Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 27 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Lady4 di 11 jun 2013 - 23:10

Bliss, waarom ga je niet eens kijken in jet Winterkilootjes topic. Hier heb ik echt veel aan! Dankzij dat topic heb ik de calorieën en het weinig eten kunnen loslaten en houdt ik me nu alleen nog maar bezig met verantwoord eten.  Ik eet nu vooral noten en zaden, kwark, fruit, speltbrood, knackebrood, kaas, vleeswaar, pindakaas, etc. Verder veel meer verse producten en minder pakjes. Ik krijg op een dag veel meer calorieën binnen denk ik, maar ik kom er niet van aan. Afvallen gaat gestaag, maar belangrijker vind ik het feit dat ik niet aankom. 

Ik vind het een verademing en daarom ook een aanrader om alleen maar hoeven na te denken over verantwoord en natuurlijk eten en niet meer over hoeveel calorieën ik binnenkrijg en of ik niet teveel eet.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 27 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss di 11 jun 2013 - 23:32

Ik kijk daar wel eens, maar is niks voor mij. Ik wil wel afvallen en weet ook hoe dat moet, maar ik hou gewoon te veel van snoepen/wijntjes/slechte dingen, waardoor het nu ff niet opschiet. Maar goed, ik ben ook al drie maanden niet aangekomen, dus dat is in elk geval iets.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 23:44

Lady4 schreef:Bliss, waarom ga je niet eens kijken in jet Winterkilootjes topic. Hier heb ik echt veel aan! Dankzij dat topic heb ik de calorieën en het weinig eten kunnen loslaten en houdt ik me nu alleen nog maar bezig met verantwoord eten.  Ik eet nu vooral noten en zaden, kwark, fruit, speltbrood, knackebrood, kaas, vleeswaar, pindakaas, etc. Verder veel meer verse producten en minder pakjes. Ik krijg op een dag veel meer calorieën binnen denk ik, maar ik kom er niet van aan. Afvallen gaat gestaag, maar belangrijker vind ik het feit dat ik niet aankom. 

Ik vind het een verademing en daarom ook een aanrader om alleen maar hoeven na te denken over verantwoord en natuurlijk eten en niet meer over hoeveel calorieën ik binnenkrijg en of ik niet teveel eet.
Dat scheelt inderdaad zoveel. En af en toe zondigen is dan echt niet erg, dat maakt het een stuk dragelijker!

Gast
Gast

Bericht  Minx di 11 jun 2013 - 23:48

Harrison schreef:
Lady4 schreef:Bliss, waarom ga je niet eens kijken in jet Winterkilootjes topic. Hier heb ik echt veel aan! Dankzij dat topic heb ik de calorieën en het weinig eten kunnen loslaten en houdt ik me nu alleen nog maar bezig met verantwoord eten.  Ik eet nu vooral noten en zaden, kwark, fruit, speltbrood, knackebrood, kaas, vleeswaar, pindakaas, etc. Verder veel meer verse producten en minder pakjes. Ik krijg op een dag veel meer calorieën binnen denk ik, maar ik kom er niet van aan. Afvallen gaat gestaag, maar belangrijker vind ik het feit dat ik niet aankom. 

Dat scheelt inderdaad zoveel. En af en toe zondigen is dan echt niet erg, dat maakt het een stuk dragelijker!

beetje jammer alleen dat je dan na een uurtje weer honger hebt Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Gast di 11 jun 2013 - 23:52

Een uurtje weer honger? Ik snap het niet zo goed? Omdat je niet genoeg eet? Of als je zondigt?

Gast
Gast

Bericht  Minx di 11 jun 2013 - 23:59

als ik zondig. Zaterdag bijvoorbeeld lasagne uit een pakje gegeten en dan flink meer als mijn ouders. Ik had na een uurtje al zoiets van mag ik weer eten.
En laatst ook een keertje gewoon brood nou precies hetzelfde terwijl ik met speltbrood en mijn eigen lasagne toch wel wat langer verzadigd ben,
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 wo 12 jun 2013 - 19:34

Herkenbaar Minx. 

Wel grappig dat ik dit gisterochtend postte en vervolgens de rest van de dag zo ongeveer heb geleefd op m&m's, brownies, chocoladekoekjes, friet en een chocolademuffin. laughcry Maar goed, ik had een gezellig vriendinnendagje, dus dan mag het.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  xxjojootjexx wo 12 jun 2013 - 22:03

Het gaat niet goed hier. 
Heb al 5 dagen geen ontlasting gehad, een ontzettend dikke buik daardoor. 
Het zal komen door het ontzettende slechte weekend, qua eten en drinken, wat ik gehad heb, maar normaal ben ik dan dinsdag weer op regel en voel ik mij weer prima. 
Vrijdagavond bbq+alcohol, zaterdag Lunch bij H. Den Blijker, 's avonds verjaardag, zondag hele dag motorrijden met heel veel snickers, mars, red bull om wakker te blijven. 
Ben de hele week al aan het water, eet vezels, beweeg zoveel mogelijk, echt ik word gek. 
Uiteraard was ik gisteren ook weer zwaarder. 81,7:shock:

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Pannetoet wo 12 jun 2013 - 22:41

Bliss schreef:(Huh, is er een nieuwe layout? Mijn scherm ziet er heel anders uit!)
Haha dat viel mij ook al op! Ik dacht dat het eerst aan mijn laptop lag :P Ik vind hem echt heel mooi!

@ Lady4: Jammie! Maar vandaag gewoon weer oppakken smile

@ Jojootje: Oei dat klinkt niet goed! Ik had dat met de vakantie in februari..en daarna..naar de wc gaan leek wel een bevalling, zoveel pijn! Ik heb toen enorm veel melk gedronken, daar raak ik normaal altijd van aan de dunne hihi maar dat heeft mij toen geholpen om weer normale ontlasting te krijgen.. maar misschien kun je eens laxeertabletten proberen!

Whoee ik moet straks weer naar de consulent! Volgens mijn eigen weegschaal ben ik 1kg afgevallen..maar die weegschalen van dat soort mensen zijn altijd meer op de één of andere manier..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Lady4 do 13 jun 2013 - 0:03

Precies Pannentoet, dat oppakken gaat ook zonder moeite hoor. Vandaag eet ik gewoon weer á 2,5 uren en weer gezond. Heb er van genoten gister en kan me daar ook niet schuldig over voelen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  mauwmauw do 13 jun 2013 - 0:46

Zo daar ben ik ook weer eens,Hier gaat het redelijk.Ik hou me op moment niet echt aan een dieet oid,ben druk met verhuizen,maar ik kom ook niet aan.Vanaf maandag woon ik met mijn zoontje in ons eigen huisje,en dan ga ik me ook weer storten op het afvallen.Zelfs mijn huisarts viel het op dat ik was afgevallen:lol:,ik wil nu ff een flinke slag gaan slaan door met shakes te gaan starten,geen cb maar die van weightcare of kruidvat.Dan doe ik 2shakes en gewoon avond eten,dit omdat mijn zoontje ook gewoon zijn avond eten moet gaan leren eten(lang verhaal maar hij eet op moment weer 6 maanden potjes)Dus vanaf maandag zal ik ook echt gaan proberen weer wat actiever mee te gaan schrijven
mauwmauw
mauwmauw
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Pannetoet do 13 jun 2013 - 2:30

@ Lady 4: Hartstikke goed van je! Genieten hoort er ook bij!

@ Mauwmauw: Wat positief dat je huisarts zag dat je afgevallen was! En je eigen stekkie zometeen, fijn meid! Ik weet alleen niet of de shakes van het kruidvat etc zo goed voor je zijn..je moet namelijk wel je bouwstoffen binnen krijgen. Ik zal straks ook even voor je kijken! 

Hupss een kilo eraf, overal een centimeter eraf ennn mijn bmi is 1 punt omlaag..dus ik ben tevreden smile 
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet za 15 jun 2013 - 0:11

Meiden waar hangen we uit? :P

Bij mij gaat het goed! Alleen ben ik al sinds maandag niet naar de wc geweest..donderdag, gisteren én vandaag 1 laxeertabletje ingenomen maar er komt niets..frustrerend! Dus ik ga maandag even naar de dokter..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss za 15 jun 2013 - 1:52

Ik ben hier! Gisteravond uit eten geweest, drie gangen, en daarna nog op stap geweest met een aantal wijntjes. Ter compensatie ben ik net wezen sporten (fitnessen)! Het plan is om morgenochtend een rondje te gaan wandelen (skaten gaat denk ik niet, het waait hier zooo hard steeds!) en maandagavond ga ik weer naar body combat. Moet weer ff wat strenger voor mezelf worden, want ik wil verdorie mijn drie broeken passen die maar in m'n kast liggen te wachten!

Ik ga morgenavond wel ook nog uit eten en dinsdag is er een high tea op m'n werk silent

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Atelier Madame za 15 jun 2013 - 11:33

Hier! 

Het gaat redelijk, gisteren uit eten geweest, tapas, altijd lastig want zoooo lekker. Overdag wel gewoon gegeten. Vandaag een verjaardag met Chinees buffet en taart, wel genomen maar ook overdag gewoon normaal. Even 2 dagen geen tussendoortjes om voor het avondeten te compenseren. 

Vanaf maandag gewoon weer helemaal streng. Er is geloof ik al wel een halve kilo af ofzo. Hopelijk eind volgende week onder de 70 smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Bericht  Pannetoet zo 16 jun 2013 - 0:58

@ Bliss: Lekker hoor, uit eten! Maar echt supergoed dat je bent wezen sporten..volhouden meid! Dan ben je straks mega trots dat je in die broeken past Wink

@ A.M.: Balansen werkt idd ook altijd goed.. knap van je!

Ondanks dat ik 'vol' zit van binnen Embarassed hihi ben ik weer een kg kwijt! Ik ga morgen echt naar de dokter want ik word soms gek! Méén naar de wc gaan lijkt wel een bevalling! Ik zit er trouwens ook over te denken om te gaan bewegen: hardlopen met vriedlief 3x per week en overdag 30 day shred en dan zaterdag&zondag een rustdag..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Parel zo 16 jun 2013 - 9:25

Bij cb kan je toch ook gewoon vezels in een potje halen?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Atelier Madame zo 16 jun 2013 - 17:29

Let week 2 begin
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 zo 16 jun 2013 - 20:22

Pannentoet, het spijt me zeer, maar man wat klinkt jouw dieet ongezond. Daarbij is het ook nog eens een crashdieet, dus grote kans dat je straks binnen no time weer aankomt wanneer je weer normaal gaat eten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Minx zo 16 jun 2013 - 22:02

Serieus pannetoet neem jij het dieet wel serieus? Je leeft op 500 kcal. Ik weet wat het is je hebt maar 1 lichaam. Sporten word naast erbij eten niet voor niets afgeraden. Ga ff denken waar je mee bezig bent. Wat ik al zei het is zwaar ongezond en daar moet je rekening mee houden.

@lady daarna begint het inderdaad pas. Ik ben al sinds april stabiel. Vandaag f wat meer want heb een weekend vol drank en feesten gehad maar weer terug naar de basis en dan komt het goed. Het kan dus wel maar vereist wel discipline. Je moet je patroon veranderen. Sport nu ook weer veel meer en eet echt gezond.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx zo 16 jun 2013 - 22:05

Wat een weekend weer. Echt beschamend. Embarassed
Het afvallen gaat voor geen meter, ik kom aan momenteel en dat terwijl ik mij door de week goed aan de punten hou. Ik snoep niet, ik drink alleen water. Ben er zo enorm klaar mee ook eigenlijk, maar ik moet en zal nog 5 kilo eraf hebben. Weet nog niet hoe.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Pannetoet ma 17 jun 2013 - 1:21

Ola!

@ Lady4: Het is inderdaad ongezonder dan ik dacht..aankomen zal wel meevallen omdat ik op mijn max zat qua gewicht.

@ Minx: Dat besef ik eigenlijk nu pas..stom hé? Misschien een hele stomme vraag maar waarom heb jij het dieet dan gevolgd terwijl je weet dat het mega slecht is? Ik moet ook meteen stoppen van de dokter en weer normaal gaan eten..

@ jojootje: Sport je ook? 

Goed ik ben dus vanmorgen naar de dokter geweest en ik moet meteen stoppen met CB omdat het, wat Minx ook zegt, zo ontzettend slecht voor je is..en als je dit lang doet dat je lichaam dan finaal naar de klote gaat. Beter voor mij was om de koolhydraten zoveel mogelijk te beperken vanwege mijn darmen..én ik ga vanaf morgen 60 dagen sporten met mijn broertje; hij volgt een sportopleiding en dat was een opdracht waarbij ze gaan kijken wat dat met je doet zowel lichamelijk als geestelijk en dan moesten ze ieders 1 of 2 personen hebben die een bmi tussen de 30-40 hebben..En dat lijkt mij wel een hele leuke uitdaging! Morgen moet ik met hem mee naar school om te wegen en meten (mijn favoriete 'onderdeel' dat snappen jullie vast wel :P) en morgenavond ga ik beginnen met Aqaurobic met mijn zusje.. Alleen ben ik nog even aan bedenken wat goed zou zijn om allemaal te eten..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx ma 17 jun 2013 - 12:13

Ik wou snel van de kg's af. Zag het als mezelf resetten en vanaf 0 weer alles opbouwen. Ik heb de eerste maand ook letterlijk niets anders gedaan dan op bed liggen. Na 2 weken kwam ik er uit om 1 keer in de week rustig te fietsen in de sportschool. Ik heb in de meeste periodes echt niets gedaan. 

Het is niet voor niets dat ik nu heel lief voor mijn lichaam ben. Ik heb het 3 maanden lang verwaarloosd. Ik eet nu gezonder dan dat ik ooit heb gedaan. Sport weer veel en merk dat ik daar goed op reageer. Ik was me er tijdens het dieet heel bewust van wat de consequenties van niet consequent zijn waren en daarom heb ik me er strikt aan gehouden. En daarna ook nog een rust periode ingebouwd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Atelier Madame ma 17 jun 2013 - 17:39

Zo het gaat hier best lekker eigenlijk smile. Gisteren gezondigd met een koud biertje in de zon. Maar had er zon zin in!
Vind vooral altijd het weekend zo lastig, dan word ik zo snel in de verleiding gebracht om lekkere dingen te eten. Het scheelt dat ik wel de maaltijden gezond neem, maar zondig toch wel af en toe.
Voor de rest moet ik echt gaan sporten, ik doe wel lopend werk waardoor ik onwijs veel verbrand. Maar merk dat mijn spieren best een beetje strakker mogen! Wat doen jullie voor sporten?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Bericht  Nyx ma 17 jun 2013 - 23:12

In de afgelopen week heb ik me niet heel erg goed met mijn dieet bezig gehouden. Vooral het afgelopen weekend een beetje te veel gegeten, al is dat in mijn geval nog maar de vraag, omdat ik alles al snel te veel vind. Had dan ook niet verwacht te zien wat ik vanochtend zien. Er is 8 ons af in één week. Al zit ik maar 2 ons onder het gewicht toen ik hier kwam melden onder mijn mijlpaal te zitten. Nog 3 ons en dan zit ik weer onder een gewicht waar ik de afgelopen weken niet onder kwam (75). Nog niet eens in de buurt, nu ik me dat zo bedenk.

Het ontbijten gaat nog steeds waardeloos. Er word al snel een boterham gepakt, omdat de Yoghurt niet bevalt. Zonder Stevia is het te zuur, met Stevia is het te zoet met een hele vieze bijsmaak. Moet daar nog even een oplossing voor vinden, maar omdat het geld op is, ik nog drie broden in de vriezer heb liggen, ga ik daar even in Juli mee door. 'S middags probeer ik zoveel mogelijk bij het brood te eten. Dus niet een extra boterham, maar een extra product. Inmiddels gaat het goed met een gekookt ei, dat ik dan pel en op een boterham met kaas leg. Ook een visje eet ik weleens, zoals ik gewend ben van opa en oma vroeger. Tussendoortjes zijn gewoon fruit, al zal ik me gewoon moeten aanpassen aankomende weken. Want wat er is moet op en als het op is, is het kopen gedaan. Even heel vervelend, maar een auto voor de keuring hakt er altijd wel in.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: