Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 29 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx wo 19 jun 2013 - 23:41

@pannetoet, ik zou zelf de shred om de dag doen, vind je lichaam waarschijnlijk ook iets fiJner en je bereikt hEtzelfde effect (met minder kans op blessures)

Hier nog steeds stabiel zelfs na mijn weekendje vreten en zuipen. Gister weer lekker hard gelopen want ik merkte dat ik even mijn hoofd leeg moest maken. Scheelde zo veel toen ik terug kwam smile. Bevalt me heel goed dat hardlopen erbij. Ga het nog eens leuk vinden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 29 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet wo 19 jun 2013 - 23:47

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Parel do 20 jun 2013 - 11:01

Och jee pannetoet! Het lijkt wel een soap! Beterschap!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Nyx do 20 jun 2013 - 22:58

Pannetoet, wat ernstig! Sterkte!

Jullie moeten het mijn weegschaal maar niet kwalijk nemen, dat doe ik ook niet meer, maar vandaag zat ik opeens wel onder de 75. Het verschilt 1.1 kg met gisteren. En dat zou vandaag betekenen dat ik in totaal 8.2 kg kwijt ben. Ik weet niet of ik het kan geloven. Ik weet wel dat mijn uitstekende buik verleden tijd is. En dat staat toch wel mooi. Dus er zal heus wat af zijn, haha. smile
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  eigenwijs do 20 jun 2013 - 23:04

Vet goed nyx! Je mag trots op jezelf zijn!!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Minx vr 21 jun 2013 - 0:19

Nyx gaat lekker zeg smile

Pannetoet beterschap
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nyx vr 21 jun 2013 - 1:40

Ik ben wel een beetje trots op mezelf.

Mijn gedachtegang is veranderd. Als ik voorheen bij een mijlpaal kwam, dan mocht ik wel weer 'iets' extra's. Of als het mij te langzaam ging, waarom dan nog mijn best doen? Ik heb nu zoiets van, ook al gaat het niet zoals je wilt en gaat het langzaam, zet gewoon door, want anders zit je over een jaar nog te miepen over je gewicht. Dus het gaat ontiegelijk langzaam, vooral toen ik weken bleef hangen op hetzelfde gewicht, maar het gaat eraf. En het resultaat op het eind is toch het belangrijkste, niet hoe (snel of langzaam) ik er ben gekomen.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx vr 21 jun 2013 - 1:46

Go Nyx! 
Hier was de weegschaal ook lief vanmorgen, 81,2 dus 0,7 minder dan woensdag. 

Die valkuil die jij beschrijft, dat heb ik ook. Heel erg. Nu is mijn tussenstreef 80, daar zat ik 3 weken geleden onder, op een niet officiële weegdag, en huppa ik laat gelijk alle touwtjes los en er schiet weer 2 kilo bij op.
Dit moet ik echt niet meer doen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Nyx vr 21 jun 2013 - 1:51

Goed bezig, Jojootje!

Ja, dat is echt rot. Je hebt iets goeds bereikt, beloond jezelf (maar niet met een snoepje, maar met zak chips, borreltje etc.) en vervolgens kun je weer opnieuw beginnen.

Wat me trouwens ook helpt momenteel is dat ik een 'tussenstreef' heb ingesteld. Ik heb mezelf afgevraagd met welk gewicht ik ook gelukkig zou zijn, mocht ik mijn streefgewicht niet halen, en dat is 65 kg geworden. En minder dan tien kg afvallen klinkt nu toch iets mooier, dan de 25 kg (nu -8.2 dan) die ik continu in gedachten had.

Nu weer aan de poets, want ik ben het wel erg aan het ontwijken haha.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet vr 21 jun 2013 - 2:22

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:10; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx vr 21 jun 2013 - 3:01

Gewoon een paar keer per dag koelen en vooral pootje omhoog. Wel rottig zeg icm je pup. Helaas weet ik hoe het aanvoelt. Moet zeggen de laatste keer heb ik een medical tape aangelegd en de laatste keer bij mijn broertje ook en toen waren we wel veel sneller van de zwelling af. En dat scheelde gelijk een hoop pijn.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nyx vr 21 jun 2013 - 3:07

Het huis schoonmaken is een hele work-out. Omhoog, naar beneden, omhoog, naar beneden, links om, rechts om. En telkens als ik denk dat ik klaar ben zie ik weer iets en begin ik opnieuw. Nu alleen nog de badkamer. Helaas heb ik niet genoeg kracht om alles soepel schoon te krijgen. Mijn polsje werkt ook niet echt mee. Maar dan moeten ze er maar doorheen kijken, al vind ik het ongelofelijk belangrijk dat de badkamer schoon is. Het is toch ook een plek waar visite komt als ze naar het toilet moeten. Nou ja, ik doe mijn best.

Maar wat goed dat je je beter voelt nu je minder koolhydraten eet. En 700 gram is ook helemaal goed. smile Maar moet jouw vriend mee eten? Want als hij zoveel brood eet en niet van pitjes houdt, dan zou ik gewoon normaal brood voor hem halen. Het komt wel op, toch?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet vr 21 jun 2013 - 3:56

-

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx vr 21 jun 2013 - 4:22

Ah, vandaar. smile

Ik ben te gek om gewoon brood om het te laten staan. En vele mensen met mij volgens mij. Want als ik om 20.00u in de supermarkt kom dan is al het brood (natuurlijk) op, behalve het Koolhydraat arme. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet vr 21 jun 2013 - 4:45

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx vr 21 jun 2013 - 6:20

Brood is volgens mij niet noodzakelijk? Wel volgens de schijf-van-vijf, maar niet volgens andere gezondheidsgoeroes?

Ik moet gewoon elke dag minstens één boterham hebben. Avondeten kan me nog niet eens zoveel schelen, als ik maar een boterham krijg. Heerlijk! En vroeger, als kind, wilde ik alleen maar witbrood met gekleurde hagelslag zoals ik van mijn oma altijd kreeg, nu niets anders dan Waldkorn.

Zoveel mensen, zoveel wensen. Gelukkig. Anders was er weinig keuze in de supermarkt. :P
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss vr 21 jun 2013 - 8:14

I I love you brood! Ik zou het wel de hele dag kunnen eten, ben m'n hele leven al echt een broodeter. Beetje jammer dat er zo veel koolhydraten in zitten.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Punk'd vr 21 jun 2013 - 21:22

@ Pannetoet, als je vriend zegt dat hij een KH-arme boterham al niet lekker vind door de kleine pitjes o.i.d. dan geloof ik nooit dat hij zuurdesem of spelt lekker gaat vinden. Dat brood is zwaar, klef, zuur en de substantie is echt plakkerig. Niet te vergelijken met normaal brood, terwijl KH-arm dat in mijn ogen nog wel is. Maar ben wel benieuwd hoor haha. Dacht ik zeg het even. Wink

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Pandora vr 21 jun 2013 - 22:06

Wat is het hier weer gezellig druk! 
Wat zijn jullie allemaal goed bezig. Hier gaat ook alles goed, ik hoef niet meer af te vallen maarer gaan heel langzaam aan nog een paar onsjes af. Ik woog vanochtend 67,1 en zolang ik tussen de 65 en 70 kilo weeg ben ik tevreden. 
Ook het hardlopen gaat nog steeds goed, loop nog steeds 1x per week bij de loopgroep en 2x voor mezelf vaak toch wel ruim 5 kilometer. Heerlijk om te doen en mede daardoor val ik denk ik ook nog steeds een klein beetje af. Afgelopen week zelfs 3x ge-bbq'd en toch afgevallen.... Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Bliss vr 21 jun 2013 - 22:12

Ik heb deze week belachelijk veel zitten snoepen en snaaien en ben dus ook weer wat aangekomen. Heb vandaag ook nog een tuinfeest incl. BBQ, dus dat wordt ook geen goede dag. Vanaf maandag moet ik er écht weer tegenaan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Feline vr 21 jun 2013 - 22:41

Bliss, waarom pas vanaf maandag? Je kan er vandaag toch ook voor kiezen om brood, wijn en sausjes te laten staan en alleen groente en wat vis of kip te eten? 

Ik snap die gedachte nooit zo goed.. We zijn toch al de hele week slecht bezig dus vandaag gaan we er gewoon maar mee door.. Dan ga je het structureel toch nooit volhouden?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Pannetoet vr 21 jun 2013 - 23:19

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx vr 21 jun 2013 - 23:25

Pannetoet, boodschappen doen? Met een gescheurde enkelband? Lijkt mij niet mee werken aan het herstel...

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Pannetoet vr 21 jun 2013 - 23:36

-

Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss za 22 jun 2013 - 0:13

Feline schreef:Bliss, waarom pas vanaf maandag? Je kan er vandaag toch ook voor kiezen om brood, wijn en sausjes te laten staan en alleen groente en wat vis of kip te eten? 

Ik snap die gedachte nooit zo goed.. We zijn toch al de hele week slecht bezig dus vandaag gaan we er gewoon maar mee door.. Dan ga je het structureel toch nooit volhouden?

Ja heb je gelijk in hoor, dit is ook mijn valkuil. Als ik 1 snoepje heb gehad, is t bij wijze van al een verpeste dag, dus kan ik net zo goed nog wat nemen. Nou, zo gaat dat dus nu al de hele week. Heb nu ook weer zo'n bui van 'waarom mag ik niet gewoon lekker eten en drinken en moet ik altijd op de lijn letten??' laughcry Ik blijf toch een Bourgondiër. Maar goed, ik probeer de schade vandaag te beperken en ga maar weer 'vrolijk' door.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 29 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: