbroek zit nu als een baggy jeans en maat 38 pas ik nog net niet. Ik loop er dus bij als een gigantische slons.

Hoe losten jullie dat op? Ik heb het geld niet om nu nog even snel een tussenmaat te kopen. Dus ik moet het er maar even mee doen. Maar fijn is het niet. Sexy voel ik me sowieso niet.

Open een topic, zijn altijd genoeg mensen die kleding wegdoen tegen verzendkosten. Tussenmaten zijn inderdaad vervelend, dat wel. Al vind ik maat 38 bijna passen met jouw bmi niet heel logisch klinken, dus wellicht dat andere kledingstukken van andere maten je nog wel passen.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Minx ma 24 jun 2013 - 1:46

nyx is maar een kleintje he, dat maakt ook heel veel uit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 1:56

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Blond ma 24 jun 2013 - 2:08

Oké, je zegt zelf tegen Bliss dat ze er voor 100% voor moet gaan en zelf heb je gezondigd met een loempia confused
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422

Bericht  Reva ma 24 jun 2013 - 2:11

Blond schreef:Oké, je zegt zelf tegen Bliss dat ze er voor 100% voor moet gaan en zelf heb je gezondigd met een loempia confused

Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  xxjojootjexx ma 24 jun 2013 - 2:20

De markt gaat niet, die is op maandag en dan werk ik.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx ma 24 jun 2013 - 2:22

Minx schreef:nyx is maar een kleintje he, dat maakt ook heel veel uit.

Klopt. Een maat 38 ziet er volgens mij bij mij nog uit als een 42. Vroeger was ik altijd heel trots op mijn maat 34 en iedereen zei:"Jij??? Een maat 34? Dat kan niet". Grrrr!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 3:25

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss ma 24 jun 2013 - 4:03

Ik snap wat je zegt hoor Pannetoet (al gooi ik mezelf echt niet dagelijks vol met slecht spul, dat klinkt wel heel ernstig), maar het blijft zó verrekte moeiijk! In m'n hoofd maak ik dus continu die afweging: wil ik slank zijn óf wil ik lekker kunnen eten/drinken? Het lukt me niet goed om hier een balans in te vinden, het is altijd alles of niks bij mij. Was van morgen zes ons aangekomen, viel me nóg mee na afgelopen week. Nu weer goed aan de slag dus! Ga straks lekker combatten (en eerst nog op de crosstrainer) en mezelf flink in het zweet werken. Ik merk wel dat ik m'n doelen aan het bijstellen ben; wilde ik eerst per se onder de 80 wegen, nu zou ik al heel blij zijn als ik onder de 83 kom. Ik wil gewoon mijn drie nieuwe broeken passen, dat is mijn voornaamste streven momenteel (en het liefst deze zomer nog)!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545

Bericht  Gast ma 24 jun 2013 - 4:15

Nyx schreef:

Klopt. Een maat 38 ziet er volgens mij bij mij nog uit als een 42. Vroeger was ik altijd heel trots op mijn maat 34 en iedereen zei:"Jij??? Een maat 34? Dat kan niet". Grrrr!
Van mij verwachten ze andersom vaak ook niet dat ik maat 40 heb. Komt ook door mijn lengte denk ik.

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 24 jun 2013 - 4:17

Stof schreef:
Nyx schreef:

Van mij verwachten ze andersom vaak ook niet dat ik maat 40 heb. Komt ook door mijn lengte denk ik.
Ze heeft het niet over je schoenmaat, hè?
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Gast ma 24 jun 2013 - 4:18

Alex schreef:
Stof schreef:
Nyx schreef:

Owwww Laughing

Gast
Gast

Bericht  Alex ma 24 jun 2013 - 4:18

Stof schreef:
Alex schreef:
Stof schreef:
Nyx schreef:

Owwww Laughing
thumbup
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Bericht  Pannetoet ma 24 jun 2013 - 5:34

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Poubelle ma 24 jun 2013 - 5:45

Jeetje Pannetoet, is jouw knop pas 1 week om joh? Als ik jou zo 'hoor' dan zou ik denken dat je al veel langer zo gezond eet. Je doet namelijk alsof je er alles vanaf weet!
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Bericht  Gast ma 24 jun 2013 - 5:46

Poubelle schreef:Jeetje Pannetoet, is jouw knop pas 1 week om joh? Als ik jou zo 'hoor' dan zou ik denken dat je al veel langer zo gezond eet. Je doet namelijk alsof je er alles vanaf weet!
Is dit nou een compliment of juist niet Laughing

Gast
Gast

Bericht  Parel ma 24 jun 2013 - 5:49

Poubelle schreef:Jeetje Pannetoet, is jouw knop pas 1 week om joh? Als ik jou zo 'hoor' dan zou ik denken dat je al veel langer zo gezond eet. Je doet namelijk alsof je er alles vanaf weet!

Laughing
Joh, laat haar ook haar momentje hebben!
Ik zou willen dat ik even het doorzettingsvermogen van pannetoet had, al was het maar een week. Zou zo al een kilo schelen!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: