Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 28 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet di 18 jun 2013 - 0:31

@ Minx: Oh oke dan klinkt het heel logisch inderdaad! Je probeert nu ook zo clean mogelijk te eten ofniet? Wat eet je dan bijv. op een dag?

@ AM: Haha dat weekend-verhaal ken ik! En qua sport ga ik beginnen met aquarobic, 30 day shred en hardlopen..

@ Nyx: Nou dat is toch heel goed dat je 8 ons bent afgevallen! En qua ontbijt..vind je een omelet met groenten niet lekker? Die kun je zo de avond van te voren maken en smorgens opeten..

Ik heb even bevestiging nodig! Ik heb vanmorgen tegen 10.30 een kom yoghurt met muesli gehad, 1l water en net een cracker met 30+ kaas, paar stukjes meloen en nu een handje noten en ik zit echt heel vol en ik heb helemaal het idee dat dat slecht is..en dat ik veel te veel heb gegeten.. Poeehh vanmorgen met mijn broertje mee geweest naar school voor zijn opdracht! Vandaag 30 day shred (Aquarobic vervalt) en dan 60 dagen lang sporten..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 28 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Nyx di 18 jun 2013 - 0:47

Pannetoet, qua bevestiging kan ik niet helpen. Ik ben een sul in het diëten. nerd

Een omelet ziet er altijd heerlijk uit, vooral met verse groenten, en ik heb hier nog wel wat liggen aan groenten, maar het is bij mij altijd zo smakeloos. Wacht, ik ga het even proberen. Als late lunch moet het toch ook kunnen?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Aimee di 18 jun 2013 - 0:52

Pannetoet, vul anders de eetwijzer in bij voedingscentrum. Dan kan je het zelf een beetje in de gaten houden qua caloriën en voedingstoffen,
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Pannetoet di 18 jun 2013 - 1:51

Nyx schreef:Pannetoet, qua bevestiging kan ik niet helpen. Ik ben een sul in het diëten. nerd

Een omelet ziet er altijd heerlijk uit, vooral met verse groenten, en ik heb hier nog wel wat liggen aan groenten, maar het is bij mij altijd zo smakeloos. Wacht, ik ga het even proberen. Als late lunch moet het toch ook kunnen?

Ja hoor..waarom niet? Ik gooi altijd aromat op het ei en dat is echt heerlijk! 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss di 18 jun 2013 - 3:14

Ik ging gisteren naar body combat en een vrouw daar was ineens enorm afgevallen zag ik, ze was 16 kilo kwijt met CB500, maar ze sport er dus wel gewoon elke week bij. Ik las hier toch dat dat niet 'mocht' ofzo? Zij had nergens last van in elk geval.

Bij mij kabbelt t weer een beetje voort. Ik had net een high tea op mn werk en heb allemaal lekkere dingen gegeten! Gisteren zat ik op -8.4, maar het schiet wederom voor geen meter op. Die broeken blijven dus maar in de kast liggen voorlopig silent

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Nyx di 18 jun 2013 - 3:19

Ik heb vanmiddag dus als late lunch een omelet gehad. Of Omelet? meer roerei. Ik kreeg hem niet goed los en ik had nog wel olie gebruikt, dus hij was aardig gebroken. Hij was ontzettend smakeloos en dus heb ik er maggi overheen gegooid. Dat was nog wel te doen. Maar ook geen gerecht voor het ontbijt. Sad

Bliss, als ik het goed begrepen heb mag het sporten wel, maar is het niet goed voor het lichaam.

Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 di 18 jun 2013 - 4:32

Pannetoet, dat zijn voornamelijk natuurlijke en daardoor dus hele goede producten die je gegeten hebt!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Pannetoet di 18 jun 2013 - 7:32

En toch had ik het idee dat ik veel te veel had gehad..waarschijnlijk gewoon mijn eigen gedachten die niet helemaal realistisch zijn. Net wel samen met zusje 30 day shred gedaan: zwaaaar! Maar dat kwam vooral door de hitte..

Kom op Bliss! Positief blijven! 

Mijn avondmaaltijd:
(Twee gebakken eieren met groenten & een smoothie van aardbeien, yoghurt en iets honing: superlekker!)

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 28 8BA44577-DD9E-4330-9824-D36B14AB0685-3410-000002508FB177B9_zpseaa27881
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx di 18 jun 2013 - 9:11

Groente en varkensvlees? Of zie ik dat niet goed?

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Pannetoet di 18 jun 2013 - 9:15

Foto is een beetje groot zie ik nu..hoe krijg ik die kleiner?

@ Jojootje: Haha nee..groente met kip Wink 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx di 18 jun 2013 - 9:20

Als dit je avondeten was, vind ik de verhouding niet zo super. 
Ik zou echt veel meer groenten doen, en wanneer je al 2 eieren hebt, niet meer kip erbij, of voor de smaak wat, maar dan wel minder.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx di 18 jun 2013 - 20:09

Ben aangekomen, vanmorgen officieel weer gewogen, 81,9 Sad Erg jammer, hopelijk is het door dit warme weer vooral vocht en ik ben ook nog eens ongesteld.
Tot 28-6 geen bijzonderheden op het programma staan, dus ik kan even 9 dagen knallen.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pandora di 18 jun 2013 - 21:31

Ik ben nog steeds stabiel, woog vanochtend 68,2 en dat ondanks de 3 bbq's van de afgelopen dagen Embarassed
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Pandora di 18 jun 2013 - 21:33

*tablet doet stom*
morgen weer naar de consulente om te bepalen hoeveel calorieen ik nou ongeveer op een dag kan eten. En morgen weer even lekker hardlopen, ben gisteren niet gegaan ivm de hitte.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Nyx di 18 jun 2013 - 22:46

Op het moment houd ik ontzettend veel vocht vast. Het is een kwaal overgenomen van mijn oma en moeder. Het hoeft maar warm te zijn en mijn enkels zwellen buiten proportioneel op. Ziet er charmant uit. Door dit en door wat er in de afgelopen weken is gebeurd qua dieet, obstipatie, weegschaalkwalen en altijd in het negatieve en nu dus vochtophoping, wil ik even dagelijks controleren hoe ik ervoor sta. Normaal wil ik dat niet doen, omdat het ook heel obsessief kan werken, maar nu dus even wel. En vanochtend was er weer een ons af. Hij stond heel lang te twijfelen of hij onder de 75 moest gaan of net niet en het is net niet geworden. Sad Maar goed we gaan in ieder geval vooruit. En dat door meer te eten, hoe simpel kan het soms zijn.

Zo weer lunchtijd! Very Happy
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet wo 19 jun 2013 - 2:34

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Atelier Madame wo 19 jun 2013 - 20:49

Yes officieel weer 70 kilo cheers. Daar ben ik heel blij mee want dat betekent dat ik weer redelijk richting mijn normale gewicht aan het komen ben! Hoeveel ik precies afgevallen ben gok ik nu 2 kilo in 1,5 week. Ik hoop voor volgende week vrijdag echt rond de 68 kilo te zitten. Dan ga ik namelijk naar een festival en wil ik leuke kleding aankunnen die mooier zit met minder gewicht. Ik ben wel trots op mezelf dat het nu in ieder geval heel goed gaat smile

De rest zet hem op!!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Nyx wo 19 jun 2013 - 22:55

AM, wat goed! Ik hoop het ook voor je!

Ik ben er eindelijk achter wat mij zo gruwelijk nekt in mijn dieet. Iedereen, en dan bedoel ik werkelijk waar iedereen, heeft het me honderdduizend keer verteld, maar eigenwijs hè. Ik was er immers eerder 25 kg mee afgevallen. Maar goed, destijds kreeg ik één of twee blikje(s) op een dag, met geluk, en inmiddels drink ik er dagelijks liters van weg.

Eergisteren had ik twee hele liters water op, want ik heb me twee literflessen Spa gekocht die ik, als ze leeg zijn, bijvul met kraanwater, gisteren had ik daar geen zin in en dronk ik Cola Light. De weegschaal heeft me vanochtend gelijk uitgescholden. Ik weet niet wat er slecht aan is, want het heeft weinig kcal, dus dan zal het de Aspartaam zijn die iets met mijn lichaam doet? Maar wat?

Het wordt dus tijd dat ik afscheid neem van mijn grootste verslaving. Geloof ik. pale
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  xxjojootjexx wo 19 jun 2013 - 22:58

Ik heb dat ook met cola light. Volgens WW mag ik het gewoon, het heeft 0 punten.. Maar als ik het drink kom ik ontzettend aan.. Baal er ook van, want vind cola echt zo enorm lekker! Zeker de echte coca cola, nog niet te spreken over cherry coke Embarassed

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Punk'd wo 19 jun 2013 - 23:02

Dat komt omdat onnatuurlijke zoetstoffen er voor zorgen dat je vochthuishouding verstoord raakt. Je kunt daar redelijk wat informatie over vinden op Internet.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Nyx wo 19 jun 2013 - 23:05

Ik denk dat ze bij WW ook niet bedoelen dat we dat de hele dag door moeten drinken. Gewoon een glaasje of twee en dan basta? Ik kan er gewoon moeilijk vanaf blijven. Als ik wakker word dan zijn mijn eerste gedachten al bij de colafles in de koelkast. Vooral als ik keelpijn heb (wat al aangeeft hoe slecht die (lekkere) troep eigenlijk is).

Vandaag toch maar weer aan het water. Al hoor ik de cola continu roepen. Haha. Hoe erg!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Nyx wo 19 jun 2013 - 23:08

Punk'd schreef:Dat komt omdat onnatuurlijke zoetstoffen er voor zorgen dat je vochthuishouding verstoord raakt. Je kunt daar redelijk wat informatie over vinden op Internet.

Maar dat wil ik als verslaafde toch allemaal niet weten. :P

Even serieus, dan snap ik het wel. Had inderdaad gelezen dat als je 's ochtends begint met een slok cola light dat het lichaam denkt dat hij al te eten heeft gekregen en de stofwisseling op gang brengt met nutteloze voedingsstoffen en dat heel slecht is voor het lichaam. Maar ik dacht als ik nu snel eerst wat drink en dan snel er wat achteraan eet, dan ziet ie het vast als volwaardig ontbijt. :P (wat ik echt als grapje bedoel hoor, want ik weet wel beter)
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Punk'd wo 19 jun 2013 - 23:09

http://jessevandervelde.com/de-gevaren-van-kunstmatige-zoetstoffen-en-suikervervangers/

Dat vind ik echt een mooi uitgelegd stuk betreft de zoetstoffen. Ze werken wel degelijk op je bloedsuikerspiegel/alvleesklier. Ik weet verder niet hoe wetenschappelijk onderbouwd dit artikel is, maar het bied wel een perspectief.

@ NYX haha sorry! Maar je houdt alleen je eigen lichaam voor de gek Wink

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Nyx wo 19 jun 2013 - 23:33

Punk'd; Bedankt voor het interessante artikel. Ik ben nooit zo van het uitlezen van lange stukken, maar mijn aandacht werd getrokken toen er werd gesproken over woedeaanvallen, depressie, angstaanvallen e.d. bij inname van suikers en Aspartaam. Ik ga eens echt mijn best doen om mijn inname van beiden te beperken. En ik ga heel veel kauwgom met Xylitol eten :P. Nooit geweten dat deze zoetstof zoveel positieve eigenschappen heeft.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet wo 19 jun 2013 - 23:37

-

Laatst aangepast door Pannetoet op ma 24 jun 2013 - 21:09; in totaal 1 keer bewerkt
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: